Op dit adres zit nu: Pannenkoe

• Burgemeester Bruinsslotsingel 13
  • 2403 NC
  • Alphen aan den Rijn
  • Nederland

Voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving. Er zijn parkeerplaatsen die worden vrij gehouden voor minder-validen.

• OV

Vanaf Station Alphen aan den Rijn, Bus 182 richting Leiden. Uitstappen bushalte Zegerplas, aan de linkerkant vindt u ons restaurant.

• Suikervrij

1520239942 60
1531420906 59
1620868615 60
1632049578 57

1. Slechte pannenkoeken. Rauw alsof ze uit een gourmetstelpannetje komen. Hoe moeilijk is het om een pannenkoek te bakken. Ik heb de mijne terug gestuurd. Ik kreeg een nwe die nog dunner en rauwer was.
    De meisjes vd bediening waren wel heel aardig.

2,2
  2. Vandaag op het terras gezeten. We kregen vrij vlot de kaart en konden drinken bestellen. Na 25 minuten nog geen drankje. Ik had een latte besteld, deze was koud en het biertje van mijn man waren ze vergeten. Daar ook weer langer op moeten wachten. Jongen bracht het biertje en toen ik vroeg of ik eindelijk mocht bestellen, ja ik loop hier normaal niet en het is zo druk… ik kijk of mijn collega kan. Zij kwam naar onze tafel en ze vroeg of we een keus hadden gemaakt. Ja dat hadden we zeker na 40 minuten wachten. Na het bestellen zei ze, ja dit kan wel erg lang duren, de keuken heeft het druk. We zaten met z'n 3en en bestelde 2 keer portie poffertjes en een tosti. Ik vroeg hoe lang dan? Ja lastig, keuken heeft het druk, het is druk… uurtje ongeveer. Ik zei cancel het maar en geef de rekening van de drankjes. En dat kon opeens zo snel… binnen 30 seconde was ze terug met de rekening. Ik was een tijdje niet meer geweest omdat de service en het eten een paar jaar geleden al erg achteruit ging, maar er is dus totaal geen verandering. Voor mij echt nooit meer!

3. M van Egmond

Laffe pannenkoek, dun en niet goed gebakken. Had de pannenkoek met met mozzarella, tomaat en basilicum maar was zijn prijs zeker niet waard. Bediening prima en correct.

4. Het eten was slecht; Pannekoeken waren gedeeltelijk niet goed doorbakken, Kaas niet gesmolten, poffertjes hadden een rare vieze smaak. Maar ook bestek was vies, en bediening had er duidelijk ook niet veel zin in. Enige pluspunten zijn locatie en omgeving, maar verder raad ik dit absoluut af.

2,8
  5. Ton van Ruiten

6. Gaat hard achter uit, ragout was smakeloos, kaas op de pannenkoek niet gesmolten broodje dip was erg klein voor twee personen.
    Zonde van het geld.

7. R van der Weele

Het restaurant ziet er sfeervol uit, het is een pannenkoekrestaurant maar het holt de laatste jaren erg achteruit… Wij begrijpen niet dat de "core business'' het maken van een pannenkoek zeer slecht wordt uitgevoerd. De pannenkoeken zijn erg dun en 2 van de 13 pannenkoeken waren niet gaar. Misschien kon de kok voor 13 personen de taak niet gelijktijdig klaarmaken?
    Daar in tegen hebben wij in afgelopen september met 3 personen gegeten waarbij er ook 1 dunne niet gare pannenkoek bij zat.
    We hebben dit de laatste keer aangegeven bij het afrekenen.

Bedrijfsleiders van de Schaapskooi: Kijk eens kritisch naar jullie fantastische restaurant en zorg dan dat deze eenvoudige Hollandse produkten weer een SUPER traktatie van Alphen aan den Rijn wordt!

1,9
  8. Op zich een leuke middag doorgebracht welke afgesloten werd met wat wij dachten het nuttigen van een lekkere maaltijd in een gezellige omgeving. Wel met verbazing bij het doorgeven van de bestelling de botte reactie van naar mijn mening een soort van leidinggevend personeelslid.
    De dame in questie heeft duidelijk niet de qualiteiten welke je van een gastvrouw zou verwachten. Het overige personeel haden wij niets over te klagen al was dat ook niet top. De maaltijden zelf vrij smaakloos. Bij afrekenen troffen wij weer de leidinggevende personeelslid. Een vraag welke je zou verwachten of alles naar het zin was komt totaal niet bij haar op. Een bedankje of een fijne avond min.
    Wel dat was eenmalig.
    Echt geen aanrader.

9. Catharina

Wij hebben het goed naar ons zin gehad. Het was een prachtige dag. Zonnetje en warm.
    Maar ik h.eb wel een minpuntje!
    Alleen toen we aan kwamen, vonden wij het een beetje een chaos. We hadden aangegeven, dat we eerst met zn allen, 15 man, buiten wat wilde drinken. Dit had ik bij de reservering aangegeven. Dat kon, maar dan in de volle zon, niet in de schaduw. En dat met een paar oudjes! Nee, dat kon niet, want het waaide te hard. Waar wij zaten viel dat wel mee. Het vreemde was, toen iedereen ging eten, gingen wel de parasols open. Het waaide net zo hard. Er loopt veel jong personeel met weinig ervaring, geld niet voor iedereen.
    We gingen binnen eten, als je binnenkomt, links. Weer zaten verschillende in de zon, veel te warm. Er is aan de zijkant totaal geen zonnescherm. Sommige gingen echt bijna van hun stokje vanwege de warmte en zij gingen aan een andere tafel zitten. Waarom geen zonwering. Het eten was verder prima.
    Dus investeer in grotere en betere kwaliteit van parasols, die tegen een stootje kunnen en die zijn er!
    En dat geld ook voor binnen, veel te warm. Zonneschermen aanschaffen voor de zijkant en achterkant.

Wij zijn ong. 6 jaar geleden ook hier wezen eten en we kwamen toen met ong. 20 man.
    De bediening en de rest was vele malen beter. Veel gezelliger!
    Wel in de loop van tijd achteruit gegaan. Met een grote koppel zou ik hier niet meer naar toe gaan, helaas. Het is jammer, het kan veel beter!
    ps. de pannenkoeken waren uitstekend!!

10. Tonnie de jong

Deze tent mag wel wat doen aan ventilatie en betere afzuiginstallatie. Oh may wat staat het er blauw van de rook. Akoestiek is nog slechter en over het eten, tsja een standaard pannenkoek zal nog net niet aangebrand op tafel komen maar de rest... nee eens maar nooit meer.

11. Wouter Brouwer

Twee pannenkoeken besteld. Een kaas-ananas en een pannenkoek met de naam KaKarrewiel: Volgens de menukaart:
    Pannenkoek met gekruid gehakt, tomaat, ui, rode bonen, kaas en sambal.

De kaas-ananaspanekoek was niet gaar en koud. De kaas smaakte naar de kort van kaas.
    De hartige pannenkoek was ook lauw, had een kwak gehakt in het midden. Ik vond 4 rode bonen, 3 sliertjes ui twee stukjes tomaat. De hartige kruiden en de sambal misten.

Toen ik de bediening doorgaf dat er het een en ander niet goed was zei men: Jammer, ik zal het doorgeven aan de kok.
    Een blik in de ruimte waar het een en ander bereid werd: ik zag een aantal jongens van ca 15 t/m 17 jaar druk in de weer met van alles en nog wat.

Inderdaad jammer. Wij komen er in ieder geval niet meer.

1,6
  12. Joke Paludanus

Vanmiddag een heerlijke High Tea genoten bij de Schaapskooi.
    Het was heerlijk met heel veel verschillende lekkere dingen, zowel hartig en zoet. Vriendelijke en snelle bediening in een gezellige sfeer. Kortom: een aanrader!

13. Sinds july 2017 is de service en bediening zeer slecht geworden. Een wachttijd van 3 kwartier is geen uitzondering. Bij een klacht volgt er een arrogante lach en achterbaks gepraat onder het personeel. Jammer, het was hier fijn.

14. Ik ben hier nu 3 keer geweest voor een gezellig samen zijn met de familie. Al de 3 de keren ben ik blij verrast met de leuke bediening: vrolijk, in voor een geintje en snelle service. Het eten vind ik absoluut top en ik begrijp de slechte recenties dus echt niet. Met 10 man eten en drinken, toetje toe en dan 150 euro kwijt zijn, vind ik heel erg netjes, zeker als je ziet wat een volle borden met al die heerlijkheden je krijgt.
    Voor mij een absolute aanrader en ik kom zeer zeker terug… het is de rit uit Den Helder meer dan waard!

15. Leuk terras, maar het eten en de bediening is enorm slecht. De meneer in de bediening plofte het bestek neer, kan je mooi zelf je tafel gereed maken. Was niet attent, kortaf en niet netjes. Pannenkoek met ei, ham en kaas, koud en kaas niet in de buurt van gesmolten. Hier ga ik niet meer naartoe.

16. Na het bestellen lang wachten op de gerechten. Van de 5 gerechten werden de laatste 3 gerechten 10 minuten later geserveerd. Werk niet sfeer verhogend.

De Thaise wrab is geen aanrader. Veel ui, paar stukje kip en veel saus. Kan een paar tandjes beter.

4,9
  17. Anderhalf uur moeten wachten op het eten; erg lang. Lang wachten op drinken. Pannenkoeken te dun en erg karig belegd. Bediening onattent en onvriendelijk.
    Een deel van het eten waren ze vergeten, eerst bij het voorgerecht, daarna nog een keer bij het hoofdgerecht.
    Zeer slecht.

1,1
  18. Kindvriendelijke omgeving. Service redelijk. Kok moet snel terug naar school om te leren hoe soep te maken. Als men een broodje met... serveert staat het leuk om het bord een beetje op te maken het oog wil ook wat. Prijs kwaliteit staat in geen verhouding. Wij komen er zeker niet meer terug om te eten hooguit voor een kop koffie die was goed.

19. Kees Wolswijk

Vandaag, 8 juli 2016, pannenkoeken gegeten. 2 pistoletjes vooraf, met dipsaus. Om kruidenbotor gevraagd. Moest daar 3 maal om vragen. Moest ook om bord vragen. Pannenkoeken zijn wat simpel, zeker in vergelijking met de pannenkoeken van het pannenkoeken-restaurant Veldhuizen in Bodegraven. Plezier werd zeer nadeling be-invloed door de vele vliegen.
    Advies: doe aub wat aan die vliegen. Is vies en onhygienisch.

4,7
  20. ben en lia

Wij vierden hier gezamenlijk onze 60ste verjaardag. Er waren 30 personen voor de barbecue. Iedereen heeft het geweldig gehad! Het was helaas geen mooi weer, maar er stond een grote partytent en we hadden de beschikking over het rechter gedeelte van het restaurant. Onze gasten waren lovend over de bediening en het vlees en de vis waren heerlijk!
    Nogmaals bedankt Jeroen, Ed en Rieske!

21. Heel jonge bediening, die regelmatig met een bestelling naar de verkeerde tafel liep. Niet op elkaar
    ingespeeld, zodat we steeds weer een andere serveerster aan onze tafel kregen met dezelfde vraag. Heel irritant. De pannenkoek was aan de dunne kant en slechts gedeeltelijk gevuld. Zeer matig. De ambiance is wel aardig. Niet voor herhaling vatbaar.

22. Vanwege de drukte was het soms lang wachten op je drankje. Van de barbecue waren de rijk gevulde spiezen lauw en niet helemaal gaar!! De spareribs waren lauw!

4,9
  23. Slechte zaak, pannenkoeken slecht belegd en smaken nog beter als je ze zelf thuis bakt.

24. Esther Heus

Lekker gegeten. De kaasfondue. We kwamen binnen in de drukte op zaterdagavond. Nog voor we zaten had de hond al een bak met water, zonder er om te vragen. Ook bij afrekenen een koekje voor de hond erbij. Veel jonge mensen in de bediening, maar alles liep gesmeerd. Een fijn adres om zomaar eens even binnen te ploffen, want de prijzen zijn fijn!

25. De bediening was heel jong. Het leek er op dat ze geen eigen tafel hadden. We moesten, 11 personen, vragen om wat te drinken, lang wachten. Daarna meerdere keren gevraagd waar het drinken en eten bleef. Niet alle pannenkoeken waren goed gebakken. Wij gaan niet meer terug.

4,9
  26. Helaas: de pannenkoeken waren mager belegd, niet op temperatuur, tikje aangebrand her en der en niet bijzonder smakelijk in zijn geheel. Voor deze prijs mag je echt iets beters verwachten. We eten vaker in pannenkoekenhuizen, dus...

28. L. van Dam

De schaapskooi bleek voor ons familie-/vriendenfeest (53 volwassen genodigden en 17 kinderen) een grote verrassing. Prachtige locatie in recreatiegebied, gezellige ambiance, zeer vriendelijk en deskundig personeel o.l.v. een enthousiaste eigenaar. En het buffet voor de volwassenen en het pannenkoek-versier-/eetfestijn waren een schot in de roos. Geweldig!
    Bovendien... het restaurant is goed gefaciliteerd voor rolstoelgebruikers. Kortom: De Schaapskooi is zeer aanbevelenswaardig.

29. Ikzelf een overheerlijke appel pannekoek. Mijn vriendin had een schnitzel, ook erg lekker. Top service en erg leuke bediening. Zeker een aanrader!! Ook de appeltaart bij het dessert was zeer smakelijk. Kom hier zeker terug!! Superrestaurant

30. Vandaag er op de uitnodiging van mijn zoon er gegeten. De schnitzel was te zout en dus niet lekker, de mexicaanse wrap die mijn vrouw had was gemaakt met een berg suiker en dus niet lekker. Mijn jongste kleindochter had een pannenkoek naturel die aan de onderzijde verbrand was. Al met al geen aanrader en wat mij betreft eens maar nooit meer.
    Daarbij was de bediening traag. Het heeft ongeveer een uur gekost voordat we konden bestellen en na twee uur zijn we ontevreden zonder dessert naar huis gegaan. Het komt niet bij de bediening op om te vragen of we een dessertkaart wilden zien. Het enige wat snel werd gebracht was de rekening.

2,9
  31. evleeshouwers

32. Al een aantal keren na een "rondje meer" koffie gedronken (met heerlijke amaretto) en geluncht.. Zowel binnen als buiten is het gezellig en lunchen is een heerlijke verrassing. Genoeg en lekker!!
    Een paar jaar geleden met vriendinnen mijn verjaardag daar gevierd en komende juni kom ik weer met een aantal vriendinnen. Ik kijk weleens naar een andere locatie, maar kom toch steeds terug bij De Schaapkooi!!

33. bert barend

Voor de derde keer een gweldige beleving.
    Mijn 70e verj.gevierd met 32 familie leden en vrienden,die allemaal wildenthousiast naar huis gingen.
    Alleen maar lof over het eten en de bediening.

34. Heerlijk eten bij dit restaurant! Bediening en prijs kwaliteitsniveau is perfect!

35. Heb hier al verschillende keren gegeten en het eten was uitstekend. De bediening en de sfeer zijn top.

36. Marga en Henri

De schaapskooi is een pannenkoeken restaurant met vele mogelijkheden.
    Voor ons 40 jarig huwelijksfeest hebben we een receptie en een heerlijk warm en koud buffet gehouden in de bovenzaal.
    De ambiance was sfeervol, het eten smaakte uitstekend en de pannenkoeken waren er alleen voor de allerkleinste gasten.
    De bediening was perfect.

37. 24.05.2012
    Pannenkoek met spek gegeten, harde zenen in het spek, niet lekker. De bediening liet te wensen over. Personeel chagerijnig. We wilden een toetje bestellen, maar we werden genegeerd.
    Voorlopig gaan we niet meer bij de Schaapskooi eten.

1,8
  38. Jelle en Ginny

Onze feestavond ,gevierd in de schaapskooi, heeft al onze verwachtingen overtroffen.
    Locatie, eten en bediening was voortreffelijk en grandioos.
    Onze gasten en wij hebben enorm genoten.
    Een echte aanrader!

39. Jos en Marion

Met Kerst bij de Schaapskooi gegeten en genoten!
    Alles mooi in kerstsfeer en zelfs aan het eind van een drukke dag nog gezellige bediening.Geen opgeprikt gedoe maar gewoon jezelf zijn..Het eten is prima in orde hier, behalve pannenkoeken in allerlei soorten zijn er ook alternatieven voor de mensen die liever geen pannenkoek eten, zoals wraps of een heerlijke maaltijdsalade. Bedankt en tot snel! ;)

40. Mevr O.

Er gegeten.

Veel te duur voor de kwaliteit die ze leveren.

Lang wachten geen vriendelijk personeel en na lang wachten de pannenkoeken..

Smakeloos en erg klein.

Niet pannenkoekenhuis waardig.

Erg jammer zitten op mooie plek maar geen kwaliteit met eten en service.

41. Het eten was lekker, maar het lekkerste moet nog komen: het toetje!

De sfeermuziek ontbrak, maar toen ik vertelde dat ik deze recensie schreef, ging ze de muziek harder doen. Top service dus!

42. Er hangt een gezellige sfeer. Leuke meiden in de bediening, zeer attent. Lekker eten, kortom ik heb een gezellig avondje gehad!

43. Lekker terras, als de zon schijnt. Heerlijke uitgebreide cappuccino. Pannenkoeken oké. Duurde wel erg lang voordat de bestelling opgenomen werd. En voor afrekenen uiteindelijk maar naar de bar gegaan. Maaar zeker een gezellige, gemoedelijke tent.

44. Dhr RB 128 punten

Ruime keuze, ook voor mijn vegetarische vriendin. Drank is aan de nominale prijs. Echter is de bediening vrij traag zodra het een beetje druk wordt. Als het terras leeg is (door regen) is de bediening binnen aanzienlijk sneller.

Een nadeel die wij hadden met de bediening was dat de mevrouw die onze bestelling kwam opnemen nogal zacht praatte terwijl het behoorlijk rumoerig binnen was.

De aankleding van de zaak is verder wel goed, evenals het eten.

Verder zal ik wel als aandachtspunt willen aangeven dat ze ook de prijzen voor het zelf samenstellen van de pannenkoek duidelijk moeten weergeven.

45. We hebben ons 40 jaar huwelijk gevierd.

Het was uitstekend verzorgd.

De bediening was prima.

Buffet was prima.

Het weer was ook fantastisch, we konden buiten zitten.

Kortom, alles prima.

Zeker aan te raden.

46. Het duurde vrij lang voordat ze de bestelling kwamen opnemen. Er waren mensen na mij gekomen en die werden eerder geholpen. Het eten was heerlijk.

47. Lekker & goedkoop gegeten!

Leuke meiden in de bediening en kom er graag en snel weer!

48. Ruime keus aan pannenkoeken, pannenkoeken smaakten goed.

Een groot nadeel is de bediening. Bediening is zeer traag.

Wij hebben er ruim 3 uur gezeten voor 1 pannenkoek en een nagerecht. Dit is een erg lange zit, vooral als je ook nog een peuter bij je hebt.

Zelfs op de rekening moesten we lang wachten.

49. Nicoline & Jacco

Wij hebben kortgeleden bij Pannenkoekenboerderij De Schaapskooi onze bruiloft gevierd en het was helemaal fantastisch! Alles was tot in de puntjes geregeld en verzorgd, het eten was super (nee, geen pannenkoeken, voor dit soort gelegenheden hebben ze een hele goeie chef kok die ook heerlijke andere gerechten kan koken!), de receptie was top en het feest inclusief heerlijke hapjes was een fantastische afsluiter! Ook de bediening was ontzettend attent en aardig. Kortom > helemaal goed! Zeker aan te raden.

50. Het eten is hier super lekker.. De broodjes dip zijn hier echt een aanrader. Spontane bediening. Soms moeten mensen wachten, omdat het druk is. Ik kom hier zeker nog eens terug.

51. Voor de eerste keer hier wezen eten. Bediening erg slecht, liepen dwars door elkaar en wisten niet welke mensen er wel/niet geholpen waren. Namen geen bestellingen op, pas nadat je erom vroeg. Na 45 min gewacht te hebben op onze pannenkoeken bleken deze vergeten te zijn.

Al met al een slechte ervarig, we zullen hier niet meer terug komen. Wel erg jammer, want de locatie is super!

6,3
  52. Aad 14 punten

Ik vind het een super leuk en gezellig restaurantje. Het eten is goed.

Verbetering is wel nodig bij de bediening. Sommige serveersters kijken je niet aan als ze de kaart komen brengen en praten dan een beetje in de lucht.

Een tip voor de bezoekers. Op zondagochtend kan je daar heerlijk rustig een lekker bakje koffie drinken. Genieten gewoon.

53. Kei gaaf restaurant. Ik heb er bruiloft mee mogen maken en als ik ooit iemands gelukkige mag zijn. Zal dat allemaal in de schaapskooi plaats vinden.

54. Heerlijk gegeten, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo van pannekoeken hou! Leuke bediening, en heerlijk restaurant om met kids heen te gaan!

55. Heel lekker gegeten! Was er wel druk, maar desondanks kregen we snel onze pannenkoek voorgeschoteld! Super tent!

56. anita van dam

elke keer als we er gaan eten is het super, we nemen al onze vrienden hier mee naar toe. Met of zonder kids, maakt niet uit!

57. echt een aanrader voor iedereen met of zonder kinderen. wij waren zonder en hebben heerlijk genoten van een pannenkoek en een zeer goed wijntje. dik tevreden over alles

58. S. de korte

afgelopen zaterdag bestond de zaak een jaar, en dat hebben we geweten! zweefmolen luchtkussen schminck en nog meer. kinderpannenkoeken voor 1!! euro.
    beetje hectisch door al die drukte maar zeer zeker genoten!

59. We waren op tijd, nog voor 17.00 uur. Maar goed ook want later moesten mensen echt wachten op een tafeltje. Je kon goed merken dat, toen het drukker werd, de bediening ietwat gestressed werd. Ze vergaten ons nagerecht! Daar hebben we lang op moeten wachten. Pas toen we er iets van zeiden werd die gemaakt. Het eten was verder geweldig en de prijzen redelijk. De kinderen konden ook gewoon rond"rennen".

60. Hebben heerlijk gegeten, leuke inrichting en gezellige bediening. De kinderen mochten ook nog eens een kadootje uitzoeken!! Top dus.

61. we zijn leijderdorp gewend de pannekoekenboerderij, daar kan de schaapskooi niet aan tippen, het eten was goed de pannekoek was heerlijk het toetje was niets, dus niet voor herhaling vatbaar

62. frits & marianne

bij de ingang stond een rij, dus moesten we best lang wachten (zondag). Vervolgens werden de glutenvrije pannenkoeken binnen tien minuten geserveerd, prima. Het eten smaakte redelijk goed. De serveersters waren allemaal een beetje bekakt.

63. Pannenkoeken waren erg dun en er zaten ingredienten in die ik niet had besteld waarop de serveerster zei: Oh dan was de pan weer !!! niet schoon. Na 1 pannenkoek had ik echt nog honger, en ik ben zeker geen grote eter. Geen aanrader dus!

3,4
  64. P van Berkel

Met een goep van 47 mensen gegeten, allemaal prima in orde qua smaak, alles kwam snel, werd netjes opgediend in een zeer gezellige ruimte.
    Een topavond voor tegen een zeer redelijke prijs.
    Een topper dus!

65. 2e kerstdag wezen eten kerstmenu maar ik weet niet wat ze daar in dat restaurant kerst noemen maar het had totaal niets met kerst te maken de soep was het enige wat goed was en de bediening was ook wel goed allen voor het eten ga ik er nooitmeer hen het eten was gewoon heel slecht en volgens mij hadden zij dat zelf ook door want toen we weg gingen hoefde we 30 euro minder af te rekenen en zelfs wat we afgerekend hebben vond ik nog te veel !!!! ( zeer slecht )

1,6
  66. jacqueline

Afgelopen week ben ik wezen eten met mijn schoonouders en ik heb er van genoten, uitstekende wijnen en erg lekker gegeten! ook de prijzen vielen me heel erg mee, bedankt voor de gezellige avond.

67. Pieter Klaassen

Vooral het bier was te gek

68. Ziet er heel leuk uit, mooi ruim opgezet, maar denk dat wij pech hadden, de kinderpannenkoeken (2 stuks naturel) waren veel te dik en hadden harde randen, meel geen smaak en mijn hartige pannenkoek was ook veel te dik en was aan de onderkant verbrand. Heb het echt geprobeerd op te eten, maar heb ze teruggegeven. Bediening loste het heel netjes op, vond het alleen zwak van de eigenaar/bedrijfsleider dat hij zelf niet kwam vragen hoe of wat. Over een poosje nog maar eens proberen.

3,2
  69. Wil je niet weten

Afgelopen zondag (29/10) naar de nieuwe pannenkoekenboerderij. Opa trakteert omdat hij jarig is.

Na 1 uur staande te hebben gewacht kregen we een 7-persoons tafel. echter ook nu moesten we weer een uur wachten. Dit terwijl kennissen van de eigenaar zonder te hebben moeten wachten binnen 10 minuten werden bediend (voorgetrokken). Schande! Ongeveer een 1/2 uur later waren wij aan de beurt, na drie keer serveersters aan onze tafel te hebben gehad met pannenkoeken bedoeld voor andere tafels...

70. Heerlijk gegeten, leuke entourage. Goedkoop ook.
    Echt een aanrader.