Nieuwste foto's in Alphen aan den Rijn

Laatste updates in Alphen aan den Rijn

1. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor De Gelaarsde Kat

Wat een aanfluiting. Slecht eten voor heel veel geld. De eigenaar mag zich ook wel wat professioneler en meer bescheiden opstellen.

1,3
  2. Gitty's profielfoto
    Gitty heeft een recensie geschreven voor De Gelaarsde Kat

We gingen hier eten op de verjaardag van mijn man. Wat een teleurstelling. Het feit dat we al bijna nooit uit eten gaan, maakte de teleurstelling alleen maar groter. Veel geld betaald voor slecht eten.
    Eerst valt de vervelend en overdreven amicale eigenaar al op. Velen zullen dat gezellig vinden, maar dat was niet mij besteed. Als je gezellig samen komt eten, wil je niet dat de eigenaar aan tafel komt zitten en babbelen.
    Verder wordt er direct bij binnenkomst broodjes met dip aangeboden. Dat gebeurt op zo'n bepaalde manier dat je denkt dat het van de zaak is. Zou kunnen, aangezien je ook weleens een gratis amuse ergens krijgt. Maar daar had ik beter niet vanuit kunnen gaan, want het stond gewoon op de rekening. Goede verkooptruc blijkbaar. De dip was overigens smaakloos.
    Het eten verder viel erg tegen. Terwijl wij geen hoge standaard hebben en al helemaal nooit aan 'fine dining' doen.
    Het gegrilde vlees was droog en smaakte niet lekker naar de grill, maar bitter door verbranding van de grill. Voor 2 personen krijg je zo weinig friet dat het eigenlijk nog niet eens genoeg is voor 1 persoon. Evenals de koude sausjes die erbij zitten. Die zaten in mini bakjes. De komkommersalade is smaakloos. Bij mijn vleesgerecht zat niet eens standaard een warme saus. Daar moest ik nog eens 2,25 voor betalen. En de saus was echt smaakloos.
    En als je na deze dompers de rekening krijgt dan doet het extra pijn. De prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Veel te duur voor dat slechte eten. En verbazingwekkend dat er zoveel goede recensies zijn. Daar was ik in de eerste instantie op af gegaan.

3. Frits van der Valk's profielfoto
    Frits van der Valk heeft een recensie geschreven voor El Caballo

Frits van der Valk

De dubbelgemarineerde ribs..... gewoonweg de lekkerste van Nederland.

4. Bernard Elsman's profielfoto
    Bernard Elsman heeft een recensie geschreven voor Khop Khun

Wederom prima gegeten. Gezellige sfeer. Goede, vriendelijke bediening. We komen zeker terug!

5. Grohssteiner's profielfoto
    Grohssteiner heeft een recensie geschreven voor De Zaak

Grohssteiner

Avondje theater en vooraf een hapje eten bij De Zaak. Dat was de laatste keer. Wat de keuken hier "presteert" is te triest voor woorden. Mijn vrouw kreeg een ossenhaas geserveerd die ronduit bedorven was. De serveerster schrok ook van de lucht. Restje van vorige week ? Er kwam snel een nieuwe schotel, die wel oké was. Ik koos voor de mosselen. Slechtste die ik ooit gekregen heb. Droog, ver onder de maat, smakeloos. En het stokbrood kwam in voorgesneden schijfjes van de groothandel. Drie smakeloze sausjes erbij. In heb het onbeperkte maar achterwege gelaten. Ik verwacht buiten het seizoen geen sterrenkwaliteit, maar dit was beneden alle peil. En dat dan als weekspecial serveren. Het personeel deed zijn best en bood naast excuses ook een drankje van "de zaak" aan. Maar het keukenpersoneel a.u.b. vervangen!!!
    Wij gaan hier nooit meer eten.

6. Gaby's profielfoto
    Gaby heeft een recensie geschreven voor El Caballo

Zoals altijd heerlijk gegeten. Spare ribs zijn mals en een heerlijke marinade om je vingers bij af te likken.

7. W.Kooi's profielfoto
    W.Kooi heeft een recensie geschreven voor Is Morus

Bij Is morus eten, is altijd lekker eten! Alsof je op vakantie bent in Italië, incl. de gezellige sfeer en de goede hapjes en drankjes. Love Is morus. ❤

8. G.E's profielfoto
    G.E heeft een recensie geschreven voor Is Morus
    Vertaal van English naar Nederlands

Is a pity for the extremely good pizza that they are making here but served by such unprepared, unprofessional and extremely low qualified ppl. If you are vegan, don’t go there because the waiter will recommend you a taxi! He heard this joke somewhere and the thought that is funny to make it. In fact, he didn’t know what is mean to be vegan because even when you are explaining him what is mean vegan, he is still recommending dishes with pamigiano, eggs etc. And wanting to show his skills and the fact that he is “speaking” more languages, he “made a joke” saying to suck his dick to one of the guests into her mother tongue. We even asked him is he knows what he just said and he answered very amused that yes. It was a birthday dinner and we didn’t want to make a big scandal there, but this kind of people are working there… So disgusting & disappointing… Such a pity cause the pizza is great.

9. Katrin's profielfoto
    Katrin heeft een recensie geschreven voor Daan

Voor mijn verjaardag bij Daan gegeten. Wat hebben wij genoten. Gezellige inrichting, fijne bediening en wat een heerlijk biefstuk, zo mals. Topkwaliteit. Het heeft bijgedragen aan een fijne verjaardag. Compliment.

10. Britt's profielfoto
    Britt heeft een recensie geschreven voor Daan

Nieuw restaurant in Alphen. WoW top biefstuk top bediening en wat een gaaf interieur.
    Bedankt voor de leuke avond tot snel.

11. Jochem Bos's profielfoto
    Jochem Bos heeft een recensie geschreven voor El Caballo

Jochem Bos

Eten/drinken: Meer side gerechten zoals (meer) salade, gebakken aardappeltjes, (meer) frietjes, fruit, etc. Nu kregen we slechts 2 schaaltjes met zijn 6en.
    Sfeer: In het begin vrij stil, dus misschien een bandje?
    Service: Ober vergat ons af en toe een beetje voor mijn gevoel, maar wellicht was dit vanwege de drukte.
    Prijs/kwaliteit: De spareribs smaakten goed, alleen kan het dus allemaal ietsje uitgebreider wat mij betreft!

12. Koos en Carla's profielfoto
    Koos en Carla heeft een recensie geschreven voor IL Delicato

Koos en Carla

Gisteren Valentijn menu gekozen.
    Heerlijk gegeten, vriendelijk en vakkundig personeel. Een dikke 10.
    Komen graag terug.

13. Daan heeft een nieuwe foto
  14. Daan heeft een nieuwe foto
  15. Daan heeft een nieuwe foto
  16. Daan heeft een nieuwe foto
  17. Daan heeft een nieuwe foto
  18. Daan heeft een nieuwe foto
  19. Tineke en dick's profielfoto
    Tineke en dick heeft een recensie geschreven voor Proto

Tineke en dick

Vanmiddag op het heerlijk verwarmde terras wat gedronken. Daarbij een portie bitterballen besteld die op een duidelijk gebruikt plankje geserveerd werden. Even onder de hete kraan en er was niks mis mee geweest denk ik dan. Maar dat was teveel gevraagd.

20. Freek's profielfoto
    Freek heeft een recensie geschreven voor Azoura

Ruim 2 uur voor het eten bezorgd werd. Na 1,5 uur gebeld, ongeinteresseerd en niet eerlijk te word gestaan. Het ging net de deur uit werd er gezegd… was er pas na ruim een half uur.
    Het eten was echter voortreffelijk, erg lekker & waar voor je geld. Goed gevuld, warm & goed van smaak. Erg zonde van de lange wachttijd.

21. Sacha's profielfoto
    Sacha heeft een recensie geschreven voor El Caballo

Lang gewacht op ons eten, gerookte zalm was op, mango was op en vanille ijs gekregen ipv walnotenijs. Na 3 glazen spa rood, spa blauw gekregen. Grote T. Bone(€27,50) vol met pezen en rood vlees. De spareribs waren wel erg lekker.

22. Esther & maikel's profielfoto
    Esther & maikel heeft een recensie geschreven voor Khop Khun

Esther & maikel

Zeer goede bediening/service. Eten was zeer smakelijk. Heerlijk genoten!

23. Patricia's profielfoto
    Patricia heeft een recensie geschreven voor Is Morus

Het was, zoals gewoonlijk, erg druk. Dat is natuurlijk heel fijn en ook de bedoeling. Ik had bij de reservering gevraagd of we een tafel in een rustige hoek konden krijgen, omdat er een slechthorend persoon bij ons gezelschap was. Dit was lastig werd al gezegd, maar er zou wel een tafel in een hoek worden gereserveerd. Bij binnenkomst bleek echter dat we midden in de zaak moesten zitten. Hierdoor kon de slechthorende persoon eigenlijk vrijwel niks volgen van de gesprekken aan tafel. Dat was jammer. Verder was alles top bij Is Morus. Heerlijk eten en de wijn was ook lekker. En hele nette en goede bediening.

24. Bram's profielfoto
    Bram heeft een recensie geschreven voor Is Morus

Vaker hier gegeten, en het is elke keer weer lekker.

25. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Is Morus

Niet de eerste keer dat ik daar gegeten heb, en het is altijd voortreffelijk.
    De prijs en kwaliteit: Perfect!
    Het volgende etentje, met weer andere vrienden staat alweer in de agenda.
    IsMorus is voor mij HET Italiaanse gevoel.