Nieuwste foto's in Alphen aan den Rijn

Laatste updates in Alphen aan den Rijn

1. Charlotte's profielfoto
    Charlotte heeft een recensie geschreven voor De Bosrand

Opzich een prima tent. Je moet wel weten wat lekker is en wat minder lekker is. Een broodje (boterham..) bal zoals in de foto kost geloof ik maar 3.50, maar de presentatie ervan vind ik toch wel wat karig. Het broodje beenham werd wél op een normaal broodje geserveerd, waarom het broodje bal niet? Voor de rest wel goed. Het personeel is vriendelijk en het is er netjes verzorgd en schoon. De sfeer is ook rustig en fijn. Zullen er zeker nog wel terugkomen vanwege de leuke locatie.

2. De Ruig's profielfoto
    De Ruig heeft een recensie geschreven voor New York Pizza

Vandaag een bestelling gedaan en 4600 gespaarden punten ingewisseld.
    Nadat ik de bestelling wilde afronden liep de website vast.... punten weg en geen bestelling kunnen doen. Top jongens, dat doen een snel nog eens!

3. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Rose Garden

In het verleden elke week laten bezorgen of uit eten geweest bij dit restaurant. Het was altijd goed eten en vriendelijke mensen. Restaurant zelf ziet er wel wat gedateerd uit. Maar de keuken is goed onderhouden en schoon. Nu komen we er ook regelmatig om af te halen en nog nooit slecht eten mee gehad.

4. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor De Zaak

Weer geprobeert vandaag zo mooie zaak en dan zo slecht eten serveren. Ik zou me als kok en eigenaar kapot schamen. Bediending durfte niet eens te vragen of het gesmaakt had zo zonde zo mooie zaak mijn zien ze er niet meer.

5. Estell's profielfoto
    Estell heeft een recensie geschreven voor Mister BBQ

Spareribes laten bezorgen en ze waren super. Salades prima en zelfs de patat was knapperig. Méér dan genoeg!

6. De Jong's profielfoto
    De Jong heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Met 3 man gegeten. Voorgerechten waren prima. Ondanks dat je niet te veel kan verwachten voor de prijs waren 2 vd 3 hoofdgerechten zeer slecht. Geen hap van gegeten, compensatie van 3 euro pp voor de extra bijbetaling vd biefstuk.
    Voor ons nooit meer Proeflokaal Bregje 😈😈

7. Naat's profielfoto
    Naat heeft een recensie geschreven voor Khop Khun

Aanrader! Was vers, divers en lekker! 👍🏼

8. Edwin's profielfoto
    Edwin heeft een recensie geschreven voor Khop Khun

Heerlijk gegeten, Prima bediening, Lekker relaxed.
    We gaan hier zeker vaker terug komen.

9. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor De Schaapskooi

Op zich een leuke middag doorgebracht welke afgesloten werd met wat wij dachten het nuttigen van een lekkere maaltijd in een gezellige omgeving. Wel met verbazing bij het doorgeven van de bestelling de botte reactie van naar mijn mening een soort van leidinggevend personeelslid.
    De dame in questie heeft duidelijk niet de qualiteiten welke je van een gastvrouw zou verwachten. Het overige personeel haden wij niets over te klagen al was dat ook niet top. De maaltijden zelf vrij smaakloos. Bij afrekenen troffen wij weer de leidinggevende personeelslid. Een vraag welke je zou verwachten of alles naar het zin was komt totaal niet bij haar op. Een bedankje of een fijne avond min.
    Wel dat was eenmalig.
    Echt geen aanrader.

10. Tessa's profielfoto
    Tessa heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Super gezellig restaurant!
    Bij aankomst worden we snel en vriendelijk naar onze tafel gebracht, ze vertelt ons dat er zo snel mogelijk iemand bij ons komt en inderdaad, binnen 2 minuten komt er iemand naar ons om te vragen wat we willen drinken en her concept uit te leggen. Binnen 5 minuten hadden we onze cocktails die enorm lekker waren! Een aanrader! We kregen het eten snel op tafel en we konden alles gezellig delen. Het was allemaal vol van smaak en in perfecte hoeveelheden. Voor iedereen is er wel wat, ook voor mijn vriendin, die vegetariër is, is er veel keus.
    De bediening was heel vriendelijk, altijd was er wel iemand in de buurt als je wat wilde vragen of bestellen. De meiden waren erg vrolijk en altijd in voor een praatje. Ze zetten steeds het eten netjes op tafel en ruimde gelijk lege bakjes op als die er stonden. Al met al een hele gezellige avond met erg lekker eten!!
    Wij komen snel terug.

11. Quincy's profielfoto
    Quincy heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Heb hier heerlijk gegeten van de week! Het eten en drinken was lekker. En stond snel op tafel. De service was erg goed. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

12. Ineke koppe's profielfoto
    Ineke koppe heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Ineke koppe

We hebben met z’n vieren heerlijk gegeten. Tot zonsondergang buiten op het terras. Het nagerecht hebben we binnen gebruikt. Zeer vriendelijke bediening. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

13. Els List's profielfoto
    Els List heeft een recensie geschreven voor Pizza Spidi

Bestellen al ongv. 2 Jaar zo goed als elke dinsdagavond pizza’s/vleesschotel/pasta’s bij Spidi. Maar het laatste half jaar werd de kwaliteit steeds minder, kan gebeuren denk je de 1e paar x nog. Maar geef ze nu al een poosje het voordeel van de twijfel maar zijn er nu echt klaar mee! Gisteren 2 pizza’s margharita. Kaas leek wel plastic. Een mixed grill met een doorzichtig(zo dun) onbestemd stukje vlees wat een ossenhaas moest voorstellen. Doorgebakken kipfilet en 2 botten met een zwartgeblakerd stukje vlees. Maar als hoogtepunt een ossenhaasschotel van. Ja niet schrikken zeker wel van 10 x 6 cm en dik toch wel zeker 1cm met de smaak van een schoenzool. Zo doorbakken (helaas in mijn nijd geen foto gemaakt. Heb direct gebeld en kreeg een tegoedbon van 14.50 Aangeboden waar ik op dat moment genoegen mee nam omdat ik gewoon nog steeds zo verbijsterd was over deze schotel. Maar na een avond (met enorme honger) besloten dat ze deze 14.50 mogen houden want voor ons geen bestelling bij spidi meer… HELAAS.
    Els List.

14. JVV's profielfoto
    JVV heeft een recensie geschreven voor De Zaak

Zondagmiddag uiterst onbeleefde, brutale houding van medewerkster ervaren.
    Een zgn "attitude" die niet bepaald klantvriendelijk is.
    Het ging drie keer mis met de bestelling;
    Broodje gekregen dat ik niet besteld had met gevolg dat mijn partner zijn eten al op had en ik op het bestelde broodje moest wachten. Hiervoor werden excuses gemaakt.
    Bij het eerste drankje bestellen idem dito. Het verkeerde drankje gekregen, zoete wijn ipv droge wijn en bij het tweede drankje rosé gekregen ipv de gevraagde wijn.
    Op de vraag of het naar wens was bij het afrekenen heb ik dit aangekaart en de reactie was uitermate grof.
    "Ik ben ook maar een mens en fouten kunnen gemaakt worden toch? "
    Wij laten de Zaak weer even voor wat het is; service zeer onbeleefd in dit geval.

15. Sanne van Luenen's profielfoto
    Sanne van Luenen heeft een recensie geschreven voor Il Negozio

Het eten is super lekker bij Il Negozio! Er zijn verschillende soorten pasta en sinds kort ook pizza's. Alles smaakt even goed. Daarnaast zijn Gianni en Ans erg vriendelijk. De evenementen, zoals pubquiz en wijnproeverij, zijn ook een groot succes :)

16. Carin Verhoeve's profielfoto
    Carin Verhoeve heeft een recensie geschreven voor Il Negozio

Carin Verhoeve

Gisterenavond heerlijk gegeten het was gezellig en verzorgt door schatten van mensen zeker voor herhaling vatbaar!