1. Ambiance

1286822027 88
1320625018 87
1422033991 68

1. JAAP VAN kLAVEREN

We hebben met 4 personen een gezellige avond gehad met superlekker eten voor een zeker betaalbare prijs. De bediening was attent en het geheel laat een verzorgde indruk achter. We komen zeker terug.

2. Margreet

Je voelt je welkom bij; Brasserie Buuren". Heerlijke gerechten en mooi geprensenteerd. Fijn kunnen genieten van het terras buiten aan de Rijn. Ook toen het wat frisser werd was het goed natafelen omdat de glazen wand gesloten werd en het buiten gevoel bleef.

3. 24 januari 2018 hier gegeten. Ik zie allemaal wisselende recensies over Brasserie van Buuren. De negatieve recensies snap ik eigenlijk niet. Ik kom hier al jaren en het is altijd goed geweest.
    Deze keer ook. Buuren heeft een relatief kleine kaart. Wat ze hebben is gewoon goed. De bediening is attent, de gerechten zijn interessant en lekker. Ik kan dit restaurant van harte aanraden.

4. Erwin Brandt

Afgelopen avond bij brasserie Buuren gegeten, vaak langs gefietst nooit geweest. Zeer goede bediening met uitleg over de specialiteiten en wat er gereserveerd wordt. Verse produkten goede en verrassende smaakcombinaties. Goede porties zeker voor herhaling vatbaar, een van mijn nieuwe favoriete restaurants in Alphen aan den rijn.

5. Altijd als vaste klant naar dit restaurant gegaan met prima eten en vriendelijk personeel, totdat…

Na ruim anderhalf jaar zijn we weer eens terug geweest maar we werden voor vreemden aangezien en zeer afstandelijk behandeld… Jammer, eten was altijd prima in een mooie omgeving en vriendelijk en kundig personeel maar waar is het allemaal gebleven?

Hadden al wat negatieve berichten gehoord, maar wilden er zelf achter komen… Ja dus! Zeker niet meer wat het geweest is en gaan ook nooit meer terug!

6. Tino en Inge van Rijswijk

Wij hebben onze trouwdag gevierd bij Brasserie Buuren. Ik moet zeggen dat we een topavond gehad hebben met heerlijk eten en hele goede wijn! Zittend aan de hoge tafel (was het laatste plekje) hebben wij genoten van een hele fijne avond!

7. Biefstuk met aardappelpuree uit een pakje, fazant met zeer pittig spek er omheen, waardoor je de "fazant" niet eens meer proeft... (had het idee dat het simpel kipfilet was). Kortom een aanfluiting met veel mooie praatjes van de gastheer. Daarbij hebben we het nog niet gehad over het amateuristisch personeel in de bediening. Dit was de laatste keer dat ik hier nog ga dineren.

8. Kwalitatief is het eten goed. Wel al jarenlang een zeer beperkt menu met weinig fantasie. Voor een Frans restaurant triest dat er geen behoorlijke Franse wijn geschonken wordt. Ook al hebben we dat diverse keren opgebracht. Weinig begrip voor de klant dus. Sfeer, erg gehorig, het galmt en als het druk is dan kun je nauwelijks met je groepje praten.

9. jajbals

We kwamen wat later dan was afgesproken, maar werden toch heel vriendelijk ontvangen. Gastvrouw was Laura, die samen met Sacha ook de bediening deed. Kaart en gerechten werden goed uitgelegd. Let op om niet te snel te praten!
    Amuse, ik houd niet van haring, maar deze amuse met haring was heerlijk. Aspergesoep apart door ingrediënten maar erg lekker. Hoofdgerecht de een parelhoen, de ander vis, was mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Dessert was appelgebakje met ijs enz. Erg lekker. Cappuccino goede temperatuur en lekker. Bediening was niet hooghartig, maar vriendelijk en vlot.
    Kortom we hebben genoten aan het water en de prijs viel erg mee. Complimenten ook aan de kok.

10. 2 dagen geleden een recensie geschreven over mijn ervaring bij Brasserie Buuren. Meneer Veereschild vond het nodig om mij op mijn werk hierover te bellen. Deze meneer Veereschild vond het ook nog nodig om een mail naar mijn werk te sturen over mijn ervaring bij zijn restaurant. Mijn werk heeft totaal niets te maken met hetgeen ik privé in een restaurant ervaar. Misschien moet hij wat doen aan zijn attitude richting een klant die deze ervaring deelt. Maar me niet lastig gaan vallen op mijn werk over een privé aangelegenheid. Waarom zijn ze anders aangesloten bij deze site. Alleen voor mooie beoordelingen??

11. Vanaf het moment dat je binnenkomt ben je er echt even uit. Ze weten veel af van eten en drinken en maken elke maand een nieuwe menukaart en zoeken dit met zorg uit. Ook de amuses zijn heerlijk. Het eten is op elkaar afgestemd en een sensatie voor de smaakpupillen. De bediening is aardig, servicegericht en zorgt voor een gezellige sfeer. Kortom een heerlijk avondje uit. Wij gaan hier graag naar toe en raden het meer mensen aan.

12. We hebben genoten vanavond. Heerlijke gerechten, top bediening, erg gastvrij.

We komen beslist nog een keer terug. Aanrader!

13. Erg slechte service. De eigenaar behandelt je als minderwaardig. Valt er niet te verdienden mag je liever wegwezen. Erg jammer. Restaurant is klein, maar ziet er goed uit.

14. Kort geleden via AH spaaractie terecht gekomen bij brasserie buuren met eerlijk gezegd te hoge verwachtingen van het restaurant door de recensies. Eenmaal aangekomen vond ik het restaurant (interieur) er goed uitzien goed naar binnen begeleid. Ik en mijn vrouw vonden het eten lekker vooral voor z'n lage prijs, maar de bediening is zo slecht... er was een meisje die echt niet in de horeca thuishoort, wat een onbeschofte meid. Ik vindt het een pracht restaurant maar zal hier niet meer komen en zal het ook afraden aan anderen. Zo hoor je niet behandeld te worden als betaalde klant. Ik vind het heel jammer. Tip: hogere eisen hebben aan de bediening, voor de rest alles top!

15. Heerlijk gegeten, Top !
    Bediening: Vlot en vriendelijk.
    Tip:
    Een wat luxer bestek zou de sfeer verhogen. Dit was wel heer erg basis. Enne.. stof de lampjekapjes in het raamkozijn een keer af.

16. leo burgers

25 augustus weer waanzinnig lekker gegeten joke gelukkig en ik ook
    Sascha en Stefan chapeau elke keer weer genieten zo doorgaan top

17. Heerlijk gegeten, was een gezellige avond met een fantastisch lekker maal.
    Leuke bediening.

Zeker een aanrader om bij een kaartwisseling ( begreep dat dit om de twee maanden gebeurd ) zeker weer eens langs te gaan.

18. Wat een absolute aanrader is dit restaurant! Was er voor het eerst, maar kom hier zeker nogmaals voor naar Alphen a/d Rijn. Het eten is gewoon perfect, van begin tot het eind groot genieten!

19. Ik vond het eten echt superlekker, het was er gezellig, de obers waren gezellig, kortom: SUPER!!!! Zo raar dat sommige mensen zeggen dat het niet te eten is! Ik vind het verrukkelijk!

20. Heeeeeeeerlijke zeetong gegeten, samen met vrienden genoten van mijn verjaardagsdiner!!

21. Eten goed.
    Restaurant boven erg rumoerig.
    Bediening vriendelijk maar niet erg actief.
    Geen vegetarisch voorgerecht op de kaart.
    ...er kon wel een geitenkaas salade worden gemaakt.

22. Erg goed restaurant. En sinds 2 april weer open!

23. Eddy en jeannette

Zou jammer zijn als deze toptent door de brand zou verdwijnen.

Wens ze veel succes met de wederopbouw, zodat de beste tent van Alphen aan den Rijn gauw weer de deuren kan openen.

24. Tot onze grote verbazing is Brasserie Buuren vanavond getroffen door een zeer zware brand. Voorlopig kunnen wij niet meer genieten van de geweldige sfeer en het fantastische eten. Wij wensen Sas, Stef en het personeel veel sterkte toe.

25. Ivanka Overvliet

26. Gezellig, smakelijk, goede bediening. Een echte aanrader.

27. Jeanette

Al verschillende keren hier gegeten en elke keer weer super! Wat je ook kiest, alles is erg lekker en vers met seizoensproducten! Personeel vriendelijk en gastvrij, ongedwongen sfeer. Dit is zeker één van de betere restaurants in Alphen!

28. Wij komen regelmatige eten in dit superrestaurant. Dit is bij uitstek een van de beste restaurants waar ik ooit gegeten heb. Staat zeker in mijn top 3. Elke maand een andere kaart en daarom is het elke keer weer een verrassing. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer zeker een aanrader!

29. Zeer goed restaurant, met kerst gegeten, top. Alleen toetje niet te eten! En de kaasfondue ook niet. Toch zeer geschikt verder.

30. Bas fruman

31. Wat een toptent! Zonder twijfel het beste restaurant van Alphen aan den Rijn! Heerlijke gerechten en met liefde bereid! De bediening is uiterst vriendelijk. Als je lekker een avondje wilt eten (dus niet binnen een uur weggekeken worden) moet je zeker een keer een bezoekje aan de Buuren brengen!

32. Al diverse malen de wild specialiteit gegeten en iedere keer weer verrukkelijk.

De bediening soms wat te correct, mag wat meer ontspannen maar verder is dit restaurant een aanrader!

33. Ik moet zeggen het eten was erg goed, alleen erg jammer dat wij er ruim een uur op hebben moeten wachten.

Het herentoilet boven lekte, dus een en al water op de grond. Niet erg fris in een restaurant.
    De kelner maakte een hoop goed.

34. Bettina

35. In tijden niet zo lekker gegeten! Het eerste restaurant in Alphen waar goed en heerlijk eten samengaat in een gezellige zaak met deskundige en persoonlijke bediening.

36. Een van de beste restaurants van Alphen, samen met 's Molenaarsbrug. Wederom meer dan uitstekend gegeten. Elke keer is het weer lastig kiezen van de kaart aangezien alles erg lekker is!!

37. Annemarie

Absoluut een aanrader in Alphen aan den Rijn. Overheerlijk gegeten. Prima Chardonnay huiswijn en de zalmtrio is verukkelijk!

38. Jan-Willem

Wat een verrassing! Werkelijk alles klopte! De ambiance is uniek: stijvol zonder blabla en wat een kundige bediening! Duidelijk dat de gerechten met liefde zijn klaargemaakt en wel heel bijzonder. Tip: laat de kok z'n gang gaan en laat je verrassen. Zeker ook met de wijn! Dit staat echt boven aan mijn lijstje in Alphen!