Op dit adres zit nu: Senzaa

Het restaurant beschikt over een 60-tal eigen parkeerplaatsen. Parkeren is kosteloos.

• OV

Vanaf het station kunt u buslijn 166 nemen. Uitstappen bij halte Korenmolen in woonwijk Beerendrecht.

• Biologisch

• Hip
    • Honden toegestaan
    • Landelijk
  7. Betalen American Express Master Card pin Visa

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1320599191 76
1420375679 82
1502010988 78
1520152168 70
1619928657 72

1. Kipling

2. R van der Weele

Klasse als je in coronatijd een voortreffelijk diner kunt bezorgen, als je je ogen dicht doet is het net of je op het terras van Alfreds Diner zit. Hoop dat ze winnaar worden van VOAWARDS!

3. Koos & Ada van der Haven

de carpaccio smaakte goed. Gekocht bij Hoogvliet Atlas.
    Alleen jammer dat het vlees op een aantal plaatsen "vast gezogen was" aan het bord waarop het lag. Misschien dat er iets aan te doen is.

Hoogachtend

Koos & Ada v.d. Haven

4. Carla Reumerman

5. Wat een fantastisch avond is er ons bezorgt.. een echte beleving op dit mooie tereras. Bediening en eten is erg goed. We hebben echt genoten!

6. Eva Commandeur

Vandaag bij Alfreds diner gegeten. Sfeer en bediening uitstekend, fijn buiten gegeten. De zalmrouleaux was heerlijk. Verder eten matig. Carpaccio vol met een dikke witte saus. Volgens de menukaart moet het balsamico zijn? De salade ook weer een dikke saus. Ribeye matig maar misschien onze smaak niet. Vooraf aangegeven om weinig zout te gebruiken, dit niet gemerkt. Wij waren teleurgesteld. Jammer want de locatie is prachtig.

7. We hebben thuis genoten van het eten alsof we in een restaurant zaten. Het was TOP!! De bezorging ook uiterst netjes en op tijd. Het is in deze crisis zeker niet voor het laatst geweest. Complimenten!

8. Geen idee of het eten lekker is maar ik was al gauw klaar met dit restaurant.
    Wij hadden met 11 personen gereserveerd voor 1e kerstdag om te brunchen voor 35,- pp.
    Helaas moesten mijn vrouw en ik afzeggen doordat mijn vrouw enorme last had van haar ziekte van crohn (darmziekte).
    De overige 9 familieleden zijn uiteraard gewoon gaan brunchen bij Alfreds maar bij het afrekenen werd er vermeld dat ondanks de ziekte van mijn vrouw (wat al niet fijn is) de 70,- voor ons tweeën alsnog moest worden voldaan.
    Ik begrijp dat er bepaalde kosten in rekening moeten worden gebracht doordat er 2 stoelen niet bezet zijn geweest en er producten op in zijn gekocht, maar om dan gewoon de volle mep te laten betalen vind ik ronduit belachelijk.
    Ik heb om uitleg gevraagd per mail en heb contact per mail gehad maar op mijn laatst verzonden e-mail nooit antwoord ontvangen.

Wíj gaan door deze ervaring hier dus nooit meer eten.

9. Ik was niet tevreden over het hoofdgerecht. De vis was te droog, geen groenten of saus of frisse salade, maar droge pompoen in deeg, met een top van veel te sterke kruiden, die de witvis overheerste. De friet erbij moest ook nog eens apart betaald worden. Het dessert was goed van smaak.
    Hoge rekening voor twee hoofdgerechten en een dessert, dus was niet tevreden over de prijskwaliteit verhouding.
    Water wordt vaker meegerekend, maar dat kwam er ook nog bij.
    Ik voelde me niet echt verwend.

10. Vorige week zondag een High tea voor 8 personen ter ere van de 80 jarige verjaardag van mijn man.
    We kregen ieder 4 doorweekte sandwiches op een bordje, ieder 1 scone en een bordje met daarop lolly ‘s leuk voor de kinderen.
    Maar niet voor volwassenen waarschijnlijk ludiek maar in mijn ogen een misser.
    Geen kleine gebakjes, geen bonbons, geen saucijzen broodjes, niets van dat alles. Al met al niet direct een feestelijk geheel naar mijn gasten toe.
    De theepot werd niet bijgevuld met heet water. Al met al jammer.

11. H. Kraaijeveld

Vanmiddag met 2 echtparen lunch ‘genoten’
    Gamba’s, eendenborst, sliptong.
    Perfect en ook een super nette/keurige bediening.

12. Wat een topavond gehad!! Heerlijk gegeten, super service in een relaxte setting. We komen zeker nog een keer terug bij mooi weer, dan kunnen we een keer op het mooie terras zitten!

13. Cora Boxma

Eerlijk gezegd was het niet wat wij verwachtte. Het zes gangen verrassingsmenu was uiterst teleurstellend. De spoon was het meest smakelijk. De zeewolffilet was niet gaar genoeg, had een paar minuten extra nodig gehad. De runderribeye met koffierub, taai.
    Prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken.

2,7
  14. Margreet

We hebben genoten van het verrassingsmenu. Heerlijke gerechten met een goede huiswijn. Ook de bediening was vriendelijk en klantgericht. Zeker voor herhaling vatbaar.

15. Lie 25 punten

Wegens de verjaardag van mijn moeder gingen wij uit eten met familie. Wegens kleine kinderen is duidelijk gemaakt dat we op tijd wensten te beginnen met het diner.

17:00 Was de afspraak, maar de tafel was bij binnenkomst nog niet klaar. Op vragen hierover werd gesteld dat er niks over is afgesproken. Pas om 17:45 konden we aanschuiven, waarna het lange wachten op eten begon. Let wel, mijn ouders zijn doordeweeks nog langs geweest om het diner door te spreken, waaronder de start tijd en rekening houden met kleine kinderen.

Met de wijn was men echter wel snel, andere drankjes werden vergeten (meerdere keren). Met name voor onze kinderen was het sneu dat ze geen drinken kregen, ondanks herhaling van de vraag waar blijft het. Om 19:45 gaf men pas het hoofdgerecht uit, waarbij moet worden opgemerkt dat we tot 18:30 zo'n beetje enige gasten waren. Van drukte kon men dan ook niet spreken.

Men hield totaal geen rekening met kleine kinderen (4 en 6). Ons werd verweten dat wij toch zelf hadden aangegeven dat de kinderen hun hoofdgerecht met ons hoofdgerecht moeten krijgen. Echter wij hadden niet verwacht dat men voor het hoofdgerecht ruim 2 uur nodig had om deze uit te serveren, nadat we aan tafel zaten. Op vragen waar het eten blijft werd ontwijkend gereageerd.

Het eten zelf was ook een teleurstelling onder andere door de vele pezen die het vlees rijk was. Daarnaast waren er ook gerechten uitgeserveerd die niet voldeden aan de omschrijving van de serveerster. Garnalen werden uitgeserveerd, en men beweerde dit expliciet te hebben gemeld. Gezien dat meerdere aan onze tafel geen garnalen eten, was het wel typerend dat deze allen het de serveerster niet hebben horen zeggen. Het nagerecht hebben wij niet meer meegemaakt, ivm bedtijd kinderen (en dat we nog terug moesten rijden naar Drenthe).

Wel bleek dat de afspraak van een speciaal nagerecht ter ere van mijn moeders verjaardag niet was nagekomen.

Alfreds diner was een zeer teleurstellende ervaring, waarbij ook nog eens mijn ouders na afloop zijn geschoffeerd. Een keer bij het gesprek nadat de gasten naar huis waren gegaan, en telefonisch met de manager (heer J.K.). Korte samenvatting "We kunnen er niks aan doen miscommunicatie, maar jullie hebben… "

Geen enkel begrip voor de diepe teleurstelling, niet nakomen van afspraken en voornamelijk een arrogante houding naar gasten. Ik hoop voor Alfred's Diner dat dit een eenmalig incident is. De ervaring die dit restaurant ons heeft gegeven is (gelukkig) uniek te noemen.

3,2
  16. Eten is niet erg smaakvol, wijn uitleg is ver onder de maat, zelfs lach wekkend. Erg terleurstellend. Niet voor herhaling vatbaar.

17. Ingrid Buitenhuis

Van de week een high tea gedaan die ver onder de maat is. Geen hartige hapje alleen een pasteitje en verder wat zoete toetjes en een bitterkoekje en een scones. Als je bedenkt dat je met een gift card daar ongeveer 38€ voor betaald voor 2 personen…
    Dus zeker niet aan te raden.

18. Vorige week met 36 mensen hier mijn verjaardag gevierd met een feestelijke high-tea. Alles was mooi uitgestald op tafel en iedereen kon naar believen nemen van de smakelijke zoete en hartige hapjes. Wij waren zeer tevreden en ik heb van de gasten ook alleen maar positieve reacties gehoord. We komen graag nog een keer terug!

19. Mooie locatie maar zowel diner als high tea vallen tegen.

20. Gilbert 185 punten

Gekozen voor het verrassingsmenu. Heerlijke combinatie van vlees en vis. Ook het dessert was fantastisch. Wij komen terug!!

22. Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Alfred's. Voor het eerst van het nieuwe concept geproefd en door de kleine gerechtjes veel verschillende smaken kunnen ervaren. Erg lekker en heel leuk tafelen zo. Kom met regelmaat bij Alfred's en ambiance altijd sfeervol, maakt het iedere keer weer tot een gezellig avondje uit.

23. Edwin Hoogwerf

24. Gegeten met 2 kinderen op zaterdagavond! Van te voren gebeld dit was geen probleem. Bij de amuse was er speciaal voor de kinderen een chocolade amuse gemaakt.
    De harten van de kinderen waren toen al veroverd. Verder was er iedere keer op een zeer leuke manier aandacht voor de kids. Voor ons (ouders) was het daarom een top avond gezellige uit met de kinderen en wij konden genieten van het nieuwe concept van Alfreds. Voor ons zeker een reden om met de kids nog een keertje terug te komen.

25. Op aanraden van vrienden gisteren bij Alfred gedinneerd. Na een vriendelijke ontvangst heerlijk gegeten. Fijne bediening met kennis van zaken! We hebben ons laten verrassen en de chef ons dinner laten bepalen. Elke gang was een feest! Een absolute aanrader! Wij komen snel weer terug. Bedankt voor een fantastische avond!

26. Gisteren weer eens sinds lange tijd gegeten in dit restuarant na een vervelende ervaring een aantal jaren geleden. Toen werden wij vriendelijk doch dringend verzocht na de maaltijd de koffie in de ontvangstruimte te gaan gebruiken omdat de tafel nodig was voor een ander gezelschap. Het viel deze keer ook weer niet mee. Bij de receptie was niemand aanwezig om ons te ontvangen en jassen aan te nemen. In die ruimte was wel een bedrijfsborrel. Na enig vragen aan personeel werd onze tafel aangewezen. Degene die de menukaart bracht begon ook een verhaal over het menu buiten de kaart om zonder zich iets aan te trekken van het feit dat wij onderling in geanimeerd gesprek waren. Het zou toch normaler zijn geweest als even was gewacht en wat subtieler de aandacht was gevraagd.
    De eend in het voorgerecht was bepaald droog. Voor het hoofdgerecht hadden we ook wilde eend gekozen. Die was in het eigen vet bereid. Daar is op zich niet aan te merken, maar het vlees was niet voldoende gaar en liet zich moeizaam scheiden van het bot en van het vel. Dat zie je in Frankrijk toch wel anders...
    De saus was smakelijk, maar dat gold bepaald niet voor de flauwe pompoenpuree die daarbij werd geserveerd en waarin de saus al gauw was geabsorbeerd. Al met al geen aanbeveling.

5,7
  27. Delphine

28. Duijser

Op aanraden van een kennis hier gegeten. Achteraf erg teleurgesteld, o.m. vanwege de slechte prijs-kwaliteitverhouding. Het vegetarische gerecht van mijn partner was karig en smakeloos. Het vleesgerecht was rauw, ook gedeeltelijk nog nadat was gereclameerd. De borden zagen er voor het oog wel verzorgd uit. De bediening was would-be 'vlot'. De omgeving is mooi. We konden buiten zitten. Achteraf toch een vieze smaak in de mond vanwege de hoge prijs.

4,1
  29. Na onze negatieve ervaring eind januari (zie ons verslag verderop) heeft de eigenaar onze klachten zeer serieus genomen en contact met ons opgenomen. Gisterenavond heeft het team van Alfred's laten zien hoe het hoort en zichzelf weer overtroffen. We zijn erg verwend, onze complimenten.
    De amuse met ganzenlever en een marshmallow van port waren super. Het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren heerlijk en goed uitgebalanceerd. De wijnen paste mooi bij de gerechten.
    Zeer voldaan zijn we weer huiswaarts gekeerd. We hebben het vertrouwen in Alfreds weer teruggevonden, het team heeft bewezen dat ze het nog steeds kunnen. Houden zo.

30. We hebben gisteren gegeten bij Alfreds, het was erg gezellig en sfeervol. De kaart is creatief en de bediening uitstekend. We hebben een keuze gemaakt uit het bestsellers menu en ons laten verrassen door de chef. Het wijnarrangement is ook prima aan te bevelen. We hebben een uitstekende avond gehad en heerlijk gegeten. Tot de volgende keer!

31. Wat een super romantische avond heb ik gister gehad. Wij hadden een heerlijk menu van de kok. En dat was helemaal super. Bediening was heel vriendelijk en oplettend en attent.
    In één geweldig

32. Sini

Ontvangst in een sfeervolle lounge.Na het aannemen en in de garderobe hangen van onze jassen werden we naar onze tafel gebracht.
    De bestelde huiswijn en de amuse smaken ons goed.
    Het menu spreekt ons bijzonder aan in zowel de gerechten als de uitvoering van de kaart. Een compleet menu is niet
    een "must" we kunnen uit de aangeboden gerechten ons eigen menu samenstellen. M.a.w.we zijn niet aan een vast menu gebakken.
    Bediening, het zelf samen gestelde menu en de fijne huiswijn hebben ons een heerlijke avond bezorgd in een heerlijke ambiance. Wat ons betreft: gauw tot ziens.

33. Jammer, jammer, jammer. We komen al langer bij Alfred's en het was ons al opgevallen dat het achteruit ging. Omdat we diner bonnen gekregen hadden wilde we Alfred's nog een kans geven.
    De ambiance is okay, mooi goed onderhouden pand dat er netjes uitziet op een mooie locatie.
    Bediening liet het zwaar afweten vanavond. Moest vragen om een extra drankje terwijl ober 5 maal voorbij een leeg glas liep. Men had meer drank omzet kunnen creëren.
    Amuse en voorgerecht (parade) waren goed. Hoofdgerecht was onvoldoende. De 4 hompen ossenhaas waren amper gaar en hadden veel zenen. De snoekbaarsfilet was ok maar de citrus mayonaise was verre van toereikend. Ook de gecarameliseerde witlof was smakeloos. Dessert (parade) was veel te vet en niet uitgebalanceerd. Zonde.
    Na een moeizame betaling (ober moest meerdere malen navragen hoe het werkte met bonnen en een credit card, erg ingewikkeld allemaal, heb uiteindelijk zelf maar gezegd hoeveel we bij moesten betalen omdat hoofdrekenen erg moeilijk is vandaag de dag!) zonder dat we gedag gezegd werden hebben we zelf de jassen van de kapstok moeten halen. Dit waren we in het verleden anders gewend.

3,7
  34. Onze ervaring is alweer van een tijdje geleden, maar heeft ons weerhouden om ooit nog te gaan eten bij dit restaurant. Wij hadden ons verheugd op een lekker diner. Wij hadden gekozen voor een verrassingsmenu. Het eten was wel aardig, maar niet heel bijzonder. Wat echt storend was, was de houding van onze gastheer (eigenaar?). Wij hadden een wijnarrangement gekozen. Eén van de wijnen was zo koud, dat er nauwelijks smaak aan zat. Het gerecht was al lang en breed opgegeten, maar de wijn moest nog opwarmen. Terwijl de wijn zo lekker was. Toen we dat meldden aan onze gastheer, kregen we zo'n vreemde reactie over hun bewaar methode. Wij hadden het helemaal verkeerd en hij had gelijk (....). Wij hebben onze avond niet zo heel fijn ervaren, dus dan krijgt sfeer ook een laag cijfer. We vonden de prijzen ook behoorlijk voor hetgeen geboden werd.

6,7
  35. Eten is op zich aardig, maar wat zakelijk aan de smaak. Die pianist is al jaren een irritatie. Speelt slecht, overstemt het gesprek.

36. Prachtig restaurant op een schitterende locatie. De menukaart verandert om de paar maanden en is telkens weer verrassend lekker.

De gerechten zien er altijd prachtig afgewerkt uit en smaken heerlijk. Prijs-kwaliteit is in verhouding. Je krijgt waar voor je geld en het personeel is uiterst vriendelijk.

37. Prettige ervaring. Mooi en lekker eten. Geweldige pianist die op de vleugel prachtig speelt. Gerant die persoonlijk aan tafel komt vragen of alles naar wens is. Mooie entourage. Aanrader!

38. Ivanka Overvliet

39. Vrijdag jl. hier gegeten. Een sfeervolle moderne zaak waar een ontspannen bediening iedereen zich gast liet voelen. De kaart was verrassend en de prijs was erg goed te noemen. Op de achtergrond pianomuziek wat een extra dimensie toevoegd aan een gezellige avond uit.

40. Goede ontvangst door correct en vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten in een sfeer volle ambiance.

Dennis.