Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almkerk verdeeld zijn.

1. Gisteravond zijn we uit eten geweest bij dit restaurant. Geen aanrader als het aan ons ligt.

Bij binnenkomst hebben we lang moeten wachten voordat er gevraagd werd of we iets wilden drinken. Terwijl we aan ons drankje zaten kwam pas de kaart. Na 15 minuten werd er gevraagd wat we wilden eten en pas 45 minuten later kwam het eten op tafel!

Helaas moest één van de gerechten terug omdat het eten koud was. Toen het weer terug kwam was het bord incompleet. Tot 3x toe werden er nog bakjes nagebracht omdat men die vergeten was.

Er werd geen enkel excuus gemaakt vanwege de erg lange wachttijden of het koude eten. We zijn zelf na 20 minuten maar naar de kassa gelopen omdat er geen rekening kwam. Al met al zijn we 2,5 uur binnen geweest voor een drankje vooraf, een hoofdgerecht en een kopje cappucino na, we waren nog net op tijd voor de bioscoop!

Om ons heen ook veel mopperende gasten. Brood dat bij het voorgerecht geserveerd werd kwam helemaal niet of pas na het voorgerecht. Borden met eten werden opgediend terwijl de borden van de vorige gangen er nog stonden. Complete chaos in de bediening terwijl het in onze optiek niet druk was.

Meerdere malen hebben we mensen horen vragen of men hen wellicht vergeten was omdat ze of nog steeds geen kaart hadden, geen rekening of al bijna een uur zaten te wachten op hun hoofdgerecht nadat ze hun voorgerecht hadden opgegeten.

Het eten zelf was lekker echter wij gaan er niet meer heen. Het restaurant heeft inmiddels ook een mail van ons ontvangen met daarin nogmaals onze "klachten". We zijn erg benieuwd of er een reactie komt en wat deze zal zijn.

2. Wij zijn nu voor de 4e keer hier geweest en hebben weer voortreffelijk gebakken paling gegeten. Dit staat overigens niet op de kaart maar als je het bij reservering vraagt dan bestellen ze het voor je, echt een aanrader. Vriendelijke bediening en gezellige locatie, echt "Top".

3. W.Brussaard

Een feestje met 35 personen in de kleine , afgeschermde zaal aan de achterkant was een groot succes en voor herhaling vatbaar. Het buffet was uitstekend, de bediening en vooral de zorgzame verzorging vriendelijk en perfect. Ook de gasten waren enthousiast , we kunnen echt geen minpuntje benoemen.

20 Oktober 2012

4. zondag 02-09-2012
    wij zijn er met 17 persoonen wezen eten we haden soep vooraf het hoofdgerecht bestond uit een spiesje van vlees dat was heel goed en daarna nog ijs en koffie en toen was het weer tijd om naar huis te gaan we zaten er ook al om 15.30 tot19.00 uur dus ik ga er zeker nog eens heen

5. Wij zijn zaterdag 7 april geweest, met 3 personen, het was ook niet erg druk, nog een groep van 7 personen en een duo, dus met ons erbij 12 personen. Ik vond het niet ongezellig, maar gezellig heid moet je ook zelf maken.
    Wij hadden ook carpaccio en vonden hem prima, mijn man had de vleesspies en ik heb hem niet gehoord dat het niet goed was. Ik had biefstuk en die was ook prima. Onze dochter had het kipsnitzelmenu van de achterkant, die was voor haar (ze is 9) een beetje hardgebakken, maar wij hebben een stukje geproefd en vonden hem prima.
    Ook wij hebben vis op de menukaart gemist, maar ik kan me voorstellen bij een wat kleiner restaurant, dat de kaart regelmatig gewijzigd wordt en dat er de volgende keer wel vis is. Misschien kun je het bij reserveren al vragen wat voor menu's ze hebben, vind je de keuze niet ruim genoeg, niet reserveren zou ik zo zeggen.

Al met al vonden wij het prima

6. L. Alblas

Helaas, na de goede ervaringen van de afgelopen tijd, is kwaliteit na de heropening een regelrechte tegenvaller.
    Een heel kleine menukaart zonder vis als hoofdgerecht!! (ben geen vleesliefhebber, dus een dubbele tegenvaller)
    De carpaccio kwam waarschijnlijk uit de vriezer, was te nat en te koud. Ook de vleesspies liet te wensen over en was lauw en flauw.
    We waren met z'n vijven en daar bleef het bij, dus ook heel ongezellig. Al met al een tegenvaller en gezien de prijs/kwaliteit te duur. Erg jammer.

8 april 2012

1,6
  7. Ben gisteren met vrienden wezen eten en vind het eten echt super.
    Bediening was erg aardig en het was er goed toeven, ook aan de roker is gedacht, je hoeft niet buiten te staan, maar er is een aparte ruimte, die ook verwamd kan worden.
    Toilet ziet er verzorgd uit en we vonden het 4 gangen menu erg goed, voor een koopje gegeten.
    Kom zeker terug.

8. Eline en Erik

9. Via via hoorde ik dat het goed vertoeven is bij Grand Jardin, en dat wilde ik zelf ook wel eens mee maken. Het was een geweldige avond, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, je merkt dat ze er hier verstand van hebben en met liefde en plezier werken. Ga zo door wij komen zeker weer terug.

Met vriendelijke groeten, Pieter

10. M.C. Lommers

Zeer vriendelijk personeel. Niks was hen teveel. Heerlijk gegeten voor een zeer vriendelijke prijs. De kinderen hebben zich prima vermaakt in de heerlijk grote tuin en met de midgetgolf. Het eten werd snel geserveerd en dat terwijl het heel druk was. Volgende keer weer.

11. Wat een leuke locatie we zijn heel vriendelijk ontvangen, het eten was erg lekker, we hebben een fijne avond gehad. We gaan zeker als het mooi weer is ook van het terras genieten, met een High tea en veel vriendinnen!
    Met de hartelijke groetjes, Miriam.

12. Houten keet met slecht eten. Vreselijk, wie er in dit restaurant een culinaire ervaring heeft gehad die heeft het voorheen wel heel erg slecht getroffen.

De schoenzool met garnaal (surf&turf) en het stoofsnotje durven wij u niet aan te raden.

13. Dit restaurant springt eruit in de regio: prijs kwaliteit verhouding is er zeer goed en het eten en de wijn zijn van goede kwaliteit. Je kan merken dat de kok zijn/haar best doet! De bediening is ook erg vriendelijk. Hier kunnen wij zeker nog een keer eten.

14. Met broer en schoonzus zijn we hier terecht gekomen, omdat we eens iets anders wilden. Dat hebben we geweten, het was super! Zo super zelfs dat we morgenavond weer terug gaan.

Het enige minpuntje is de lange wachttijd, maar daar houden we nu rekening mee en we hebben dat er graag voor over.

Verheug me nu al op morgenavond!

15. Hebben daar laatst gegeten, vond het vrij duur ten opzichte van hetgeen ze bieden. Grootste verbazing was toen we een karaf plat water vroegen we de opmerking kregen ze deze niet hadden. Hiervoor kregen we een fles Sourcy-water, waarvoor we € 3,25 moesten betalen. Ik dacht juist dat het de bedoeling was dat restaurants voor kraanwater niks in rekening zouden brengen en gewoon zouden reserveren. Zeker op een rekening van iets meer dan € 100,00 valt me dit enorm tegen. 2e keer zit er niet meer in.

5,3
  16. Op Hemelvaartdag 2 juni gestopt voor een snelle lunch bij Grand Jardin. Ziet er erg leuk en gezellig uit. Maar dan....

Aankomst 14.00. Na 15 minuten konden we bestelling plaatsen. Drankjes kwamen na paar minuten. Om 15.00 uur maar eens gevraagd of ze ons vergeten waren. Nee hoor, het staat klaar. Breng uw lucht direct. Weer 10 minuten later, jammer staat nog niet klaar, we zijn niet vergeten en beginnen er direct aan. Uiteindelijk bijna half vier kwam onze eenvoudige lunch. Op opmerking dat het eerslijker zou zijn gasten bij binnenkomst te attenderen op enorme wachttijden kwam geen reactie.

Na anderhalf uur kwam de luch, die we i.v.m. Extreme wachttijd vervolgens in paar minuten moesten wegschrokken. Daaar komen we dus niet meer!

Suggiestie voor nieuwe bedrijfsnaam: Het grote engelengeduld!

4,7
  17. We zijn hier nu twee keer geweest en dit restaurant is werkelijk een aanwinst voor de regio. Het personeel mag dan niet superervaren zijn, ze doen er alles aan om je een hele leuke avond te bezorgen. Ze kijken je absoluut niet weg in de hoop dat ze de tafel nog een keer kunnen bezetten. De kwaliteit van het eten is prima. Fijne verse producten en een kok die weet hoe ze er mee om moet gaan. Kortom: geen superrestaurant maar zeker ook geen vreetschuur. Gewoon een leuk restaurant met een leuke sfeer waar ze gewoon hun best doen om je een leuke avond te bezorgen voor een prima prijs. Wij gaan hier zeker nog wel een aantal keren met genoegen naar terug.

18. Heb al enkele malen in 't Wapen gegeten. Ook al een keer een buffet/bbq mee gemaakt. Dit is mij iedere keer zeer goed bevallen. Het restaurant heeft een gezellige en uitnodigende uitstraling. Het personeel doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. De prijs- kwaliteitsverhouding vind ik prima.

Kortom, voor een gezellig, lekker en ontspannen etentje kun je hier prima terecht. Kom hier zeker nog regelmatig terug.

19. Dit is de 2 de keer in 1 jaar tijd dat wij hier zijn wezen eten, het eten was wederom heel slecht! Aan het personeel merk je dat ze geen horeca ervaring hebben jammer. Ook is het niet echt schoon, daar moeten ze echt wat aandoen.

4,3
  20. Hebben er nu 2 keer gegeten. Bediening goed (vriendelijk personeel).

Eten meer dan genoeg en je kunt altijd bijvragen.

Gewoon goed voor een redelijke prijs.

We zeker weer.

21. Onverwachts een geweldige, culinaire avond gehad! Ik kom uit de randstad, en heb sinds tijden niet meer zo lekker gegeten! Ik kan het een ieder aanraden die niet weet waar hij of zij moet eten, een uurtje met de auto... en genieten van de zorg, de bediening (erg vriendelijk personeel) en het eten wordt met liefde bereid.

Super, dank jullie wel!

22. Prima lokatie gastvrij goed personeel vriendelijk en attent.

Eten is prima goede prijs kwaliteit.

Anna is de keuken prinses.

23. Snackbar Almkerk

Marjolein

Goede friet en snel! Haal hier altijd frietjes.

24. Helaas was het een regenachtige dag, maar binnen was het warm en gemoedelijk. Door de file hebben we dit unieke plekje gevonden. We hebben heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. Ga zo door, wij komen zeker weer terug.

25. Het ziet er allemaal erg leuk uit, maar voor het eten moet je niet komen. Tenminste niet voor het 3 gangen menu. We snappen nu waarom ze maar 20 euro rekenen, omdat je maar de helft krijgt van een normale gang. 1 (!) schaaltje sla voor 4 personen, is toch wel karig. Vlees en vis waren droog. Aardappeltjes waren lekker, maar deden wel heel erg aan de wedges van Lidl denken. Drinken werd in een klein glaasje geschonken, nog geen eens flesjes voor die prijs. Zelf de jus d'orange kwam van Appelsientje....

Denk dat ze dit ook allemaal wel zelf weten, want ze vroegen niet of het gesmaakt had!

3,1
  26. Het restaurant is net verbouwd. Echt een verbetering. Dus behalve het toch al goede eten nu ook een goede sfeer! Top restaurant!

27. Anna is echt een fantastische kok. Het eten is elke keer weer zalig. Het maandmenu is een echte aanrader. Heerlijk eten voor een prima prijs.

28. Ik heb hier nu meerdere keren gegeten, en sinds er een nieuwe eigenaar het heeft overgenomen is de kwaliteit enorm gestegen! Gezellig restaurant met een uistekende prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!