Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almkerk verdeeld zijn.

1. Internationaal Almkerk

Irma Goossens

Zeer onvriendelijk ontvangst. Reservering was blijkbaar online niet ontvangen. Telefonisch een dag ervoor niet bereikbaar maar dat was volgens deze onvriendelijke arrogante dame onmogelijk. We voelden ons niet welkom. Doei en nog veel succes!

2. Nette bediening, eten was goed, varkenshaas goed gebakken en lekkere saus, meer als voldoende, sla mag wat meer variatie hebben en meer aankleding bijv ei en geen dessert zonder ijs, bijv mousse of creme brulee

3. Ronduit slecht. Laatst een offerte aangevraagd voor het huren van de zaal. Werd afgesnauwd aan de telefoon.

Eten is 9/10x koud. Bezorgen nooit doen want het eten is gewoon klef en smerig.

Heb er laatst langs gefietst en zat vol. Snap dat echt niet.

3,4
  4. We hebben heerlijk gegeten bij Emmickhoven afgelopen vrijdag. Heel gastvrij ontvangen, prima bediening, voldeed hélemaal aan onze wensen! Goede prijs en kwaliteitsverhouding, aanrader dus!

5. Gisterenavond hier gegeten, onze conclusie was, waardeloos en fantasieloos.
    We waren op zoek naar een nieuwe gelegenheid om te eten. Bij binnenkomst werden we niet begroet. Toen in de zaak stonden, werd er gevraagd wat we wilden, we hebben gereserveerd, zei ik. We werden aangekeken alsof hij het water zag branden. We konden we een plaatsje zoeken. De ruimte is eigenlijk best wel mooi, maar totaal sfeerloos, evenals de bediening, eigenlijke zonde van zo'n mooie locatie.
    Het eten was zeer matig, alsof het vlees, kip en spareribs zo uit de supermarkt kwamen, patat erbij en sla (het enige wat nog een beetje fantasie had) en eten maar.
    Sorry, maar hier komen we niet meer terug.

3,6
  6. Super lekker gegeten, zoals altijd. Fantastisch kinderhoekje! Aanrader voor jong en oud.

7. Vriendelijke en correcte bediening en uitgebreide kaart.
    Het eten was heerlijk. Er werd van tevoren aangegeven dat de porties iets kleiner waren dan voorheen om voedselverspilling tegen te gaan, maar dat er altijd extra friet of salade kosteloos kon worden besteld, mocht het toch te weinig zijn.
    De porties waren prima! 2 van ons gezelschap van 4 hebben extra friet besteld en dat werd vlot gebracht.

De online reservering was niet doorgekomen, waardoor onze komst een verrassing was.
    Niettemin werden we vriendelijk onthaald.
    Jammer dat de bistro al om 21.00 uur sluit. Je kunt tot 20.15 uur reserveren, en dan voel je je toch een beetje gehaast als je om 21.00 uur nog niet uitgegeten bent en je bent nog de enige in de zaak en het personeel gaat de tafels preppen voor de volgende dag.

Alles bij elkaar een prettige eerste ervaring met de bistro en we komen zeker terug. Alleen wel iets vroeger op de avond.

8. Heerlijk gegeten en leuk om te horen hoe het concept in elkaar zit en hoe het draait in het dorp! De tafeltjes buiten waren bezet, maar werden spontaan aan ons afgestaan door de mannen van de plaatselijke brandweer. Super vriendelijk iedereen daar, top!

9. Het eten kwa prijs is goed, erg vriendelijke bediening.

10. Patricia

Het eten was heerlijk, goede kipsate en huisgemaakte friet. Hele vriendelijke bediening

11. Joke van Dennen

Vorige week langs wezen komen om een hapje te eten. Het eten zelf was redelijk. Niet veel bijzonders maar onze buik was weer vol.
    Het buiten terras is leuk ingedeeld en we werden goed geholpen door een vriendelijke jongen. We kregen zelfs nog een gratis koffie aangeboden omdat we wat langer moesten wachten dan gebruikelijk. Super!
    Wat mij en mijn man wel erg stoorde is een mevrouw die telkens bij ons aan tafel kwam. Het stoorde ons erg!
    We komen immers voor het eten met zijn tweeën en niet om meerdere malen met een mevrouw te praten. Begrijp me niet verkeerd want het zal vast uit goede bedoeling zijn!

Al met al zullen we als we weer een keer in de buurt zijn misschien nog een frietje afhalen maar blijven eten zit er voor ons niet in. Je kan er niet goed je rust pakken na een fietstocht.

Joke van Dennen

5,5
  12. Tijdens een fietstocht hier neer gestreken.
    Vanaf de voorkant zie je niet wat voor heerlijk terras ze hebben. Achter op het terras hebben wij goed uit kunnen rusten.

Echter duurde het een eeuwigheid voordat we iets konden bestellen terwijl er maar 3 andere tafels zaten. Om ons heen stonden tafels nog vol met lege borden en glazen en hier werd ook geen actie op ondernomen.

De lunch was niet speciaal, maar wel lekker.

Ondanks slechte service zouden we er nog weleens terug kunnen komen om bij mooi weer lekker in de tuin te zitten!

6,1
  13. Louise Kamsteeg

Onwijs mooi plekje en het eten is heerlijk!

14. Piet gorgelaar

Het was heerlijk! We hebben genoten van de spèr rips en de verse frieten.
    Ook het personeel ben ik over te spreken!
    De pikanto was bruin maar dat maakt niet uit hoor.

Jammer dat er alleen appelsap was

Goede kwaliteit / prijs verhouding.

15. Lekker gegeten. De friet en de spareribs waren heerlijk. Goede en vriendelijke bediening.

16. H.J. Wesselius

Lekker gegeten, vlotte nette bediening,
    prijs kwaliteit prima, komen zeker terug!

17. Lekker eten voor een leuke prijs. De menukaart zou wat meer keuze mogen bevatten, maar dat maakt de bierkaart meer dan goed!!

18. Wij zijn er denk ik alweer 25 keer geweest in 3 jaar tijd, en altijd heerlijk, je kunt er ondanks dat het ook een cafe en cafetaria is gezellig zitten, vriendelijke bediening en echt zoals het moet, prijs kwaliteit is prima in verhouding.

19. Het was eetbaar en daar is alles mee gezegd.

20. m van oudheusden

Heel goed. Alle gerechten waren heerlijk en een goede prijs. Bediening was goed.

21. P van Wijnen

Vanavond dachten we even een heerlijk frietje met snack te eten in het restaurant, mijn vrouw had een friet speciaal met smulrol besteld en ik een friet mayo met gehaktbal uit jus, bij beide was de friet best redelijk maar de smulrol was veel te hard gebakken en hebben we ontleed en alleen het binnenste gegeten. De gehaktbal uit jus was echt niet te eten, verbrand, keihard, was niet met de vork in te komen, deze bal maar in het servet ingepakt en meegenomen voor onze hondjes.

Nou, het was ook geen succes bij de hondjes, de vrouw met veel moeite de bal opengemaakt ,de harde korst eraf gehaald en toen het binnenste aan de hondjes opgevoerd, die er dan toch nog smakelijk van hebben gegeten.

Al met al, geen plaats om aan tebevelen om een lekker frietje met snack te gaan eten, vooral gezien de prijs van 20 € totaal geen waar voor je geld.

2,1
  22. Prima eten, goeie sfeer en bediening en mooie prijs.

23. E. Van der Land

Was een leuke belevenis om hier te eten. Aardige bediening. Gezellige en rustige sfeer. Heel betaalbaar. Een plek om terug te komen.

24. Prima gegeten! Varkenshaas mag iets groter en de friet iets minder hard gebakken. Verder goed gegeten, je kunt er lekker buiten zitten.

25. Goeie kwaliteit, goeie service en zeker goed en vrolijk personeel.

26. We zijn met een groot gezelschap in het restaurant geweest voor een high tea. Het eten was erg slecht: de cones waren nog bevroren, de chocolade cake bestond alleen maar uit suikerkorrels en de sandwiches waren soppig en het beleg ervan (zalm en komkommer) was niet te proeven. De bediening hebben we de hele avond nauwelijks gezien; alles bleef op de tafels staan en ze waren niet klantvriendelijk. Positieve punten zijn de sfeer waar we verder ook geen klachten over hebben. Bovendien was het restaurant redelijk schoon.

3,5
  27. Yvonne wabbijn

Bediening zeer vriendelijk, de sfeer was gezellig. Wij zaten buiten, simpel terras, maar toch behoorlijk aangenaam. Het eten is gewoon goed, géén belachelijke prijzen, en de porties zijn behoorlijk. De friet was goed heet, en de biefstuk botermals. Hier gaan we vast nog eens eten, géén culinair hoogstandje, maar gewoon goed en lekker, aanrader!!

28. Wij komen hier regelmatig. De sfeer is erg gezellig. De bediening waardeert zijn klant en is altijd vriendelijk. Het eten wordt met liefde bereid. De prijs staat nog in verhouding. Kortom een erg leuk plekje om heerlijk te eten.

29. Het eten is erg goed en ook de sfeer en service zijn prima. De prijs / kwaliteit is in prima verhouding en het is een aanrader voor iedereen om hier te gaan eten.

30. fam van Vuuren

Wij hebben hier vanavond met onze familie (15 pers) gegeten en ik moet zeggen dat ik het een fantastisch restaurant vind. Vriendelijke bediening, eten was prima en zelfs mijn zoon die een ernstige voedselallergie heeft van kippenei/koemelk en pinda's kon hier gewoon mee eten en hebben iets lekkers voor hem gekookt. Niets was teveel om te vragen en ze dachten gewoon met ons mee. Eindelijk eens een restaurant die begrijpt hoe ernstig een voedselallergie kan zijn en die eten met zorg bereiden. Mijn zoon van dertien ging met een dikke glimlach het restaurant uit en heeft voor het eerst van zijn leventje gegeten in een restaurant. Dit restaurant krijgt van mij een dikke tien met een griffel.