Op dit adres zit nu: De Laegt

1520045855 63
1571972276 73
1641207503 71
1649861907 71

1. Tijdens een fietstocht hier neer gestreken.
    Vanaf de voorkant zie je niet wat voor heerlijk terras ze hebben. Achter op het terras hebben wij goed uit kunnen rusten.

Echter duurde het een eeuwigheid voordat we iets konden bestellen terwijl er maar 3 andere tafels zaten. Om ons heen stonden tafels nog vol met lege borden en glazen en hier werd ook geen actie op ondernomen.

De lunch was niet speciaal, maar wel lekker.

Ondanks slechte service zouden we er nog weleens terug kunnen komen om bij mooi weer lekker in de tuin te zitten!

6,1
  2. Louise Kamsteeg

Onwijs mooi plekje en het eten is heerlijk!

3. Het was eetbaar en daar is alles mee gezegd.

4. Prima gegeten! Varkenshaas mag iets groter en de friet iets minder hard gebakken. Verder goed gegeten, je kunt er lekker buiten zitten.

5. We zijn met een groot gezelschap in het restaurant geweest voor een high tea. Het eten was erg slecht: de cones waren nog bevroren, de chocolade cake bestond alleen maar uit suikerkorrels en de sandwiches waren soppig en het beleg ervan (zalm en komkommer) was niet te proeven. De bediening hebben we de hele avond nauwelijks gezien; alles bleef op de tafels staan en ze waren niet klantvriendelijk. Positieve punten zijn de sfeer waar we verder ook geen klachten over hebben. Bovendien was het restaurant redelijk schoon.

3,5
  6. Wij komen hier regelmatig. De sfeer is erg gezellig. De bediening waardeert zijn klant en is altijd vriendelijk. Het eten wordt met liefde bereid. De prijs staat nog in verhouding. Kortom een erg leuk plekje om heerlijk te eten.

7. fam van Vuuren

Wij hebben hier vanavond met onze familie (15 pers) gegeten en ik moet zeggen dat ik het een fantastisch restaurant vind. Vriendelijke bediening, eten was prima en zelfs mijn zoon die een ernstige voedselallergie heeft van kippenei/koemelk en pinda's kon hier gewoon mee eten en hebben iets lekkers voor hem gekookt. Niets was teveel om te vragen en ze dachten gewoon met ons mee. Eindelijk eens een restaurant die begrijpt hoe ernstig een voedselallergie kan zijn en die eten met zorg bereiden. Mijn zoon van dertien ging met een dikke glimlach het restaurant uit en heeft voor het eerst van zijn leventje gegeten in een restaurant. Dit restaurant krijgt van mij een dikke tien met een griffel.

8. Gisteravond zijn we uit eten geweest bij dit restaurant. Geen aanrader als het aan ons ligt.

Bij binnenkomst hebben we lang moeten wachten voordat er gevraagd werd of we iets wilden drinken. Terwijl we aan ons drankje zaten kwam pas de kaart. Na 15 minuten werd er gevraagd wat we wilden eten en pas 45 minuten later kwam het eten op tafel!

Helaas moest één van de gerechten terug omdat het eten koud was. Toen het weer terug kwam was het bord incompleet. Tot 3x toe werden er nog bakjes nagebracht omdat men die vergeten was.

Er werd geen enkel excuus gemaakt vanwege de erg lange wachttijden of het koude eten. We zijn zelf na 20 minuten maar naar de kassa gelopen omdat er geen rekening kwam. Al met al zijn we 2,5 uur binnen geweest voor een drankje vooraf, een hoofdgerecht en een kopje cappucino na, we waren nog net op tijd voor de bioscoop!

Om ons heen ook veel mopperende gasten. Brood dat bij het voorgerecht geserveerd werd kwam helemaal niet of pas na het voorgerecht. Borden met eten werden opgediend terwijl de borden van de vorige gangen er nog stonden. Complete chaos in de bediening terwijl het in onze optiek niet druk was.

Meerdere malen hebben we mensen horen vragen of men hen wellicht vergeten was omdat ze of nog steeds geen kaart hadden, geen rekening of al bijna een uur zaten te wachten op hun hoofdgerecht nadat ze hun voorgerecht hadden opgegeten.

Het eten zelf was lekker echter wij gaan er niet meer heen. Het restaurant heeft inmiddels ook een mail van ons ontvangen met daarin nogmaals onze "klachten". We zijn erg benieuwd of er een reactie komt en wat deze zal zijn.

9. Wij zijn nu voor de 4e keer hier geweest en hebben weer voortreffelijk gebakken paling gegeten. Dit staat overigens niet op de kaart maar als je het bij reservering vraagt dan bestellen ze het voor je, echt een aanrader. Vriendelijke bediening en gezellige locatie, echt "Top".

10. Ben gisteren met vrienden wezen eten en vind het eten echt super.
    Bediening was erg aardig en het was er goed toeven, ook aan de roker is gedacht, je hoeft niet buiten te staan, maar er is een aparte ruimte, die ook verwamd kan worden.
    Toilet ziet er verzorgd uit en we vonden het 4 gangen menu erg goed, voor een koopje gegeten.
    Kom zeker terug.

11. Eline en Erik

12. Via via hoorde ik dat het goed vertoeven is bij Grand Jardin, en dat wilde ik zelf ook wel eens mee maken. Het was een geweldige avond, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, je merkt dat ze er hier verstand van hebben en met liefde en plezier werken. Ga zo door wij komen zeker weer terug.

Met vriendelijke groeten, Pieter

13. M.C. Lommers

Zeer vriendelijk personeel. Niks was hen teveel. Heerlijk gegeten voor een zeer vriendelijke prijs. De kinderen hebben zich prima vermaakt in de heerlijk grote tuin en met de midgetgolf. Het eten werd snel geserveerd en dat terwijl het heel druk was. Volgende keer weer.

14. Wat een leuke locatie we zijn heel vriendelijk ontvangen, het eten was erg lekker, we hebben een fijne avond gehad. We gaan zeker als het mooi weer is ook van het terras genieten, met een High tea en veel vriendinnen!
    Met de hartelijke groetjes, Miriam.

15. Houten keet met slecht eten. Vreselijk, wie er in dit restaurant een culinaire ervaring heeft gehad die heeft het voorheen wel heel erg slecht getroffen.

De schoenzool met garnaal (surf&turf) en het stoofsnotje durven wij u niet aan te raden.

16. Met broer en schoonzus zijn we hier terecht gekomen, omdat we eens iets anders wilden. Dat hebben we geweten, het was super! Zo super zelfs dat we morgenavond weer terug gaan.

Het enige minpuntje is de lange wachttijd, maar daar houden we nu rekening mee en we hebben dat er graag voor over.

Verheug me nu al op morgenavond!

17. Hebben daar laatst gegeten, vond het vrij duur ten opzichte van hetgeen ze bieden. Grootste verbazing was toen we een karaf plat water vroegen we de opmerking kregen ze deze niet hadden. Hiervoor kregen we een fles Sourcy-water, waarvoor we € 3,25 moesten betalen. Ik dacht juist dat het de bedoeling was dat restaurants voor kraanwater niks in rekening zouden brengen en gewoon zouden reserveren. Zeker op een rekening van iets meer dan € 100,00 valt me dit enorm tegen. 2e keer zit er niet meer in.

5,3
  18. Op Hemelvaartdag 2 juni gestopt voor een snelle lunch bij Grand Jardin. Ziet er erg leuk en gezellig uit. Maar dan....

Aankomst 14.00. Na 15 minuten konden we bestelling plaatsen. Drankjes kwamen na paar minuten. Om 15.00 uur maar eens gevraagd of ze ons vergeten waren. Nee hoor, het staat klaar. Breng uw lucht direct. Weer 10 minuten later, jammer staat nog niet klaar, we zijn niet vergeten en beginnen er direct aan. Uiteindelijk bijna half vier kwam onze eenvoudige lunch. Op opmerking dat het eerslijker zou zijn gasten bij binnenkomst te attenderen op enorme wachttijden kwam geen reactie.

Na anderhalf uur kwam de luch, die we i.v.m. Extreme wachttijd vervolgens in paar minuten moesten wegschrokken. Daaar komen we dus niet meer!

Suggiestie voor nieuwe bedrijfsnaam: Het grote engelengeduld!

4,7
  19. Hebben er nu 2 keer gegeten. Bediening goed (vriendelijk personeel).

Eten meer dan genoeg en je kunt altijd bijvragen.

Gewoon goed voor een redelijke prijs.

We zeker weer.

20. Onverwachts een geweldige, culinaire avond gehad! Ik kom uit de randstad, en heb sinds tijden niet meer zo lekker gegeten! Ik kan het een ieder aanraden die niet weet waar hij of zij moet eten, een uurtje met de auto... en genieten van de zorg, de bediening (erg vriendelijk personeel) en het eten wordt met liefde bereid.

Super, dank jullie wel!

21. Helaas was het een regenachtige dag, maar binnen was het warm en gemoedelijk. Door de file hebben we dit unieke plekje gevonden. We hebben heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. Ga zo door, wij komen zeker weer terug.

22. Het ziet er allemaal erg leuk uit, maar voor het eten moet je niet komen. Tenminste niet voor het 3 gangen menu. We snappen nu waarom ze maar 20 euro rekenen, omdat je maar de helft krijgt van een normale gang. 1 (!) schaaltje sla voor 4 personen, is toch wel karig. Vlees en vis waren droog. Aardappeltjes waren lekker, maar deden wel heel erg aan de wedges van Lidl denken. Drinken werd in een klein glaasje geschonken, nog geen eens flesjes voor die prijs. Zelf de jus d'orange kwam van Appelsientje....

Denk dat ze dit ook allemaal wel zelf weten, want ze vroegen niet of het gesmaakt had!

3,1