1. Wat een teleurstelling!
    Lange wachtrij om te bestellen. Chagrijnig personeel. En na bestellen nog 30 min wachten op het eten.

Toen ik me bakje nasi/tjauwmin mix met kip openmaakte. Was me kip zo wit dat ie bijna rauw leek. De nasi en tjauwmin waren smaakloos.
    De sate wat middelmatig. Volle stokjes dat wel. Maar de smaak was middelmatig.

Ik kreeg het idee dat het eten op was. En ze voor de overige klanten snel iets in elkaar geflanselt hadden.

Ik ben niet moeilijk met eten. Maar dit was zwaar onder de maat.

2. Vandaag geweest naar Suri Java, lange wachtrij. Een heel chagerijnige mevrouw die aan t helpen was. Straalde niks uit! Eten was echt slecht. Nasi smaakt nergens naar. Ok de sauto smaakt nergens naar!
    Zelfs mijn nasi en sauto smaken 10x beter!

3. Voor de derde keer eten afgehaald, wachttijd is minstens 50 minuten voor een bami en nasi, nasi is niet echt smakelijk. De bami is redelijk qua smaak. De lange wachttijd en het middelmatige eten is m.i niet echt de moeite waard.

4. Ronnie Kerkhoff

Als vaste klant kwam ik hier wekelijks! Tot afgelopen zaterdag. Ik kreeg mijn bestelling mee en bij thuiskomst bij het openen van de bak bami bijzonder geschokt! (bedorven lucht). Ik ben onmiddellijk terug gegaan om dit op subtiele wijze te melden. De dame bij de balie (super vriendelijk) nam dit in ontvangst.

5. Mathilene

Soms komen we er eten, meestal bestellen we van tevoren (bellen even onderweg naar huis) en komen het dan halen. Eten is prima. Petjil is onze favoriet! Het verbaast me echt dat ik de eerste ben die een recensie schrijft !!