Su-Jawa in Almere

• Hip
    • Luxe
  4. Betalen Master Card Visa pin

1. jay 119 punten

Folder in de bus gekregen en ik dacht eindelijk, een surinaams indische snack/eetgelegenheid in de buurt! Eenmaal aangekomen bleek het in een nieuwbouw pand te zitten, alles dus nog vrij nieuw en schoon (voor de toonbank).

De folder zag er goed uit met de tekst dat het nergens anders zo lekker is, we wachten af. Ik hoopte dat alles ok zou zijn, perfect hoeft niet, dat is bijna nergens, helaas zag ik de bui al hangen.

De eigenaar liep echt rond als een kip zonder kop, hij kwam erg gestrest over terwijl er geen ene moer te doen was?
    Mensen (2 welgeteld) die er al zaten voor de take away hebben zeker nog 15 minuten moeten wachten op hun bestelling terwijl het alleen maar opwarmen is in de magnetron.

Uiteindelijk hadden wij besteld, roti en nasi rames en wat drinken. De zoon kwam het brengen, die was waarschijnlijk een jaar of 9, maar dat maakt verder niks uit voor mij. Glazen vies, check, geen ijsblokjes, check, bestek vies, check, dat gaat goed.

Veel later kreeg ik mijn roti, wéér zag ik de bui al hangen. Wachten op de nasi rames van mijn mams. Ik het eten checken, doe ik namelijk altijd, temperatuur, geur, of het nog goed is etc.

Het eten was gewoon koud! Pfff, wat een gezeik zeg en dat op moederdag. Mijn mams durft er nooit iets van te zeggen (behalve als we thuis zijn dan) en ik zei dat ze het gewoon mogen weten hoor, het moet zelfs!

Ik kreeg excuses en het werd opgewarmd. Pas 10 tot 15 minuten later kregen we beide borden. Mijn bord was helemaal rondom geel van het opspattende eten, niet even een schoon bord of zo geven.

De smaak werd er niet beter op en het was gewoon flauw, totaal geen roti kip smaak, heel jammer dit. Het eten van ma was ook niks. Vlees was taai, zout, muf en gewoon smerig! Haar smaakte het ook niet en dat vond ik best wel sneu.

Wij hebben altijd pech wanneer wij ergens gaan eten, en geloof me, wij hebben echt geen hoge standaard hoor.
    Dus ja, jammer maar nooit meer. Niks, geen koffie of zo ter compensatie en bij het weg gaan groette hij geen eens terug, zak er in mensen!

Tussen door kwamen er nog 3 mensen met een bestelling, die hebben 20 minuten moeten wachten tot dat ze hun eten mee kregen, ongekend gewoon. Op de achtergrond hoorde ik zoiets van dat ze geen witte rijst meer hadden en dat het niet gaat zoals het hoort te gaan, je meent het?

4,5