3. Betalen Visa Master Card pin

1367720539 78
1419844112 82
1471967686 79
1509198810 82

1. En dan woon je al bijna 15 jaar in Almere en dan ga je voor de eerste keer hier eten. Wij waren aangenaam verrast! Restaurant is groot maar toch gezellig! En echte Griekse sfeer. Lekker gegeten.

2. Rafael westerveld

Geweldig restaurant, personeel is vriendelijk en eten is altijd goed. Ik ben gisteren met een groep van 32 man gaan eten, en iedereen kreeg zijn voedsel op het zelfde moment en alles was nog warm😁
    Dikke complimenten dat ze iedereen tevreden hielden!

3. Marianne Moria

Heerlijk gegeten. Goede bediening en sfeer.

4. Gister de mezedes geprobeerd… 5 rondes waarin je in elke ronde 3 gerechten kan kiezen.
    Heerlijk… Vriendelijke bediening, geen lange wachttijden en knusse aankleding.
    1 Klein puntje… boven de banken zit een rand die nogal uitsteekt, dus je kan niet lekker achterover leunen en heb 2 x mijn hoofd gestoten tegen de rand.
    Heerlijk eten dus, alleen t zitten vond ik iets minder.

5. Lekker Grieks gegeten,
    Mooi sfeervolle restaurant, jammer dat de licht te zwak was, om goed de menukaart te lezen. Mijn vriend vroeg naar een leesbril, hij kreeg meteen verschillende ter beschikking.
    De bediening is erg snel, zodra wij gingen zitten, kregen we een glasje ouzo van het huis, erg gastvrij.
    De muziek was soms iets te hard. Verder een goede ervaring, een aanrader.

6. Zoals we gewend zijn van dit restaurant was het eten weer voortreffelijk. De sfeer is altijd goed en een prima gastvrijheid. Het is en blijft een restaurant waar we graag terug blijven komen.

7. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Je moet het personeel vragen/aanspreken om wat te drinken te mogen. Ook wanneer je oogcontact maakt met het personeel, of wanneer je glas horizontaal op tafel ligt. Door het personeel wordt er naar de tafels gekeken, maar daarna gebeurd er niets. Er wordt niet gevraagd of het eten smaakt.
    Bij ons werd het eten in ons strot geduwd. We hadden het voorgerecht nog net niet op of het hoofdgerecht werd al gereserveerd. De tafel naast ons heeft zelfs een uur moeten wachten tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Ook hier moesten ze zelf vragen om drinken. In dit uur hebben ze geen nieuw drinken gekregen omdat dit niet werd gevraagd door het personeel.
    We hebben uit beleefdheid betaald, want ik denk als we weg waren gelopen dat ze dat niet hadden gemerkt. Ook hier werd niet gevraagd of alles naar wens was.
    Gelukkig was het eten goed. Het is zeker geen aanrader.

8. Was weer ouderwets gezellig met live muziek Soerta Ferta. De gezellige sfeer, top bediening, 't lekkere eten. Kortom: heerlijke avond. Dit is onze Griek, al jaren.

9. als altijd heerlijk gegeten en een lekker wijntje erbij uit de koperen karaf. Kwaliteit vlees altijd erg goed en de sfeer is erg gezellig; het team staat klaar voor zijn klanten

10. sabina hendriks

Een top restaurant! Eten is top! Erg vriendelijk, behulpzaam personeel, vriendelijk en leuk met kleine kinderen. Heb je een wens, ze doen er alles aan om je helpen. Ik kan bv. niet goed tegen drukte, er werd meteen een rustig plekje geregeld en met mijn rug naar de drukte toe zodat ik hier geen last van had.

Een gezellige sfeer en sfeervol ingericht. Wij zijn fan, al 28 jaar.

11. 4 friends

Komen hier regelmatig met z'n 4en en het is altijd goed. Eten meer dan genoeg, gezellig ingericht en erg vriendelijk personeel.

12. Heerlijk gegeten 😀👍

13. Vriendelijk personeel , heerlijk gegeten en betaalbaar !

14. Dagje winkelen in Almere afgesloten met een etentje bij Rhodos.

Gezellige inrichting en we hebben een tafeltje bij het raam met een leuk uitzicht op het stationsplein. Kerstverlichting is zo kort na de kerst nog vol op aanwezig en de knipperende lampjes in de kunst-dennen-slinger in de vensterbank maakt het geheel wat onrustig. Verder is het er ondanks het vroege uur toch al redelijk bezet. Door de indeling van de tafeltjes in compartimentjes zit je toch redelijk intiem en kijk je niet meteen bij de andere tafeltjes het eten van het bord.

Ruime parkeergelegenheid in de directe omgeving. Betaald, dat wel, maar op vijf minuten lopen aan de andere kant van het station is het gratis parkeren in de woonwijk daarachter.
    De tzatziki die we vooraf nemen is uitstekend, de rode huiswijn echter wat schraaltjes en waar andere modale wijntjes nog wel eens wat 'optrekken' qua smaak na de knoflookinjectie van de tzatziki, blijft dit wijntje toch wat vlakjes.

Het hoofdgerecht is ook van uitstekende kwaliteit. Ik neem zelf de Meteora schotel (souvlaki, kipfilet, varkenshaas en giros) en deze is uitstekend van smaak, textuur en bereiding. Ik vraag om mayonaise voor bij de patat en dan komt de chef tot mijn teleurstelling met twee van die knijpzakjes aanzetten. Onbegrijpelijk: zo'n goed restaurant en dan dit... Jammer, een missertje!

Mijn tafeldame gaat voor de Gyrosschotel en deze is zo goed gevuld dat ik een goed deel van de gyros bijgeschoven krijg. Keurige side-salad erbij, kortom: afgezien van de wijn en de knijpzakjes mayonaise helemaal top! Ook de rekening vormt geen onaangenaam sluitstuk van deze heerlijke vooravond.

Absoluut een herhaling waard!

15. Matthew
    Vertaal van English naar Nederlands

We komen al jaren in dit restaurant en we hebben nooit een slechte ervaring opgedaan. Bediening is altijd correct en heeft aandacht voor de klant. Kinderen krijgen altijd net dat beetje extra aandacht. Eten is heerlijk en we hebben nog nooit iets naars mee gemaakt. We kunnen dan ook met een gerust hart iedereen aanraden om hier een leuke avond te beleven en heerlijk te eten.

16. Rhodos heeft alles wat je van een Grieks restaurant in Nederland kan verwachten. Die naam...dat interieur...de Sirtaki...Alle cliche's zijn van toepasing, maar in dit geval ook beslist een aanbeveling. Bij binnenkomst een Ouzo. Zo hoort het. Ook het eten is zoals het hoort, maar dik in orde. Mijn combinatie van koude en warme Mezze (geserveerd als hoofdgerecht) is ronduit smakelijk.

17. Ardie kapinga

Wij hadden een een speciale gelegenheid te vieren. We waren met 14 man. Het was een geweldige avond met live muziek. Het eten was prima, zo ook de sfeer. Dank jullie wel

18. Zaterdagavond met 14 man een topavond, altijd alsof je bij familie komt dat sfeertje, eten vooral de Mezes heerlijk, bediening attent vriendelijk,en dan met live muziek Soerta Ferta . Meer valt er niet te zeggen.

19. We hebben net gegeten bij restaurant Rhodos Almere wordt er eerst al vergeten om drinken te vragen. Dan denk je nog dat kan gebeuren laat ik zelf maar iemand aanhouden. Uiteindelijk na de derde keer mijn stem te verheffen kan de mevrouw ons drinken opnemen. Vervolgens krijgen we een deel van onze voorgerechten want er wordt besloten tussendoor een andere tafel uit te serveren waardoor de dochter van mijn vriend (10 jaar) als laatste haar voorgerecht krijgt terwijl de rest al voor de helft op is. We hadden namelijk 6 voorgerechten voor 3 personen (tja we houden van lekker eten) Het eten is verder goed te eten dus we laten het gaan dan bestellen we een flesje water (spa blauw). Deze wordt open aan de tafel geleverd waarop ik vraag of ze een dichte wil brengen. Krijg ik vervolgens een grote mond want dat zou nergens gebeuren en zij doen het al jaren niet en er wordt nooit geklaagd. Ik zeg oké geef dan maar een glas kraanwater. Gaat ze weg komt de eigenaar terug met een dicht flesje en zegt ik doe dit 1 keer, dit is de laatste keer!! Ik denk sorry!!! Ja want wij bestaan al 25 jaar en wij zijn te vertrouwen. Ik zeg heeft niks met vertrouwen te maken maar met etiketten. Ja dat begreep hij wel maar toch ik kon hun wel vertrouwen. Dat was dus geen toetje en tot nooit meer ziens. Wij eten best geregeld buiten de deur en als het lekker eten vinden we het ook niet erg om iets meer te betalen maar service is voor ons wel heel erg belangrijk en die was in dit restaurant ver te zoeken (helaas)

20. Top restuarant, worden hier altijd zeer gastvrij ontvangen, proberen het je altijd naar het zin te maken, en werkelijk alles is bespreekbaar, Komen hier al jaren, en nog steeds dik te vreden.

21. Geweldig lekkere sfeer, vooral met en voor de kinderen. Vlees is lekker mals en niet te weinig.Vriendelijke bediening en ze houden van een grapje. Ontvangen met openarmen en ...een uzo! komen er al jaren met veel plezier.

22. De muziek staat veel te hard. Dat Griekse gejodel galmt nog steeds na in onze oren. Het interieur is uit de jaren '80. De stofwolken die eraan hangen, waarschijnlijk ook al. Het voorgerecht kwam al binnen 5 minuten na bestelling (cuisine d'assemblage). Wat blaadjes sla en 3 gehaktballen op een bord leggen, kunnen wij thuis ook (en dan is het schijfje tomaat ook nog liefdevoller gesneden). Toen we na onze laatste hap de vork terug op het bord wilden leggen, waren onze borden al weggehaald. De borden waren ijskoud, dus het eten ook. Toen we dit aankaartten, zei de ober dat we speciaal om warme borden hadden moeten vragen (uhhh...) Nagerecht matig. Presentatie waardeloos. Wij zullen hier nooit meer gaan eten.

23. Ik heb gisteren met familie gegeten bij Rhodos in Almere. Bij binnenkomst viel ons meteen de veel te harde muziek op.
    Personeel was ok, al hadden we ook een dame die weinig attent leek.
    Eten was binnen een paar minuten koud en dus minder lekker omdat de borden ook echt koud waren. Voorgerecht viel van ellende uit elkaar, presentatie was beneden peil, dat kan ik thuis ook zo maken! Paar gehaktballetjes met een hoop sla wat zo op dat bord gekwakt leek.
    Ik had een toetje, dat was een halve cocosnoot gevuld met cocos ijs. Dit was in zo'n golvende ijscoupe gezet...presentatie dus 0. Ijsje was dan gelukkig wel lekker.
    Maar wij zullen hier niet meer naar terug gaan.

24. Bij binnenkomst ongeïnteresseerde houding van het personeel. Ze vertelden ons dat ze 17 uur pas open gingen voor het avondeten, terwijl op de website vanaf 16:30 staat aangegeven. Luide muziek. Toen we om 17 uur weer terug kwamen, lag de bediening ongeïnteresseerd op de banken en een kind speelde een computerspel achter de bar. Personeel had vieze kleding aan. De vloeren in de toilet plakken. We hadden een visschotel voor 2 personen besteld. De hoeveelheid viel ons tegen en de vis smaakte taai en smakeloos. De salade was grof gesneden (komkommer was 1 cm dik), maar vonden wij nog het lekkerst smaken. Bij de gamba's moesten we bij het ontleden de darmen er zelf uithalen, wat niet de bedoeling kan zijn. De aankleding en uitstraling van het pand en interieur spraken ons wel erg aan en waren dan ook de reden dat we naar binnen waren gegaan. We vonden de prijs erg hoog gezien de matige kwaliteit en de geringe hoeveelheid van het eten. Er zijn dus veel verbeterpunten in onze ogen.

25. Uit met 2 personen

Wat een drama!

Het eten is lekker en de sfeer is goed, maar al het overige is zeer slecht.

We hadden ons voorgerecht al op toen we ons 1e glas drinken kregen. Daarna ruim een uur gewacht op het hoofdgerecht. Het personeel loopt je steeds voorbij met een arrogantie, zonder je aan te kijken. Na het hoofdgerecht hadden we nog wel zin in een nagerecht, maar toen de bediening weer eens nergens te vinden was zijn we maar weg gegaan. Bij het betalen stonden ze met +/- 10 personeelsleden te kletsen, waar werken meer op z'n plaats was geweest. Conclusie 1 keer en nooit weer naar Rhodos.

26. Wij komen al 22 jaar met grote regelmaat bij Rhodos en wij hebben het nog nooit slecht getroffen. De ontvangst en de bediening is altijd uiterst vriendelijk, zolang wij kunnen blijven wij komen.

27. Keer meegegaan met vrienden en sinds dien als wij naar de griek gaan, gaan we hierheen.

Vriendelijk personeel, eten redelijk snel geserveerd en niet onbelangrijk het smaakt TOP.

28. D3NN1S 128 punten

Wij komen hier al jaren en altijd is het er even goed, even gezellig en even lekker!

De sfeer die er hangt is echt uniek te noemen voor almeerse begrippen. Je wordt altijd zeer goed behandeld door de bediening, eventuele klachten worden erg serieus genomen en de bediening is erg snel. Over de kwaliteit van het eten kan ik kort zijn: Voortreffelijk en altijd van constante kwaliteit. In de ongeveer 12 jaar dat we er al op regelmatige basis komen is het slechts 1x voorgekomen dat iets niet geheel naar wens was, maar na melding werd dit onmiddelijk opgelost. Zeker een aanrader als je van gegrild vlees houd en goede service!

29. Zondagavond, bij Rhodos gegeten, was weer top. Ondanks dat we niet gereserveerd hadden en het vol was, binnen 10 min. een tafel. Eten, de sfeer, bediening was weer ouderwets goed.

30. Zeer vlotte en gezellige bediening. Eten is goed en staat snel op de tafel. Wij komen hier al jaren en zullen hier ook nog jaren blijven komen.

31. Marc

32. Goed eten, vlotte bediening. Wij komen hier al jaren, dat zegt wel iets. Wij gaan hier heen om echt iets te vieren of gewoon lekker te eten.

33. We komen er al jaren, alttijd goed heerlijk eten, vriendelijke bediening, en het is er altijd druk dat zegt toch wel wat.

34. Een echte aanrader! Bijzonder goed eten voor een schappelijke prijs. We hebben hier meerdere malen gegeten en tot nu toe kan ik alleen maar positief zijn :).

35. Gezellig restaurant. Of je nu met 2 personen of een groep van 30 personen gaat eten, alles is altijd goed geregeld. Niet te duur, lekker en vooral veel eten. Aardig personeel.

36. Prima grieks restaurant. Los van dat je veel krijgt voor weinig, is het eten ook erg lekker, en de bediening erg vriendelijk.

37. Ons favoriete restaurantje, het eten is heerlijk echt waar voor je geld. We krijgen het bijna nooit op. Leuke sfeer en goede, vriendelijke bediening.

38. Lekker en goedkoop zeker aan te raden.

39. Met name het vlees is hier heerlijk. De bediening zeer hoffelijk/vriendelijk en snel en de entourage is mooi en gezellig. Het is wel wat massaal en daardoor wat rumoerig, maar je kunt er toch lekker zitten. Wij eten er graag.

40. K. Bouwmeester

Vriendelijke bediening, eten is van prima kwaliteit en van uitstekende prijs.

41. De giros is heerlijk! Vriendelijke bediening. Goed te doen met kinderen!

42. Dhr.R.Bloem

prima personeel, lekker eten. Wel zou de menukaart eens geupdate moeten worden.