Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almere verdeeld zijn.

1. ursula

2. Het voorgerecht beloofde veel maar het hoofdgerecht was beduidend minder. Bij mijn vriend lag een taai stuk vis op het bord. We hadden vier soorten gebakken vis. Op de vraag wat dat taaie stuk was kon men geen antwoord geven. Het was ronduit vies en bedierf de rest van het hoofdgerecht. Weinig groenten. De aardappels waren wel okay. De rekening was navenant. Toen men vroeg of het gesmaakt had, gaven wij aan van niet maar daar werd niet echt iets mee gedaan behalve een excuus van de ober die onze tafel afruimde. We hebben nog maar koffie besteld en zijn maar gegaan. Wat een leuke feestelijke avond had moeten worden was redelijk sfeerloos. Wij zullen daar niet snel meer naartoe gaan.

3. Leuke sfeer, eten goed voor die prijs, alleen.. Personeel liep in vieze kleding rond. Een kok droeg een broek, daar had hij wel soep van kunnen koken! Zeer onsmakelijk, het zegt wat over de hygiene.

4. Ik en mijn vriend keken erg uit om is een keer bij Buddah te eten maar helaas was het de 1e en de laatste keer! We moesten erg lang wachten[ruim 3 kwartier] voor de 1e ronde en 2e ronde was ook weer erg lang wachten! We hadden tot 21:30 de tijd om te eten maar 20:45 begonnen we net aan de 3e ronde omdat alles zo lang duurde en producten wat vergeten werd of je kreeg 1 kipspies en de rest een half uur later, terwijl de grote groepen om ons heen aan de lopende band hun eten kregen, erg vervelend en een ergernis! Maarja een volle tent draait ook niet als je maar 3 man in de keuken hebt staan!

Als we er na vroegen werd er alleen gezegd dat het eraan kwam [nadat het eerst weer opnieuw doorgegeven werd] al met al niet echt een leuke ervaring gehad betreft Buddah heel erg jammer want je betaald er wel voor en het was 1 teleurstelling...

6,7
  5. Vanavond met 6 personen gegeten.

We hebben erg lang op het eten moeten wachten. We hadden gereserveerd dus ze wisten dat we kwamen. Zeker als je tafels ziet die later binnen kwamen snelle eten hadden.

Kwaliteit viel erg tegen. Laat je niet mis leiden door de plaatjes op de website. Die kok werkt er denk ik niet meer of het zijn stockfoto's. Wat ook op viel zij de schraal belegde pizza's. Van de slappe groent en laffe aardappelen bij de overige gerecht werden geserveerd we ook niet erg vrolijk van.

Voor een betere pizza ga ik wel naar het diepvriesvak.

De prijs staat in geen verhouding met de geleverde/verwachte kwaliteit. Dit is voor ons de eerste en laatste keer bij Brava Casa.

6. Donderdagavond onverwachts en bij toeval met mijn culinaire maatje bij het Veerhuys beland voor een hapje. Gekozen voor de speciale aanbieding, het 3-gangen verrassingsmenu incl. 2 glazen wijn voor € 39,-. We kunnen nu al zeggen, dit restaurant is voor ons de verassing voor 2012! Alles klopte. De amuses waren heerlijk, de gerechten waren voortreffelijk, de wijnen waren subliem van smaak en passend bij de gerechten. De bediening was uiterst professioneel, ongedwongen en vriendelijk. Heel veel kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs! De chef kwam nog even aan tafel een praatje maken. Ja deze heren hebben het begrepen! Dit lijkt op een reclame praatje maar ik meen ieder woord en ieder cijfer. Dit restaurant moet dit jaar echt aangedaan worden door de keurmeesters van de bekende gidsen en mag hierin straks in november echt niet ontbreken en als er 1 restaurant in Almere een ster verdient is het wat ons betreft zeker het Veerhuys!! (2 zou ook tot de mogelijkheden behoren)

7. Supertent!! Het eten is lekker en je krijgt veel!
    En wat ook lekker was, dat was de sambal..

8. Dit restaurant is heel slecht. Met de reservering ging het al fout. Ver van tevoren reserveren en op de avond zelf geen tafel beschikbaar hebben. We moesten maar even wachten. Na enige tijd wachten op een bank kregen we een tafel ergens in een donker hoekje waar de obers met al het eten van de gasten langs liepen. Dan het eten, naast een beperkte keus en klef eten met een slechte smaak niets mogelijk om zaken te laten vallen en iets anders ervoor in de plaats te zetten. Moesten we maar twee maaltijden bestellen. De bediening spreekt heel gebrekkig Nederlands en erg gaat ook tijdens het bedienen veel fout. Laten we maar zeggen nooit meer, er zijn veel betere restaurants, dus boek ergens anders.

1,7
  9. Kleine eetwaren Almere

Eten is verrukkelijk!

Bezorgen ook heel netjes en op tijd!

Eten is goed warm!

Ik eet 1 x in de 2 weken via dit restaurant!

10. Ik woon sinds een aantal maanden in Almere en ik heb nu al 4 keer bij BBQ Burger gegeten. Lekker om even voorafgaand aan een bioscoopje een hapje te eten; snel maar toch een restaurant gevoel. Prachtig serviesgoed en mooie wijnglazen. Of even op de vrijdagmiddag een kleine burger als snackje tussendoor, zittend aan de bar bij het raam. Je betaalt dezelfde prijs als bij de grote ketens, maar zeker het dubbele waard.

De kwaliteit is altijd super te noemen! De broodjes die nog even kort geroosterd worden, hamburgers van echt vlees en de toppings altijd even vers en lekker. Originele en bijzondere recepten die niet alledaags maar erg lekker zijn. Soms goed pittig door de pittige jalapenos.

Het personeel is echt top! Eén keer kwamen mijn vriend en ik (bleek achteraf) vlak voor sluitingstijd binnen stuiteren. Wij hebben uitgebreid gegeten en ook nog lang zitten natafelen. Achteraf schaamden we ons een beetje dat we zo lang waren blijven zitten, want het restaurant was zeker al een uur dicht en nog zat het personeel ons niet weg te kijken. Zij waren aan een tafeltje neergestreken met wat te drinken en vonden het wel prima dat we zo lang bleven.

Als ik dan toch een nadeel moet noemen: Het eten is té lekker! Ik wil al lang de 'dirty cake' als toetje proeven, maar met een medium menu zit ik altijd zo vol dat ik geen pap meer kan zeggen.

11. Super tent ! Het eten is zoals andere hier ondermij zeggen , totaal niet duur voor de kwaliteit en hoeveelheid vlees! De bediening is zeer vriendelijk maken af en toe een praatje met je erg gezellig echt de moeite waard om te gaan eten

12. Laurientje

Meermalen hebben wij hier tapas gegeten en elke keer was het van een bijzonder hoog niveau.
    Als je een kleine eter bent, zoals ik, dan is het hier spotgoedkoop.
    Het leuke aan tapas is dat je kan delen, je kunt dus lekker van alles proeven, zonder dat je enorme porties van hetzelfde hoeft weg te werken. Absoluut klasse.

13. Gerard

14. Zuid-Amerikaans Almere

15. Gerard

16. Gerard

17. Internationaal Almere

18. Pizzeria Almere

19. christina

In december 2011 voor het eerst geweest. Ik ben geen fan van shoarma maar vanaf nu wel fan van de shoarma van Amoon. Echt de lekkerste. Gezellige sfeer, klantvriendelijk personeel en heerlijke shoarma. Wij komen gauw weer!

20. Erg leuke snackbar, goede sfeer en de werkenden maken altijd leuke praatjes. Nergens anders zo goed als hier. Met de nieuwe eigenare is het er op voor uit gegaan. Ik ga nergens anders meer heen

21. Chinees-Indisch Almere

Angela

22. Chinees-Indisch Almere

Sinds de nieuwe eigenaar in het restaurant zit is de sfeer nog beter dan het al was en de bediening is zeer vriendelijk. De live muziek is gezellig en naast het heerlijke eten maakt dit het plaatje compleet. Kortom zeker de moeite waard om een keer te eten en/of een feest te vieren met live muziek!

23. Als Hindoestaanse weet ik hoe Indiase eten hoort te smaken, want ik eet vaak in huis en ook buitenshuis. Payal hoort niet in het rijtje van Indiaas eten thuis. Ik weet niet wat het is, maar het smaakt niet naar Indiaas gerecht. Het is mij behoorlijk tegengevallen met kerst en het was ook nog 3x duurder dan normaal. Ik vind het behoorlijk schofterig als je 37.50 voor een kertmenu vraagt en dan nog het lef hebt om een sjofele maaltijd te serveren. Dit getuigd ook van weinig respect voor je medemens en volgens mij is de eigenaar alleen bezig om zijn zakken te vullen. Ik en de groep van 12 personen gaan nooit meer naar dit restaurant en ik ben ervoor om dit restaurant te boycotten.

2,6
  24. Ik kom hier al heel lang ondanks dat ik nu een aantal jaren in België woon. Ze herkennen me nóg! Heerlijk gekruid eten, lekker volle bak! Kwantiteit en kwaliteit! Gezellige service met een lach! Top restaurantje :)

25. We kwamen erg graag in dit restaurant, het eten was altijd perfect en er was een gezellige knusse sfeer. Na verhuizing naar een andere (grotere) lokatie en deels overname door andere eigenaar zijn we niet meer te spreken over Buddha.
    De sfeer is kantine achtig, en de stoelen te hoog voor de tafels. Maar daar konden we overheen kijken, omdat we immers lekker eten zouden krijgen. Helaas, geen gerecht bleek meer van de kwaliteit die we gewend waren. De smaken leken er niet op en kort gezegd was het gewoon echt niet lekker (laat ik het netjes houden). Van sommige gerechten die we geprobeerd hebben vragen we ons nog steeds af wat we nou eigenlijk hebben gegeten. De tweede ronde hebben we zelfs geheel laten staan en zijn met een slecht gevoel weer richting huis gegaan. Grote teleurstelling!

1,8
  26. Niet echt goedkoop, maar wel heel erg lekker gegeten hier op oudejaarsavond 2011. Vriendelijke bediening, die helaas 2x struikelde (kan gebeuren). Zonder dat was de service een dikke 8 geweest.

27. Dennis & Astrid

Altijd lekker eten (ruime keuze) voor een redelijke prijs.
    Je kan er lekker zitten, mooi interieur, superschoon en een uitstekende service.
    Je kan duidelijk zien dat hier mensen met ervaring in de horeca aan het werk zijn.
    Kortom een topzaak!

28. Nederlands Almere

Dinsdag 20 December 2011,

Ik ben niet zo tevreden over dit restaurant. Ik ben hier gaan eten met twee vriendinnen die ik al lang niet had gesproken. Drankjes werden snel geserveerd en we konden al snel ons eten bestellen. Ik heb echter een aantal allergieen, dus deze ook doorgegeven. We kregen ons voorgerecht 'Wildpate' Dit was erg lekker klaargemaakt. Vervolgens kregen we het hoofdgerecht, lagen er ingredienten op het bord waar ik allergisch voor ben. Dus bord teruggestuurd naar de keuken. Deze was verrassend snel weer terug, maar ik kreeg de garantie dat ze het niet gewoon hadden weggehaald en een nieuw bord hadden opgemaakt. Mijn vis (die ze hergebruikt hebben voor het tweede bord) was koud tegen de tijd dat ik mijn bord terug kreeg. Vervolgens wilden wij nagerecht bestellen, maar het duurde een eeuwigheid voor we de kaart kregen. Tussendoor kwam er ook nog een kerstkoor zingen. Dit was niet aan ons gemeld bij binnenkomst en wij kwamen daar juist om bij te kletsen. Wij gingen dus gewoon door met kletsen, werden we boos aangekeken. Beetje jammer. Wij hadden hier niet om gevraagd.
    Ik hoop dat jullie wat aan mijn recensie hebben gehad.
    Gr,

4,3
  29. Chinees-Indisch Almere

25-11-2011
    Een all-inclusive diner (drinken inbegrepen) met een groep: veel bakken eten waren leeg en het duurde vrij lang voor dat ze weer werden bijgevuld (vb: gebakken banaan, gebakken garnalen, loempiaatjes).
    Bij het grill-buffet was die kok niet echt vriendelijk en begreep je niet goed, omdat hij slecht/geen Nederlands sprak. Hij deed ook kleine stukken vis en/of vlees op de bakplaat, waarbij andere gasten aan tafel dachten dat je er al van had gegeten, wat niet zo is.
    Voor het drinken moest je smeken nu het bij de prijs was inbegrepen en als je het los doet, dan komen ze regelmatig naar je toe om te vragen of je nog iets wilt drinken.

30-11-2011
    Met 2 personen wezen eten, maar nu niet all-inclusive en op een doordeweekse dag, dus zal het wel niet zo druk zijn en de bakken niet regelmatig leeg zijn.

Ja hoor, er werd regelmatig gevraagd of je wat wilde drinken, omdat je daar nu apart voor moest betalen.
    Maar bij het grill-buffet was de kipfilet op en dat al vroeg op de avond en weer kleine stukken zalm en een onvriendelijke kok met geen/slecht Nederlands.

Bakken met gebakken banaan, loempia's en kippenstukjes regelmatig leeg en het duurde heel erg lang voor dat het werd bij gevuld.

Bij het ijsbuffet werd een bak citroenijs gewoon toegevoegd aan een bak met vanille-ijs, dus niet echt goed opgelet door de medewerker.

Wij komen hier nu al zeker 7 jaren met verschillende mensen en waren altijd tevreden en onze gezelschappen ook, maar het laatste jaar wordt de service toch wel steeds minder en waar het door komt, ik weet het niet. Maar vindt het wel heel erg jammer, want wij kwamen er altijd graag. Maar het is ook niet prettig als je regelmatig bij lege etensbakken komt waarbij het heel lang duurt voor dat ze worden gevuld, het bedienend personeel niet meer zo vriendelijk is als eerst en ze alleen voor de drankjes snel komen als het niet all-inclusive is en het personeel achter het buffet mogen ook wel wat vriendelijker zijn en wat Nederlands leren om het nodige te begrijpen en er moet op de voorraad worden gelet zo wel in het weekend als op doordeweekse dagen.

Ik hoop echt dat ze zullen veranderen en hun service en kwaliteit weer terug krijgen, want wij kwamen er altijd graag en willen er toch wel blijven komen.

30. Tiny Bloemers

Elke week als ik m in kleinzoon uit school haal dan ga ik bij jullie lunchen.
    Dat is met recht een "Heerlijkheid".