Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almere verdeeld zijn.

1. we hadden een normaal broodjes shoarma, shoarma schotel en een sparerib/shoarma schotel besteld, eigenlijk uit nieuwsgierigheid omdat we van alle kanten hoorden dat hun eten zo lekker was, maar de shoarma viel ons erg tegen, die zullen we niet nog een keer bestellen. was te kruidig en een beetje aan de droge kant. maar de sparerib daarentegen was heerlijk! zelfs m`n man vond die erg lekker en zei dat we die zeker nog een x gaan bestellen en dat vind hij niet zo snel! je krijgt echt wel genoeg vlees zeg, we zitten alle drie propvol en hebben nog een vol bord met shoarma over, gierig zijn ze zeker niet! ik had om 16.30 onze bestelling doorgegeven aan de telefoon en om 16.40 stond het al klaar! goeie service!!

2. Leuk restaurant maar twee hele grote minpunten.
    Alle kipgerechten zijn zo droog als het maar zijn kan en de bediening is om te huilen!
    We waren met een groep van 11 personen, 2 personen moesten helaas eerder weg en vroegen of ze hun toetje al konden krijgen, dit was echter onmogelijk, en zelfs een heftige discussie met de "manager" mocht geen oplossing bieden! OF iedereen moest aan het desert, OF niemand! Zelfs tegen bij betaling mochten deze twee personen geen deserr! Echt bizar voor een restaurant! Argumenten en discussies werden niet gewaardeerd en de twee bewuste mensen moesten zonder desert het restaurant verlaten. Uiteindelijk deed de "manager" ook nog of we iets totaal onredelijks vroegen en het onze schuld was! Echt nooit meer voor ons..

4,3
  3. Internationaal Almere

D. de Jong

De grote lijnen zijn dat het plezierig en lekker toeven is bij Van de Valk Almere met een gemiddelde acht.

De Jong is van mening dat wanneer hij patat frites besteld de laatste tijd de vermeende aardappel frites zo gekruld dat de de frites meer lijkt op geperst zetmeel, s.v.p. teruggaan naar normale patates frites.

4. Kleine eetwaren Almere

Spontaan gingen we eten bij dit restaurant. Wij werden hartelijk ontvangen. Wij hebben de 2e menu gekozen. Alle gerecht waren stuk voor stuk heerlijk. Heel erg leuk personeel. Heel erg betaalbaar in deze tijd. Het was de eerste keer eten bij dit restaurant voor ons en zeker niet gelaatste keer. Bedankt voor een leuke avond met lekker eten.
    Met vriendelijke groet,

Ria & Tuan

5. Surinaams Almere

Fam . Ramzan

Afgelopen zaterdag (07-07-2012) met enthousiasme en vertrouwen naar Swadish gegaan om te dineren, maar het was echt waardeloos! We hadden gebruik gemaakt van het buffet, en het was drie keer niks. In de saoto zat tandoorie kip (?), de bamie was te taai, de nasi veel te hard en het ijs (dessert) was gekristallisseerd. Conclusie: het eten was oud! Swadish is echt geen aanrader, want de kwaliteit is superslecht. We hadden er echt spijt van.
    Als men geen goede kwaliteit van voedsel kan garanderen, dan moet men geen restaurant beginnen!

2,1
  6. There is a good reason why we never go here..but because the other snackbar was closed, we thought we would give it another shot...Burgers weré'nt cooked thru and cold,cheese was'nt melted..so we eneded up throwing it away...

7. Claudia

8. Op de een of andere manier hadden we weerzin om hier te gaan eten omdat het er vanaf buiten niet zo welkom uitzag, maar echt: een aanrader! En eenmaal binnen bleek het ook nog eens heel gezellig.
    We hebben hier vanavond heerlijk gegeten met vier personen. De prijs was belachelijk goedkoop want 4 personen, 3 betalen en dat hadden we eerst niet eens in de gaten tot we hadden betaald. Het eten was supervers en heerlijk van smaak, vooral de tempura, zalm, ossenhaas en de zalige sushi en sashimi waren top. Kortom, een feestje voor de smaakpapillen en meer. Vanaf nu wordt dit een vaste stek.

9. Internationaal Almere

Mooi restaurant! Ik vind dat ze alle Van der Valk restaurants moeten verbouwen tot zoiets als deze of die van Duiven ;) veel meer van tijd.
    We kwamen met een grote groep dineren. Erg gezellig, meid in de bediening was erg vriendelijk. Bestelling verliep eigenlijk een beetje rommelig omdat we met zo veel waren.. Maar ging wel goed dachten we. Voorgerechten waren verkeerd, maar werden direct hersteld. Hoofdgerechten duurden eigenlijk net tien minuten te lang.. We hadden erg honger, maar alles was verrukkelijk!
    Hier zou ik zeker terug komen als ik in de buurt ben!

10. petra

Wij eten er wel minimaal 2x per maand, vind het eten heerlijk en je kan er eten tot je vol zit! We waren er afgelopen zaterdag weer en toen gingen we een keertje boven aan de plaat, maar dat was gelijk ook de laatste keer voor ons! Je hebt boven veel minder keus dan beneden en het word allemaal met knoflook bereid, we hebben echt niet genoten en erge spijt dat we niet beneden hebben gegeten. Ook kreeg je niet een ijsje gratis als nagerecht en dat krijg je beneden wel, het is nog duurder ook, dus vette tegenvaller was dat! Het is dat we weten dat het beneden (all you can eat) gewoon erg goed en lekker is, anders was dit ook de laatste keer voor ons, maar volgende week, misschien zelfs deze week, gaan we weer heen hoor, maar dan weer lekker beneden. Onze 2 kids kunnen er ook iedere keer van genieten, de jongste van 3 jaar die neemt iedere keer de worstjes en garnalen en patatjes en de terijaki kip, de oudste van 6 jaar neemt van alles en nog wat, hij kost maar de helft van de prijs en de jongste is gratis!

11. Errasemi

Prima gegeten, vlotte, vriendelijke bediening door jonge mensen, klantvriendelijk, schoon. Redelijke prijzen en ruime keus in gerechten. Inrichting prettig, sfeervol. Zeer kindvriendelijk. Het is voor ons ruim twee uur reizen, maar wij komen hier graag nog eens terug met onze kleinkinderen!

12. Afhaal en bezorg Almere

Vandaag voor het eerst besteld n.a.v. een folder die deze week
    in de bus viel, het eten was heerlijk en vrij snel bezorgd.
    Voor ons als vegetariers is het geweldig dat we jullie ontdekt hebben door de folder!
    Wij zijn zeer tevreden! een aanwinst voor Almere, over de sfeer kan ik niets zeggen omdat het afhaal of bezorgen is.

Met vriendelijke groeten en complimenten

13. Eten is goed, net als de meeste all you can Eat in Almere. Dit restaurant heeft wel de meeste sfeer.

14. Wij komen hier eigenlijk alleen voor de Lunch (DimSum). Diner was niet ons ding. De lunch is goed, hoeven we niet meer naar Amsterdam. Bediening doet z'n werk maar zijn geen toppers. Ik kom hier regelmatig met vrienden/familie en zetten de tafel vol met verschillende gerechtjes. De rekening valt ook wel mee.

15. Nederlands Almere

Tuan Lê

Na een middag shoppen, gingen mijn vrouw en ik bij dit restaurant een hapje eten. De bediening was gezellig. Het eten was goed. De prijs niet duur. Wij komen zeker terug.

16. Kleine eetwaren Almere

We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant! Er was een goede bediening en toen ze iets serveerden met amandelen erop (waar ik allergisch voor ben) stond er binnen 2 minuten een nieuw gerecht voor mij neus!
    Het vlees was mals en heel lekker en het toetje, truffels (ijs met chocoladekrullen) was heel erg leuk om te zien, maar ook heel erg lekker.
    We komen van ver, maar als we nog eens in de buurt zijn, gaan we hier zeker weer eten!

17. Nederlands Almere

We waren met een stel collega's uit eten. Uit alles merkte je dat het personeel erg haar best deed, maar de boel niet onder controle had. Ze wisten bovendien niet goed om te gaan met onze uitgelaten stemming, waardoor we het gevoel kregen dat we maar lastig waren. Ze gingen niet leuk mee in onze dynamiek, ook al waren we met een grote groep wellicht wat aanwezig.

De muziek stond veel te hard om met elkaar te kunnen praten. En er waren toch wel veel zaken mis met ons eten (erg kleine porties bij voorgerechten, te gare pasta bij de zalm) en met de bediening. We moesten lang op ons eten wachten, terwijl het niet echt heel druk was, en ze bleven maar om drankjes vragen.

18. Nederlands Almere

brigitte

We vroegen om een droge rose, werd verzekerd dat de rose droog was echter we kregen een super zoete rose....
    Na dit hebben doorgegeven is deze vervangen door droge witte wijn. Daarnaast was de carpaccio lauw? De kipwrap wel heel klein en simpel. De pasta bij de zalm was niet lekker, werd vervangen door patat. Verder duurde het lang voor het eten kwam. Er werd echter met grote regelmaat gevraagd of we nog iets wilden drinken dat dan weer wel. Gelukkig waren we met een leuk gezelschap en dat maakt veel goed!! Maar volgende keer een ander restaurant......

19. Internationaal Almere

Via een tip naar deze locatie gegaan in de jachthaven van Almere Poort. Prachtige locatie, tent was zo te zien net verbouwd. Erg sfeervol.
    Bij binnenkomst werden we niet direct opgemerkt maar het was redelijk druk, terras zaten veel mensen. Je kijkt prachtig uit over het water ( Ijsselmeer of heet dat hiet niet zo?).Tafel gekregen en vriendelijke dame legde ons het nieuwe concept uit. 2 gangen voor 21,50 euro met als voorgerecht een proeverij. Drankjes kwamen vlot en ook direct een grote houten schaal met een keur aan kleine gerechtjes, leuk! Ondertussen werd het hoofdgerecht opgenomen, moderne kaart met spannende gerechten.
    Ik dronk de witte Kiwi wijn = aanrader...
    Hofdgerecht kwam vlot na het voorgrecht en was erg lekker. Er mochten wat andere bijgerechten bij maar dat is mijn mening.
    Al met al prima gegeten op een top-locatie, we gaan vaker terug komen om daar even een hapje te eten.
    Bart

20. Lawrence

21. We enjoyed the evening here and left with a great feeling. The food is of good quality and the portions were also good. The vegetarian dishes were fantastic. Basmati rice were of best quality. Service staff is very friendly.

22. Petra

Mooie inrichting, zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. De sushi was werkelijk niet te versmaden en ook de andere gerechten waren kraakvers. In tijden niet zo lekker en vers gegeten. Aanwinst voor Almere.

23. Zuid-Amerikaans Almere

Zeer lekker eten. Service ook goed, verder uitstraling redelijk.

24. Zuid-Amerikaans Almere

Klein, maar gezellig restaurant waar de eigenaar/chef op de houtskool-grill voor zijn gasten heerlijke gerechten klaarmaakt. Gamba’s Zijn fantastich en super heerlijk bereid,maar het vlees is ook super,vooral de lamskarbonaadjes van de houtskoolgrill zijn een genot voor de smaakpupillen. Komen hier al jaren en echt iedere keer feest. de gastviendelijkheid en service staan hier nog hoog in het vaandel,en men doet er zijn best voor om het de klant geheel naar de zin te maken.
    Blijven hier echt terug komen en echt een aanrader, super.
    Ger en Rita van Houten
    Almere stad.

25. Zuid-Amerikaans Almere
  26. Vriendelijk mensen, goede snelle service, alles tot thuis warm.
    Nu ook de mogelijkheid om te pinnen. Chinees is ook goed, maar op maandag dicht. Verder geen negatieve dingen.

27. Echt lekker gegeten hier op Zaterdag avond. Top bediening en zalig eten. Decor is prima. Echt aanbevolen voor een mooie avondje uit.

28. Afgelopen zaterdag met vrienden uit Brabant hier gegeten, wij wisten het al, maar onze vrienden vonden het eten top. Sfeer was relaxed, geen stress of koele bediening. Voorgerecht warme/koude meze de Griekse Tapas was veel en lekker, we namen nog een hoofdgerecht. Was eigenlijk teveel maar met de live muziek en dansende mensen was de avond ouderwets gezellig.

29. Afhaal en bezorg Almere

Petra

Al meerdere keren hier kip besteld en het is echt heerlijk. Een lekker knapperig kruidig korstje en zeer malse kip. Ook de bonenrijst die erbij geserveerd wordt is erg lekker. Ik zou zeggen, zeker een keer bestellen, het is de moeite waard.

30. Eetcafé Almere

Petra

Van de week in Bistro Rood gegeten. Wat een heerlijkheid!
    Vooraf Runder Carpaccio, die vers wordt afgesneden, met een heerlijke pesto dressing en pijnboompitjes. De Parmezaan wordt, terwijl het bord op voor je neus staat, vers geraspt op je bord. In tijden niet zulke lekkere carpaccio gegeten. Als hoofdgerecht een heerlijk stukje gegrillde rundersteak/Rumpsteak, supermals. Als nagerecht een Dame Blanche. Het nagerecht vonden wij niet zo, het was geen kwaliteitsijs, enigzins korrelig en geen echte vanillie smaak.
    Al met al super lekker gegeten en gedronken, heerlijke huisrose. Zeker de moeite waard om eens te gaan eten. Bij mooi weer kan je ook heerlijk op het terras gaan zitten en daar je maaltijd nuttigen.