Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almere verdeeld zijn.

1. Wij komen hier met regelmaat terug omdat we nog nergens anders zulke goede peking eend hebben gegeten. De bediening vraagt hoe het smaakt en blijft in het oog zodat je makkelijk dingen kunt vragen.

2. Wesley Smulders

Wij hebben als brabanders een geweldige avond gehad in bbq restaurant Almere. De service was super en de gastheren zorgden ervoor dat wij een onvergetelijke avond hebben ervaren. Wij raden iedereen dit restaurant van harte aan!

Groeten vanuit brabant

Wesley, Lindy, Yoram, Sandrina, Rob, Jorna, Ruben en Maarten!

3. West-Europees Almere

Hier krijg je niet wat je verwacht. Eten en drinken niet in verhouding tot locatie en wat het restaurant wil uitdragen.
    Als je op een toplocatie wilt zitten oké. Maar verwacht geen eten op topniveau. Laat het bij een drankje en klein hapje. Vraag wel om de drankenkaart want ze schenken ook wijnen en rosé van 5 tot 8 euro per glas zonder dat ze het vertellen.....

6,5
  4. Mijn partner en ik gingen op een zonnige dag lunchen.
    Zeer heet in het restaurant. Daar konden ze ons verder niet bij helpen.
    Wij bestelden een tosti ham-kaas en een broodje gezond.
    De Tosti werd op een te klein bordje geserveerd.
    Zonder enige opmaak ( tomaatje,sla etc kon er toch best wel bij??)

5. Snackbar Parkwijk onze favo.
    Vriendelijk personeel, lekkere snacks en voor een redelijke prijs.
    Wij komen hier iedere maand en genieten volkomen keer op keer.
    Top zo door gaan!

6. Sfeer, bediening en het eten is altijd goed. Bijkomen van een drukke week en je even een paar uur te laten verwennen doe je hier.

7. Rustige tent, eten vers bereid, erg smakkelijk. Ruime keuze uit pittige of milde gerechten. Restaurant moeilijk te vinden.

8. Een onvergetelijke avond in restaurant het Veerhuys. Hartelijk ontvangen bij aankomst. Bij aankomst konden we nog genieten van de zon op het terras, met fraai uitzicht over het water. Vervolgens binnen ontzettend lekker gegeten, met heerlijke wijnen!

9. Het duurde zeker 10 minuten voordat we uberhaupt opgemerkt werden. Maar, daar kregen we later een gratis drankje voor aangeboden. Daarna 1,5 uur gewacht op een hamburger. Moesten zelf vragen om de frites (die bij het menu hoorden), kregen een bakje slappe frites maar toen waren we er wel klaar mee. Een spa rood werd nooit gebracht en uiteindelijk bleken geen vd drankjes op de rekening te staan, bedankt! We kregen constant te horen "het is druk op het terras, we hebben maar 1 kok etc". Dit is niet wat je als klant wilt horen die lekker binnen aan een tafel zit. Zijn wij dan minder belangrijk?! De hamburger was prima, net als de milkshake maar als je een diner wilt runnen zou je eigenlijk ook de Amerikaanse service moeten hanteren, daar kunnen jullie absoluut nog iets van leren. Wij zeiden tegen elkaar, leuke tent maar die zien ons niet meer terug!

10. Heerlijk mixed grill gegeten met lekkere friet en salade. En het was geen probleem dat ik lekker lang met mijn vriendin daar bleef zitten om bij te praten. Goede service en meer dan uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding!

11. Voor het eerst gegeten in BBq restaurant, helaas is het ons erg tegen gevallen! De bediening is zeer vriendelijk maar het eten een drama. Het vlees bakt gewoonweg niet op de BBQ maar wordt gepocheerd...niet echt onze smaak! Vooraf stokbrood met kruidenboter, prima. Daarna soep zonder wat dan ook erin.. Toen mochten we de BBq gaan gebruiken, heel weinig keus qua vis, alleen een stukje vis in folie (echt niet lekker) en gamba's zouden er zijn maar die hebben we niet gezien! Wel een garnaal die niet op de spies paste en dus op het rooster moet worden gebakken. Helaas bakte het amper en duurde het allemaal erg lang voordat je iets kon eten, vooral kip!
    3 soorten saus, waarvan 1 bakje curry... niet echt een aanrader!
    De salades kwamen uit zakjes, er zat niets in alleen maar sla! Aardappelsalade en huzarensalade... uit een bakje!
    Niet echt lekker. Helaas voor de bediening....maar wij komen niet meer terug!

12. Voor het eerst gegeten in bbq. Het is ons niet zo goed bevallen. De eigenaar is zeer vriendelijk,althans 1 ervan. maar........
    De salades vallen tegen, niets is zelf gemaakt en het is te proeven dat alles uit de fabriek komt (aardappelsalade, soort merkwaardige meelderige huzarensalade, het fruit op siroop en verlepte groene salade zonder enige smaak).Het smaakt zoals je goedkope salade bij de supermarkt koopt.
    Het vlees is wel aardig heb ik begrepen,maar de biefstuk was erg taai.Als geen vlees-eter ging ik mee omdat er ook vis vermeld staat op de website . De enige vis was een soort stukje wit vis in aluminiumfolie dat op de stenen, die door gas worden verwarmd overigens, moest worden gelegd. Eerlijk gezegd was het niet eetbaar. Papperig en gewoonweg vies.Gamba's niet gezien.Wel een soort garnaal die onmogelijk op de pen paste en ook niet op het rekje,dan viel het er doorheen. Wat er vermeld staat op de website aan variatie klopt niet helemaal. De "ambachtelijke"soep vooraf smaakte als cup of soup maar dan ook zonder enige vorm van groente/vermicelli of wat dan ook en ook de sausjes zoals vermeld waren er maar 3 aanwezig.Voor de rest duurt het een eeuwigheid voordat het vlees gaar is.
    Desalniettemin is de eigenaar een aimable man,die werkelijk zijn best doet.

3,5
  13. Internationaal Almere

Heb hier laatst met 4 personen heerlijk gegeten! Voor 25 euro onbeperkt gegeten en drinken zit daar inclusief bij, zelfs bier en wijn! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

14. bert kraan

Een nieuw dieptepunt, Haddock is al een tijdje niet meer wat het was. Eerst geen voorgerecht; reactie van het personeel: "ach, dat kan gebeuren" en vervolgens geen enkele actie, hoofdgerecht werd gewoon geserveerd, niets aan de hand toch? Dat hoofdgerecht zou met satésaus zijn, er was tijdens de bestelling door het personeel expliciet naar gevraagd. Maar vlees werd zonder saus op tafel gezet met de mededeling dat de saus binnen stond en dat ik mocht pakken waar ik zin in had.

Bereiding van het vlees en mijn vrouw's pasta aan de zoute kant, aangemaakte salades in de saladebar erg zoet.

Op de vraag "is alles naar wens" zijn de bemerkingen nog eens herhaald maar daar werd verder niet op gereageerd, zijn zsm vertrokken na voldoen van de rekening.

We proberen het voorlopig niet meer bij Haddock.

2,2
  15. Op 31 juli hier wezen eten. Wat viel het tegen! Om 18.00 binnen en om 18.15 was het voor gerecht en hoofdgerecht al gereserveerd. Op onze opmerking dat dit wel heel snel gaat, werd door de bediening niet gereageerd?! De saté BB (varkenshaas) was ws die ochtend al bereid. De varkenshaas leek op gaar 'draadjesvlees' rundvlees en de smaak matig. De saté saus heel donker en niet vers. De kipfilet leek gekookt en was zeer matig van smaak. Onze dochter had patat met kaassoufle en die was lekker !
    Maar voorlopig geen Bobbie Beer meer voor ons!

3,1
  16. Nederlands Almere

We hebben heerlijk gegeten op een prachtige lokatie (aan het water met het Gooimeer op de achtergrond). Op zaterdag 28-06 hebben we met zijn 4-en genoten van een 4 gangen menu. De combinatie wijn/spijs was voor ons niet altijd even gelukkig gekozen, maar daar ontkom je niet aan want smaken verschillen nu eenmaal. Hele mooi verse produkten en dan ook nog mooi opgemaakt op het bord. Het nagerecht was door de 'chocoldabom' wel erg (te) machtig. Niet echt goedkoop, maar zeker ook niet te duur voor hetgeen je krijgt. Een absolute aanrader!

17. We hebben hier 2 keer gegeten, de volgende keer zal niet lang
    op zich laten wachten, het eten is voortreffelijk, zeker een aanwinst voor Almere.

18. Internationaal Almere

jevp

We hebben hier afgelopen week, voorafgaand aan de voorstelling hart van Vis a vis genoten van een verrassend proeverij als voorgerecht. Simpel voor de keuken, maar heerlijk, en toch verrassend, al die kleine gerechtjes. Een simpel doch smaakvol hoofdgerecht. Geen echte uitschieter, maar zeker voldoende gezien de prijs kwaliteitverhouding. De bediening was attent, het hele terras werd goed overzien, en van wachten was geen sprake.
    Hier mag de dinerjaarkaart gebruikt worden.

19. Nederlands Almere

Eindelijk zomer in Nederland en half Almere is dan ook verzameld op de terrassen van de Grote markt. Na een eerste drankje aan een laag tafeltje snel overgestapt naar een echte 'eettafel'. Ondanks de drukt geen probleem.
    We besluiten tot het driegangenmenu van 17,95. Gelet op de prijs stellen we ons er niet veel van voor. Sommige gerechten moeten dan ook een extraatje kosten van 1 tot 4 euro.
    Vooraf nemen we loempiaatjes met geitenkaas: een gedurfde combinatie die we ons goed laten smaken. Ondanks de idiote drukte (geen plekje verder meer vrij!) keurig op tijd geserveerd en keurig en met zorg opgemaakt!
    Ook de hoofdgerechten kunnen de toets der kritiek goed doorstaan: voor mijn vrouw een maaltijdsalade met overvloedig zalm en voor mij een varkenshaasje met champignonsaus. Keurig schaaltje prima friet erbij en wederom valt ons de zorg op die er ondanks de drukte aan de gerechten is besteed.
    Goede porties ook nog eens: dat heb ik bij een voordeelmenuutje wel eens anders meegemaakt!
    Bij de toetjes blijkt de caramelsaus op die bij het vanille-ijs hoort, maar dat wordt keurig gemeld en als compensatie krijgt mijn vrouw extra nootjes bij het ijs. Ik kies dan voor de dame blanche die ook heerlijk voorzien blijkt van een lading gecaramelliseerde nootjes. Voortreffelijk!
    Als dan ook de rekening nog eens helemaal meevalt, dan hebben wij een heerlijke topavond gehad!

20. Marja en John de Klerk (de buurman!)

Wij zijn al jaren vaste klant! En nog steeds super tevreden en gaan sindsdien nooit meer naar een ander Grieks restaurant.

Bij de eigenaren Wally en Maria voel je je als klant echt koning!
    Elke keer genieten we (weer!) van de overheerlijke malse vleesschotel met bijgerechten, en altijd meer dan genoeg.

Een echte aanrader!

21. Zuid-Amerikaans Almere

Vrijdag avond bij La Pampa wezen eten.
    Samen met mijn vriendin ervoor gekozen om voor 'all you can eat tapas' te gaan.
    Kwam er op neer dat we de een na de ander heerlijke kleine gerechten op onze tafel geserveert kregen.
    De een nog lekkerder dan de andere !
    Vooral de Gamba's waren om je vingers bij af te likken !

De bediening is erg vriendelijk en zorgt goed voor zijn gasten.

Zeker een aanrader !

22. Heerlijk gegeten hier, Japanse gril en vooral de chinese gerechten zijn verukkelijk!! Lijkt op de oude Buddha!
    De Sushi is ok maar niet super, maar hier kwamen we ook niet voor.

Bediening is erg vriendelijk en de inrichting is strak en gezellig.

Zeker een aanrader om hier te gaan eten.

23. Dit restaurant mag niet de titel chinees hebben!

Het is eerder een uit de kluiten gegroeide friterie!

Eten is hier geen eten laten we eerlijk zijn, kapot geslagen karbonade botjes die donker gefrituurd zijn verkopen als krabbetjes...
    Of een vet druipende boterham wat een krabcake had moeten zijn?
    En varkens haas met zeen, was net rubber!
    Sausen waterig wat voor een chinees toch wel belabberd is.

Smaken van het eten waren verschrikkelijk tenzij je van een lekkere bek vol frituurvet houdt!

Ik heb nog NOOIT zo slecht gegeten we zijn ook voor ronde 2 was neergezet weg gegaan.
    Nog geprobeerd om een gesprek aan te gaan met de eigenaar maar die vond het allemaal niet zo erg, "alles is van hoge kwaliteit"
    Gewoon betaald en nooit meer terug dus.

Jammer voor hun, goed voor EasyA een nieuw restaurant op de grote markt.

24. Meer dan een jaar sinds mijn eerste review, we eten hier regelmatig en de kwaliteit is nog steeds perfect.

De Sushi van New Tokyo is de beste in Almere!
    We hebben ondertussen wel wat andere geprobeerd maar het is toch een gigantische domper als je een bord koelkast sushi voorgeschoteld krijgt! "dit zijn meestal geen jappaners die de sushi bereiden"

Zeer grote aanrader voor Sushi liefhebbers!!

25. Italiaans Almere

In de beginjaren van Portofino was het eten echt overheerlijk en goed bereid. Nu is het eten daar zeer slecht te noemen. De pizza is veels te waterig en de spagetti is niet meer zo goed als het voorheen was. Ik kom hier nooit meer...

1,5
  26. Steakhouse Almere

m`n man is helemaal gek van de (kilo) t-bone, liefst eet ie `m iedere week. ook de garnalen in kruidenboter vinden we alle 4 (ook onze kids van 3 en 6jr) erg lekker, heerlijk met die saus erbij!! als we het ophalen om thuis te eten dan neemt m`n man wel 2 a 3 porties van de garnalen, hij vreet z`n vingers er zowat bij op haha

27. Steakhouse Almere

petra

28. petra

29. Internationaal Almere

heerlijk shoarma en knoflooksaus!!

30. Internationaal Almere

petra