Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almere verdeeld zijn.

1. Een oké broodje voor een mega prijs , het verse vruchten sap is wel heerlijk

3,5
  2. Van Heiningen

De persoonlijke bediening van de eigenaars naar de gasten toe is buitengewoon goed, ze voelen zich erg betrokken en tonen oprecht interesse. Maken het de gasten graag naar de zin en zijn ook zeer kindvriendelijk. Wij vonden de gehele ambiance erg leuk en het eten niet te vergeten erg lekker.
    Erg leuk dat je je eigen eten kunt bereiden, volgens ons de ideale formule voor zowel jong als oud en kleine en grotere gezelschappen. Een echte aanrader, hier komen wij zeker terug!

3. We hebben heerlijk gegeten.
    Alleen nog een beetje kaal.
    Service kan wel wat beter. Meer vragen of alles naar wens is en als er Iemand binnen komt of weg gaat gedag/tot ziens zeggen.
    Maar het eten is top en kwa tijd meer dan genoeg tijd.

Gezellige avond gehad... Nu al zin in de volgende keer

6,3
  4. Klein maar leuk restaurantje. Personeel zeer vriendelijk. Ze nemen de tijd om alles uit te leggen en je op weg te helpen. Vlees/vis was prima maar wel weinig keuze. Salade bar was helaas weinig keuze. Kinderen hebben genoten en bbq-en was leuk voor de verandering.

5. Bijna nog nooit zo slecht gegeten als hier bij BBQ almere, BBQ worden niet heet dus het duurt heel lang voor je vlees klaar is. Vlees taai en salade uit een zakje en de rest uit een blik.

1,2
  6. Heerlijk gegeten en super geholpen, kunnen ze ergens anders een voorbeeld aan nemen

7. Internationaal Almere

Geen enkele ster waardig vandaar niets aangevinkt.
    Zeer slecht gegeten, echt een enorme afknapper.
    Personeel begrijpt er ook weinig van, als je een klacht doorgeeft wordt er niet eens gereageerd.
    Maw pure geldverspilling.

8. Het eten was lekker alleen helaas beperkt.
    Vlees was lekker en de variatie was genoeg. De saladebar was ook goed maar meer variatie was leuker geweest.
    Het sfeer was redelijk maar de service was heel goed.
    Hele vriendelijke gastheren die ook de tijd namen om je te helpen met de keuzes en vlees bakken.

9. Het eten was lekker alleen helaas beperkt.
    Vlees was lekker en de variatie was genoeg. De saladebar was ook goed maar

10. kapper reinier

Vanaf het eerste uur in de bouwmeesterbuurt tot de dag van vandaag klant. Josef weet precies wat je wensen zijn en begroet mij altijd heel vriendelijk bij binnenkomst . De sambal is zoals sambal behoort te zijn. Complimenten voor zijn kinderen en het personeel. Tot snel.

11. Chinees-Indisch Almere

Sinds het is verbouwd, is het goed te doen (qua eten). Uitgebreider dessert buffet, met o.a. chocoladefontijn. Minpunt is dat ze een tijdslimiet erop hebben gezet, en hieraan ook hun prijs hebben aangepast zodat je maximaal 3 uur hebt om te eten. Erg jammer. Ook de bediening is aangepast. Drankjes worden niet meer gebracht maar moet je zelf halen, ook wat minder. Alles bij elkaar genomen is het er niet beter op geworden. Sfeer is minder en onder het eten moet je steeds op de tijd letten, waardoor je niet meer echt voor de gezelligheid hiernaartoe gaat.

12. Altijd gezellig en zeer vriendelijke bediening.

13. Kleine eetwaren Almere

Slechte bediening, gingen over je heen hangen om bv glazen te pakken. Maar vooral de klunzigheid van het personeel was een zware domper op wat voor ons leuke avond moest worden. Tot 3 keer aan toe aangegeven dat we vegetariers onder ons hadden.. Hadden ze tijdens het voorgerecht een schoteltje waarvan ze zeiden dat het vegetarisch was.. Na het eerste broodje gesmeerd te hebben, kwam er een ander personeelslid naar de tafel om te zeggen dat het fout was gegaan.. Maar ondertussen wel een hap genomen.. wij konden een kop koffie krijgen na afloop.. Maar daar zijn we niet op in gegaan.. Bij de 2de ronde kwamen ze weer met schaaltjes waarvan ze niet zeker wisten of het vegetarisch was & moest gecheckt worden bij collegas.. Voor ons zeker een avond om nooit meer te vergeten...en zeker een tent om nooit meer te komen

14. Internationaal Almere

Wie gaat Voor Pampus van de ondergang redden. Wat ooit zo'n gezellige plek was om een hapje te eten en te drinken is gedegradeerd tot een vreetschuur waar ze beter zelfbediening kunnen invoeren, want van service en klantvriendelijkheid hebben ze hier nog nooit gehoord. De locatie is prachtig, maar door de nare sfeer die er hangt geef ik toch een 6. Over de slechte kwaliteit van het eten is ook al veel geschreven en dat kan ik alleen maar onderschrijven. Echt heel jammer en hoop dat er snel iemand het roer overneemt die wel begrijpt hoe het hoort.

1,5
  15. Tafel bbq-en is heel leuk voor de verandering. De zaak is mooi ingericht, ruim opgezet. Nu nog weinig kleur, maar daar wordt aan gewerkt. Heerlijk verse producten, vlees, vis en groenten. De bediening is heel vriendelijk. Je krijgt uitleg over hoe je je eten moet bereiden zodat de smaak optimaal wordt. Hier gaan wij zeker vaker naartoe!!!

16. Heerlijk gegeten, en zeer gastvrije en attente bediening! Aanrader!

17. Al jaren komen we hier, zelfs telefonische bestelling komt goed door. Eten is op goede kwaliteitsniveau. Altijd snelle afhandeling met opname bestelling. En mocht het fout gaan krijg je zonder pardon gelijk of volgende keer iets meer "aandacht". Personeel is erg aardig en lijkt de klanten te kennen. Dat is fijn.

18. Met z'n vijven waren we, en echt 1 woord : super.
    Eten goed, bediening top, zeker een aanrader.
    Gaan zeker nog een keer terug

19. Chinees-Indisch Almere

Damaris

20. Helemaal top. Ik krijg al jaren een broodje wat niet op de kaart staat. Je krijgt zoveel voor een top prijs. Echt geweldig.

21. Lekker gegeten, super lieve bediening!
    Bij binnekomst ging het niet zo lekker, het viel me tegen hoe het er uit zag en wat de keuze was aan vlees / vis en salade maar eenmaal aan tafel was dat gevoel gauw weg. Het is namelijk voldoende, je hoeft helemaal niet zo veel keus te hebben. De bediening was top zo vriendelijk kom je ze niet vaak tegen! Dus ik zou zeggen ga er zeker is heen! Wij met ze 6 hebben het heel leuk gehad en de kleine man vond het helemaal top met zijn cupcake. Díe die extra had gekregen!
    Groetjes

22. Surinaams Almere

Zaterdag 22-09-2012 zijn we in Almere bij een collega op bezoek en zijn door hem ( omdat hij hier regelmatig eten ophaalt) bij dit vrij nieuwe restaurant SWADISH met zijn allen gaan eten.
    De ontvangst is vrij open en oogt ook gezellig en vriendelijk en men gunt ons de tijd om het menu rustig door te nemen er is voldoende keuze en de prijzen lijken mij redelijk .
    De door ons gekozen maaltijd smaakte ons goed en er was voldoende de bediening is vlot en vriendelijk .
    Je kon ook rustig nazitten zonder dat je weg gekeken werd. Wij gaan zeker nog eens in dit gezellige restaurant eten als we weer in Almere op bezoek zijn .

Dit is voor een gezellig etentje een aanrader.

23. Surinaams Almere

Afgelopen vrijdag zijn ik en mijn vriendin naar Swadish gegaan om wat te eten, het eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk, ik ga er zeker nog een keer naar toe.

Echt een aanrader!

24. Chinees-Indisch Almere

Net eten gehaald en alles is zo de prullenbak in gegaan, we hadden kip, eend, spek en char shiew met groenten en nasi en bami.
    De ping van de magnetron, wat ik eerst nog te begrijpen vond, bleek een indicatie van de kwaliteit te zijn.
    De nasi en bami smaakten beiden naar plastiek.
    De groenten waren een paar stukjes rauwe kool.
    De eend en char shiew waren niet gekruid.
    De spek had een knapperig korstje maar smaakte verder naar niets en was meer vet dan vlees, alleen daar waar het op de nasi had gelegen smaakte het naar hetzelfde vieze smaakje van de nasi.
    Al met al een Euro 24 dure les om daar NOOIT meer heen te gaan.

25. 45 minuten wachten op wat oud brood, koude knakworsten en een geprakt ei. En dan 30 EUR afrekenen voor die meuk. Schandalig en dus nooit meer!

26. Al meerdere keren heerlijk gegeten, wat het voor mij voornamelijk doet is de service die is namelijk geweldig.
    Het feit dat je bij terugkomst hartelijk terug verwelkomt wordt en een leuk praatje kunt maken was gewoon weg top.

Je zult hier ook niet snel zonder eten of drinken zitten, er wordt goed voor je gezorgd en wat mensen hier zeggen over de sausjes, die zijn prima en als je meer saus wil hebben of mayonaise bij je friet is dat absoluut geen probleem.

Het is niet super-de-luxe of hoogstaand maar dat wil het restaurant ook niet uitstralen, het is lekker knus restaurant waar je bovendien heerlijk kunt gaan eten met vrienden/familie tegen een scherpe prijs.

Het is dan ook een restaurant waar ik graag naartoe ga, als er mensen over de vloer zijn en we willen ergens gaan eten dan kiezen we 9/10 keer gewoon voor dit restaurant.

Zeker een aanrader voor iedereen die gewoon van lekker eten en gezelligheid houd.

27. Surinaams Almere

Wij halen meestal het eten af dat is altijd zeer goed.
    Ook hebben wij in het restaurant zelf gegeten ook dat was goed. Het is een mooi restaurant en alles ziet er keurig en netjes uit. En je eten word met zorg bereid. Wij hebben nog nooit slecht of vies eten meegekregen. De prijs/kwaliteits verhouding is gewoon prima in orde.
    Een echte aanrader!!

Martin

28. Andre en Astrid

Vanavond heerlijk gegeten. Een echte aanrader.
    Alle produkten zijn vers en zien er heel goed uit. Een duidelijke uitleg en een correcte bediening. Zeker de moeite waard.
    Wij komen zeker terug!

29. Surinaams Almere

Op zaterdagavond 15-09-2012 met familie en vrienden opnieuw te gast bij Swadish. Na ettelijke jaren in Suriname te hebben gewoond en India te hebben bereisd weten we wel wat verwacht mag worden. De prijs/waardeverhouding is top! Ook dit keer werd er weer heel lekker en gevarieerd gekookt; de bediening vriendelijk en informatief. Opnieuw echt genoten!

30. Anita en Joyce ( degene die gaat trouwen en de jarige)

Wij hebben lekker gegeten, vlees was mals, service was top, leuk personeel!