Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almere verdeeld zijn.

1. Nederlands Almere

Koen van Esterik

2. Ik heb net 6 porties roti besteld bij Sherida. De roti platen werden vers gebakken en de porties waren groot en heel lekker. Aardige mensen ook. Wij gaan hier voortaan heen als wij trek hebben in Surinaams eten!

3. Japans Almere

Valeria

Was heel gezellig en eten kwam snel en super lekker. Wij komen vaak bij jullie en iedere keer heel tevreden. Bedankt voor jullie werk en sfeer, en zeker voor beste sushi!!

4. Wat een verschrikking, broodje balletje 6,75 en opgepiept iteliaansbolletje met plakje zalm 9 euro. Sla was vers. Wijn 4,5 niet te drinken toen maar rise huiswijn ook waterig. Gelukkig scheen de zon voor ons bij 35 euro.

2,1
  5. Ysbrand Hartkamp

Om mijn zus te bedanken hebben wij haar meegenomen naar de Beren in Almere Stad. Wij waren vaker geweest en was altijd goed. Door corona zijn we hier een paar jaar niet geweest maar het was totaal niet te vergelijken met de periode voor Corona. De kaart was minder, personeel totaal ongeïnteresseerd, eten duurde heel lang terwijl het niet druk was. Ik had als toetje een Dame Blanche. Ijs was al gesmolten toen ik het kreeg en chocolade saus ontbrak. Rekening was ook nog fout. Wat een enorme deceptie, we wilde iemand bedanken maar het werd echt een vervelende ervaring. Nooit meer.

3,3
  6. Ted Zwart

Het was weer zoals altijd, heerlijk gegeten. Jammer dat het in augustus stopt.

7. Na het zien van de reclame op de televisie besloten we te lunchen bij de Beren. Wat een deceptie! We hebben ruim 3 kwartier moeten wachten op 2 porties sate, een schaaltje nacho's en chicken wings. De sate bestond alleen uit 2 stokjes met hompen droge kip en wijko saus, geen stukje brood of patat. De nacho's met bijna onzichtbare pulled pork en 1 stukje uienring waren niet om over naar huis te schrijven en veel te duur voor wat er werd aangeboden. De chicken wings hebben we uiteindelijk niet gekregen omdat ze iets anders brachten en wij dat niet besteld hadden. We wilden niet nog eens 45 minuten wachten. Een uitermate onvriendelijke en arrogante bediende bood geen excuses aan en dit is voor ons een eenmalig bezoek geweest. Erg duur en onprettig personeel.

1,1
  8. Internationaal Almere

Bestel een kapsalon lams €10,50, zeggen me vriendelijk dat ik kan gaan zitten om te wachten.
    Eten vervolgens klaar en mee naar huis genomen. Thuis aangekomen is het een patatje met een flinterdunne laag lamsvlees en kaas! Lijkt op oplichting! Tip laat je niet bedonderen en kijk terwijl ze het klaar maken wat je krijgt voor je geld.

1,9
  9. Internationaal Almere

Wat eens een goed en gezellig restaurant was is na de corona pandemie afgezakt naar een bedenkelijk niveau, vandaag gereserveerd voor het Paasdiner, maar een grote teleurstelling, kwamen om 18.00 uur en alle buffetten waren bijna of helemaal leeg, dit aangegeven bij de eigenaar, gaf aan dat het door personeel gebrek kwam, een smoes, als je het niet aan kan moet je geen reserveringen aannemen, in het verleden vaak goed en lekker gegeten, maar dit Paasdiner is ons afscheiddiner van restaurant Onderweg, zeker voor de prijs die hier voor gevraagd werd.

10. Het duurde een half uur voordat ze de bestelling kwamen opnemen terwijl het bijna leeg was in de zaak en er 5 medewerkers doelloos rondliepen.
    Ik bestelde de carpaccio en gaf nadrukkelijk aan dat ik er geen spek in wilde. Bij de tweede hap had ik een enorm stuk spek in mijn mond waardoor ik erg misselijk werd.
    Toen ik dit aangaf aan de kok deed hij er laconiek over en gaf mij, tot mijn verbazing, te kennen dat ik niet moest zeuren.
    Er werd ook uitgebreid gepraat en gelachen (speekselspetters) boven op mijn bord en toen ik er wat van zei werd het domweg genegeerd.
    Nooit zal ik hier weer terugkomen.

11. B&S
    Broodjes Almere

Abou ali super markt in horca.
    Geen B&S meer.

12. Slechte ervaring: hier teveel geld voor weinig kwaliteit en op het beetje nog lekkere donderen ze overal (op de zalm op de carpaccio o-v-e-r-a-l) vies smakende (flescalve of zo) mayonaise op die de smaak totaal verpest, veel blaadjes sla om volume op te pompen. Dit betreft de lunchplatter 12,50. Kan echt zoveel beter.

2,1
  13. West-Europees Almere

J,Reijinga

Ontvangen door de kille bediening afgelopen zondag 27 maart, liep in een slordige trui, geen onderscheid met vaster, kortaf, lang wachten op een hapje bij het drankje, ongeinteresseerd langs lopen, en niet op de gasten letten!! Dit is nu voor de 3e en laatste keer! Zonde van zo,n zaak! Ik zou zeggen bezem erdoor!!! Maar voor ons en anderen, tot nooit weer!

14. Gerda Dabek

Heerlijk gegeten, het all you can eat is fantastisch om te doen. Alles is vers en erg smakelijk, vlotte bediening. Het is een echte aanrader.

15. Gezellig restaurant met leuke bediening. Alleen alles duurt lang en eenmaal op tafel is het eten fantasieloos en voor het merendeel niet zelf bereid. De domatosoupa met basilicum, volgens de kaart, was flauw, zonder garnituur en ik heb geen basilicum geproefd. De moussaka, nog bevroren van binnen, kwam uit de magnetron. De koffie was wel lekker maar al met al een onvoldoende voor dit restaurant.

16. Japans Almere

Heerlijk op het terras gegeten. Jammer dat er gerookt mag worden op het hele terras.
    Bediening is gaotisch en er is weinig keuze uit eten. Maar de shusi zelf is erg lekker.

6,5
  17. Kleine eetwaren Almere

Reina Elstrodt

Heel lang gewacht op het eten. De kiploempia was voor 99 % gevuld met taugé. De nasi was witte rijst met een enkel stukje prei. Leek niet op nasi. Het eten was koud en stond stijf van het vet. Ik heb vaak eten opgehaald omdat ik er bijna tegenover woonde. Nu ben ik verhuisd en heb eten online besteld. Wat een teleurstelling. Een sneetje brood smaakt nog beter. Ik bestel hier nooit meer iets. Zonde van je geld.

18. Westbroek

Was heel gezellig ook door de gezellige sfeer en bediening.

19. Internationaal Almere

Wim

Fish+chips=Iglo, ook al beweert het personeel dat het verse vis in tempuradeeg is. Totaal smakeloos en waterig. Filet geserveerd in draadnet frituurmandje boven op de friet. Met cupje mayo en saus erbij. Eet erg onhandig, maar dit is een populair gebruik in veel horeca. Maar dan € 17.50 moeten aftikken is niet fijn, want niet lekker gegeten.
    Snackbarniveau voor Bistro-prijzen. Jammer!
    Voor Almeerse begrippen een top-lokatie, maar helaas liep alleen de prijs daarmee in de pas.
    Misschien was dit de slechtste keuze van de kaart, maar wij nemen niet nogmaals de gok.

3,7
  20. B&S
    Broodjes Almere

Tarek Salah

21. Tiny Tiebosch

Heerlijk gegeten. Adviseerden ons zeer goed. Kijken niet om veel te verkopen maar om ons lekker te laten eten.

22. Heerlijk gegeten.

23. Pizzeria Almere

Al jarenlang HEERLIJK Italiaans eten in Almere Haven. Inmiddels de derde eigenaar in zo’n 40 jaar maar altijd Italiaans bloed. En dat is te merken. Bij deze eigenaar ook weer een eigen TOCCO; nu zelfs met een Surinaams accent van moeder. Als je snel weer door moet, laat dat dan even weten aan de bediening. Anders kan de avond uitlopen door de gezellige en huiselijke sfeer die de eigenaren weten te scheppen.

24. Internationaal Almere

Romy

25. Pizzeria Almere

We kwamen na jaren weer eens eten. Het was doodstil en koud.
    Het eten opdienen duurde erg lang en het vlees was erg lekker maar lauw. Volgens de kok hoorde dit bij medium raw???
    De groente kwamen veel later, een vaag verhaal over frituur ed. Alles was al op.
    Heel erg jammer dat dit nu zo geworden is. Kwamen er ruim 30 jaar lang zeer regelmatig. Dit was de laatste keer.

26. Laura Wicher

Vertaal van English naar Nederlands

The food is amazing and the place is beautiful! I had a great time there!! Thanks

27. Robbie en rosita

Eerlijke ouderwetse chinees met fantastische ala carte gerechten en zeer deskundige en vrolijke bediening. Zeer nette entourage een aanrader voor iedereen
    5 sterren absoluut waard

28. Nederlands Almere

Echt superlekker gegeten!! Heerlijke avond gehad, bediening was perfect en het eten dus heerlijk. Wat wil je nog meer…….😁

29. konstana@chello.nl

Eten was van zeer slechte kwaliteit smakeloos en niet te eten.
    De kinderen hebben het gelijk weggegooid.

30. Heerlijk gegeten koude en warme Mezze's. Op aanraden van de eigenaar heerlijke gegrilde zeebaars gegeten. De service bediening was top. Kortom een ouderwets avondje uit.