Payal in Almere

1343194562 71
1402037613 72
1421651963 69
1428190080 68

1. Eten is redelijk, decor is oud. Service verschrikkelijk, zegt restaurant kaart te accepteren, maar doet dit in werkelijkheid niet. Wil dat je de kaart inlevert en hij stort wel terug, misschien doet ie dat uiteindelijk. Maar duurt zeker een maand of 1,5. Want blijkbaar kun je op vakantie niet even geld overmaken, ook al zeg je 3 keer dat je het meteen gaat doen. In 1 woord, waardeloos.

2. Faisel Salarbux

Wat een gigantische prutsers hier! Nadat ik gewoon netjes gereserveerd had en daarvan ook een bevestiging had mee genomen werden wij (6 personen) gewoon zonder pardon weg gestuurd omdat ZIJ de reservering niet in de agenda hadden staan. Ik kon hoog en laag springen met mijn bevestiging waarin alles duidelijk stond maar de medewerkers werkten op geen enkele manier mee! Zelfs oplossingen bedenken of ons netjes te woord staan was al te veel gevraagd!

Uiteindelijk naar een concurrent gegaan (10 minuten rijden) en daar ontzettend goed geholpen en heerlijk gegeten! Dat is zeker voor herhaling vatbaar!

Payal ziet mij niet meer terug. Onbeschofte mensen!!

3. Maand terug hier gegeten, absoluut niet bevallen. Nanbrood was taai, sausjes waren flauw van smaak. Hoofdgerechten smaakten allemaal hetzelfde. Er was geen verschil tussen mild/pittig oid. Hygiëne liet ook gigantisch te wensen over. Warmhoudplaten waren besmeurd met vet en etensresten, glazen waren vies. Om dan niet over het toilet te spreken... eigenaar zat de hele avond in een hoekje spelletjes te spelen op laptop en telefoon. Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een Indiaas restaurant.

Absoluut niet heen gaan!

4. j. Rutten

Wij hebben niet in het restaurant gegeten, maar hadden telefonisch eten besteld. Het kwam netjes op tijd, maar daar houdt het positieve op. We hebben in meerdere Indiase restaurants gegeten, maar hier zat echt geen Indiase smaak aan. In ons idee erg veel tomatenpuree gebruikt. Zonde van ons geld, ik kan jammer genoeg niets anders zeggen.

5. Jacob Bruinsma

Ik kom hier al jaren en het eten is altijd goed. In mei ben ik 2 keer geweest, de 1e keer werd mijn gezelschap hartelijk ontvangen en alles liep op rolletjes. De -Marokkaanse- serveerster was superaardig en spraakzaam. Een week later kwam ik daar met een Surinaamse collega om wat dingen door te spreken. Alles wat ze de 1e keer bestelde was er niet. Niet het voorgerecht, niet het hoofdgerecht, niet het drinken, niet het toetje. We hep menukarft anpast, was de uitleg van iemand die vloeiend en perfect Nederlands spreekt. En eerlijk gezegd was de kwaliteit van wat ze kreeg ook ver beneden peil. Als toetje kon ze alleen een "dame blanche - hi hi hi " krijgen. Ik was het liefst weggelopen - mijn collega was gekwetst maar wilde ze die lol niet gunnen. Ik weet niet of dit past binnen de recensieregels - maar het is wel waar.

6. De smaken waren vlak, ik kreeg het idee dat alles uit een pakje kwam. Bediening niet onvriendelijk maar ook niet vriendelijk.

7. Best Indian restaurant I have ever come across. The curries were authentic and the tandoori dishes were full of flavours. The service is friendly and helpfull. Decor is modern and romantic. Since I am staying in almere this restaurant is my favourite place to be for an Indian dinner.

8. Echt heerlijk gegeten bij Payal op vorige Zaterdag.
    Alle gerechten waren overheerlijk en balans van kruiden was perfect. Ons keuze viel op Chicken Chat en Hot chicken wings als voorgerechten en Mix Tandoori Grill en Chicken Madras als hoofdgerechten. Lekker malse kip met echt heet curry saus. Restaurant ziet het prachtig uit en bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug.

9. We enjoyed the evening here and left with a great feeling. The food is of good quality and the portions were also good. The vegetarian dishes were fantastic. Basmati rice were of best quality. Service staff is very friendly.

10. Echt lekker gegeten hier op Zaterdag avond. Top bediening en zalig eten. Decor is prima. Echt aanbevolen voor een mooie avondje uit.

11. Malu 12 punten

Echt lekker gegeten. Mooie ambience met vriendelijk bediening. Tandoori Mix en Butter chicken waren verrukkelijk. Een van de best restaurants in Almere. Zeer aanbevolen.

12. de Klerk

Prima gegeten, ervaar de service als uitstekend. Komen netjes vragen of alles naar wens is en we hoeven nergens lang op te wachten.
    Ook de kwaliteit van het eten is wat je mag verwachten in een Indiaans restaurant.
    Zou zeker terug komen!

13. iIn een woord verrruuuukelijkkkkk! Heerlijk gegeten, leuke ambiance en vriendelijk personeel. Wij komen zeker weer terug.

14. Gisteren hier voor het eerst gegeten samen met business partners van yakult uit india en die waren erg tevreden over het eten. Voor ons 3 (hollanders) was dit de eerste keer, en namens mezelf kan ik zeggen dat het eten heerlijk was. Dit restaurant is ondanks de locatie van vestiging zeer geschikt voor zakelijke diners vanwege de moderne en sfeervolle ambiance waar het in zich vestigt. Een hulpvolle gastheer die ook vloeiend indiaas kan spreken had het menu zelf samengesteld en we waren ongeveer 32 euro p.p voor diverse voor/ hoofd en nagerechten kwijt. Dit is ongeveer hetzelfde wat je betaalt in alle soort gelijke restaurants en absoluut niet duur en zeker je geld waard. Namens yakult komen wij zeker terug. Sebastiaan

15. Eten bij Payal is zonde van je geld.

Bij de binnenkomst van het restaurant is er niemand die naar je toekomt om je jas aan te pakken of je de garderobe te wijzen. Wij hadden telefonisch een tafel voor drie personen besteld en waren aanwezig op de afgesproken tijd. Wij werden aan een tafeltje neergezet dat was gedekt voor twee personen.
    Na het nuttigen van diverse drankjes en een aantal opmerkingen over de niet gedekte tafel werd er een kleedje over de tafel gelegd het bestek werd op tafel gelegd.
    Het voorgerecht was prima en lekker. De hoofdgerechten duurden erg lang, en smaakte uiteindelijk allemaal hetzelfde. Mijn vrouw zij, zouden ze met een pakje van Knorr gekookt hebben?, het smaakt allemaal hetzelfde.
    Tot overmaat van ramp stootte mijn vrouw haar wijn om en een groot gedeelte kwam in het bord met de geserveerde Naan met garlic op ons tafeltje terecht, ook wat op de grond en was gelukkig niet bij de andere klanten terecht gekomen. De grond werd gedweild en dat was het. De rotzooi op het tafeltje werd gewoon zo gelaten. Er werd niet gevraagd van Goh mevrouw, wilt u misschien een nieuw glaasje wijn of zullen we een andere Naan brengen?, nee hoor zo laten liggen. Een bord vol met wijn en een drijvende Naan. Dat verbaasde ons achteraf ook niet, omdat er op de bar een laptop stond waar door 1 niet werkende persoon druk op gecomputerd werd, in winterjas. De rest van het personeel was in de keuken.
    Na het vragen van de rekening werd er afgeruimd en een boekje met daar in de rekening, werd op tafel gelegd, alsmede een schaaltje met wat pepermunt e.d. Er was helemaal niemand meer te zien, wij hebben het geld in het boekje gestopt en zijn vertrokken. Na onze jassen te hebben aangetrokken en we de deur uit gingen was er nog steeds geen personeel in de zaak zichtbaar, terwijl er nog wel klanten waren.

Wij vonden het complete plaatje, BAR SLECHT. De prijs was voor de service en de kwaliteit van het eten, een voorgerecht en een hoofdmaaltijd ( geen nagerecht ) voor drie personen € 100 te duur, zeker voor een restaurant met de ambiance van een snackbar of shoarmatent.

Dus voor ons nooit meer, wij gaan voor een Indiaas etentje dus toch maar naar de Utrechtse straat in Amsterdam.

16. Als Hindoestaanse weet ik hoe Indiase eten hoort te smaken, want ik eet vaak in huis en ook buitenshuis. Payal hoort niet in het rijtje van Indiaas eten thuis. Ik weet niet wat het is, maar het smaakt niet naar Indiaas gerecht. Het is mij behoorlijk tegengevallen met kerst en het was ook nog 3x duurder dan normaal. Ik vind het behoorlijk schofterig als je 37.50 voor een kertmenu vraagt en dan nog het lef hebt om een sjofele maaltijd te serveren. Dit getuigd ook van weinig respect voor je medemens en volgens mij is de eigenaar alleen bezig om zijn zakken te vullen. Ik en de groep van 12 personen gaan nooit meer naar dit restaurant en ik ben ervoor om dit restaurant te boycotten.

17. Een heel aardig restaurant. Een wat kitcherige inrichting.
    Vind het helemaal niet duur. Een gemiddeld hoofd gerecht kost 15 Euro.
    Daar krijg je kleine salade, rijst natuurlijk en wat gekookte groente in een saus en een naan brood bij.
    Kwaliteit is goed voor die prijs. Ik zag geen vegetarische hoofdgerechten. Je moet dan kiezen uit bijgerechten.
    Vreemd.
    WC Redelijk schoon. Alleen een heel klein handdoekje voor alle gasten van een dag. Dat kan beter.
    Zou ik er weer eens heen gaan ? Denk het wel.

18. suzanne breur

Een keer wezen eten voor de rest besteld!

Iedere keer was het weer erg lekker en de bediening is erg aardig.

Tja je moet van Indiaas houden en dat doe ik zeker!

19. D3NN1S 128 punten

Nog nooit in het restaurant zelf gegeten maar wel een aantal keer besteld. Ik vind de kwaliteit van het eten erg goed. Helaas zit er weinig variatie in en krijg je echt wat je besteld en niets extra's. (m.a.w. Chicken vindaloo is ook daadwerkelijk alleen stukjes kip in een sausje en rijst).

Wat dat betreft is het qua aankleding van de gerechten wat sumier, maar hetgene wat je dan krijgt wel erg lekker. Tot nu toe zijn altijd de bestellingen netjes en goed bezorgd. 1x waren ze het bestelde indiase bier vergeten bij te leveren maar dat werd alsnog een kwartier later netjes bezorgd met de excuses van het restaurant erbij.

20. Indiaas eten zijn in algemeen wat prijzig net als thais. Het is anders dan chinees. Voor Almere is Payal niet eens slecht. Ben gewend in Amsterdam uit gaan eten. Het is niet veregelijkbaar, maar nog steeds niet slecht als je af en toe ineens trek in iets kruidig. Goedkoop is payal niet, maar dat is bekend bij indiaas en thais. Ben al blij dat in Almere iets anders te vinden dan chinees of snackbar alleen.

21. Slecht. Zeer laat bezorgd en werkelijk niet te eten. Alles doorgelekt door de verpakking.

22. Bij dit restaurant kom en bestel ik regelmatig.

Het eten is lekker, maar niet zo authentiek. Ook is het vrij prijzig. Maar in Almere zijn weinig goede restaurants en ik moet toch zeggen dat Payal één van de betere is.

23. Of de kok kookt niet met liefde of hij is geen Desi. Dit is de smaak van hoe een Non Desi kookt of van een beginneling die de smaken niet in balans kan brengen.
    Voor een Niet- Desi kan het een geweldig heerlijk restaurant zijn met zgn Indiase gerechten maar als Desi zijnde weet ik dat real Indian food heel anders smaakt.
    1) ik proef geen liefde
    2) smaken zijn niet in balans
    3) de curry`s zijn niet krachtig genoeg
    4) tandoori hoort helemaal droog te zijn, bij hun is dat niet het geval
    5) de naan is ontzettend droog en ik weet dat zij het gaan opwarmen en het niet vers is
    6) ontzettend prijzig.

24. Changoer

Het viel me erg goed. Uitstekend smaakvol eten en erg gevarieerd menukaart. Ik vind Payal is een aanwinst voor Almere.

25. Ik begrijp de positieve recenties van dit restaurant niet.

Alles smaakt hetzelfde, naan en parantha is droog en zonder smaak. Prijzen zijn hoog en kwaliteit uitermate teleurstellend.

Jaren geleden eens gehaald en dat beviel niet, erg lang mijn indiaas maar buiten Almere gehaald maar onlangs toch nog een keer geprobeert. Weer slecht!

Zelfs de prijzen die ze op internet hebben staan zijn niet de werkelijke prijzen ze zijn NOG duurder als op hun eigen site!!!

26. Beste Indiase restaurant in heel Flevoland. Zijn er niet veel in Flevoland maar toch zeer authentiek en erg lekker eten.

27. Payal is een klasse restaurant. Zeer goed eten, ietwat duur maar absoluut de moeite en het geld waard. Aanrader ! (Chicken Tikka is daar heel lekker)

28. Uitstekende restaurant, erg lekker eten, prijs ietwat hoog maar je krijgt kwaliteit, goede service en gerechten. Topper !

29. Een van mijn favorieten. Indiaas eten zoals het hoort. Ook de mangolassi is absoluut een aanrader.

30. Vaker besteld via thuisbezorgd.nl en ook in het restaurant gegeten. Tot nu toe ik ben altijd tevreden geweest.

31. Heerlijk gegeten, attente bediening en een romantische sfeer. Zeker een aanrader!

32. Paulin & Peter

Ik heb er vaker gegeten. Goede bediening en altijd lekker eten, met een constante kwalitiet. U mag van mij aannemen, dat ik heel kieskeurig ben, voor wat betreft lekker eten. zeker het uitproberen waard

33. Wij hebben onlangs met kerst daar gegeten en bijhoorlijk te leurgesteld. Het kerstmenu was duur en erg tegenvallend van smaak. Zo was de Nan brood flauw van smaak en de spinazie of het uit een pot kwam. Ik mag graag indiaas eten en dit restaurant is niet voor herhaling vatbaar.

34. Joanna Verweij-Ligorio

Authentiek Indiaas en voor ieder wat wils: vlees, vis, vegetarisch, pikant, gekruid & mild. Goede keuken, correctie bediening en prettige ambiance. We hebben al veel mensen hier mee naartoe genomen en hebben nog nooit iets negatiefs gehoord!