Nieuwste foto's in Almere

Management heeft gereageerd op een recensie van HarborHouse
    Management
    Van restaurant

Beste Ramin,
    Ontzettend bedankt voor deze mooie review met beoordeling. Super leuk om te lezen! Het duurt nog even voordat we alles voor elkaar hebben op het terras maar dan hebben we straks ook wat. Graag tot ziens! Gastvriendelijke groet,
    team HarborHouse.

2. Jaap Manshanden's profielfoto
    Jaap Manshanden heeft een recensie geschreven voor De Beren

Jaap Manshanden

Bestelde een uitsmijter en een tomatensoep. Dan weet je toch wat je ongeveer krijgt...! Maar niet bij de Beren in Almere!!. Ik kreeg eerst de uitsmijter, daarna de tomatensoep... dus die uitsmijter maar koud gegeten... De uitsmijter betrof slechts: “2x droogbrood met twee gebakken eieren”, verder niets..., en dat noemen ze ook nog een uitsmijter. Dit kan toch niet. Maar wel Effe voor die z.g. uitsmijter € 8,00 betalen! Dat heet toch gewoon geld binnenharken.., en wat krijg je hiervoor? Schande! Nog nooit ergens meegemaakt! De ondervonden service was ook slecht: Lange wachttijden... Zag erg veel verkeerde bestellingen om mij heen die naar de keuken terug gingen. Personeel onderling met veel onbegrip naar klanten, maar ook zelfs naar elkaar.. Was dus heel gezellig om daar mijn tijd door te brengen. Dus niet! En toen ik begon over mijn bijzondere eten, wat de naam van een uitsmijter niet mag hebben, gaf dit bij het personeel irritatie en onbegrip. Heel slecht allemaal. Ik liep echt boos deze zaak uit. Ik kom er nooit meer.. Management als jullie met deze tent zo doorgaan, dan kan je binnen zes maanden sluiten in Almere..

3. Ramin's profielfoto
    Ramin heeft een recensie geschreven voor HarborHouse
    Internationaal Almere

Heerlijk op terras gezeten en genoten van lekkere biertjes en heerlijk uitgebreid gegeten met uitzicht op het water. Het weer werd minder en de aardige bediening had binnen no-time een ander mooi tafeltje binnen voor ons. Heerlijk gezeten en gegeten bij HarborHouse. Terras wordt net als binnen ook erg mooi! We komen snel terug.

4. Ewout van Eijsden's profielfoto
    Ewout van Eijsden heeft een recensie geschreven voor Portofino
    Italiaans Almere

Ewout van Eijsden

De kok met baard is mee verhuisd van Servo en je krijgt een top piza. Erg dunne krokante bodum en smaakvolle krachtige smaak. Jammer dat wij iedere keer ver moeten rijden voor fatsoenlijk Italiaans eten maar ja, weinig restaurants presteren die smaakkwaliteit.

5. Jan & Trudy's profielfoto
    Jan & Trudy heeft een recensie geschreven voor Brasserie Bakboord

Jan & Trudy

Afgelopen zaterdag geluncht. Eten was goed.
    Bediening slecht.

Ober bijdehand vrouw die rondliep chagrijnig.
    Gaan ze ook nog eens tafels en stoelen schuiven enz. Wij zaten er om te relaxen maar door dat verhuizen van de tafels en stoelen hoorden wij elkaar niet eens!!
    Wij gaan er niet meer naartoe. Jammer was altijd gezellig en sfeervol nu lijkt het wel of je bij macdonalds zit met die herrie.

Jan&Trudy

6. Fam Osewoudt's profielfoto
    Fam Osewoudt heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Fam Osewoudt

Super eten en zeer goede service!
    Echt een aanrader

7. Ina Veluwenkamp's profielfoto
    Ina Veluwenkamp heeft een recensie geschreven voor Yamas

Ina Veluwenkamp

Het was erg gezellig prima service en goed eten

8. Myrthe Buhrs's profielfoto
    Myrthe Buhrs heeft een recensie geschreven voor Restaurant IDA

Myrthe Buhrs

Gisteren dacht ik samen met mijn gezin even gezellig een terrasje te pakken en een lekker bittergarnituurtje te eten. De bittergarnituur duurde erg lang waarna we meerdere keren hebben moeten vragen waar het bleef. Vervolgens ging er iemand kijken waar het bleef. Ik zag haar de bittergarnituur wegpakken van een andere tafel en naar ons brengen. Ze vertelde dat haar collega het bij een verkeerde tafel had gezet. Wij kregen dus half koude bittergarnituur waar die andere tafel al van had gegeten. Je krijgt hier ontzettend slechte service. Niet de eerste keer trouwens dat er zoiets gebeurt. Ida heeft wel erg vaak dat bestellingen verkeerd neergezet worden. Erg onprofessioneel en erg onhygiënisch om het vervolgens nog bij ons neer te zetten terwijl er al van gegeten is. Ik kom hier zeker niet meer terug en raad het andere ook af.

De toiletten waren ook slecht. Toiletpapier en doekjes voor je handen te drogen waren op en de toiletten leken wel gebruikt voor opslag. Er stonden allemaal lege kratten en andere dozen.

Wat een slecht restaurant

9. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Yamas

Wij hebben heerlijk gegeten. Hadden gekozen voor onbeperkt kleine hapjes.
    Zijn wel echt hapjes voor 1. Persoon. Als het iets meer is zou je het met zijn 2en kunnen delen en zo dus meer verschillende gerechtjes per ronde kunnen bestellen.
    Het restaurant is erg mooi geworden en het personeel is top!

10. Marian van Dam's profielfoto
    Marian van Dam heeft een recensie geschreven voor Lin Wah

Marian van Dam

Heerlijk eten, goede sfeer

11. N. Weijde's profielfoto
    N. Weijde heeft een recensie geschreven voor De Heerlijkheid

N. Weijde

In het begin prima patat, erg smaakvol, zijn ongeveer 1 jaar geleden hier geweest, patat leek niet gaar. Dachten dat dit een incident was ook omdat de frikandel zo rommelig was klaargemaakt. Waren van plan hier niet meer heen te gaan. 1 dag geleden hier toch weer geweest. Wij vonden de patat weer niet gaar. Vragen ons ook af in welke olie de patat wordt gebakken.( vanwege een bepaalde smaak). Wij gaan hier niet meer heen.

12. Ben klomp's profielfoto
    Ben klomp heeft een recensie geschreven voor Kimono

Ben klomp

Vandaag 12 juni gegeten met mijn vriendin en 2 kinderen(11 en 17). Al eerder gegeten en wat langer op drinken gewacht maar je kan niet alles hebben. Vandaag en ook echt net thuis(21:50). Begonnen om 7 uur en om 10 over 8 een a 2 gerechtjes na aandringen. Met drinken hetzelfde. Tegen 9 uur na alweer 3 x zeggen of het niet aub een beetje sneller kon nog steeds niet einde ronde 3. Gewoon geen zin meer om te eten en slechte service en telkens op drinken wachten en vragen maar besloten zo na 9 uur om er maar uit ergenis mee te stoppen! En ja! Ook afrekenen net zo traag en in de rij staande met meerdere klagende mensen. Kortom tohc betaald en minder als moest gewoon alleen omdat dit ook zo lang duurde. Was er klaar mee. Topper KIMONO ALMERE op mijn verjaardag en ook die van mijn vriendin en notabene ook nog de dochter van mijn vriendin geslaagd. Dan krijg je dit. Zelf weten maar wij zijn et nu wel echt klaar mee! Nooit weer. Nogmaals bedankt KIMONO ALMERE! EVEN SAMENVATTEN:
    trage slechte service, teveel geld voor wat je krijgt zo, 2 uur niet vol te krijgen en onprofesssioneel. (Mening maar war ingekort anders duurt het wel heel lang. Toegang eigen risico zou ik zeggen.

13. winnie's profielfoto
    winnie heeft een recensie geschreven voor Fuji House

Prima restaurant met lekker eten.

14. C.G.'s profielfoto
    C.G. heeft een recensie geschreven voor Spare Rib Express

Nooit meer bestellen bij de Sparerib Express. Wij hebben meestal een heel simpele bestelling: Sparerib menu met 1× gepofte aardappel en 1× frisse salade als bijgerechten. Daarnaast 1× aardappel extra en 1× frisse salade extra. Bij elkaar 27,50 euro. Binnen 1 jaar is het 2× voorgekomen dat er 1 of allebei de aardappelen vergeten zijn. De eerste keer hebben we gebeld en uiteindelijk genoegen genomen met compensatie bij de volgende bestelling. Echter bij de volgende bestelling een paar weken later bleek er niets bekend te zijn over een te compenseren aardappel. We hebben moeten smeken om een aardappel niet te hoeven betalen. Zeer genant, maar afgelopen dinsdag ontbraken beide aardappelen. Dit keer werd weer compensatie bij de volgende bestelling aangeboden. Omdat de telefoniste zei dat twee aardappelen binnen 20 minuten nageleverd konden worden zijn we akkoord gegaan. Na meer dan een half uur waren we klaar met eten (zelf een broodje ontdooid), toen de bel ging: Sparerib Express. We hebben de aardappelen geweigerd als mosterd na de maaltijd. Toen ik belde om mijn 4,98 terug te vragen werd gezegd dat de verbinding heel slecht was en werd die verbroken. De 5 euro overleven we wel maar genoten van de maaltijd hebben we niet en een vieze nasmaak blijft hangen.
    Het blijft een vreemde manier van klantenbinding.

15. Roshnie's profielfoto
    Roshnie heeft een recensie geschreven voor Sherida's Afhaalcentrum

Roshnie

Voor de eerste keer eten gehaald bij Sherida.
    En het was zeer geslaagd en lekker.
    En een hele goeie aardige service 👍🏽.

16. Jiffry's profielfoto
    Jiffry heeft een recensie geschreven voor Happy Time

We hebben voor de twede keer eten afgehaald, pataat an kipburger! Het was echt smaakeloos de pataat was opniew opgewarmt, droog en vies.
    Jammer! Heel aardig en gastvrij maar eten is laag kwaliteit.

17. Fred Sterk's profielfoto
    Fred Sterk heeft een recensie geschreven voor Brasserie Bakboord

Fred Sterk

Heerlijk verfijnd eten, uitstekende wijnen, toplocatie aan het water. Jammer dat de bediening (over de volle breedte) hier in geen enkele verhouding tot stond. Hebben ze wel in de gaten voor wie ze daar lopen?

18. sofie's profielfoto
    sofie heeft een recensie geschreven voor Fritaria

sofie

Lekker gegeten bij fritaria almere, Super zaak 👍👍👍

19. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Fritaria

Patrick

Beste cafetaria van Almere, lekker eten snelle service veel om uit te kiezen lekkere kapsalon en hele aardig mensen voor een heel mooi prijs! Echt een aanrader. Top dit! Zeker kom ik hier terug. En ook heel mooi verbouwd met veel lekker luxe ingrediënten!

20. Javiër's profielfoto
    Javiër heeft een recensie geschreven voor Taco Y Mas

Javiër

Vertaal van English naar Nederlands

Amazing food and staff. I've been there since they came to Almere! I highly recommend them. The pricing on the food is also excellent. If I purchase a borito large menu with double fries I am always 100% full!

21. Sabine's profielfoto
    Sabine heeft een recensie geschreven voor Onderweg
    Internationaal Almere

Na voor de tweede keer matig tot slecht vlees, patat, defecte koffiezetapparaten. Zijn wij na vele jaren klaar met dit restaurant.

22. Marit's profielfoto
    Marit heeft een recensie geschreven voor Yamas

Super lekker gegeten, met super gezellige en snelle service!

23. Raymond's profielfoto
    Raymond heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria De Dirigent

Raymond

Een tijd niet geweest, denk dat de zaak overgenomen is… patat was niet te eten, zo weg gegooid. Compleet doorbakken en allemaal kleine stukjes. Satesaus smaakt naar karton. Echt zonde, was een een goede zaak. Voor ons in ieder geval nooit meer. Prijs / kwaliteit staat echt niet in verhouding.

24. Management's profielfoto
    Management heeft gereageerd op een recensie van HarborHouse
    Management
    Van restaurant

Beste Kyra,

Hartelijk dank voor deze prachtige score en lieve woorden. Zeg het voort en we zien jullie graag terug! Groet, team HarborHouse.

25. Nicoline Phenning-Sno's profielfoto
    Nicoline Phenning-Sno heeft een recensie geschreven voor Rhodos

En dan woon je al bijna 15 jaar in Almere en dan ga je voor de eerste keer hier eten. Wij waren aangenaam verrast! Restaurant is groot maar toch gezellig! En echte Griekse sfeer. Lekker gegeten.

26. Kyra's profielfoto
    Kyra heeft een recensie geschreven voor HarborHouse
    Internationaal Almere

Super leuke nieuwe eigenaren. Heel vriendelijk! Restaurant ook super mooi verbouwd.
    En het eten is heerlijk!
    Ga zeker weer een keer terug

27. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Yamas

Zaterdagavond heerlijk gegeten en gedronken bij Yamas. Persoonlijke bediening. Het eten was goed en het vlees heerlijk klaargemaakt. We hebben ook nog heerlijke gebakjes als toetje gehad.

Groet,

Robert

28. Angelique's profielfoto
    Angelique heeft een recensie geschreven voor Payal

Angelique

Ik heb vandaag chicken korma besteld. Een zoet gerecht, maar is bij dit restaurant zout. Uiteraard heb ik ze hierover gebeld. Er werd aangeboden een nieuw gerecht te laten bezorgen. Omdat ik bijna een uur later nog geen nieuw (goed) gerecht had ontvangen, weer gebeld. Ik moest maar wachten, want het was druk. Misschien een andere kok? Een kok die weet hoe dit gerecht echt hoort te smaken? Niet het beste restaurant wat er is...