Munt Garage

Almere Centrum

Brasserij de Bergerrie

Brasserij de Bergerrie is een begrip in Almere en wijde omgeving. De kwaliteit, de bediening, de gezellige atmosfeer en prettige prijsstelling zijn bij Brasserij de Bergerrie gegarandeerd. Chefkok Bernhard koopt de verse ingrediënten rechtstreeks in bij milieu­bewuste boeren en leveranciers. De befaamde ham van Brasserij de Bergerrie komt zelfs uit de eigen rokerij! Chefkok Bernhard Schnieders en gastvrouw Gerrie Schnieders en het team van Brasserij de Bergerrie heten u van harte welkom!

• Gluten free
  • Lactose free
  • Vegetarian

• Accessible parking
    • Weelchair-access
    • Terrace
    • Child seat available
    • Baby changing station
    • Microwave (for baby food)
  5. Betalen Master Card Visa Pin

1190728941 88
1198433960 87
1206138980 88
1329419297 84
1483519692 84
1522044791 86

1. Marja Conejo

We waren met 4 volwassenen en 1 kind. Ze hadden een prima kindermenu. En ook voor gluten en soja vrij was er genoeg. Werden keurig behandeld niets was teveel.
    Zeker aanrader. Ondanks drukte hadden we niet de indruk dat we vergeten werden.
    Het enige minpuntje was dat ook een andere tafel op onze rekening stond, maar dat werd netjes rechtgetrokken

2. Prima eten, prima prijs/kwaliteit, leuke bediening.

3. Oudenaller

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

4. Gisteren en vandaag hier gegeten. Tweemaal prima.

Het eten is werkelijk goed! Een van de gasten heeft een dieet. Daarmee hebben bediening en chef-kok voortreffelijk rekening gehouden. De bediening was attent en plezierig.

Wel staan de tafeltjes erg dicht bij elkaar. Blijkbaar is het iedere avond erg druk.Gevolg is dan dat je dicht bij andere gasten zit.

Onze totaalindruk: we hebben tweemaal uitstekend gegeten. En ook nog voor een aantrekkelijk bedrag.

5. Lekker gegeten en bediening was goed, ook de prijs is het waard.

6. Eten prima maar tot 2x toe reservering niet genoteerd. Mazzel dat er nog plek was maar anders kun je dus naar fluiten naar etentje daar

7. Hebben heerlijk gegeten en aardige bediening.

Het enige minpuntje is de ruimte tussen de tafeltjes en de stoelen. Je zit erg op elkaar en tegen de stoelen van de mensen achter en naast je. De stoelen zijn ook niet echt comfortabel om lang te tafelen.

Verder is de sfeer en inrichting warm en gezellig.

8. Marianne

We hebben heerlijk gegeten en personeel was ook heel vriendelijk! Dus kortom leuke avond gehad😊.

9. Uiteten zoals uiteten hoort. De bediening is top, je wordt gezien! Eten goed van smaak, kwaliteit, temperatuur!

10. robbakker

11. Bernadette Geurts

12. Ad van Doren

Heerlijk gegeten en de bediening was top!

13. Wij waren afgelopen weekend in Almere en hebben van te voren via eet.nu gekeken waar wij wilden eten.
    Bergerrie werd goed beoordeeld en terecht! Het personeel is erg vriendelijk en je wordt goed bediend. De kwaliteit van het eten is perfect! Wij hadden uitgebreid gegeten en waren nog geen 60 euro kwijt met zijn tweeën.
    Toiletten waren keurig schoon!
    Dit restaurant is zeker een aanrader!
    Enige minpuntje...tafeltjes staan zeer dicht naast elkaar.

14. Goed eten in een goede sfeer bediening attent en vriendelijk.

15. Els en Jeroen

We waren vrijdag 7 maart in de Bergerrie. Ik heb er al vaker gegeten, mijn vriend nog niet. Meestal ben ik erg tevreden over dit restaurant en ook deze keer weer heerlijk gegeten. Vooraf een tonijncarpaccio en boerenpasteitje. Hoofdgerecht was lamshaasjes en spareribs. De ribs waren erg mals en vielen van de botjes! Lamshaasjes echt heerlijk, goeie smaakvolle saus! Dessert was een Bailey's coupe en wafels met kersen. Prima! We komen nog eens terug!

16. Leuk restaurant om gewoon lekker te eten. Vond de service beter kunnen. Duurde lang voordat we gegroet werden cq. naar de tafel werden geholpen. Opnames van drank en eten duurde lang. Bijverkoop was matig tot slecht. Terwijl het eten en drinken van prima kwaliteit is. We hebben heerlijk gegeten, maar hadden het gevoel niet altijd gezien te worden door het bedienend personeel wat nog een hoop kan leren. Ik kom zeker nog een keer terug. Heb mijn kritiek ook geuit bij betaling. Dit werd zeer goed ontvangen door het personeel.

17. Jeffrey

Vandaag gegeten bij de bergerrie vooraf carppacio met een dressing van pure mosterd (slechtste ooit) gegeten. Daarna ossenhaas goed gebakken, alleen haast koud opgediend en geserveerd in een bad van olijfolie met een kwakje champignons en iets wat op rouwe bos ui leek. Toen bij het betalen de bazin vroeg hoe ik had gegeten, zei ik: niet zo best. "Wat was er niet goed?" dus ik vertel dat je alleen de scherpe mosterd proeft en niet de fijne smaak van het vlees zelf. Zegt ze doodleuk "dan moet u hem volgende keer zonder dressing bestellen." Nou bij deze bagger tent heb ik gegeten en gedronken, zeker niet aan te raden.

18. Heerlijk gegeten en super geholpen, kunnen ze ergens anders een voorbeeld aan nemen

19. Heb hier altijd goed gegeten voor een aantrekkelijke prijs, daar is niets mis mee. Na de verbouwing zijn we teruggeweest. De akoestiek is echt niet goed. doordat het altijd vol zit is het enorm lawaaiig en is het moeilijk om verstaanbaar te blijven binnen je eigen tafel. Dat moet op te lossen zijn.
    Verder moet het personeel blijkbaar nog even aan elkaar wennen, want er ging nu veel mis. Succes

20. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

21. Ron Buitendijk

We zijn er de afgelopen jaren vaak geweest en komen er iedere keer met een goed gevoel vandaan.

Superlekker eten, leuke bediening, eigenaar en kok.

Zit ook altijd vol, door kwaliteit en service. Toppertje zou ik zeggen.

22. Vincent Beugelink

Hier al zeer vaak geweest en iedere keer is het uitstekend.

Eten wordt veel zorg aan besteed en dat proef je.

Kaart is ook steeds weer anders dus kan regelmatig terug voor het heerlijke eten.

Zaak is niet te groot wat soms druk kan aanvoelen maar prima sfeer en personeel is goed.

De mensen zijn trots op wat ze neerzetten en ik vind dat ze alle reden hebben om trots te zijn...

23. Yvon 59 punten

Onlangs weer eens heerlijk geluncht op het plein in de zon!

Heerlijke salade gegeten en de mannen hadden een "Super "ham-burger en die is dan ook super!

Als het even kan ga ik snel weer voor het Diner!

Ook dat ie erg goed!

24. Hans 30 punten

Prima restaurant, heerlijk eten, goede bediening. Normale porties.

Misschien af en toe een beetje te druk.

25. Bas 45 punten

Heerlijk restaurant. Goede prijs kwaliteit. Service is prima en het systeem dat er twee rondes zijn bevordert de doorstroom van je gerechten. Niet dat je het gevoel hebt snel weer weg te moeten zijn, maar je hoeft ook niet ontzettend lang op je eten te wachten.

Hier ben ik al meer dan 5 keer geweest en kom zeker weer terug.

26. Prijs kwaliteit verhouding meer dan goed!

27. Druk restaurant en dus over het algemeen goed eten. Het personeel doet z'n best maar rent zich soms de benen uit het lijf.

Prijsen zijn markt conform en dus niet te duur.

28. Heerlijk gegeten, goede kwaliteit en service. Er staan teveel tafels en stoelen, je zit te dicht op elkaar waardoor weinig privacy.

Zeker een restaurant om nog eens terug te komen.

29. Heel lekker gegeten laatst, k had de ceasersalade met gekruide aardappeltjes, mn vriend de vleesspies, was hij ook over te spreken, een kindermenu voor mn dochter, heerlijk gegeten! Erg vriendelijk personeel, en dat is zeldzaam tegenwoordig! Er staan redelijk veel tafeltjes maar dit is niet hinderlijk, trouwens als je geen zin hebt in mensen om je heen moet je lekker takeway halen en thuis eten ;-)

30. Gezellig restaurant. Goede service en heerlijk eten!

31. Rob

32. Echt heerlijk uitgebreid dineren.

Goede menukaart voor een 3 gangen diner, veel keuze mogelijkheden. Mijn favoriet is de appeltaart van oma met kaneelijs. Super gezellig restaurant en goede bediening, voortreffelijk eten! Elke stad zou zo een restaurant moeten hebben.

33. Een echte aanrader! Bijzonder goed eten voor een schappelijke prijs. We hebben hier meerdere malen gegeten en tot nu toe kan ik alleen maar positief zijn :).

Het restaurant heeft een wisselende kaart, wat het aantrekkelijk maakt om hier o.a. in het najaar heerlijke seizoens gerechten te eten.

Voor vegetariërs is er een ruime keuze en is ook zeer goed te eten voor niet vegetariërs!

Men schenkt La Trappe van de tap, de bediening is vriendelijk en het restaurant is druk bezocht. Mocht u van plan zijn hier te gaan eten is het verstandig van te voren te reserveren.

34. Heerlijk! En vriendelijk!

Je moet wel van te voren reserveren.

35. kim 32 punten

Ik vind het eten hier heerlijk en de bediening erg vriendelijk!

Het restaurant is niet zo groot, zit ook altijd vol eigenlijk.. je moet zeker reserveren.

De tafels zitten redelijk dicht bij elkaar, maar ik vind het niet storend. Zou er zo weer heen gaan!

36. Prima eten, niet te duur. Inderdaad zit je een beetje hutje en mutje, 't is erg volgestouwd met meubilair. Maar met een heel gezelschap aan een lange tafel, heb ik daar niet veel last van gehad.

't Is beslist een goed lopende zaak, 't zit er altijd vol. De bediening blijft ondanks de drukte vriendelijk en attent.

37. Het is aan te raden om sowieso minimaal een dag van tevoren te reserveren, want anders kan je bij aankomst gelijk weer rechtsomkeer. Tent zit dus vrijwel altijd vol op een zaterdagavond.

De bediening is correct en het eten is goed. Dit alles voor een acceptabele prijs.

Helaas verziekt de indeling van de zaak, tafels staan te dicht op elkaar, de sfeer van je etentje. Je wordt bedoeld of onbedoeld lastig gevallen door de gesprekken van je buren. Het ligt natuurlijk aan de mensen zelf die zich zo graag met jouw eten willen bemoeien. Mensen, laat me met rust als ik zit te eten!

Zal hier dus niet meer terugkomen en dat komt meer door de indeling waardoor je niet rustig en op je gemak van je eten kan genieten. Jammer...

38. wederom heerlijk gegeten de wijn en en prima bediening. Wat ik heel sympathiek vind is dat we naast de wijn en fris die we hadden besteld ook een karaf water kregen. Witte wijn is wat flauw, maar dat is mijn smaak. Verder: die lamshaasjes zijn echt heerlijk, aanrader!

39. A. Kagenaar

Goed eten voor relatief weinig geld.

40. leuk resturant prima eten

41. Heerlijk eten met een vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer??

42. Erg lekker eten met erg goede service in een gezellig restaurantje.

Een aanrader!

43. s.van t riet

vandaag hebben we heerlijk gegeten ,kwaliteit van het eten is uitmuntend,het was helemaal top
    gr sander en ilva