Arjuna's Roti Express in Almere

1 positieve stem1 negatieve stem

• Bezorgen

2. Betalen pin Visa Master Card American Express

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Zo opgelicht... i.p.v. €4,50 dagmenu gewoon 25,50 betaald voor 4 roti menu. Meer vel dan kip, de roti plaat was smaakloos. Geen Roti Express voor ons meer helaas.

2. Ik heb gisteren ruim 2 uur gewacht op het eten. We werden na 1,5uur wel gebeld dat het nog later zou worden. Terwijl we dus al ruim de tijd hadden genomen om te bestellen. Ik bestelde om 17.20 in de verwachting dat het niet meer dan 90minuten zou duren zoals op de site staat vermeld. Ik vindt dit echt onacceptabel lang. En toen mijn bestelling binnen kwam mistte er een deel. Dus kon ik nog niet eten. Heb dus nog langer moeten wachten. Als dit normaal zou gebeuren dan zal een bedrijf excuses maken en eventueel iets extra´s meegeven. Ik had namelijk een roti en ik had alleen de inhoud gekregen en geen rotiplaat. Dit betekende dus toen mijn roti kwam de rest dus ijskoud was. Ik bestelde niet voor niks eten want ik kon niet koken maar dacht ik kan beter een boterham maken want dit schiet niet op. Ik was dus erg teleurgesteld. Een slechte ervaring, een keer en nooit meer.

3. Tjerkstra

Ontzettend vriendelijke mensen die heerlijke roti maken. Wij zijn alleen zeer ontevreden over de service. Vaak veel te laat bezorgd. Verkeerde roti gekregen en vaak telefonisch onbereikbaar. Vandaag voor de laatste keer bij arjuna's besteld. Werden gebeld dat het verkeerd was gegaan in de keuken. Weer een uur later eten. Erg vervelend.

4. Hele slechte service, we hebben om 19:30 roti besteld het is nu 22:00 en we hebben het nog niet. We hebben een aantal keer proberen af te bellen maar er wordt niet opgenomen. Niet voor herhaling vatbaar!