Op dit adres zit nu: Le Blanche

Amierie's Catering in Almere

Bezorgrestaurants in de buurt van Amierie's Catering

1. Zeer slechte ervaring met Amierie's Catering. Ze heeft de catering verzorgt voor een bruiloft van ons. Eten was koud, te weinig voor het aantal gasten terwijl ze juist extra eten zou maken. We hebben een hoog bedrag moeten betalen voor haar gerechten, maar vertrouwden erop dat ze zich aan de afspraken zou houden die we samen hebben gemaakt. Echter heeft zij zonder bericht allerlei gerechten uit de menu geschrapt.
    Erg teleurgesteld in Amierie's Catering. Je betaalt er een zeer hoge prijs voor en krijgt geen waar voor je geld. Presentatie van je gerechten is niet alles, klanten verwachten ook te krijgen wat ze hebben afgesproken en in de juiste hoeveelheden. Het is schandalig dat je gasten niet krijgen waar je voor betaald hebt!

Wij raden het anderen sterk af om op Amierie's Catering te vertrouwen, want ze kunnen zich niet aan hun afspraken houden. En als je ze hiermee confronteert, schuiven ze de schuld op anderen af. Een verontschuldiging op zijn minst kan je niet eens verwachten. Diep treurig en zeer on-klantvriendelijk.

1,7