Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almen verdeeld zijn.

Lilian Schouten

Leuke pizzeria in huislijke sfeer. Heerlijke pizza gegeten

Pizza's waren lekker, maar voor kinderen betaal je de volledige prijs. Ook was er geen fristi of appelsap. Uiteindelijk kwamen ze toch met ranja. Er is geen goede kinderstoel en onze peuters liepen heel even van tafel, maar dat mocht absoluut niet. Dus geen aanrader met kinderen

Nu voor de 2e keer weggestuurd om pizza's af te halen (ivm groep). Dus ook de laatste keer! De pizza's zijn lekker, maar redelijk aan de prijs.

Sfeer was niet optimaal. Grote ruimte, weinig sfeer, op de pizza oven en pizza bakker na. Goede pizza.

Petra Bakker

Met camper op camperplaats gestaan. Eten was voortreffelijk. Leuk wildmenu en voldoende keuze uit ook andere mogelijkheden. Vriendelijke bediening. Beslist niet duur.

Rv/dLinden

We hadden op de site gelezen over eten van plankjes, dat sprak ons aan. Nu blijkt dat het alleen in het weekend kan, en dat konden we op de site nergens terug vinden. Hadden trek en vonden het erg raar om dan maar meteen rechtsomkeer te gaan.

Hadden we het maar gedaan, eten was erg duur en erg weinig, hadden achteraf goedkoper en meer gehad in ons hotel. Verder zaten er een paar die via veilingsite kwamen eten, kregen meer te eten dan wij die het duur moesten betalen.

Wij zaten in het kleine pasta-restaurantgedeelte. Om er te komen werden we via gangetjes naar onze plek gebracht omdat de buitendeur niet open was. De gerechten waren vers maar dreven in de olie. De sinaasappelsap was uit een flesje. De sfeer in de kleine ruimte was oké. Ik vond het de prijs niet waard.

Van Vuren

Het is voor ons onbegrijpelijk dat mensen dit lekker vlees of lekkere vis noemen. Een gaarkeuken zou het vlees niet zo kunnen verpesten als hier wordt gedaan. Blijkbaar wordt het 's middags al bereid en in warmhoudbakken met veel jus of saus bewaard tot 18.00 uur.
    Alles eromheen is wel goed en voldoende variatie. Maar wij zijn vleeseters en hier na 2 keer dineren, echt nooit meer!

Joep & Francine

Wij hebben er erg lekker gegeten. De pizza's waren overheerlijk, vooral door het gebruik van een echte houtoven.

We hebben 19 mei heerlijk gegeten via Vakantieveilingen, een steigerplank menu. Er zijn vier rondes en je mag per keer 2 kleine gerechtjes op een kaart schrijven erg leuk om dit eens mee te maken, en verder het restaurant was erg netjes en schoon. Dus ik zou zeggen probeer het eens uit, het is zeker de moeite waard.

Aangeschoven bij Da Nonna Pippina, een pizzeria gevestigd in een voormalige fietsenzaak met een oer Hollandse kok, maar met een pizza waar een Italiaan nog wat van kan leren. Heerlijk op smaak en perfect gebakken in een traditionele houtoven die midden in het restaurant staat, zodat je de kok bezig ziet bij zijn werkzaamheden. Het restaurant heeft een apart pasta en pizza gedeelte, welke niet beide tegelijk open zijn omdat er maar 1 kok is. Dus het is of pizza of pasta.

De entourage doet een beetje koud en zakelijk aan. Niet de gezellige hoekjes en sfeervolle dingetjes die je in een (normale) pizzeria wel vindt, maar dat vergeet je direct als je het heerlijke eten voorgezet krijgt. Genieten tot de laatste hap.

De kok en de serveerster zijn super vriendelijk en gastvrij. Een restaurant waar je welkom bent en waar je je meteen thuis voelt.

Heerlijk gegeten met 8 personen. Stijgerplankjes menu. Fantastisch en prima bediening.

Gezellig pizza gegeten bij Da Nonna Pippina in Almen. In een soort verbouwd woonhuis met uitbouw zit een leuk restaurantje en een winkeltje met Italiaanse producten. De pizza's worden gebakken in een houtoven. Voor mijn pizza met Italiaanse ham en rucola geef ik een 10, maar de pizza Fantasia was wat te vet. Bijzonder aardige, attente en snelle bediening en een prettige sfeer in dit restaurant. Via de Eet.nu Butler hadden we dit restaurant gereserveerd. Wat handig! Gaan we vaker gebruik van maken!

Tijdens een ontspannen weekendje weg belandden we in dit rustige restaurant. Het menu biedt verrassende wildgerechten (ik neem aan enkel in de herfst). We waren dan ook zeer benieuwd en gingen er eens goed voor zitten. Voor namen we de wildproeverij (geweldig opgemaakt!) en hertencarpaccio, als hoofgerecht namen we de wildpeper en de hertenbiefstuk. En het was ronduit fantastisch. Goed op smaak, goede porties (in deze combinatie zelfs wat te veel allemaal), prima bediening met persoonlijke aandacht: dit restaurant wordt op deze website echt te laag gewaardeerd. We konden ons alleen niet voorstellen hoe we een 4-gangen wildmenu op hadden kunnen krijgen. Het was meer dan genoeg zo. Het etentje was wat prijzig, maar gezien de kwaliteit van het eten zeer de moeite waard. Laat je dus vooral eens verrassen door de menukaart (in plaats van de gebruikelijke keuzen), en je zult zeker versteld staan!

Prima gegeten. 3 gangen menu. Vriendelijke bediening. Goede service. Eten was smakelijk en goed verzorgd.

Hier echt heel goed gegeten. De service is goed en netjes. We hebben buiten gezeten en hier was geen muziek aan wat vaak wel is bij veel andere restaurants. Mijn vrouw heeft een niet aangeboren hersenletsel en hierdoor hebben we rustig kunnen eten. Het is een echt Italiaans restaurant, want we kregen geen cappuccino meer, want in Italië drinken zit ook niet meer na 11.00 uur 's morgens.

De theetuin is een heerlijke plek. Onlangs een smakelijke kop uiensoep daar gegeten. Wat een minpuntje was, was de hoeveelheid afgezet tegen de prijs: een heel bescheiden kom voor € 6,00 en 1 klein sneetje (lekker!) boerenbrood. Het was wat zuinig allemaal, vandaar een 6 voor verhouding prijs/kwaliteit.

Erg lekker gegeten, echt een aanrader!

Janni

Wat een geweldig leuk restaurantje! Je waant je in Italie! Een echte pizzaoven vormt het centrale punt in authentieke pandje. In het voorste gedeelte kan je pasta eten en in het achterste gedeelte wat vanaf de weg niet te zien is, overheerlijke pizza's klaargemaakt door een echte Italiaanse kok die met 'verve' de bodems klaarmaakt en ze voorziet van lekkere toppings zoals je die in andere pizzeria's nauwelijks kunt eten. Kortom, een belevenis om hier heen te gaan. De bediening is uiterst vriendelijk en correct. De stoelen zitten niet helemaal lekker, maar dat doet niets af aan dit werkelijk heerlijke eten. Alles wordt omlijst door Italiaanse muziek. Een aanrader dus!!

reünie pas

Uitstekend gegeten. De serre zat vol, evenals de kegelbaan, het terras plus een groep in het restaurant. Prima gegeten, als iets niet goed is zijn ze altijd bereid er iets aan te doen. Wij komen er al jaren en het is altijd goed, vriendelijke bediening en we voelen ons er altijd thuis.

w.v.westerhoven

Zeer vriendelijke ontvangst en zeer vriendelijk bedienend personeel. Uitstekend gegeten in een rustige, prettige, sfeervolle ambiance. Hoeveelheid was meer dan voldoende.
    Een aanrader voor anderen.

M/ Kloezeman

Erg jammer dat het eten in de Hoofdige Boer niet meer is wat het gewest is. Ik heb er eerder een paar keer gegeten en het viel me in het begin al op dat er sommige van de weinige gerechten van de menukaart verdwenen waren.
    Het alternatieve voorgerecht beviel goed, maar wat daarna kwam... Er werd voor 3 personen maar 1 schaaltje groente en 1 schaaltje aardappels geserveerd. Tussen de gemengde groenten zat ook paprika, wat ik niet zozeer als groente beschouw. De biefstuk die ik had, kan ik zelf net zo goed bij de AH kopen en net zo lekker klaarmaken.
    Bij het personeel dat rondliep waren ook enige meningsverschillen onderling hoorbaar, kortom het liep niet zo lekker. Voor een non-culinair restaurant was de prijs wel hoog: €116,60, en dat met 2x soep en een voorgerecht en maar 1 nagerecht. Nee, dit nooit meer.

rose

In dit kinderdagverblijf werd ons happymeal geserveerd. Zelden hebben we zo'n waardeloze avond gehad. Compleet sfeerloos, niet romantisch en rustig.
    Eens en nooit meer

In een woord super ....jammer dat we zover weg wonen ...maar we komen zeker nog eens terug.

G. Scheer

Drie gangenmenu gegeten, 2 dagen achter elkaar,omdat de eerste keer zo goed beviel. De eerste dag vonden we het menu wat smakelijker, echter de 2e dag was het ook prima.
    Heerlijke ossenstaartsoep! Personeel vriendelijk en behulpzaam.
    Menu nog echt "ouderwets" met 2 soorten aardappelen en 3 soorten warme/koude groenten! Heerlijke rabarber!. Kortom, een aanrader.

Met ons 3e

Voordat we een tochtje met de Berkelzomp gingen varen hier een hapje gegeten.Vriendelijke bediening en overheerlijke walnoten/honingtaart .

We hebben een weekend met 3 zussen op landgoed Ezherwold doorgebracht, prachtig weer en door het heerlijke terras konden we buiten ontbijten in de zon, geweldig, een zeer goed ontbijtbuffet, Klasse!
    Met een zeer schone en leuke kamer, konden we met z'n drieën op 1 kamer, goed geregeld!
    Vanuit het hotel, hebben we fietsen gehuurd en een lange tocht gemaakt, lekker door de mooie natuur.
    Complimenten aan het personeel, allemaal even vriendelijk incl. de beheerder, die nog even bij ons aan het tafeltje kwam zitten praten, heel gemoedelijk!
    We komen hier zeker terug, geen minpunten!! José Louise Marion.

We zijn al vaker in Ehzerwold geweest.
    In mei gaan we weer.Een prachtige locatie waar je kan genieten van het ontbijt met ruime keuze in een mooie grote serre, een goed verzorgd dinerbuffet van goede kwaliteit met ruime keuze. Complimenten aan de kok.
    Met gezellige bar en leuke zitjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Geen stress, met uitzicht op de prachtige natuur. Diverse mooie buiten terrassen. Hele schone kamers, prachtig wandel gebied.. In een woord geweldig. Wij komen steeds weer graag naar Ehzerwold terug..