Willem de 4e in Almelo

Achter het Grand Café vindt u een grote parkeergarage. In de omgeving van het Grand Café vindt u tevens meerdere betaalde parkeerplaatsen.

Het NS treinstation en het busstation liggen op circa 10 minuten lopen van het Grand Café.

Bezorgrestaurants in de buurt van Willem de 4e

5. Betalen Master Card Visa pin

1411938150 76
1480192795 88
1504081921 84
1514320118 83

1. Gezellig terras, lekker eten en vriendelijk, warm en attent personeel. Goede keuze!

2. Lekker gegeten. Alleen de champignons in bierbeslag waren iets te hard gebakken. Vlotte bediening en gezellige entourage.

3. Super restaurant heerlijk eten en super bediening.

4. Het was allemaal perfect, heerlijk eten en vriendelijke bediening, tot de volgende keer!

5. michael bulder

Gadverdamme!!!!

Zo ik heb jullie aandacht.
    Vandaag besloten eens te gaan eten in de eigen stad. De keus viel voor dit restaurant. En achteraf geen slechte keus. Wij en onze dochter van 11 hebben genoten van een leuk restaurant midden in het centrum van Almelo.
    Het restaurant zit op een uitstekende lokatie en is zeer gezellig aangekleed.
    Strak interieur met een gezellige aankleding.
    Dan het personeel.
    We werden zeer welkom ontvangen door het personeel en onder het genot van een drankje een keus gemaakt uit het menu.
    Vooraf heb ik gekozen voor de champignon in bierbeslag en de dames deelden een portie nacho's.
    Beiden erg goed te eten. Goede saus bij de champignons ook.

Als hoofdgerecht koos mijn dochter voor het koningsmenu met biefstukjes, de vrouw voor de vegetarosche paprika en ik voor de spies willem. Allemaal enorm lekker met slechts één kritische noot. De paprika was icm de dressing wat vettig. Verder een super spies en heerlijke biefstukreepjes.

Voor een dessert niet gekoze omdat wel voldoende hadden.

Kortom een super leuke tent waarvoor je de stad niet uit hoeft om lekker te eten

6. De sfeer is waarschijnlijk omdat wij vrij vroeg op de avond er waren 17.30. Eten super en vriendelijke bediening.

7. Almelo, hoera, hebben we een redelijk goed uitgaan centrum, leuke cafés, en een aantal redelijke restaurants, geen van allen een Michelin waardig, maar toch, best wel redelijk. Willem de Vierde Grand-Café/Restaurant, stond op mijn lijstje als wel aardig. Stond.. ik moet zeggen, het eten was goed, uitstekend zelfs. Uitstekend voorgerecht, carpaccio met noten salade, ach best wel doorsnee, maar erg lekker, waardoor het uit de kunst was, top! Zelfde als de eendenborst, ook uitstekend.

Wat de heren en dames in de keuken doen, complimenten! Maar.. helaas verpest de bediening de hele tent. Duidelijk geen horeca opleiding (ja wie wil nog in de horeca met die CAO) wat een mutsen, die halen die tent even flink naar beneden. Kijk Willem is geen patat tent. Maar pretendeert zich tot de betere horeca te horen. Het niet weten wat een pastis is, en dan antwoorden met euh euh watte, kijk als je dat hoort van een boer op de plee, ok. Dan het eten dwars over de tafel serveren, en daarbij het bestek vergeten. Ja, ik overdrijf niet, echt gebeurd, daarop de dame geattendeerd, en met de nodige verontschuldigingen, vertrekken, en dan in zicht, eerst nog een bestelling opnemen…

Afijn, als je denkt alles te hebben gehad, dan de vraag, wilt u nog de dessert kaart, op zich best netjes, waarop wij positief reageerden. Helaas kwam niet de dessert kaart na 15 minuten wachten, maar de rekening. De dame verteld dat wij hierom nog niet gevraagd hadden, en wij met de nodige onrust zaten te wachten op de dessertkaart, kwam het onnozele wicht met de opmerking, mijn collega zei dat u de rekening wou. Waarop ik zei, nee, dat was de tafel achter ons. Maar laat u alstublieft de rekening liggen, en laat die dessertkaart ook maar. Wel even de serveerster verteld, dat het bedienend personeel een prachtig restaurant met een goede keuken, vakkundig om zeep helpt. Heel jammer.

8. 1E keer wezen eten, voorgerecht en hoofdgerecht van bijzondere kwaliteit erg lekker en prima verzorgd.
    Bediening verdient een compliment zeer goede sfeer en klantvriendelijk. Ambiance zeer prettig kom zeker weer.

9. Cardinaal

Heerijk gegeten in een zeer ontspannen intieme en toch moderne sfeer.
    We raden Willem zeker aan bij onze vrienden.

10. Super goede glutenvrij maaltijd. Serveerster en ook super meewerkend en begripvol.

11. Saskia/elroy/Danny/tessa

Erg veel betaald voor een glaasje Baileys. Er zat 1 klein slokje in. Ga hier niet gauw weer naar toe.

12. Helemaal geweldig. Altijd lekker en smakelijk eten. Alert en vriendelijk personeel. Spitstijden zie je het personeel racen. Helemaal top en aan te raden voor mensen die het allemaal niet weten wat zij nu weer moeten eten.
    Ik vind het geweldig en een goede aanwinst voor Almelo.

13. Dik en Ria Wind

We hebben heerlijk gegeten. Prima, vriendelijke, vlotte bediening. Mooie ambiance. Voor herhaling vatbaar.

14. Bert Diks

Gezellig en sfeervol. vriendelijk personeel en verstand van hun baan, lekker en gezellig gegeten ik kom zeker terug.

15. Vriendelijk ontvangst, leuke sfeer, oplettende bediening en echt heerlijk eten!
    Absolute aanrader.

16. Roscoe Bonvanie

Top! Lekker eten, vriendelijke bediening.

17. Henk de Jong

Met onze dart-club een diner besproken in Willem de vierde.
    Die avond uitstekend "opgevangen" op het terras. Daarna was onze tafel binnen perfect geregeld. Gehele gezelschap eenstemmig enthousiast hetgeen blijkt uit de hiernaast toegekende punten. Rustige atmosfeer; eindelijk een restaurant zonder piped-in muziek. Zat die avond redelijk vol en géén enkele last van ons omringende gasten (en naar ik hoop, zij niet van ons).

Zeker een reden een weer eens (of meer) terug te komen

18. Zeer lekker gegeten, voorgerechtje en vervolgens hoofdgerecht samen met garnituur perfect! Wel een beetje raar dat we toch even moesten wachten op het garnituur.

Bediening in het begin goed en daarna niet meer. Slepen van kratten drank over de grond is schijnbaar normaal.. Niet het vernuft om in een rustige periode overzicht te houden en te zien dat mijn glas leeg was.. Voor de rest een geinige tent.

19. Charlotte

Al meerdere malen heb ik heerlijk gegeten bij Grand cafe willem de vierde, en dit zal ook zeker niet de laatste keer zijn! Eten smaakt heerlijk en wordt door de vriendelijke koks bereid naar wens! (Bedankt voor het heerlijke eten Roy!). Porties zijn mooi groot en ook de bijgerechten variëren! Grote kaart dus keuze genoeg! (voor ieder wat wils). Uitstraling van willem de vierde vind ik erg mooi, geeft een luxe uitstraling wat zeker uitnodigt om daar te komen zitten!
    Enige nadeel vond ik de bediening; zijn drukker met elkaar aan het praten dan met hun werk waardoor je lang met een leeg bord of glas voor je zit! De dame die ons de laatste keer bediende was kortaf en kon geen glimlach vanaf helaas!

20. Ten tusscher

We kregen alleen aan het begin een drankje en de kaart. Daarna volledig genegeerd en er werd niks afgenomen. Toen maar naar een uur wachten besloten om weg te gaan

21. Lekker eten, minder goede service. Moet vaak om drinken vragen, wordt niet op lege glazen op tafels ingespeeld. Extra bestelling garnituur soms vergeten.

22. Marian Munnichs

Met een groep van 8 personen heerlijk gegeten. Compliment voor kok Maurice! Amuse (van het huis), voor- hoofd- en nagerechten waren allemaal met zorg bereid. Sappig mals vlees (o.a. Lamsfilet & spareribs) boterzachte vis (zalm & gamba's) en mooie vegagerechten (o.a.bospaddenstoelenragout & champignons in bierbeslag). Met zalige sauzen en alles heerlijk gekruid en goed op temperatuur. Lekkere wijnen. En koffie-van-het-huis ter afsluiting. Bediening vriendelijk & attent. Sfeervolle, trendy inrichting. Wij zaten binnen en hadden totaal geen last van de grote drukte op het Amaliaplein. Een zeer geslaagde avond en dat ook nog voor een zeer redelijke prijs. Vandaag voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst!

23. Lekker gegeten op een vrijdagavond, goede sfeer, gezellig druk. Broodje vooraf was inderdaad vrij hard maar wel lekker. Voorgerechtjes waren lekker (champignos dordogne, lekkerder met warme saus) en zalm (duo, erg lekker)
    hoofderechten ook lekker, aardappelgarnituur uit de oven vond ik niet lekker, mijn vriend wel, dus smaken verschillen. Alleen de patatjes werden meerdere keren vergeten en uiteindelijk gebracht toen onze borden net afgehaald waren, beetje ongemakkelijk maar we hadden toch nog zin in patatjes...

Dessert dame blanche en ijs met warme kersen (mag wel iets groter portie haha) en dat was ook leker. We hebben een topavond gehad, vriendelijke bediening en gezelig om te zitten, mooie zaak! We komen zeker terug!

24. Voor het eerst wezen eten met vriendinnen. Het broodje vooraf was erg taai, haast niet door te komen met het mes. Het vlees en de vis waren goed. De pasta was lauw en als bijgerecht vreemd uitziende aardappelschijven en een drapje met aardappelen en een klein beetje rauwkost.
    Het ijs en de vruchten waren abnormaal koud. Ik ga hier niet weer eten. Gezien de kwaliteit van het eten, vind ik de prijzen nogal hoog.

25. Met zijn drieen hier voor het eerst gegeten, leuke entourage, bediening goed maar een beetje kortaf. Eerste drankje netjes geserveerd, tweede drankje op tafel gezet zonder de klant te benaderen. Dus wat minder. Eten was uitstekend. 1 opmerking, maak de aardappelgarnituur wat minder spekkerig en zout. Waarom killen de meeste restaurants toch met zoveel zout? Als je niets te verbergen hebt, gebruik dan die zoutpot wat minder.

26. Heleen en Jan Smale markelo

Hallo Dinant en collega's,
    Wij hebben vandaag super gegeten. De zeer professionele bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. De keuken heeft het grandioos gedaan, alleen maar lof voor de gehele entourage. Tevens onze dank voor het welkomstrondje.
    Wij wensen jullie heel veel succes, natuurlijk komen wij spoedig weer terug. Met vriendelijke groet,

Heleen en Jan Smale Markelo.

27. Erik Hannink

Heerlijk gegeten, leuke sfeer en prettig personeel! Lekker eten voor een leuke prijs! Best knap voor zo'n nieuw café restaurant! Hier komen we nog wel een keer weer.

28. Wow wat een aanwinst voor Almelo. We hebben hier Koninginnedag heerlijk in het zonnetje genoten op een overvol terras. Een schitterende zaak met voldoende enthousiast personeel, wel een beetje onwennig maar dat is logisch als je pas 3 dagen open bent maar een goede service en goede producten tegen een redelijke prijs. Wij hebben heerlijk genoten van een goede kop koffie (Beukenhorst) en een heerlijk belegd broodje. Het Amalia plein is compleet na de opening van de schitterende Grand Cafe! Wij komen snel de andere gerechten van de kaart proberen.