Sushi Tijd in Almelo

Sushi Tijd laten bezorgen?

ma lunch vanaf 12:00 diner tot 22:30

1386411998 96
1389291926 93
1420971134 74
1487209480 70

1. Sushitijd is bij ons het restaurant in de buurt met de beste en lekkerste sushi. Bediening is daar altijd vlot. Vind het restaurant vrij donker, maar de sfeer is goed. Binnenkort maar weer eens een avondje sushi daar doen ;-)

2. Weer een topavond gehad in dit fijne sushirestaurant. Het enige verbeterpunt is de drankkaart, meer keuze in bier graag of de mogelijkheid om een lekkere cocktail te drinken… Tot de volgende keer!

3. Vanavond gegeten bij Sushi Tijd Almelo. We dineren hier regelmatig en het is ons de laatste tijd wel opgevallen dat de service verslechterd maar na vanavond is onze mening toch wel écht veranderd.

"Zoek maar een tafeltje uit." Zei de serveerster. Prima! Door de drukte was er helaas geen schone tafel voor 2 personen. Hierdoor waren we genoodzaakt om plaats te nemen, vooraan bij het raam, aan een nog-niet-schoongemaakte tafel.

Na zeker een kwartier wachten, sprak ik één van de medewerkers aan voor een bestelformulier. Ze vroeg of wij wasabi en gember wensten en ze zei dat ze dit nog wel kwam brengen. (Hier hebben we ruim een uur op gewacht en na nogmaals vragen kwam zij het brengen) De tafel werd daarentegen gedurende het hele diner niet schoongemaakt.

We hadden om 19:00 plaats genomen en helaas om 20:45 nog niet eens 2 volledige gangen gehad. Enorm lang hebben we moeten wachten op ons eten en ook om nieuw drinken werd niet gevraagd.

Het personeel is vriendelijk maar word niet juist opgeleid. Zij lopen door elkaar heen en hierdoor is het chaotisch. De meesten kijken enkel en alleen naar jouw tafel om te zien of er lege bordjes zijn maar kijken niet direct even of er nog genoeg drinken is.

Het is geen probleem als er een 1 of 2 gerechten vergeten word. (Dit bestel je dan de volgende ronde) Maar 8 van de 10 is wel ernstig.

Met het eten is daarentegen niets mis. Dit is keer op keer heerlijk!

Tip: Laat het personeel in wijken lopen, zodat zij het overzicht houden en verantwoordelijkheid dragen voor hun eigen tafels met gasten. Hierdoor krijgt iedereen de juiste aandacht en is er sneller een mogelijkheid om drinken te bestellen en dat het bestelformulier sneller word meegenomen.

Voor ons helaas geen Sushi Tijd meer.

4. Verse vis op de sushi en de bediening is service gericht.

5. B.J.Broeze

We hebben hier met 4 personen buitengewoon heerlijk gegeten! Vlotte, prettige en correcte bediening! We komen zeker terug! Ga zo door!!!

6. Ed 301 punten

Prima eten. Persoonlijke menukaart gemaakt voor dieetwensen. Snelle, vriendelijke bediening.

7. Het duurt soms lang voordat je bestelkaart wordt opgehaald en er ontbreekt regelmatig iets van wat je besteld hebt (maar goed, dan bestel je het de volgende ronde gewoon weer). Verder is de sfeer er niet altijd super, omdat het er vaak erg leeg is, maar de overheerlijke sushi maakt veel goed! Wel jammer dat de biefstukblokjes de laatste keer dat ik er kwam ineens een stuk minder lekker waren.. maar nadat ik laatst bij een ander sushi restaurant heb gegeten, heb ik toch wel weer meer waardering voor de sushi van Sushi Tijd gekregen!

8. Ontvangst was goed, maar daar blijft het ook bij. diverse keren 20 minuten gewacht totdat het blaadje weer werd opgehaald. Het was niet eens druk en het bedienend personeel liep verscheidene keren langs onze tafel.
    De Ebi Tempura dreef in het vet en we hadden het idee dat het frituurvet al enige tijd gebruikt werd. Ook stond het personeel achter de bar te eten en druk te zijn met de telefoon. Bij het afrekenen werd er gevraagd of we geen ijs wilden. Toen we aangaven dat we elke keer zo lang moesten wachten, werd er enkel excuses gezegd en daarop volgde meteen de vraag of we wilden pinnen of contant wilden betalen. Erg jammer, want de ontvangst beloofde veel goeds.

9. Lekker eten! Wij hebben hier ook onze trouwerij jubileum gevierd, alle gasten waren ook tevreden.

10. Wij zijn hier op 29-08-2015 wezen eten. Doordat wij een sushi-restaurant zochten kwamen we bij sushitijd uit. De bediening was vlot en erg vriendelijk, we konden zelf een plaatsje zoeken en niks werd opgedrongen. Eten was zeer lekker en voldoende, zou zeker hier nog een keer terug komen als ik hier in de buurt op vakantie ben. Sushi was zeer goed en zeker in dit restaurant want wij eten vaak sushi en zijn zeker verwend op sushigebied. En zeker de laatste tijd dat sushi in een kwaad daglicht staat, ik zou zeggen sushitijd ga door met dit concept. Een dikke 9.

11. De Sushi is hier echt heeeerlijk! Ik vind de keuze reuze. We zijn er geweest voor de lunch (op zondag), €16,50 p.p. (Dit kan elke dag van de week voor 2,5uur). Dat is toch geen geld?! Overal lees ik dat het er goed smaakt en toch zit er bijna niemand als we er langs komen (altijd komen we er 's middags langs). Nou, misschien heeft niet iedereen de tijd om 2,5u te lunchen... De tafel is al gedekt met een sushi-bordje, soja bakje, servet en stokjes. Op tafel staat verder de menukaart, een flesje sojasaus en een kaars. Als het drinken word gebracht, brengen ze ook een bakje met wasabi en gember. De bediening is aardig/attent, de een is wat praatgragerig dan de ander (die jongen met het kleine staartje verteld je wel wat voor sushi's je krijgt aan tafel). De sushi word namelijk veelal samen op een bordje geserveerd. Dus was het even plaatjes kijken om te zien wie wat precies had besteld. Bestek vragen was geen probleem en het was ook mogelijk met oefenstokjes te eten. Ik vind het er niet erg sfeervol, maar gezelligheid maak je zelf en dan is het allemaal prima. Misschien komt dat ook omdat wij de enige tafel waren... Er was 1 ronde waarbij we een verkeerd gerecht kregen, we mochten het opeten en we kregen alsnog het juiste. Er was ook 1 ronde waarbij we juist een gerecht niet hadden gekregen, we maakten het kenbaar en kregen het vervolgens alsnog zo snel mogelijk. Minpunt hier vind ik absoluut de toiletten. Wij gaan hier zeker vaker heen voor de lunch!

12. Eerste ronde een half uur gewacht op ons eten. Na een half uur toch maar vragen waar het blijft. Ja was een fout en zouden het nu gaan maken. De 3e ronde niet alles gekregen maar durfde er niks van te zeggen want nadat we dus wat zeiden over de eerste ronde werden we niet meer zo vriendelijk behandeld. Verder was sommige sushi lekker, maar jeetje wat een bonken rijst!

Ik weet 1 ding zeker: ik ga er nooit meer heen! BAH

13. Regina de vries -;piris

Super!!! Heerlijk gegeten, goede kwaliteit, leuke meiden in de bediening! Toppie!!

14. Vanavond heen geweest en erg lekker gegeten! We mochten zelf een plekje kiezen om te zitten (zo fijn!) en de hele avond vriendelijk geholpen door het personeel. Personeel dat er was voor de gasten en niet voor elkaar. En je krijgt ook nog eens ruim de tijd om alles op te eten. Helemaal top!

15. Als echte sushiliefhebbers zijn we erg blij dat we nu ook sushi in Almelo kunnen eten met een betaalbare prijs. We passen nog net niet bij het meubilair, zo vaak zijn we er al geweest. De bediening is vriendelijk en meestal professioneel. Hier zit duidelijk verbetering in. Zo vergaten ze in het begin nog wel eens een drankje. Nu zit daar een beter systeem in. Met drukte merk je wel dat je langer zit. Dat is wel eens lastig als je nog een andere afspraak hebt, maar dat hebben we eerlijk gezegd ook niet van tevoren aangegeven. De kwaliteit van het eten is heerlijk. De sushi is super vers. En ook voor niet-sushiliefhebbers staat er genoeg op de kaart. Onze zoon van 1 kan prima mee-eten van sommige gerechtjes.
    Wat ik nog mis in dit restaurant is een verschoningsplek voor baby's en een (eenvoudig) speelhoekje. Ik zie dat net als ons, vaak ouders met kleine kinderen het restaurant bezoeken. Een speelhoekje zorgt dat de kids het langer volhouden en mama en papa wat relaxter kunnen eten. Dat is voor ons een reden om soms toch elders te gaan eten.
    Vanavond is het weer zo ver. We kijken er naar uit!

16. Wij hebben hier heerlijk gegeten, de bediening is vriendelijk en houden alles goed in de gaten. We vonden de porties alleen wel aan de grote kant, waardoor we niet alle rondes hebben besteld. Maar het eten zelf is erg goed en er is veel keuze.

17. Edwin en Winny

Afgelopen donderdag avond weer eens uit eten geweest bij Sushi Tijd. Eigenlijk was alles weer zoals altijd top. De maki's waren nu mooi klein, echt een verbetering! De keuze is zeer uitgebreid, de bediening zeer vriendelijk en de stoelen zitten goed. De eigenaresse is continu bezig met verbeteringen van de gerechten en vraagt om feedback. Telkens als we weer komen zien we dat. Zo langzamerhand durven wij wel te stellen dat Sushi Tijd het beste sushi restaurant is van overijssel en ook nog eens niet duur.

18. inrichting ziet er erg mooi uit en ook is de kwaliteit van het eten super. Helaas was de bediening erg slecht, moesten 50 minuten wachten op ons voorgerecht terwijl het erg rustig was, ik vroeg zelfs of het druk was maar het was heel rustig zeiden ze. Bediening vergat dingen en er was geen communicatie. Wel jammer want het is een goed restaurant. Het leek alsof het expres gedaan werd zo belachelijk lang wachten zodat je veel drankjes besteld... Veel jong personeel (dat zegt natuurlijk niets), in dit geval kon je merken dat ze geen ervaring en overzicht hadden.

19. Esther Bonfrer & Vijay Chopra

Vandaag voor het eerst met mijn meisje bij dit restaurant geweest. Ik ben zelf dol op sushi maar mijn vriendin lust geen vis. Toch beiden nieuwsgierig want er zou ook genoeg keuze zijn in vlees. Dit klopte zeker! Keuze in over de honderd gerechtjes, alles was erg lekker. We komen hier zeker terug. Ook vonden we de prijs kwaliteit verhouding prima, de bediening vrolijk en vlot. Verder was de sfeer ook goed en het was helemaal niet zo rustig.
    Super avondje gehad! ;)

20. Vandaag hier gegeten en het was echt verschrikkelijk. De sauzen die ze gebruiken is veel en veel te veel! Dit kan gewoon echt niet. De sushi was op zich best lekker, maar te grote stukken, het is niet in 1 hap weg te krijgen.
    De norivellen zijn ook veel te taai en de porties veel te veel. Na drie ronden weggegaan omdat we allebei te vol zaten en een hele rare smaak in onze mond hadden van het eten.

De bediening viel op zich wel mee, maar ben benieuwd hoe dat gaat als er meer mensen in het restaurant zitten. We waren de enige, maar echt snel gaat het niet.

Helaas, het kan heus wat worden, maar dan moeten ze echt wat doen aan het eten. De marinade vele malen minder.

1,1
  21. Het duurde een eeuwigheid voor we geholpen werden, de kaarten waarop we onze gerechtjes moesten aankruisen werden meermaals vergeten om aan ons terug te geven. Er liep te weinig bediening.

De sushi was veel en veel te groot. Het waren enorme hompen die je amper in 1 hap in je mond kon krijgen. De stukjes waren ook niet even groot. Alle verschillende soorten sushi lagen bij elkaar op 1 bord, alles door elkaar. Onverzorgde presentatie. Ook plakte de rijst niet goed waardoor alle rollen uit elkaar vielen.

Alle vleesgerechtjes waren letterlijk smaakloos. Geen één kipgerechtje was gekruid. Het was zo smaakloos dat ook de saus dit niet meer kon goedmaken. Dit gold ook voor alle andere vleesgerechtjes, maar de kip was het toppunt. De champignons waren taai, zelfs zwart.

Wij wilden juist eens een ander sushirestaurant proberen omdat we vaak naar hetzelfde restaurant gingen. Maar hier hebben we flink spijt van. Het is een optelsom van smaakloos eten, weinig gasten, slechte service en hierdoor was het ons absoluut ons geld niet waard. Zonde!

22. Eten is perfect.

23. Geweldige Sushi's en zeer gezellig leuk personeel. De beste in Overijssel moet ik wel zeggen. Ongelofelijk wat een eten voor dat geld.

24. Lisa 34 punten

Wij eten hier zeer regelmatig en zijn (bijna) iedere keer tevreden weggegaan! Het is jammer genoeg niet altijd heel erg druk maar dat maakt voor ons niet zoveel uit. De service laat soms te wensen over, maar dat is geen probleem. De meeste serveersters zijn zeer vriendelijk en de sfeer is gezellig. Laatst zijn we weer naar een ander sushirestaurant gegaan maar daar waren we totaal niet tevreden over. We zullen voortaan gewoon weer trouw naar sushitijd gaan.

Kortom: Sushitijd is echt een aanrader!

25. Op zich een leuke avond gehad maar vooral het eten en de sfeer was het net niet. Ik heb inmiddels in ongeveer 25 verschillende japanse restaurants gegeten, maar de kwaliteit van het eten hoort bij de slechtste 5... service is wel prima, er werken leuke meiden.

26. Vorige week voor de zoveelste keer Sushi Tijd bezocht. Alles was weer top, mooie gerechten, gezellige gastvrouw, alles klopt. Helaas toch weer te stil. Het is zo goed, Almelo kijk toch eens een deur verder dan de snackbar, Sushi Tijd is top!!! Ons zoontje vond het ook helemaal geweldig, vooral de mosselen en de gamba's. Tot snel!!!!!

27. Wat een geweldig concept! We komen hier minimaal 1x per maand! Verse vis, veel keuze en vriendelijk personeel. Wel spijtig dat het niet altijd vol is maar zo komt onze volgende ronde sushi er wel sneller! Tot donderdag!

28. Het was de eerste keer dat we hier waren. Het eten was super, zeker een aanrader.

29. Jessica

Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gegeten. Het was jammer genoeg erg rustig wat ik moeilijk kon begrijpen want we hebben enorm genoten van de overheerlijke verse sushi en vriendelijke bediening. Concept handig zo kan je van alles uitproberen en heb je altijd genoeg. Als afsluiter een lekker sesamijsje, kortom kwalitatief misschien nog wel beter dan anderen in de regio dus zeker een aanrader!

30. Inge 171 punten

Wauw, da's pas lekkere sushi! We zijn grote sushi-fans en verwachtten, om heel eerlijk te zijn, niet zo veel van de kwaliteit. Daar kwamen we op terug. Het was fantastisch! De sfeer is vriendelijk en de bediening behulpzaam. Het all-you-can-eat thema werkt goed, omdat de kwaliteit van het eten zo goed is. Ik heb wel eens eerder een all-you-can-eat sushi restaurant bezocht, maar dan maakten ze van tevoren al sushi klaar wat ze in de koeler zetten. Als gevolg waren de rijst en de vis te koud en smaakloos. Dat is hier zeker niet het geval. Alles wordt op order gemaakt en smaakte verrukkelijk. We zijn er nu al een paar x geweest met het hele gezin en het is voor iedereen een feest.

31. Super lekker gegeten vandaag, echt een aanrader.