Restaurant International in Almelo

1202996414 80
1400319508 70
1470792042 71
1491933802 78

1. Sfeervol en bijzonder prettig restaurant. De ontvangst is erg vriendelijk en het eten van een bijzonder hoog niveau. De bediening is profesioneel en Wally slaagt er elke keer weer in om er een onvergetelijke avond van te maken.

2. Wat een geweldige avond deze avond. We komen er niet vaak, dit is de derde keer in 6 jaar. Vanavond kwamen we ook uit puur toeval. Geen zin om te koken, of te halen, wel zin in Chinees. Gekozen voor International. Zat al een tijdje in de planning, maar kwam er niet van. Nu dus wel. Wij kiezen doorgaans voor een verrassingsmenu. De boodschap aan de chef was: 5 gangen, maar wel mager en calorie-arm. Dat werd vertaald in 3 keer vis en 2 keer vlees.

Eerste gang perfect met 2 soorten garnalen. Heel pittig, maar wel lekker en mager. Erg goed bereid. Tweede gang voldeed niet helemaal, kabeljauwfilet in een gefrituurd jasje met een saus die zeker niet mager was. Een typische chineze saus. Kon beter. De derde gang was een absolute verrassing. Een gestoomde tarbotfilet die aan tafel gefileerd werd in een helel lichte bouillonachtige sojasaus. Niet op de kaart verkrijgbaar. Een mooie uitleg erbij maakt de ervaring compleet. Echt geweldig. Dit verdiende een driewerf hoera en een dikke fooi. Het vierde gerecht was een lamsate. Heerlij mals. Daarna volgde een traditioneler gerecht op basis van ossehaas. Mooi gerecht. Als afsluiting koffie met prachtige bonbons. Voortreffelijk gedaan. We hebben een topavond gehad.

Zijn er geen opmerkingen? Jawel. Er was een dame die nog moest leren hoe er bediend moest worden. Goed dat daar op toe gezien werd. Op een 2e karaf water moest lang worden gewacht. Erg groot verschil in niveau tussen verschillende bediende mensen. Echte profs werden afgewisseld door onbehouwen mensen.

Toch kun je hier heerlijk eten, buiten de traditionele kaart. Een top restaurant. Niet goedkoop, niet duur. Vergelijk het vooral niet met de wok en andere oma-betaalt, vreetschuren. Dan doe je hen ernstig tekort.

3. Een restaurant pure sang. De gastheren en eigenaar weten het woord gastvrijheid om te buigen tot een hoger level. Het eten is hier altijd geweldig. Verse en mooie ingrediënten. Hopen nog lang van jullie te mogen genieten.

4. Gisteren wat gehaald bij hun, nooit meer. Een bami rammes; het vlees was ene vet bende en niet te pruimen, direct de gft bak in, geen ster waard.

5. Zo af en toe halen wij af bij dit restaurant. Gister was absoluut de laatste keer. De kwaliteit van het eten was zorgwekkend slecht.

6. Inge 171 punten

In een woord GEWELDIG! Een van de beste restaurants waar we ooit hebben gegeten. De service was fantastisch. Vriendelijk en behulpzaam, maar niet opdringerig. Zelfs onze (jonge) kinderen waren onder de indruk hoe vriendelijk iedereen was. Het eten was uitstekend. Niet overdadig, maar bijzonder. Het is wel prijzig, maar als je zin hebt om even verwend te worden, dan is dit echt een aanrader!

7. Joost

8. Gisteren na een drukke dag eigenlijk voornemens om lekker een hapje te gaan eten bij ons favoriete restaurant in Almelo, International. Eigenlijk toch te moe dus besloten lekker eten hier op te gaan halen. Bij binnenkomst voel je je direct heel welkom. De heer Wang (eigenaar) bood ons direct een glaasje wijn aan en wij konden relaxed wachten op onze diverse gerechten. Wij komen hier al vanaf 1997, dat zegt genoeg. Direct een tafel gereserveerd voor 10 april, onze favoriete gerechten doorgegeven voor deze avond, coquille, koningstijger garnaal en de rest laten we aan de fantasie van de Chef over. Eenmaal thuis hebben we heerlijk gesmuld van Chinese gerechten. We kunnen niet wachten tot 10 april. Complimenten en onze dank voor de jarenlange gastvrijheid en verwennerij!!

9. Koen

10. Ferenc Novák

11. Het eten was voortreffelijk, de bediening uitstekend, in één woord gezegd. Wij hebben hier met 11 personen zeer goed gegeten.

12. Ron Kleeman

De kwaliteit , de service, sfeer en prijs/kwaliteit is uitstekend. Als je lang moet wachten is zeker een teken dat het bedrijf goed is.

13. Een restaurant die het qua ambiance goed doet. Ook het eten smaakt goed.

Maar ga niet in drukke perioden (bijv. feestdagen) naar het restaurant want dan keldert de kwaliteit tot een absoluut dieptepunt. Extreem lange wachttijden en gestresst personeel zijn dan aan de orde van de dag. De service is dan ook uitermate slecht te noemen: er kon geen excuus van af. Wij hebben twee uren moeten wachten totdat het eten werd geserveerd.

Bij een goed management zorg je ervoor dat er extra mankracht tijdens drukke dagen beschikbaar is zodat kwaliteit gewaarborgd blijft. Jammer dat men hier geen rekening mee houdt want het is op zich een goed restaurant.

14. Bijzonder lekker eten (garnalen, soft-crab en peking eend) en zeer vriendelijke service

15. Vanavond gezellig samen pakjesavond gevierd bij ons favoriete restaurant. Ons heerlijk laten verwennen met spectaculaire gerechtjes van de Chef, in een woord geweldig. Onze avond was super qua eten en de gezellige gesprekken met Joop, Wally en de heer Wang. Inmiddels komen we hier bijna 15 jaar en het gaat nooit vervelen. Altijd gezellig, verse gerechten zoals krab/koningstijger garnalen/ coquille en ga zo maar door, altijd vergezeld van een mooie fles Gewurtztraminer. Wij voelen ons hier altijd thuis en in al die jaren blijft het voor ons het avondje uit! Tot snel.

16. Een zeer goed restaurant met heerlijk eten en een zeer goede ambiance. Het eten is uitgebreid met diverse mogelijkheden qua keuze.

Ook de bediening is vriendelijk die qua service niets ten onder doet. Ga hier beslist nog een keer heen om te eten.

17. Teleurstellende ervaring.

De bediening was slecht, lang wachten en verkeerde bestellingen werden gebracht. Toen we de bediening daarop wezen werden ze meteen onvriendelijk.
    Kwaliteit van het eten was matig.
    Gezien de prijzen hadden wij er meer van verwacht.

18. Ik denk het beste Chinese restaurant van de regio..

Verse ingredienten en net even wat meer zorg aan besteed als de "gewone Chinees".

Qua prijs iets duurder, en qua portie iets minder maar daar krijg je wel iets lekkers voor terug.

19. Jompie 928 punten

Enkel ervaring met afhaal, 't is snel, 't is warm en 't smaakt goed. Niet uitzonderlijk, maar wel goed.

20. Ik heb meerdere keren gegeten in dit restaurant, en telkens weer was de biedining top!

Ontzettend gastvrij, en beleefd. Het eten is ook ontzettend smakelijk, waardoor ik iedereen aanraad hier te gaan eten!

Het enige nadeel is de relatief hoge prijs, vergeleken met andere Chinese restaurants. Maar voor dat geld krijg je wel behoorlijke porties: je hoeft niet met honger weer te vertrekken!

21. fam rooseveld

Teleurstellend, het personeel is onbehouwen en totaal niet gastvrij.

VB: telkens als er iets op tafel kwam werd dit neergezet zonder "alstublieft"en zonder toelichting. Bestelde whiskey kwam niet en na vragen werd dit ( zonder gevraagd ijs en water ) neergezet zonder excuus voor vertraging.

Het papier onder de "dim sum " bleef plakken en at je ongemerkt op.

Wij vinden dit restaurant zeker niet om aan te raden.

22. Niet met een fijn gevoel vertrokken na een etentje bij dit restaurant. Er werd bami geserveerd die niet warm was, hier wat van gezegd en er kwam warme bami maar het smaakte of dit snel was opgewarmd in de magnetron. Er werd gerookt, gevraagd hoe dit kon, het bleek dat de manager toestemming had gegeven, hij ging zelf bij deze gasten aan tafel zitten, dus vriendjespolitiek waarschijnlijk, kom hier dus niet weer eten.

23. Wij hebben hier met 30 personen een super Abraham verjaardag gehad.

Het eten en de bediening was perfect.

En de prijs viel ons erg mee.

24. D. Scholten

Wij hebben zondag 11 april sinds lange tijd weer eens gegeten bij jullie.

We waren vroeg in de avond en het was nog erg rustig, maar met een goed uur stonden wij al weer buiten. (met het idee dat de tafel weer voor de volgende gasten klaar gezet moest worden), terwijl wij in het verleden uren konden tafelen.

Wat wij erg storend vonden, was het personeel wat constant rond de tafel liep.
    Ik had net mijn laatste hap genomen toen mijn bord al werd weggehaald, en direct werd er gevraagd of wij nog iets na wilden gebruiken.
    Maar hier hadden wij geen trek meer in, wij voelden ons erg opgejaagd en zijn dus maar snel vertrokken.

Erg jammer, deze ervaring. Misschien toch iets om rekening mee te houden, vergeet niet dat mensen voor de gezelligheid uit eten gaan!

25. Op Sinterklaasavond gegeten, eerst was 't vrij rustig, later gezellig druk. Aankleding restaurant mooi, bediening goed, eten lekker, behalve de bami, die voor mij veel te zout was.

Ook behoorlijk aan de prijs voor een Chinees restaurant en 3,75 voor een glaasje wijn, te duur.

26. Tent zag er origineel uit. De wachttijd was lang en het eten was goed, maar heb wel eens beter gegeten. Prijs is normaal.

27. Nette mensen, mooie tent. Jammer dat het eten niet traditioneel is maar een soort Westerse variatie erop.

Zie je helaas te vaak: meer oog voor de buitenkant en te weinig voor de keuken.

28. Zijn er al meerdere malen geweest en hebben er nog nooit slecht gegeten. Hele vriendelijke bediening. Prijs is wat duurder dan een normale Chinees maar je kunt hier ook veel dingen krijgen die je bij de gewone Chinees niet krijgt.

29. Ik haal af en toe eten bij hun en dat bevalt me prima.

Maar ben er een keer wezen eten en indd is het zo dat je lang moet wachten terwijl sommige later binnen kwamen en sneller werden geholpen. Als je het aan mij vraagt, zijn het slijmballen en geldwolven.

Erg aan de dure kant maar wat betreft het eten is het zeker te doen.

30. Prima gegeten, vlotte bediening, niet te stijf. Prijs is aan de hoge kant.

31. Het eten was goed, wel lang wachten op het hoofdgerecht, terwijl gasten die later kwamen dan wij (waarschijnlijk vaste gasten) het eten al bijna op hadden en wij nog zaten te wachten. Deze mensen hadden ook een hond(je) bij zich, Achteraf hebben wij hier iets van gezegd maar de ober deed of zijn neus bloedde.

Prijsniveau te hoog.

32. Stroeve

Als je echt van lekker eten houdt dan is dit restaurant echt een aanrader!

33. hetty en rené

Een geweldig restaurant met erg vriendelijk en voorkomend personeel.
    Een absolute aanrader

34. we komen er regelmatig! En het is 1 van de beste! kiewiet je bent gewoon een ouwe zeur pff.

35. Fam. Burger

Zeer lekker gegeten wij eten hier regelmatig. Bediening ook uitstekend, aanrader is het verrassingsmenu.

36. heerlijk gegeten, de bediening was prima, de kaart is goed opgezet en uitgebreid

37. ter Braak

Wij hebben een prima ervaring gehad op nieuwjaarsdag, zeurpieten heb je altijd en overal. Wij komen beslist wel terug !!

38. we hebben hier met
    nieuwjaarsdag gegeten met een gezelschap van 13 personen. de bediening was abominabel slecht, sommigen hebben 2 uur moeten wachten op hun eten. er kwam ook niemand vragen of we nog wat wilden drinken of bijbestellen.
    zelden zo'n slechte bediening gezien.
    wij komen hier nooit weer!!!