Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almelo verdeeld zijn.

1. Meerdere malen gegeten, maar de laatste paar keer met een nare nasmaak. Vooral de wachttijden zijn absurd lang. Kwaliteit van het eten is prima, maar het weegt niet op tegen de tijd dat je moet wachten tot er iets op tafel komt.

Bediening is slordig: bestellingen worden vergeten en broodjes komen pas op tafel nadat er besteld is, want anders worden de menukaarten 'vies'.

Restaurant is verder gezellig, maar er staan zoveel tafels dat het krap zitten is. De capaciteit van de keuken/ personeel is hier niet op berekend. Na de gerechten worden de tafels niet, of pas na lange tijd afgeruimd.

Volgende keer geen Capri meer. Helaas, zonde!

5,5
  2. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, heel gezellig, altijd super schoon. Het eten is perfect!

3. mtb

Prima eten voor een pizzeria maar jammer dat de bediening niet wat netter gaat. Ze serveren gewoon voor je langs wanneer je in gesprek bent en dat vind ik storend.

4,1
  4. We hebben heerlijk gegeten bij Casa Santa Maria. Het voorgerecht was super lekker, het hoofdgerecht nog beter en het dessert was de culinaire kroon op het feestmaal. En dat voor 25,-. Hadden we hier in Limburg maar zo`n restaurant, dan zouden we stamgast zijn!

5. Grieks Almelo

Zondag na lange tijd het weer eens geprobeerd. Ben een tijdje weggebleven, omdat ik vond dat de prijs/kwaliteit verhouding toen zoek was. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafel aan het raam. We werden snel voorzien van een drankje en brood. We hebben een drie gangen verrassingsmenu besteld en dat was uitstekend. De enige domper achteraf was, toen ik de prijs van een glas whisky zag.
    Daarom een 7 voor prijs/kwaliteit.

6. Grieks Almelo

XV

7. monique jellema

Heerlijk gegeten, nette, vlotte bediening, toen wij er waren zat de zaak helemaal vol. De prijzen vallen mee.
    Wij waren met z'n 2en 32.50 kwijt (pasta met vis,entrecote met garnituur, zelf salade scheppen, 1 karaf wijn, 1karaf water)

8. Wat een top restaurant. Super goed gegeten voor een zeer lage prijs, hele avond met zijn 2en voor nog geen 70 euro.
    In veel restaurants geweest waarvan deze bij de top behoort. bediening heeft kennis en is zeer vriendelijk. Kom hier zeker vaker weer!

9. Sara Bussenmaker

Héééérlijk verrukkelijk eten, sinds nu hebben we besloten 1 keer in de 2 weken er heen te gaan, het was super lekker!

10. Slappe aardappelschijfjes -de salades zijn vaak paar dagen oud en smaakt vies alleen als ze vers zijn smaken ze goed !! En belangrijkste voor de eigenaar!! Als je openingstijd tot 22:00 is en ik kom om 21:20 voor een dichte zaak te staan is niet echt netjes voor je gasten of de eigenaar weet niet meer wat zijn openingstijden zijn hihi ;). Dus hier ga ik nooit meer heen.

Groetjes Tim.

11. We waren al vaste klant nadat we er 1x gegeten hadden, heerlijk!
    Het verbaast me dat de recensies tot 2008 zo slecht waren...
    Wij worden iedere keer vriendelijk begroet en krijgen een drankje tijdens het wachten die we niet helemaal op krijgen omdat het zo klaar is!

-xxx-

12. Vandaag gegeten in Soloro Almelo.
    We hadden leuke verhalen gehoord over dit restaurantje, helaas waren ze vandaag duidelijk niet in vorm.

Na 2x de kaart van voor naar achter te hebben doorgelezen kwam de bediening pas vragen of we 'alvast' wat te drinken wilden hebben.
    Ze kon ons helaas niet vertellen wat het dagmenu was, dit moest ze nog navragen in de keuken.
    Toen we ons voorgerecht kregen, kregen we gelijk mijn maaltijdsalade erbij. Dit terwijl ik zelfs had aangegeven dit gewoon als hoofdgerecht wilde hebben.
    Het bestek waren ze vergeten, maar dat zouden ze gelijk brengen.. Niet dus.. Waardoor we na weer 10 min wachten er zelf maar weer naar gevraagd hadden.
    Als slot stond het gratis drankje bij het verrassingsmenu gewoon op de bon.

Het eten was verder wel prima. (behalve dat er wel veel saus op de maaltijdsalade zat, maar dat is mijn mening)

13. De bediening is idd goed, kwaliteit is redelijk niets bijzonder. Jammer dat de porties aan de kleine kant zijn voor wat je betaald, verder mooie schone strakke toko.

Zaak rook vorige keer erg naar oude frituurvet of kan het zijn dat de filters toe zijn aan een sopje?

14. Chinees-Indisch Almelo

Lekker eten en aardige bediening.
    1 van de beste loempia's die ik ooit heb gehad!
    Dit gaat mijn vaste afhaal chinees worden

15. Internationaal Almelo

Heerlijk gegeten bij Dock 19 en niet duur.
    Ik mis echter een biologisch vleesgerecht op de menukaart.
    Zou vaker komen als dat erop zou staan.
    Vriendelijk personeel.
    Alles ging wel in een razend tempo, zodat we naar 1,5 uur weer buiten stonden.

16. Deze avond hebben we daar voor het eerst gegeten en .... Alles was naar wens. Het eten was goed bereid en de smaak voortreffelijk. Dat het de franse keuken betreft was al snel duidelijk vanwege de goede smaak en bereiding van het eten. Om eerlijk te zijn is het sinds de vakantie in Frankrijk nu voor het eerst weer zo lekker. Net als in dat pittoreske restaurant waar de dorpelingen vol lof over spraken, in zuid van dat land. Zelfs de tafelwijn was zo lekker dat we er een fles voor hebben meegenomen om thuis na te genieten. Wij gaan er zeker weer een keer eten!! Al zou het alleen al zijn vanwege de correcte bediening. Er is zelfs gedacht aan een lekker rokertje voor, tussen en na de gangen. Pakkend gezegd: " Een sfeervolle omgeving die je letterlijk en figuurlijk eens geproefd moet hebben."

17. Heerlijke patat, niet vet, vriendelijke aardige bediening. Kom er zeker weer! Mooie moderne inrichting, sfeervol. Heel goed, prijs/prestatie perfect.

18. Vanavond weer een gezellig bezoekje gebracht bij ons favoriete restaurant. Zeer welkom ontvangen door Joop en Wally en de rest van het zeer vakbekwame team. Telefonisch Joop al doorgegeven dat we 4 gangen wilden met o.a. coquilles en andere specialiteiten. Alles stond al klaar voor ons bij binnenkomst, een mooi ingedekte tafel met een heerlijke gekoelde fles Gewurztraminer. Wederom een topavondje. Heerlijk nagezeten en gezellig gekletst met Wally. Het is en blijft een toprestaurant in Almelo, we kunnen het iedereen aanraden.

19. Super lekker eten o.a. de zalm is een aanrader, drinken wordt snel bijgevuld. Top!

20. Helemaal geweldig!! Glutenvrij!!!!

Bij mijn dochter is sinds enkele maanden een glutenintolerantie ontdekt.
    Bij de Violier hebben ze heel veel glutenvrije mogelijkheden. patat en snacks.
    Ik kreeg van Jeroen zelfs een proefmonster van glutenvrije mayonaise........

21. abjkleine

Mijn man had voor de donderdagavond een tafel gereserveerd . Beneden en voor het raam. Dan zou je toch denken dat je deze tafel ook krijgt. Niets is minder waar. Nadat de ober met een zeer vreemd en ongeloofwaardig verhaal aan kwam zetten konden wij naar boven ipv beneden zitten. Dit zijn geen afspraken. Het eten was redelijk. De hompen brood die je direct voor je neus krijgt is geen visite-kaartje. Ik had me de avond anders voorgesteld en kom hier dus ook niet weer. Jammer van de bonnen die we cadeau hadden gekregen van fam.

1,5
  22. Lekker gegeten, correcte bediening, zakelijk. Broodje vooraf mag wat beter.

23. Bij binnenkomst al een warme prettige sfeer. Fijn dat we de hele avond geholpen werden door dezelfde gastheer. Goede bediening, heerlijke sushi en een zeer fijne huiswijn. Er was boven een receptie gaande, maar dit was absoluut niet storend, eerder gezellig door het toegevoegde geroezemoes.

Ook het toetje was qua prijs/kwaliteitverhouding erg goed. Zeker een aanrader, ben nieuwsgierig naar de rest van de kaart geworden!

24. In de vakantie zat de snackbar waar ik normaal altijd heen ging dicht wegens de feestdagen en moest ik wel naar snackbar Bartje. Echter wat is het daar keurig netjes, en wat een heerlijk eten! Ik ben voortaan klant!

Groetjes Lola.

25. Zeer goede cafetaria. Het eten is prima, de service is goed en de prijs redelijk.
    Gaan zelfs i.p.v van naar de cafetaria bij ons in de wijk speciaal hier naar toe. Dat zegt genoeg denk ik :-)

26. Pizza was slecht te eten de paprika smaakte alsof deze een week oud was

27. Goede sfeer in de snacbar de snack's naast de patat waren goed echter de patat was droog en erg hard!
    Waarschijnlijk door de drukte maar vanwege de prijzen tegenwoordig vind ik dit niet mogen..

gr max

28. Mira kennen wij al uit de periode dat wij nog in Almelo woonden (zo'n 5 jr. geleden) Mira is een van de betere restaurants uit de buurt.
    Het eten is prima! Aanrader: lamsbout & de kip-spies.

Met vriendelijke groet

Ray
    Dagcentra Hof van Twente.nl

29. Wij waren 40 jaar getrouwd en hebben heerlijk gegeten bij restaurant Mira, is altijd goed dus nu ook weer! Bedankt!