Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almelo verdeeld zijn.

1. Gewoon goed. Ruime keuze op menukaart.
    Gezellig restaurant, goede bediening.

2. Patatboer

Ze hebben heerlijke raspatat, grote porties en heerlijke saus voor de frikandel speciaal. De bedienig is er vriendelijk, een kleine verbouwing zou de zaak noog meer aanzicht geven.

3. Kleine eetwaren Almelo

Robert Lamberts

4. Henk groten steenwelle

Alles tot in de puntjes geregeld. Eten bijzonder lekker.

5. Francien Boshove

Gezellig gegeten met mijn echtgenoot dochter en kleinkinderen.
    Zie beoordeling links boven in cijvers.

6. Lekker eten, Goede wijn, Goede Service en goede prijs kwaliteit.

7. 29 januari om 17.42 hebben wij eten besteld, zoals we altijd gewend waren, bezorgtijd was extreem lang. Na 1uur en een kwartier hebben we nagebelt of alles wel goed was gegaan. Kreeg als antwoord dat het extreem druk was. Kan gebeuren natuurlijk. Het eten zou er met 15 á 20 minuten zijn. Helaas kwam de bezorger pas na 50 minuten, met de verkeerde bestelling. Bestelling mochten we houden, hoefden er niet voor te betalen. Dat was wel netjes, maar het eten was koud.
    Gaan hier niet meer bestellen.

8. Kim

9. Jessica Schonewille

We waren zeer tevreden. Eerste keer besteld en hebben een familie schotel besteld en Phoe wat veel vlees echt een dikke tien voor jullie. We gaan zeker vaker bestellen bij jullie.
    En ook nog 4 toetjes erbij en aanstekers. Top service en daar kan niemand tegenop.
    Wij zijn TEVREDEN.

10. Wat een teleurstelling, in de afgelopen 27 jaar meerdere keren genoten. Vanavond was er geen lasagne te bestellen. Hoe verzin je het op zaterdagavond om 17.30 uur (ze gaan om 17.00 uur open)! Na anderhalf uur wachten nog geen eten, toen hebben we de de drankjes betaald en zijn weggegaan. We moesten zelfs de 8 stukjes stokbrood die we niet besteld hadden betalen, dit was helaas de laatste keer.

11. Pizzeria Almelo

H. Azahaf

Ik heb 3 pizza’s besteld alle 3 verbrand en koud. Geen smaak. Ik ga hier nooit maar ook nooit bestellen.

12. Vanavond met een groep van 8 personen van een 6 gangen diner genoten. In één woord top!!!! Heerlijk gegeten. Veel variatie en de ossenhaas was mijn favoriet. Goede en gezellige bediening. De inrichting is erg mooi en van deze tijd. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten en gezelligheid houdt.

13. Chinees-Indisch Almelo

Vrijdag 23 dec. 2022 Online besteld: 3 loempia's en 2 bakjes bami. De loempia's waren nauwelijks gaar, de buitenkant hing als een slappe pannenkoek om de inhoud en was gewoon bleek ipv bruin krokant. Alsof de olie niet heet genoeg was geweest. Viel ons zwaar tegen. We waren beter gewend.
    Als dit de kwaliteit blijft, haken wij af als online-klant. Jammer Hong Hua!

1,1
  14. Chinees-Indisch Almelo

e. Johannink

15. Ik ga altijd graag naar Nielz. Het eten en drinken is er normaal gesproken goed.
    Maar nu moet me iets van het hart; ik ging gisteren met mijn dochter wat drinken. Mijn dochter bestelde een koffie met baileys en ik een kaneel/ sinaasappel thee. De koffie was er zo en smaakte volgens mijn dochter lekker. Op mijn thee moest ik erg lang wachten. Toen de thee na iemand aangesproken te hebben eindelijk kwam was het niet zo heet water met een kaneelstokje en een kontje van een sinaasappel. Er zat nauwelijks sinaasappel aan! En er zat totaal geen smaak aan het "water". Gewoon warm water. En daar betaal je dacht € 4,20 voor! Schandalig! Het was erg druk en na een aantal keren vergeefs iemand proberen aan te spreken heb ik het ondertussen lauwe water maar opgedronken. Het lijkt me dat een kaneelstokje niet echt een optie is om een lekker glas kaneelthee te krijgen. Behalve misschien met kokend water. Dan heb ik toch liever een theezakje met kaneelsmaak. En niet een mooi glas met een kaneelstokje erin maar waar totaal geen smaak aan zit. Ik had de jongeman bij de kassa natuurlijk nog op aan kunnen spreken maar het was zo druk en ik was er al helemaal flauw van.
    Jammer, deze teleurstellende ervaring. Hopelijk blijft het bij één keer.

2,4
  16. De pizza was écht smerig. Zure tomatensaus, paprika uit blik in plaats van vers, taai deeg. Het restaurant was helemaal leeg en ik snap wel waarom. Je kunt beter een pizza bij de Albert Heijn halen!

17. Onverstaanbaar en ongeïnteresseerd. Man onderbreekt mij 3 x tijdens bestelling opnemen. Praat onderling met personeel in het buitenlands maar luistert niet naar de klant.
    Onhygiënisch werken, alles wordt met blote handen aangepakt. Personeel met lange haren los. Zaak ziet er vies uit.
    Bij vertrek zat niet alles wat besteld is in het tasje. Kreeg als antwoord dat ik fout was: “staat niet op het bonnetje”. Hij had notabene zelf de bestelling opgenomen!
    Mooi adresje voor de keuringsdienst denk ik😉. Wij komen niet weer!

18. Internationaal Almelo

Gisteren hebben we weer heerlijk gegeten. Zoals altijd alles prima voor elkaar.
    Meer dan voldoende keus en geregeld afwisseling van aantal gerechten.
    Alles wordt goed aangevuld, geen lange wachttijden bij de bakplaat en het wokken.
    Personeel is vriendelijk en behulpzaam en werkt hard om alles schoon te houden.
    Eigenaar is een zeer vriendelijke man.

19. Afhaal en bezorg Almelo

Henk Jansen

Megalekker! En goedkoop.

20. Ik ben nog steeds aan het verwerken wat ons gisteren is overkomen bij Capri; het restaurant wat VROEGER zo goed was.

De bediening was prima; aardig meisje die de benen uit haar lijf liep. Nadat we onze bestelling na 10 minuten door hadden gegeven hebben we uiteindelijk na 2 uur (!) onze biezen gepakt (zonder een pasta in onze maag). Na 1,5 uur (best geduldig vonden we zelf) vroegen we maar eens aan het meisje van de bediening waar ons eten bleef. Ze zou het navragen in de keuken. Na nog eens een half uur gewacht te hebben (het was inmiddels 21.00 uur) zijn we maar eens poolshoogte gaan nemen. We werden zeer onvriendelijk te woord gestaan door een jongeman die nonchalant pizzadeeg stond te draaien. We moesten maar geduld hebben, volgens hem. Nadat we erop doorvroegen, kapte hij het gesprek onfatsoenlijk af en maakte een onbeschofte opmerking richting mijn moeder. De vermoedelijke baas mengde zich in het gesprek. Het leek alsof hij met dubbele tong praatte en vroeg of wij de pasta (die nog steeds niet klaar was) nog wouden of dat hij het in de vuilnisbak mocht gooien. Voor ons was de maat vol. We hebben de drankjes afgerekend en zijn met een lege maag vertrokken.

Dit hebben we nog NOOIT meegemaakt. Voor is NOOIT geen Capri meer!!!!!!

21. Eten was erg zuur van smaak. Ik hou dr niet van.

1,9
  22. Heerlijk gegeten en gedronken alles super lekker.
    De bediening vriendelijk en netjes.
    Mooi ingericht. Sfeervol.
    Wij komen zeker terug ☺️

23. Chantal Drenthen

24. Grieks Almelo

Zondag 9 oktober gegeten bij Kreta had hier al meerdere goede ervaringen gehad, maar nu was het een grote teleurstelling.
    Gekozen voor Grieksmenu.
    Vooraf kregen we : taaie inktvisringen 2 bladerdeeg koekjes en een heet pannetje met avocado-derrie, het hoofdmenu 2 lamskoteletjes en 2 gamba’s..
    Totaal geen Griekse beleving dessert crème brulee een ijsbolletje met een bolletje Griekse yochurt al met al een grote terleurstelling.

25. Gliwinski

Het is niet meer de capri als weleer
    Andere kok of eigenaar?
    1 uur op de soep moeten wachten, stokbrood was oud en verfrommeld er was geen lasagne en de bebe was smakeloos, een echte tegenvaller, jammer van ons geld

26. Alles smaakte naar appelmoes, de bitterbalen leken niet gaar. De kipnuggets en cheeseburger daarintegen waren lekker! De friet was niet gekruid en ook niet echt lekker, ook dit smaakte naar appelmoes. Hebben altijd goede ervaringen gehad met Ijs en zo maar vandaag alles behalve.

3,7
  27. Friet smaakte naar appelmoes en was erg slap, bitterballen waren niet gaar leek alsof ik op een papje kauwde. Altijd goede ervaring gehad bij ijsenzo maar vandaag was het niet lekker.

28. Aardige vrouw, maar te lang gewacht op ons eten. Na anderhalf uur konden we beginnen, terwijl er maar 10 klanten aanwezig waren. Mevrouw heeft excuses aangeboden maar de kok negeerde ons. Laatste keer geweest. Jammer

29. Pizzeria Almelo

Eten besteld.... kip aangebrand. Shoarma doorgebakken tot aan droog. Lachmacun verbrand.
    Kortom eetlust verdwenen... helemaal na bellen... kok ging in discussie en beweerde dat er niets mis was.
    Nooit meer daar eten halen is 't devies hier. Verschrikkelijk

30. We hebben wel lekker buiten gezeten. Dat was allemaal prima, mooi gedekte tafels, bediening was attent en snel.
    Menu kaart matig, weinig keus. Eten was best goed (Hamburger en pasta met zee vruchten)behalve de biefstuk. Deze was niet echt lekker, was iets te hard, wel medium gebakken, stukjes die je niet kon kouwen. Matige kwaliteit van vlees, denk ik Wijn van M selection Chardonnay was niet echt lekker.
    Al met al niét speciaal, geen waarde voor je geld, beetje teleurstellend.

6,3