Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almelo verdeeld zijn.

Het was allemaal perfect, heerlijk eten en vriendelijke bediening, tot de volgende keer!

2. Italiaans Almelo

Weer heerlijk gegeten. Super service wat betreft mijn glutenvrije dieet. Top sfeertje en top gastvrouw.

3. Italiaans Almelo

Leuk, sfeervol, klein restaurant met open keuken. Heerlijk eten tegen goede prijs. Zeer vriendelijke bediening.

4. Italiaans Almelo

Heerlijk gegeten. We werden heel hartelijk ontvangen. We vonden de sfeer in het restaurant erg prettig, niet te druk zodat je fatsoenlijk en gesprek kunt volgen. De bediening was erg vriendelijk, de kok kwam meerdere keren aan onze tafel om te vragen of alles naar wens was. Ook voor glutenvrij was het prima geregeld.
    En echte aanrader, voor herhaling vatbaar.

5. Indonesisch Almelo

De Indonesisch rijsttafel is zeker aan te bevelen, en ook genoeg voor 2 personen.

6. Italiaans Almelo

Super fijn ontvangst. Mooie tafel naast de haard, prima wijn bij het heerlijk en mooi geserveerde eten. Genoten. Als je om half 7 binnen komt en pas rond 23 uur de zaak verlaat met zo'n verwend gevoel. Echt een aanrader!

Mensen kijk jullie eten na want je krijgt vaak half gevulde broodjes als je het meeneemt ! Ik heb dit al aangegeven bij de eigenaar en ik heb mijn broodje doner laten zien en de eigenaar boos zijn excuses aan ..... ik haal vaak een broodje bij deze zaak maar ik heb nu te vaak een half gevulde broodje gekregen ( waarvan de onderkant van het broodje niet eens is opengemaakt maar nog op elkaar zit ) zodoende alleen de helft dus de bovenkant gevuld is met 60%salade en 40% vlees.... daar betaal je dan 4€ voor

Eten om 17.50 besteld en betaald het is nu 19.38 en na 2x te bellen nog steeds geen eten ontvangen.

9. Italiaans Almelo

Querine van Alen

Wij komen hier vaker en elke keer weer is alles perfect!
    Het eten is gewoon goed/lekker, ik vind het de beste kwaliteit in Almelo en de prijs kwaliteit verhouding is ook goed.
    We hebben een super leuke avond gehad, de bediening nam even de tijd om met ons te kletsen ook al was het druk. Zij deed dit helemaal in haar eentje, en ondanks de drukte zijn we niks te kort gekomen.

10. Chinees-Indisch Almelo

Zanderink

11. Italiaans Almelo

Harry Mijnsbergen

Verrassingsmenu was geweldig. Veel afwisseling en paste qua smaak allemaal perfect bij elkaar. Er werd heel veel aandacht besteed aan de gerechten en de opmaak. Goede interactie met keuken (open) en bediening.
    We blijven zeker terugkomen.
    Tip: vertaling van menu’s in Engels en Duits aan te bevelen.

12. Shoarma Almelo

Broodje Donner was zompig geworden na bezorging. Pizza calzone vol vocht, vet. Pizzadeeg niet gaar, slof… 1× nooit weer.

R grijzen

Ik vind 8,75 vvor een cognac erg veel en daarbij 2 euro voor koffie. Een week. Waareerder betaal ik voor sambucca met koffie 6 euro?

Patat was hard gebakken en we hebben wel een uur gewacht op de bestelling. Ook de goulashkroket was slap. Jammer. Volgende keer bestellen we daar niet zo snel meer, zonde dit.

michael bulder

Gadverdamme!!!!

Zo ik heb jullie aandacht.
    Vandaag besloten eens te gaan eten in de eigen stad. De keus viel voor dit restaurant. En achteraf geen slechte keus. Wij en onze dochter van 11 hebben genoten van een leuk restaurant midden in het centrum van Almelo.
    Het restaurant zit op een uitstekende lokatie en is zeer gezellig aangekleed.
    Strak interieur met een gezellige aankleding.
    Dan het personeel.
    We werden zeer welkom ontvangen door het personeel en onder het genot van een drankje een keus gemaakt uit het menu.
    Vooraf heb ik gekozen voor de champignon in bierbeslag en de dames deelden een portie nacho's.
    Beiden erg goed te eten. Goede saus bij de champignons ook.

Als hoofdgerecht koos mijn dochter voor het koningsmenu met biefstukjes, de vrouw voor de vegetarosche paprika en ik voor de spies willem. Allemaal enorm lekker met slechts één kritische noot. De paprika was icm de dressing wat vettig. Verder een super spies en heerlijke biefstukreepjes.

Voor een dessert niet gekoze omdat wel voldoende hadden.

Kortom een super leuke tent waarvoor je de stad niet uit hoeft om lekker te eten

De sfeer is waarschijnlijk omdat wij vrij vroeg op de avond er waren 17.30. Eten super en vriendelijke bediening.

Rond 16:30 uur 2 durum kip besteld en aardappelschijfjes. Helaas te erg op verheugd, harde stukjes kip en de kip rook niet lekker. Vraag mij af van wanneer de kip was. Na lange tijd weer een poging gewaagd, maar dit was voor ons echt de laatste keer. Twee halve broodjes kip weg moeten gooien. De zak met aardappelschijfjes was ruim gevuld en smaakte prima. Het was de 20 euro echt niet waard, zonde. Het was ooit beter bij Kumpir.

Sushitijd is bij ons het restaurant in de buurt met de beste en lekkerste sushi. Bediening is daar altijd vlot. Vind het restaurant vrij donker, maar de sfeer is goed. Binnenkort maar weer eens een avondje sushi daar doen ;-)

Eten is goed, alleen de service is zeer onbeschofd. Onvriendelijk personeel. Een invalide man werd niet geholpen en moest zichzelf verontschuldigen ipv dat het personeel zorg voor hem droeg. Er word koud en sarcastisch gereageerd door het personeel. Ik denk niet dat de eigenaar dit weet van het personeel. Maar de klantvriendelijkheid is hier NIET te vinden.

20. Italiaans Almelo

Heerlijk gegeten!

Almelo, hoera, hebben we een redelijk goed uitgaan centrum, leuke cafés, en een aantal redelijke restaurants, geen van allen een Michelin waardig, maar toch, best wel redelijk. Willem de Vierde Grand-Café/Restaurant, stond op mijn lijstje als wel aardig. Stond.. ik moet zeggen, het eten was goed, uitstekend zelfs. Uitstekend voorgerecht, carpaccio met noten salade, ach best wel doorsnee, maar erg lekker, waardoor het uit de kunst was, top! Zelfde als de eendenborst, ook uitstekend.

Wat de heren en dames in de keuken doen, complimenten! Maar.. helaas verpest de bediening de hele tent. Duidelijk geen horeca opleiding (ja wie wil nog in de horeca met die CAO) wat een mutsen, die halen die tent even flink naar beneden. Kijk Willem is geen patat tent. Maar pretendeert zich tot de betere horeca te horen. Het niet weten wat een pastis is, en dan antwoorden met euh euh watte, kijk als je dat hoort van een boer op de plee, ok. Dan het eten dwars over de tafel serveren, en daarbij het bestek vergeten. Ja, ik overdrijf niet, echt gebeurd, daarop de dame geattendeerd, en met de nodige verontschuldigingen, vertrekken, en dan in zicht, eerst nog een bestelling opnemen…

Afijn, als je denkt alles te hebben gehad, dan de vraag, wilt u nog de dessert kaart, op zich best netjes, waarop wij positief reageerden. Helaas kwam niet de dessert kaart na 15 minuten wachten, maar de rekening. De dame verteld dat wij hierom nog niet gevraagd hadden, en wij met de nodige onrust zaten te wachten op de dessertkaart, kwam het onnozele wicht met de opmerking, mijn collega zei dat u de rekening wou. Waarop ik zei, nee, dat was de tafel achter ons. Maar laat u alstublieft de rekening liggen, en laat die dessertkaart ook maar. Wel even de serveerster verteld, dat het bedienend personeel een prachtig restaurant met een goede keuken, vakkundig om zeep helpt. Heel jammer.

22. Italiaans Almelo

Frank Ravesteijn

Meerdere keren geweest nu, elke keer heerlijk eten. Afgelopen zaterdag met bewondering gekeken hoe de chef alles precisie en snelheid klaarmaakte voor een zo goed als vol restaurant.
    Service was snel en heel plezierig en de sfeer erg gezellig.
    Komen zeker weer terug!

Heerlijk gegeten gisteravond bij jullie.
    In tijden niet zo een lekkere pizza gehad.
    Personeel heel vriendelijk, ondanks dat we een glas wijn lieten vallen.

24. Italiaans Almelo

Top plek voor een heerlijk avondje uit!

25. Italiaans Almelo

Harry Mijnsbergen

Heerlijk gegeten met zeer prettige bediening. Ook goede/gemakkelijke interactie met keuken/kok.
    Het proeverijmenu is zeer aan te raden. Met een lekkere chianti is het helemaal compleet. Aanrader dus👍🏼

26. Italiaans Almelo

Stegehuis

Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Top!

27. Kleine eetwaren Almelo

hendrie termeer

Bestel er al 8 jaar. Altijd zeer goed. Top, raak er niet op uitgegeten.

Heerlijk gegeten voor een zeer lage prijs! Zijn allemaal hele verse producten en echt homemade/bereid. Dat is duidelijk te zien en te proeven.

Sfeer is erg leuk gedaan, misschien nog iets meer deco hier en daar, vooral buiten. Verder misschien nog een speelhoek ergens?

Bediening is erg beleefd en heel erg vriendelijk. Bij binnenkomst direct begroeten en een medewerker die je verder helpt en begeleid naar je tafel. Zijn zeer snel en komen tussendoor ook langs of alles naar wens is. Ook bij het afrekenen word dit nogmaals gevraagd voor een goede afhandeling zoals het hoort.

Poppies ga zo door! Van mij krijgen jullie een dikke 10!!

Noordergraaf

Ik was er met een familiereunie. Ik had een Kombuis. Vergeet even te zeggen dat er een schep ijs uit een witte bak op een bordje werd gekwakt als toetje. Niet netjes.

30. Italiaans Almelo

Gewoon super lekker en altijd gezellig!