Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almelo verdeeld zijn.

1. Italiaans Almelo

Rob Holtkamp

2. Italiaans Almelo

Heb hier de afgelopen periode meermaals gegeten, altijd prima maar nu enigszins een tegenvaller. Eten was kwalitatief goed, maar wel wat incidenten. Een portie kruidenboter was zichtbaar bedorven. Deze werd vervangen. Later nog incident met poep van een overvliegende vogel in het dessert. Dit dessert werd maar beperkt vervangen terwijl er nog niet veel van was gegeten. Vogel is overmacht maar bedorven voedsel mag echt niet. Desondanks geen compensatie ontvangen.

Ingene

Net verbouwt en het ziet er super uit! Eten is prima , en er is altijd tyd voor een praatješŸ‘

Nicolette

Slechte ervaring, maar smaken verschillen... Mijn advies: wees verstandig ga ergens anders eten.

5. Italiaans Almelo

Top restaurant, gezellig personeel en een kok die het eten met passie bereid.

6. Grieks Almelo

Komen hier regelmatig. Erg lekker eten en zeer vriendelijke bediening!

Gegrilde gamba wordt gefrituurd dus baggervet. Ik gaf aan zet dan niet op de kaart dat het gegrild is. Er werd mij verteld dat ik de enige was die daar problemen mee had? Niet klamtvriendelijk. Het is qua kwaliteit vh eten niet het beste restaurant maar pri. A voor een x makkelijk eten.

Ik heb er vaak gegeten het is echt heerlijk.

Lester Lin

10. Italiaans Almelo

Annemieke

Super lekker gegeten. Wij hadden de proeverij genomen. We hebben eerst op het terras gezeten achter het restaurant. Na voorgerecht naar binnen omdat het ons te fris werd. Binnen wordt in het restaurant gekookt. Gezellig sfeer. Zeer vriendelijk personeel. Top avond gehad. Echt een aanrader!

11. EetcafƩ Almelo

Lekker gegeten. Alleen de champignons in bierbeslag waren iets te hard gebakken. Vlotte bediening en gezellige entourage.

Grilroom Het Oosten Almelo, super mix schotel was echt niet lekker!!!

Te veel reist, weinig vlees, groente moest nabezorgd worden.

De schotel kwam met heel veel reist met weinig vlees.
    De salade waren ze vergeten, is wel nabezorgd, maar wat heb je eraan als de eten koud word, omdat ze geen andere optie gegeven hebben vindt het slecht. Want zon schotel kost 33 euro. Ik had tenminste verwacht dat ze de oude schotel terug zouden nemen en een nieuwe volledige menu opnieuw gingen bezorgen.

Ural

14. Italiaans Almelo

Marloes Willemsen

Tapas workshop.
    Met 10 meiden hebben wij tijdens ons jaarlijkse vriendinnenweekend een tapas workshop gedaan bij Nico. Het was een ontzettend leuke en leerzame middag en het was prettig dat het geen enkel probleem was om 's avonds wat langer te blijven zitten om nog lekker uit te buiken (want dat was nodig!). We hebben ontzettend kunnen smullen :)

Zo, net weer gegeten. Goede lekkere tent, volgende keer iets minder kruiden.

16. Chinees-Indisch Almelo

Xinan Wu

Veel te lang niet meer geweest, maar bij het schrijven van een aantal recensies kon ik het Oosten niet vergeten.

Wanneer je echt lekker 'Turks' wilt eten kan het Oosten niet ontbreken. Ik heb er altijd afgehaald, maar de vriendelijkheid en voornamelijk het lekkere eten van deze tent op Turks gebied kan ik ondanks dat ik er al lang niet meer ben geweest niet vergeten.

Alsof het vlees echt uit een ander land komt, hier proef je 't verschil met de misschien wel te Europees geworden Turkse keuken. Hier proef je het zoals het moet zijn in mijn ogen.

Ja het tentje zelf ziet er niet spectaculair uit, maar juist het eten is wat me er toch aan doet verlangen er snel weer eens heen te gaan.

18. Grieks Almelo

Als kleine jongen kwam ik hier al geregeld met mijn ouders. Jaren later kom ik er nog wel eens. Heerlijke omgeving zeker in de zomer! Maar ook in het voor en na seizoen met de heaters erg goed te doen.

Mijn voorkeur: Simpelweg de Souvlaki.

19. Internationaal Almelo

Altijd heerlijk eten. Ook het nieuwe concept slaat goed aan. En dit alles voor een prima prijs als je de ambiance en service mee rekent.

Erg prettig restaurant waar we toch wel met enige regelmaat (ondanks jonge kinderen) proberen te blijven komen.

Vergeleken bij de andere Theater hotel formules ons inziens de beste!

20. Pizzeria Almelo

Mijn favoriete Pizza's komen doorgaans van Carello. Ik bestel er graag en relatief vaak. 2 Van de 3 zondagen dat we bestellen is dit bij Carello.

Enige verbeterpuntjes:
    - Zorg dat de saus er altijd bijzit en misschien iets beter gevulde bakjes (overigens de knoflooksaus van jullie is ongeƫvenaard. Heerlijk bij Pizza's voor mensen die van knoflooksaus bij hun pizza houden, maar als gezegd, beter gevuld zou mooi zijn.)
    - Misschien, een stom idee, maar op basis van telefoonnummer kennen jullie mijn adres al, dus ik neem aan dat jullie ook weten wie hoevaak besteld. Persoonlijk zal ik er dan voor kiezen mijn 'vaste klanten' eens in de 10 bestellingen binnen een jaar o.i.d. eens een flesje wijn of een extra te geven. (Voor de duidelijkheid voor mij persoonlijk niet nodig, maar ik denk dat dit een leuke actie is om je vaste bestellers wellicht nog regelmatiger te laten bestellen, of het nog meer te verkondigen bij kennissen en vrienden)
    - Laatste puntje, de bodem of de pizza in zijn geheel wil heel af en toe, en dan wel heel minimaal eens wat afwijken, alsof de pizza dan net iets korter of langer in de oven heeft gelegen. Dan is de pizza nog steeds heerlijk, maar vaak net iets anders dan de perfecte pizza waarvoor we altijd bij jullie bestellen.

Na deze verbeterpuntjes vind ik het wel belangrijk nog een keer te zeggen dan ook zonder deze verbeterpuntjes wij zeker blijven bestellen bij jullie!

21. Pizzeria Almelo
  22. Italiaans Almelo

Kees en Thea

Heerlijk gegeten! Mooie gerechten in Gezellig en intiem restaurant met open keuken.
    Komen hier zeker nog eens terug!

23. Kleine eetwaren Almelo

Altijd super lekker. Mijn persoonlijke voorkeur; het beef menu. Ik verbaas me elke keer weer dat ze zo'n giga grote en lekkere biefstuk voor dit geld kunnen aanbieden.

Klasse werk, en heerlijk eten!

24. Kleine eetwaren Almelo
  25. Italiaans Almelo

Albert timmernan

Heerlijk gegeten. Duidelijk een kok die wist waar hij het over had. Het naar je zin maken. Glutenvrij geen probleem. Vegetarisch maar geen zin in paddestoelen: dan maken we toch wat anders. Wat lust je? Niet op de kaart: geen probleem. Top service.

26. Internationaal Almelo

Was hier afgelopen week eten met collegaā€™s..
    Ben glutenvrij.
    Alles wat ik kreeg was kale broccolie, droog vlees en een schaaltje aardappels. Smakeloos, terwijl de rest heerlijk eten had.Beetje creatieve kok kan toch ook voor de glutenvrije klant iets van saus, dressing of andere smaakmaker maken.
    Sorbet aan het eind maakte het een beetje goed maar hier moest ik gewoon het volle pond voor betalen terwijl ik bijna geen hoofdgerecht had.
    Na de voorstelling waren er bitterballen voor de groep maar ook weer niks voor mij.
    Voor mij geen vd Valk meer, heb in Zwolle de zelfde ervaring gehad. De snackbar id buurt kan het beter.

Mitchel Wagner

28. Italiaans Almelo

Met vriendinnen lekker uit eten geweest en een leuke avond gehad. De gerechten waren zoals we gewend zijn weer heerlijk!

29. Frans Almelo

Ik heb vandaag willen reserveren voor 4 personen.
    Wij aten hier, voordat ik ziek werd regelmatig of laten sushi bezorgen.
    Eerlijk is eerlijk, je kunt hier lekker eten, maar...

Toen ik wilde reserveren heb ik uitgelegd dat mijn maag is verwijderd door maagkanker en ik dus niet veel kan eten.

Een stuk of 4 sushi en een schaaltje soep is voor mij wel de max.
    Ik vind het daarom wel een redelijke vraag of de all you can eat prijs daarom aangepast kon worden. Ik eet nog minder dan mijn kinderen die wel de kinderprijs moeten betalen.

Wat krijg ik als opmerking: ā€œsorry, maar daar beginnen wij niet aan, er wordt heel vaak misbruik gemaaktā€.
    Sorry hoor, maar ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die zoā€™n verhaal verzinnen!!
    Dus geen sushi tijd meer voor ons!!
    Jammer, want mijn gezin heeft altijd genoten van jullie gerechten!