Pizzeria Capri in Almelo

1325819505 87
1348482043 78
1492011450 76
1507119809 75

1. Altijd fan geweest van dit restaurant, maar de laatste tijd toch vaak teleurgesteld weer naar buiten gegaan. Wanneer het druk is in het restaurant merk je dit gelijk aan alles. De sfeer wordt grimmiger en de service verslechterd.
    Vandaag gereserveerd om 18:00u. Om 18:20 voorgerecht en hoofdgerecht besteld. Om 18:45 kwam een meneer naar ons toe, want hij was vergeten om onze bestelling door te geven, plus dat hij niet meer wist wat we wouden. Om 19:15 pas ons voorgerecht gekregen. Terwijl anderen die later dan ons binnen waren al hun voorgerecht op hadden. Daarna rond 19:45 ons hoofdgerecht gekregen.
    Al met al dus langer dan 2 uur daar gezeten. Andere gasten waren ook al boos vertrokken vanwege het lange wachten. En er loopt altijd een chagrijnig persoon rond daar. Ze doet vervelend tegen haar medewerkers, maar kan ook vreemd en arrogant overkomen op gasten. De volgende keer gaan we naar een andere pizzeria.

2. Vanavond heerlijk gegeten bij deze pizzeria. We zijn hier nu een paar keer eerder geweest maar het blijft super. Een leuk knus restaurant, met een prachtig binnen terras. Het eten is voortreffelijk en de bediening is erg vriendelijk. Het is jammer dat wij niet in Almelo wonen, anders kwamen we er zeker vaker!!

3. Wat een slecht restaurant. Het begon al met het voorgerecht. Mosselen die niet vers zijn, zuur uit een potje. Daarna belachelijk lang moeten wachten op een pizza met wederom geen verse producten. Paprika uit een potje, met weer een zure smaak. Bij navragen aan de serveerster zei die dat het wel vers was. Ik zei dat dit niet waar was, toen kreeg ik opeens iemand anders, die zei dat dit klopte. Maar dat ik een nieuwe pizza binnen drie (?!?!) minuten kreeg. Dat is vreemd aangezien we 45 minuten moesten wachten op onze pizza. Op de nieuwe pizza waren wederom geen verse producten aanwezig, alleen de paprika was nu vers. Met de mededeling dat ze geen verse paprika serveerden, aangezien dat teveel werk was.

Ik verwacht van een restaurant dat ze met verse producten werken, daar betaal je volgens mij dan ook voor. Maar in dit slechte restaurant gaan ze er vanuit, dat als je niets zegt, ze er dan mee weg komen. En bij verlaten van het restaurant kreeg ik nogmaals de vraag of het had gesmaakt. Ik antwoordde dat dat niet het geval was, toen kreeg ik nog de bijdehande opmerking dat dat dan een kwestie van smaak was.?!? Ja ik heb een smaak die erop is gericht verse producten tot me te nemen, en die niet te laten verpesten door zure producten uit een potje.

Ik rijd nog liever 45 minuten verder dan hier nog ooit een voet over de drempel te zetten.

4. Esther Bonfrer

5. Joosje Smulders

Vanavond met een grote groep gegeten. Niet alle gerechten waren even smaakvol. Bediening kon groep (20 pers) niet goed handelen. Gemorste koffie werd gewoon opgediend en zo. Lang moeten wachten voor het eten op tafel kwam (niet erg met zoveel vrouwen, maar wel erg als je honger hebt.) Komen als groep niet terug.

6. Net heerlijk gegeten voor een mooi prijsje! De serveerster was top! Super snelle service, ze wilde onze pizza's wel snijden omdat we de pizza's wilden delen. Verder vroegen we of we het bakje saus konden houden voor de korsten (sausjes ook erg lekker) direct kregen we nieuwe volle bakjes. Echt een topper, werkt erg hard. Pizza was ook echt heel lekker.
    Weer een topervaring!

7. Afgelopen week hebben wij hier gegeten met onze vrienden. We vroegen aan de bediening of het ook mogelijk was dat de kok ons ging verrassen! En dit was zeker mogelijk!! Wat hebben wij ontzettend heerlijk en vooral ECHT Italiaans gegeten!! Echt fantastisch! Met als afsluiter een vers gemaakte Tiramisu van Limoncello!! Fantastisch! Prijs kwaliteit is hier echt top! Wij hebben genoten en zouden iedereen dit aanraden!

8. Lisa 34 punten

Wij komen hier niet heel vaak, maar het is altijd weer een verrassing of het eten ons zal bevallen. De service is oke, maar daar is alles ook wel mee gezegd. Het duurt erg lang voordat er nieuwe drankjes worden gebracht en het eten kan ontzettend op zich laten wachten. Qua service snap ik het eigelijk wel, want er zijn wel erg weinig serveersters aan het werk op een avond. Als het druk is moeten ze rennen en vliegen door het restaurant. Wat betreft het eten (meestal pizza) is het soms heel erg lekker, maar soms is de pizza zó vet dat het bijna van je bord af druipt. De lasagna viel heel erg tegen, het was eigenlijk alleen maar saus met een klein beetje structuur. De kwaliteit is er jammer genoeg erg op achteruit gegaan, maar met een paar kleine aanpassingen verwacht ik dat Capri de kwaliteit van de service sterk kan verbeteren. Over het algemeen een redelijk restaurant (de sfeer is overigens wel erg gezellig!) en met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

9. Gerlinda

Wij (mijn zusje, moeder en ik) vonden de koffie na afloop niet lekker. Wij hebben de koffie niet opgedronken. En aangegeven dat we de koffie niet lekker vonden. Toen kregen we toch een grote mond van de serveerster! Ik ben er nog stil van..echt niet normaal! Het hele restaurant kon meegenieten. Toen vroeg ik of zij de eigenaresse was, nou daar had ik toch helemaal niets mee te maken. Ze bleef erg boos!

10. Erik Haandrikman

We wilden met vijf personen wel weer eens Italiaans gaan eten en besloten naar Pizzeria-Restaurant “Capri” in Almelo te gaan. Ruim van tevoren hadden we een tafel voor vijf gereserveerd, maar eenmaal in “Capri” aangekomen bleek er geen tafel voor ons gereserveerd te zijn. Een zeer welwillende serveerster wist twee andere gasten naar een lege tafel voor twee te dirigeren, waarna we plaats konden nemen.
    Toen kon het lange wachten beginnen: na ruim een kwartier was er weer aandacht voor ons gezelschap, we kregen een menukaart en plaatsten onze bestelling voor de drankjes. Na weer een kwartier kwamen de drankjes. De sneetjes brood met boter die je er normaal gesproken ook bij geserveerd krijgt, lieten nog weer een kwartier op zich wachten. Je krijgt dan in ieder geval wel de tijd om eens om je heen te kijken: voor de 28 gasten was er welgeteld één serveerster (!). Eén uur na aankomst waren de sneetjes brood en de drankjes op. Anderhalf uur na aankomst hadden wij ons eten nog steeds niet, maar zagen we hoe een gezelschap aan de tafel naast de onze eindelijk z’n eten kreeg: het ontlokte deze mensen een sarcastisch applaus. Dit was voor ons de druppel die de emmer deed overlopen: we zijn gegaan en zijn niet van plan ooit nog een stap bij “Capri” over de drempel te zetten. We hebben nog nooit zo’n slechte bedrijfsvoering meegemaakt, echt verschrikkelijk!

11. Voorop staat dat het eten bij Capri altijd tip top in orde is. Heerlijke pizza's en ook de andere gerechten zijn erg lekker. Echter, de bediening en de service zijn gezakt tot een onmetelijk dieptepunt. We waren met een groep van acht mensen en wilden graag alvast een mandje stokbrood daar de groep nog niet compleet was, hiervoor wilden we uiteraard betalen. Dit was echter ondenkbaar en onuitvoerbaar. Stokbrood kregen we pas als er besteld was en eerder niet (Wil het restaurant nu omzet of niet). De rest van het diner liet de bediening zeer te wensen over: glazen bleven lang onopgemerkt leeg (de bediening ging liever eerst wat andere tafels poetsen) en van vriendelijkheid tegenover gasten was weinig te merken, de etiquette van het bedienen was duidelijk ver te zoeken. Na het diner hebben we dit aangegeven bij de bedrijfsleidster, dit werd niet gewaardeerd en serieus genomen.
    Ondanks het lekkere eten zullen wij niet snel meer kiezen voor Capri. Dit is dus nooooit meer. En je hele hebben en houwen ruikt naar uiii.

12. Joost 251 punten

Goede pizzeria, veel keus aan pizza's en pasta. Eten is prima maar niet top. Bediening en sfeer is goed!

13. Een heerlijk knus restaurant waar je even snel kunt eten maar waar je ook gezellig met vrienden een feestje kunt bouwen. Het eten is echt smaakvol, onze favorieten zijn de lasagne en de Filetto Al Gorgonzola.

Heerlijke Italiaanse gerechten voor een eerlijke prijs.

Wij komen hier al jaren en het gaat nooit vervelen, complimenten aan het team en tot snel.

14. Ik kom al jaren bij Capri. Heerlijk eten, echt top.
    Het restaurant zelf ziet er gezellig en sfeervol uit. Het is wel krap maar dat maakt het juist gezellig, vind ik.
    De bediening is erg vriendelijk. Toen ik en een vriendin een gerecht wilden proberen werd ons na de tijd gevraagd wat wij er van vonden, ook kwamen ze geregeld langs om te vragen of alles naar wens was, erg netjes. De bediening staalt vrolijkheid uit. Het wachten op het eten duurt niet te lang en, wordt altijd snel geholpen. Capri is top, zal er altijd naar toe blijven gaan!

15. Goede pizza's en aardig personeel.

16. Gezellig, klein, lekker eten. Prima om ff lekker uit eten te gaan.

17. Voorop staat dat het eten bij Capri altijd tip top in orde is. Heerlijke pizza's en ook de andere gerechten zijn erg lekker. Echter, de bediening en de service zijn gezakt tot een onmetelijk dieptepunt. We waren met een groep van zeven mensen en wilden graag alvast een mandje stokbrood daar de groep nog niet compleet was, hiervoor wilden we uiteraard betalen. Dit was echter ondenkbaar en onuitvoerbaar. Stokbrood kregen we pas als er besteld was en eerder niet (Wil het restaurant nu omzet of niet). De rest van het diner liet de bediening zeer te wensen over: glazen bleven lang onopgemerkt leeg (de bediening ging liever eerst wat andere tafels poetsen) en van vriendelijkheid tegenover gasten was weinig te merken, de etiquette van het bedienen was duidelijk ver te zoeken. Na het diner hebben we dit aangegeven bij de bedrijfsleidster, dit werd niet gewaardeerd en serieus genomen.
    Ondanks het lekkere eten zullen wij niet snel meer kiezen voor Capri.

18. Meerdere malen gegeten, maar de laatste paar keer met een nare nasmaak. Vooral de wachttijden zijn absurd lang. Kwaliteit van het eten is prima, maar het weegt niet op tegen de tijd dat je moet wachten tot er iets op tafel komt.

Bediening is slordig: bestellingen worden vergeten en broodjes komen pas op tafel nadat er besteld is, want anders worden de menukaarten 'vies'.

Restaurant is verder gezellig, maar er staan zoveel tafels dat het krap zitten is. De capaciteit van de keuken/ personeel is hier niet op berekend. Na de gerechten worden de tafels niet, of pas na lange tijd afgeruimd.

Volgende keer geen Capri meer. Helaas, zonde!

19. mtb 59 punten

Prima eten voor een pizzeria maar jammer dat de bediening niet wat netter gaat. Ze serveren gewoon voor je langs wanneer je in gesprek bent en dat vind ik storend.

20. Super:) meer hoef je niet te zeggen toch?:)

21. We komen hier al vele jaren. Eten is heerlijk:pizza's, pasta, vlees en visgerechten! Bediening is erg vriendelijk, het terras is prachtig! We rijden met liefde vanuit Hengelo om lekker te kunnen eten!

22. Super, we komen hier al jaaaaaaaaaaren. Lekker eten, zowel de pizza als vlees en vis. Leuke bediening, gezellig van binnen en leuk terras.

23. Mensen denken bij een pizzeria gelijk aan een pizza. Maar ik heb met mijn familie een overheerlijke biefstuk gegeten. Echt iets om aan te raden. Ik heb buiten gegeten. Heel mooi terras. Bediening ook goed. Het eten een dikke 9!

24. Gezellig restaurant gaan er vaak vlees of vis (gamba) eten.

Maar het terras slaat alles. Gewoon perfect binnenterras, niet op straat waar iedereen langs loopt, ruime stoelen, zeer tevreden.

Het bestaat volgens mij al meer dan 20 jaar, zal wel niet voor niets zijn.

Groetjes blijf zo doorgaan.

25. Super, echt geweldig. Vooral de bediening was erg goed!

26. Wij hebben deze avond met z'n drieën hier gegeten.

De smaak van het eten vond ik redelijk, alleen wel jammer dat er zoveel eten op één plek van de pizza lag ( denk hierbij aan ui en champignons. Bijna alles in het midden, het had wel meer verdeeld mogen zijn ).

Verder was het zeer netjes dat je er stokbrood bij kreeg, maar deze was echt zeer hard.

Ook kreeg je hierbij knoflooksaus en kruidenboter en dit is ook zeer netjes.

Jammer genoeg komt het drinken uit een fles en niet uit een apparaat ( Dan is het vaak wat kouder ).

De bediening was zeer netjes en vriendelijk.

De sfeer vind ik niet echt zo goed, de plafonds zijn bijvoorbeeld helemaal smerig van de rook van de sigaretten.

De prijs is nog vrij aantrekkelijk.

27. Wij komen al 20 jaar regelmatig eten bij Pizzeria Capri, gezellig restaurant, aardige mensen en prima eten. Bediening is vaak traag maar vandaag zondag 6-3-2011 sloeg alles. Wij zaten om 17.45 met onze drie kinderen in het restaurant en bestelden onze pizzaatjes, niks bijzonders. Om 19.10 waren we het wachten zat en hebben we geklaagd, om 19.30 werd het eten eindelijk opgediend! We moesten de volle rekening betalen en kregen behalve excuses geen toegemoetkoming (bijv. drankje van het huis).

Sorry Capri, ons zie je nooit meer!

28. Ik ga hier geregeld eten. Prima sfeer en lekker eten voor een zeer goede prijs. Laatste keer werd onze pizza snel opgediend, maar moesten onze buren die eerder dan ons zaten erg lang op hun pizza wachten. Het is jammer dat ze frisdrank in een glas serveren, dat hoort in een restaurant eigenlijk in een flesje. De pizza is over het algemeen prima belegd en lekker. Het is zeker een aanrader voor een gezellige avond, met een lekkere pizza en een zeer aantrekkelijke prijs.

29. Pizza is rijkelijk belegd maar niet lekker. Het deeg is niet gaar en door de topping vaak te nat. Qua sfeer is het een leuk restaurant.

30. In februari bij Capri gegeten met z'n viertjes.

Vooraf gebeld om te reserveren, maar bij aankomst bleek hier geen rekening mee gehouden te zijn. Gelukkig waren er andere gasten klaar met eten, dus konden wij deze tafel krijgen.

Vervolgens moesten we ruim een half uur wachten voordat we een menukaart te zien kregen en nog eens een half uur voordat de bestelling voor het drinken opgenomen werd.

Het eten is prima. Lekker en voldoende. Niks op aan te merken, maar het restaurant mag wel meer investeren in de bediening. Op een zeer drukke zaterdagavond waren er twee serveersters. De eigenaresse en een (zeer jong en onervaren) meisje dat ons hielp. Dit meisje liep de benen onder haar lijf vandaan en werd ondertussen ook nog afgesnauwd door de eigenaresse. Dit vind ik persoonlijk echt niet kunnen. Kritiek en strubbelingen onder het personeel is niet iets wat de klanten mee horen te krijgen.

Ik zal niet snel meer naar Capri gaan.

31. Fabio Cossu

Als Italiaan zijnde, ga je naar een Italiaan voor kwaliteit en niet zo zeer voor wat anders. Bij Capri ben je dan op de juiste adres. Zowel pasta alsook vlees zijn bijzonder goed.

32. Al heel vaak heerlijk gegeten! Meestal pizza diavola en crudo! Maar de pasta is ook lekker! Sfeer en bediening is goed en het eten is super! We zullen hier nog vaak weer komen!

Gr. Pizzaverslaafden.

33. Mijn favo restaurant voor een bisctecca ai Funghi!

Super lekker eten en gezellig ingericht!

Bediening is keurig en snel.

En de keuken loopt ook als een goed geoliede trein!

34. Heerlijke pizza gehad, die snel klaar was. De bediening is erg vriendelijk en het restaurant heeft een knusse, gezellige uitstraling.

35. Jompie 978 punten

Eten is top, niet het standaard pizzaria assortiment maar veel breder (Vlees- en visgerechten, pasta's, lasagne en hapjes voor de kinderen).

De tip is de pizza Crudo met verse tomaatjes, mozarella, ijsbergsla, grofgeraspte parmezaan, knoflook, parmaham en pittige tomatensaus.

Verder is de bediening top en de ambiance heel gezellig.

36. gegeten vrijdag zeer druk toch alles mooi op tijd.
    prachtig sinterklaas
    suprise sinds jaren
    bedankt

37. F. Frankel

Een gezellige avond en lekker eten...

38. martin en mieke

We zijn ruim 25jaar
    vaste klant,super restaurant,gewoon zo doorgaan!!!!!!!!

39. pauline

super lekker bij jullie voor de pizza's net zo als bij de italiaan!

40. Heerlijk gegeten.
    Leuke bediening.
    Veruit de beste pizaria van Almelo en omstreken.

41. De beste pizzeria van Almelo

42. Christiaan

Ze hebben daar heerlijk eten

43. We hebben vorige week hier gegeten en hebben zo genoten dat het ZEKER voor herhaling vatbaar is.. die filetto.. heerlijk