Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Almelo verdeeld zijn.

1. Italiaans Almelo

Willy Bijen

We hebben een heerlijke avond gehad. Ook mijn Internationale gasten uit allerlei landen in Europa vonden het eten heerlijk en de sfeer erg goed. Het was een prima start van de dealerdagen en daarbij speelde de kwaliteit van het verrassingsmenu en de bediening een grote rol!

Kenmerkend was dat niemand ook maar iets heeft laten staan. Ze hebben alles opgegeten en vonden het allemaal even lekker.

Bedankt voor de heerlijke avond.

Willy Bijen

2. Italiaans Almelo

Het eten was erg goed en de gerechten werden erg leuk opgemaakt. Toen we binnen kwamen schrokken we wel, het was erg rustig, meestal geen goed teken. Het was gelukkig loos alarm, het eten was erg goed!

3. Italiaans Almelo

Henk Ligtenberg

4. Italiaans Almelo

Super restaurant.. heerlijk gegeten. De topkok, Nico, zet iets verrukkelijks op tafel. De smaak ervaring en opmaak van de borden... ongelooflijk. De bediening is ook super, erg vriendelijk. Samengevat.. een echte aanrader. Wij komen zeker terug.
    Groetjes Peter en Marianne.

5. Italiaans Almelo

Yvonne Munsterhuis

Heeeerlijk gegeten in de binnentuin. We waanden ons ergens in Toscane ook door het mooie weer natuurlijk.
    De binnentuin zag er erg gezellig uit en de gerechten waren vol zorg gemaakt. Echt aan te bevelen. Bediening was vlot en gezellig. Wij gaan zeker nog een keer!!
    Groet Yvonne en Thea (Funny en Fanny)

6. Italiaans Almelo

Rob Mulder

We hebben de proeverij gedaan met het wijn arrangement. Heerlijk gegeten en genoten. We komen zeker nog een keer terug.

7. Italiaans Almelo

Linda Edens

Super gezellige tuin/terras om heerlijk tot in de late uurtjes heerlijk te eten.

8. Italiaans Almelo

Heerlijk gegeten en genoten. Aanrader als je in Almelo bent.

9. Italiaans Almelo

Voor degene die houd van fijn proeven, en wat anders op de menukaart wilt, is het een leuk restaurant om aan te bevelen. Voor degene die niet veel meer kent dan wokken en zijn buikje opgeblazen vol eten wilt, zou ik het niet aanraden. Dat wil niet zeggen dat je hier te weinig krijgt, je krijgt genoeg voor een 3 gangen menu.

De bediening is vriendelijk, het eten prima, ziet er mooi en smakelijk uit. Alleen in mijn geval met 8 mensen buiten eten, wat aanvankelijk leuk was, eindigde het laatste uurtje toch wel een beetje met kippenvel i.v.m. afkoeling van de buiten temperatuur! Daar zou ik als aanbeveling voor de restauranthouder(s) een Heather neer plaatsen. Want is het is jammer dat de sfeer, wat eigenlijk een 8 of 9 was, uiteindelijk een 7 wordt.

Ik zie mezelf er nog wel een keertje terugkomen.

Groeten,
    Paolo Caruso

Almelo

10. Italiaans Almelo

Sven Hubers

Weer lekker gegeten in het gezellige restaurant Op de Proef. Een proeverij van verschillende gerechten met bijpassende wijnen. We vonden dat het tempo wel iets langzamer mocht zodat we ook lekker lang konden genieten van de wijn. Maar na aangeven hield de kok hier ook rekening mee.

We hadden om nog een extra tussengerecht gevraagd en dit was ook mogelijk. We werden verrast met een heerlijk gerecht met een proeverij van verschillende soorten vlees, een buitengewoon goede risotto en heerlijk bereide bietjes.

Zeer goed!

11. Italiaans Almelo

Dirk

12. Italiaans Almelo

Henry van Dijk

Afgelopen zaterdag zijn mijn vriendin en ik wezen eten bij Op de Proef. Vooraf had ik bij de reservering aangegeven dat mijn vriendin een lactose-allergie heeft. Dit was geen probleem volgens Nico.

Hij heeft inderdaad niet gelogen. Gelijk bij binnenkomst werd gevraagd wie van ons 2 geen zuivel/lactose mocht eten. Zo konden ze hier met de broodjes vooraf rekening mee houden. In plaats van een knoflooksausje werd er een alternatief geserveerd, zodat we beiden van een broodje konden genieten vooraf.
    Ook bij het voor- en hoofdgerecht werd hier goed rekening mee gehouden. De kok kwam nog een aantal keren aan tafel om te vragen of iets wel of niet kon en vertelde dan welk alternatief hij voorstelde.
    Zowel mijn vriendin als ik hebben heerlijk genoten van onze voor- en hoofdgerechten.

Uiteraard hoort er bij een diner een dessert. Dit gaf met het oog op de lactose-allergie iets meer problemen, maar de kok heeft een voortreffelijk dessert bereid voor ons. Volledig naar eigen inzicht en buiten de kaart om, maar het was top!

Mijn vriendin was helemaal in haar nopjes, omdat er nog geen restaurant was geweest waar zo goed werd meegedacht!
    Voor ons beide een top avond en we zullen zeker vaker een bezoek brengen aan Op de Proef!

13. Italiaans Almelo

Aardige plek om te eten, maar geen uitschieter. Aan het interieur is geen binnenhuisarchitect te pas gekomen. Leuke open keuken. Maar waarom zit bijna niemand voorin? En waarom werd slechts één van de twee personen aan tafel aangesproken?

14. Italiaans Almelo

Martien Veldhuijzen

Fijne zaterdagavond bij Op de Proef: lekker eten, gezellige ambiance, en vriendelijke, vlotte service.

15. Italiaans Almelo

Emy & Jan

Niet druk op woensdag, wel goed en lekker! Zeker de prijs waard en voor herhaling vatbaar!

16. Italiaans Almelo

Jolanda Berends

Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij "Op de proef". Dit keer waren we met vrienden die ook smakelijk hebben gegeten. Nog een lekker citroenlikeurtje na. Super, geweldig, tot gauw!

17. Italiaans Almelo

Inge

18. Italiaans Almelo

jos en Peter

Heerlijk, lekker en gezellig. Het was weer een verrassing!

19. Italiaans Almelo

We hebben een heerlijk verrassing-driegangen-menu gegeten van de chef. Bijzondere variatie van smaak, geur en perfecte kwaliteit. In een sfeervolle ruimte met vrienden genoten.

20. Italiaans Almelo

Ondanks dat het erg druk was, was het eten heerlijk! Alles zag er zeer verzorgd uit! En er was niets te merken van een stress situatie. Wij hebben een fantastische avond gehad!

21. Italiaans Almelo

wilco-marja

Het is hier goed verzorgd en er wordt veel aandacht geschonken aan het bereiden van de maaltijd in de open keuken. Ook de bediening is vriendelijk.

22. Italiaans Almelo

vd Tillaart

Tijdens een personeelsuitje hebben we gegeten bij "op de proef". Op speciaal verzoek van ons hebben we dit laten combineren met een wijnproeverij, welke werd verzorgd door een sommelier uit de buurt.

We hebben heerlijk gegeten, en bij elk gerecht (en elke wijn) een keurige uitleg ontvangen over de ingrediënten. Als hoofdgerecht en tevens het hoogtepunt van de avond hebben we een heerlijke black angus gegeten.

Als ik in de buurt van Almelo zou wonen zou ik er regelmatig te vinden zijn!

23. Italiaans Almelo

Geweldig restaurant, zeer mooie en smaakvolle gerechten..
    Top!!

Echt een aanrader en ontzettend goedkoop.

24. Italiaans Almelo

Ik heb samen met m'n vriendin gegeten bij "Op de proef". Eten was heerlijk! Heb zeer genoten. Ook het personeel was vriendelijk! Doordat het restaurant een open keuken heeft kun je de "chef" van alles vragen, zelfs of hij nog iets speciaals voor je kan maken. Prima aanrader!!!!

25. Italiaans Almelo

Lees de heel positieve recensies vanmiddag op eet.nu omdat we iets anders wilden dan een aantal dagen uitmuntend dineren in ons 4 sterrenhotel in De Lutte. Op de Proef was echt iets anders. De chef kok wist prima raad met mijn dieetwensen en de sous-chef had er veel werk van gemaakt. Smaakvol, sfeervol en verrassend weinig tafeltjes bezet. Donderdag blijkt de slechtste uit eten dag te zijn van de week. Gelukkig in schril contrast met de bezoekersaantallen de rest van de week.
    Op de proef was voor ons geslaagd!

26. Italiaans Almelo

Wijngaarden

Uitstekende bediening en service. Eten was heel erg lekker. Wij komen zeker terug!

27. Italiaans Almelo

Vriendelijk personeel, lekker gegeten en met de open keuken kun je mooi kijken hoe jouw eten wordt bereidt.

28. Italiaans Almelo

Justine

Eerste keer dat ik hier gegeten heb, prima restaurant. Heerlijk gegeten, bediening was echt heel vriendelijk en hun service is goed.
    Daarnaast lekker eten met veel smaak en prima verhouding prijs/kwaliteit.
    Een echte aanrader om hier te gaan eten.

29. Italiaans Almelo

Geweldig sympathiek personeel - van onthaal, bediening tot chef - allen even joviaal. Het eten was met zorg bereid (perfect gecarameliseerd vlees, knapperig gestoomde groenten, slaatjes en verfijnde sausjes), zeer genereuze porties en originele smaakpaletten die - zonder overdrijven! - tot de laatste hap verrassen.. Zelfs de frietjes konden wij als Belgen appreciëren ;-) Kortom: méér dan een bezoekje waard!

30. Italiaans Almelo

Fam. Rangel

Vlotte en vriendelijke correcte bediening. Geen geneuzel. Goed wijnadvies gekregen. Kortom onze waardering is tot uiting gebracht met een dikke fooi!!

31. Italiaans Almelo

Het is niet de eerste, en zeker niet de laatste keer dat we bij op de proef zijn geweest.
    Heerlijke eten, goede uitleg, genoeg keuze, en niet al te groot restaurant, gemoedelijk, gezellig.
    Goede bediening, dus alles perfect!

32. Italiaans Almelo

Wilfried & Dianne

Een geweldig restaurant met super heerlijke gerechten.
    Een proeferij vooraf gehad, en je krijgt dan 4 kleine voorgerechten. Top
    Echt een aanrader!

33. Italiaans Almelo

Heerlijk gegeten in de mooie tuin van op de Proef.
    Je proeft de liefde voor het eten echt terug in de gerechten
    Bekwame jonge bediening super!

34. Italiaans Almelo

Super gezellige zaak waar erg veel rekening met dieet wensen word gehouden. Erg veel persoonlijke aandacht van de eigenaar en Het eten was fantastisch!

35. Italiaans Almelo

Marlies & Patrick

5 sterren en 4 dikke tienen!!
    Inmiddels al een aantal keren gegeten. Dit jaar voor het laatst op 24 mei wegens onze verjaardagen. Weer een superavond gehad en zelfs lekker buiten gegeten, zelfs aan onze verjaardagen werd gedacht! 7 juli komen we weer dan met een groter groepje & nemen we onze lieve oma ook mee!
    Nico & team ga zo door!! :) groeten Patrick en Marlies

36. Italiaans Almelo

Voor de eerste keer gegeten in Op de proef. Gezien de recensies vooraf waren de verwachting redelijk hoog gespannen. We kozen voor de proeverij van vis en onze jongens voor de proeverij van vlees. Daar waren we goed over te spreken. Orginele combinaties en beschaafde porties bijgerechten, die zo nodig bij te bestellen waren. De wijnen waren passend bij de gerechten doch met name de witte wijnen kunnen wat meer karakter hebben. Erg plezierige bediening, kortom ondanks de geringe bezetting ( door EK voetbal) een prima avond in Op de proef.

37. Italiaans Almelo

Lorette Rodenstein

We hebben heerlijk buiten gegeten, op het sfeervolle terras. Die mogelijkheid maakt deze lokatie extra aantrekkelijk.

Het eten was prima, klein puntje... voor de stevige eters onder onze groep, waren de porties aan de kleine kant maar dat werd ruimschoots goedgemaakt met de overheerlijke salade en aardappelgratin.

Gastvrouw Marjolein was uiterst vriendelijk, attent en bekwaam, ze bleef ondanks de drukte rustig en behulpzaam.
    Dat het daardoor wat langer duurde nemen we dan ook graag voor lief.

Kortom een super avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
    We komen dan ook graag een keer terug .

Team Beroepsgericht CR
    CSG Het Noordik

38. Italiaans Almelo

Vier tienen! Wat kun je anders geven wanneer het bezoek aan Op De Proef van ontvangst tot afscheid super is geweest? De bediening was alleraardigst en gericht op de gast. Het eten was heerlijk evenals de aangeraden wijnen. Tot slot werd ik nog even in het zonnetje gezet, omdat mijn gezelschap had gemeld dat ik jarig was geweest en dat dat de reden van ons bezoek aan Op De Proef was.... Ik weet nu al wat ik de volgende keer als dessert bestel!!!! Zoals mijn goede vriendin al zei; 'Het was zwaar gezellig!

39. Italiaans Almelo

Gemoedelijk restaurant met voldoende keus. Voor-hoofd en nagerechten waren meer dan voldoende. Mooi opgemaakte borden en geen van het gezelschap had een op-of aanmerking. Voor mij eerlijk gezegd uitzonderlijk. Open keuken, snelle en aardige bediening. Kortom een echte aanrader!

40. Italiaans Almelo

Weer eens heerlijk gegeten in voor ons het beste restaurant van Almelo. De nieuwe kaart geeft zoals gebruikelijk vele smaakvolle gerechten weer. Op basis hiervan hebben we ons dan ook heerlijk laten verrassen. De vernieuwde inrichting maakt de inrichting duidelijk sfeervoller.

41. Italiaans Almelo

Vandaag voor het eerst in dit knusse restaurant gegeten. Mooi kleine kaart, met niet alledaagse gerechten erop. Zelf voor eendeborst gekozen. Goed bereid en mooi qua portie en smaak. Vriendelijke bediening. Mooie open keuken. Absoluut een aanrader en ons zien ze zeker vaker in de toekomst.

42. Italiaans Almelo

Marjolein van Eck

Uitstekend. Prima ervaring, juni 2011. Heel gastvrij, heel lekker, ik vroeg een vegetarisch menu en de kok kwam speciaal uitleggen wat hij ging maken. Dat gebeurt natuurlijk wel vaker, maar het resultaat was erg verrasssend.

Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.

43. Italiaans Almelo

Wendy

44. Italiaans Almelo

Kim

Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en een verrassende kaart. Lekker onder de bomen in de tuin gezeten. Voor herhaling vatbaar!

45. Italiaans Almelo

Heel gezellig restaurant waar je echt heerlijk kunt eten. De wijn is bijzonder lekker en als nagerecht een tiramisu is uit de kunst.

Bediening is altijd heel erg vriendelijk. Echt een aanrader.

46. Italiaans Almelo

Prima restaurant, maar dat kan ook niet anders met deze kok in de keuken..

Lekker eten verzekerd en altijd een culinaire ontdekking hier.

47. Italiaans Almelo

Inmiddels een aantal malen geweest, leuke zaak met een gezellige huiskamersfeer en een open keuken. Afgelopen keer de kok de vrije hand gegeven in het bereiden van een vegetarisch gerecht en dat is uitstekend gelukt.

Lekkere wijntjes en een gezellige bediening erbij maken het uitje kompleet.

Prima.

48. Italiaans Almelo

Heerlijk eten, Nico kookt geweldig.

Goede gezellige bediening, gelukkig niet zo stijf.

En gemoedelijke huiselijke inrichting.

Dit alles bij elkaar zorgt dat we dit het beste adres van Almelo vinden.

Vorige pagina