Voor de deur in de Oranjestraat. Parkeerplaatsen op loopafstand.

Op de Proef is gelegen op 10 minuutjes loopafstand van het CS te Almelo.

Gemoedelijkheid en goed eten bij Op de proef

Op de proef, bij Nico is een van de bijzondere eetgelegenheden die Almelo rijk is. De Eetkamer die aan de Oranjestraat ligt, is met zijn moderne, gemoedelijke inrichting en goede mediterrane kaart een ideale plek om te dineren.

Het eerste dat opvalt als je binnenkomt bij Op de proef is de keuken. De Eetkamer heeft als een van de weinige eetgelegenheden in Almelo een bijna volledig open keuken. De voorbereiding van het eten gebeurt midden in het restaurant en de gasten die er omheen zitten, kunnen zien hoe hun eten van A tot Z wordt bereid. De eigenaar en kok Nico Rikhof staat daardoor in direct contact met zijn gasten en volgens Nico is dat een van redenen dat er een losse en open sfeer is in zijn Eetkamer. 'Op onze keuken wordt altijd positief gereageerd en het draagt bij aan de relaxte sfeer in de Eetkamer.' De eigenaar denkt dat Op de proef dankzij die gemoedelijkheid op veel diversiteit kan rekenen. 'Op een doorsnee avond kan er een jong koppel met kinderen, een groep pubers en een ouder echtpaar in onze Eekamer zitten. Die diversiteit is iets waar wij erg trots op zijn en ik wil dat dat in de toekomst alleen maar meer wordt.'
Bij een divers publiek hoort ook een diverse kaart en die heeft Op de proef. 'Bij ons zijn er allerlei gerechten uit het Middellandse Zee gebied te vinden. We hebben meer dan de standaard gerechten uit de standaard landen als Italië en Spanje. Op onze kaart staan ook Franse, Marokkaanse of Turkse invloeden.' De kaart wisselt bij Op de proef elk seizoen. Rikhof stelt, met zijn jarenlange ervaring als kok, een nieuwe kaart samen en die krijgt voor de gelegenheid ook een eigen kleur. Op de proef is naast een eetgelegenheid ook een plek waar mensen zich aan kunnen melden voor kookworkshops. Tijdens zo'n workshop kunnen deelnemers zelf een diner samenstellen. De Eetkamer wordt voor de groep gesloten zodat Nico iedereen goed kan begeleiden.
De Eetkamer kan echter ook afgehuurd worden voor feesten en verjaardagen. Op de proef beleefde vorig jaar een primeur. 'In onze tuin werden in de zomer twee mensen met elkaar in het echt verbonden. Onze tuin is aan de achterkant van het restaurant en daardoor is het daar altijd rustig. Als de bomen dan ook nog eens in bloei zijn dan is het een hele mooie plek om te trouwen of natuurlijk om te dineren.'
Het interieur, de kaart en de tuin. Alles klopt aan de Eetkamer, maar voor de toekomst heeft Rikhof nog veel meer plannen maar is zich bewust van het essentiële;
'Het belangrijkste is dat ik kwaliteit en service aan mijn gasten blijf bieden.'

Eetkamer Op de proef bij Nico
Oranjestraat 9
Tel: 0546- 531530
Website: www.opdeproef.nl
Openingstijden: Woensdag t/m zondag vanaf 17 uur.

5. Betalen Master Card Visa pin

1302066978 83
1345201614 91
1399119908 89
1420687226 85
1523131986 90

1. Robert Ardesch

Eten was super goed!
    Voorgerecht, hoofdgerecht, dessert waren allemaal top!
    Bediening was ook erg gastvrij!
    Kortom aanrader om lekker te gaan eten.

2. Zoals altijd weer super lekker gegeten!👍

3. Zoals altijd weer heerlijk gegeten!
    Proeverij menu blijft een smakelijke verrassing!
    We genieten van de informele huiselijke sfeer bij jullie en voelen ons altijd welkom.
    Bediening was weer top.
    Tot de volgende keer maar weer.

4. Heerlijk gegeten, gemoedelijke bediening.

5. Barbara Veldman

Heerlijk gegeten! Vanaf het broodmandje met heerlijke olijven tot aan de koffie met huisgemaakte limoncello! 😋
    Een ware beleving om hier te eten. Leuk ingericht, genoeg verschillende “plekjes” waar je kan zitten.
    Wij zaten tegenover de keuken en dat was erg vermakelijk.
    Met uiterste concentratie en passie worden de gerechten bereid, fantastisch om te zien.
    De gastvrouw had het ontzettend druk de avond dat wij er waren. Maar toch nam zij de tijd voor de gasten, een praatje maken, geen lege glazen, zij had het helemaal onder controle! Eten prima op tijd, niks mis mee!
    Je voelt je echt welkom als gast aan hun tafel. Hier kunnen een hoop restaurants een voorbeeld aan nemen!
    Dus heb je de tijd en wil je gezellig en lekker eten, dan is “Eetkamer Op de Proef “ een uitstekende keus!

Oké. Een klein minpuntje 😊
    Je kleding ruikt na afloop wel naar eetlucht, misschien een betere afzuiginstalatie plaatsen?!

6. Gierveld

We vonden het erg lekker en erg vriendelijk personeel. Wel vrij duur en menu kaart weinig keus.

7. W. Melis

Wij hebben heerlijk gegeten. Er was een overzichtelijk en niet veel te uitgebreid aanbod. De bediening was zeer attent en gezellig. Het viel ons ook op dat er meer dan voldoende ruimte was aan en rond de tafels. Hierdoor kreeg je niet een gevoel van hier moeten zo veel mogelijk mensen in gepropt worden. Het geeft ook een heel privé gevoel.
    Een aanrader voor iedereen.

8. Job en Larah

Heerlijk gegeten en gedronken in het gezellige Op de proef. Lekker, verrassend eten, goede wijn en, heel belangrijk, goede service. De serveerster bediende de hele zaak in haar eentje, had het bijzonder druk, maar we hebben geen moment het gevoel gekregen dat er te weinig aandacht naar onze tafel ging. Dan heb je talent! Voor herhaling vatbaar als we nog eens in de buurt van Almelo komen.

9. Heerlijk gegeten, gezellig en vriendelijke bediening komen er zeker weer.

10. Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Ook de wijn was prima en de.
    Bediening vriendelijk en attent.
    Aanrader, ook met grotere groepen en bij lastige dieet wensen.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding, leuke aantrekkelijke gerechten,
    Cafe-complet was ook erg goed.
    Topper, hier we komen zeker nog eens terug.

11. Het eten is goed en de open keuken bepaalt in positieve zin de sfeer. Prijs is normaal voor de kwaliteit, niet duur, niet goedkoop. Maar… we moesten erg lang op ons eten wachten. Mijn zoon hield de tijd bij: een uur hebben we gewacht op het dessert. Dat is bij een driegangenmenu veel te lang. Sterker nog, daarom raden wij het restaurant niet aan.

12. Weer super lekker gegeten. Wachttijd voor het nagerecht was lang, maar werd ruimschoots goed gemaakt met een drankje van het huis.

13. Lekker gegeten! Eten wordt mooi geserveerd en heerlijk bereid. Hoge tafels eten niet heel comfortabel (tafels te hoog of stoelen te laag). Wel heel leuk dat je met de kok mee kunt kijken in de open keuken.

14. Wendy Braakhuis

Het is altijd heerlijk eten bij Nico!
    De bediening is top, het eten en drinken tot in de puntjes verzorgd....een heerlijke avond uit!

15. Tanja Hudepohl

Het was voor ons de 1e keer dat wij hier hebben gegeten.
    Een aanrader!
    Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten en drinken en een prima sfeer.
    Wij komen terug 👍🏻

16. Heerlijk!

17. Op en top genieten

Wij hadden een proeverij menu, dat is echt een aanrader! Op en top genieten van de lekkerste gerechten van de chef! Keurige vriendelijke en deskundige bediening en oprechte betrokkenheid van de chef die vol passie de lekkerste gerechten voorzet en vol enthousiasme verteld over zijn gerechten en de herkomst!

Klein intiem restaurant
    Echt een aanrader!

18. Het proeverij menu was super lekker!

19. Wat een warm ontvangst alsof we er al eens geweest waren. Leuk ingerichtte plek wat zeer uitnodigend is. Eten wordt als het ware voor je neus bereidt met alle liefde en zorg door Nico en zijn hulpje. Ook qua smaak ons erg verrast! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar en naar andere toe… aanrader!

20. Gerard Kruizinga

We komen hier al jaren met het team. Heerlijk eten voor een goede product/prijsverhouding.
    Nico weet in de open keuken fijne gerechten klaar te maken. Roberta zorgt voor een goede service en een ontspannen sfeer.

21. Een knusse eetkamer waar je precies kunt volgen hoe je eten bereid wordt. Heerlijk eten! Een echte aanrader!

22. Gisterenavond gegeten bij "Op de Proef".
    Zeer goed en fantastisch eten, daarbij heel gastvrij en een rond leiding met uitleg over de keuken.

23. Echt genoten van mooie, pure gerechten.
    Heerlijk gegeten!

24. Leuke zaak, grappig ingericht.
    Super gastvrije service en eten heerlijk.

25. Kees en Thea

Leuk restaurant met open keuken waardoor contact met de kok welke graag iets verteld over de gerechten en producten. Wij waren hier nu voor de derde keer en gaan zeker vaker hier terugkomen!

26. Prima eten in een ontspannen sfeer.

27. Alexandra

Bij op de Proef kun je heerlijk zitten. Goede en leuke bediening.
    De wijn en het eten zijn goed. De Risotto had van mij smaakvoller mogen zijn.

28. Gisterenavond met een stel vrienden bij 'Op Proef' gegeten. Omdat we er de vorige keer erg lekker hadden gegeten hebben we deze keus weer gemaakt. Was weer uitstekend. Iedereen was zeer tevreden. Mijn eend was uit de kunst! Het nagerecht, de tompouce was heerlijk. OP Proef is een aanrader!

29. R.v.Ettikhoven

Fantastisch gegeten.
    Genoten van de bediening. Klasse.
    Ook mooie inkijk in de keuken.

30. Er valt niet veel te zeggen het is top smaak keuze de wisseling van de menu kaart. Top top top zoals altijd.

31. Het was een fantastische avond en het eten was super. Het was met liefde klaargemaakt. Sfeer was goed.

32. De menukaart was erg beperkt.
    De bediening was te vrijpostig bijna brutaal.
    Het vlees was te zenig en er waren te weinig groentesoorten.

33. Oude lenferink

Het eten was heerlijk, zeker een compliment verdiend en de bediening was spontaan.

34. Gezellig knus restaurant met leuke binnentuin waar het ook bij warm weer prima vertoeven is. Lekker eten, goede bediening, kortom: alles aanwezig voor een leuke avond.

35. Genoten van een fijne avond in de prachtige binnentuin.

36. Alex Vogel

Eten op een warme zomeravond, in aangenaam gezelschap, in de sfeervolle binnentuin van het restaurant, was een hele fijne ervaring. Het eten was lekker en de bediening was super. Dus voor herhaling vatbaar.

37. Heerlijk gegeten! Mooie producten, goed bereid, zonder te veel poespas.

38. Nolly Hollanders

Heerlijk gegeten; voldoende keuze uit niet alledaagse gerechten. Verfijnde smaak en alles ook mooi uitgeserveerd. Het restaurant is gezellig en heeft sfeer. Met dank aan Nico: een uitstekende kok, die je ook nog gezellig aan het werk kunt zien!

39. Deesje en Tom

Een geweldig restaurant met een zeer originele kaart, erg vriendelijke, hartelijke bediening en chef. Het eten is op z'n minst bijzonder lekker te noemen. Een heerlijke carpaccio die naar wens gegarneerd kan worden, allerlei ingelegde groenten en een geweldig stuk vlees. De eend met rabarber en sinaasappel compote is een absolute aanrader, maar dat geldt voor alle gerechten die we hebben gehad. Ook de verassende cheesecake was ongelooflijk, maar werd net overtroffen door de eclair met kokosmelk en banaanijs. Ben je in Almelo, doe jezelf dan een groot plezier en ga hier eten.

40. Gisteravond weer aangenaam verrast door het proeverij menu. Heerlijk gegeten in gezellige sfeer!

41. Roy geerlings

Goede sfeer, heerlijk eten, prettige bediening en een top chef! Een winst voor Almelo!!

42. Annemieke

Super lekker gegeten. Wij hadden de proeverij genomen. We hebben eerst op het terras gezeten achter het restaurant. Na voorgerecht naar binnen omdat het ons te fris werd. Binnen wordt in het restaurant gekookt. Gezellig sfeer. Zeer vriendelijk personeel. Top avond gehad. Echt een aanrader!

43. Marloes Willemsen

Tapas workshop.
    Met 10 meiden hebben wij tijdens ons jaarlijkse vriendinnenweekend een tapas workshop gedaan bij Nico. Het was een ontzettend leuke en leerzame middag en het was prettig dat het geen enkel probleem was om 's avonds wat langer te blijven zitten om nog lekker uit te buiken (want dat was nodig!). We hebben ontzettend kunnen smullen :)

44. Kees en Thea

Heerlijk gegeten! Mooie gerechten in Gezellig en intiem restaurant met open keuken.
    Komen hier zeker nog eens terug!

45. Albert timmernan

Heerlijk gegeten. Duidelijk een kok die wist waar hij het over had. Het naar je zin maken. Glutenvrij geen probleem. Vegetarisch maar geen zin in paddestoelen: dan maken we toch wat anders. Wat lust je? Niet op de kaart: geen probleem. Top service.

46. Met vriendinnen lekker uit eten geweest en een leuke avond gehad. De gerechten waren zoals we gewend zijn weer heerlijk!

47. Heerlijk gegeten. Ruime porties en alles erg smaakvol.
    De open keuken is leuk om te zien, maar heeft er wel in geresulteerd dat onze kleding aan het einde van de avond was “doorrookt” met etenslucht.
    Door de drukte werd de tijd tussen het hoofdgerecht en nagerecht voor ons wel iets “te ruim” (45 minuten).
    De wijn is (met 3,95 per glas) aan de dure kant en goed opletten bij ons werd een glas te veel in rekening gebracht.

48. Frederieke

We hadden al zo vaak over Op de Proef aan de Oranjestraat in Almelo gehoord dat het er met Valentijn maar eens van moest komen. Een overheerlijk speciaal Valentijnsmenu stond er op de kaart. Ongelooflijk lekker. Top kok! En de bediening is geweldig. Wat een gek mens haha.

49. Weer super lekker gegeten bij "Op de Proef"! Elk kwartaal is er een nieuwe kaart, maar elk kwartaal is het ook weer raak! Heerlijke Gamba's, risotto en hertenbiefstuk gehad! Ook erg sfeervol en gemoedelijk!

50. Heerlijk genoten van een mooi verrassend drie-gangenmenu. Mooie gerechten met heerlijke smaak. Vooral het hertenbiefstuk met bijpassende saus was top. Nico heeft er een waar feestmaal van gemaakt en onze serveerster was heerlijk aanwezig. Leuke humor, amicaal maar niet te. Precies goed! Complimenten!

51. Anne de Jong

Erg leuk restaurant met open keuken. Geweldig lekker gegeten. Een aanrader.

52. Zeer positieve indruk van deze culinaire eetkamer in Almelo. “ Op de Proef bij Nico” naast de gezellige ambiance & enthousiaste gastvrouw hadden wij een magnefiek verassingsmenu met perfect afgestemd wijnarrangement. Genieten met de grote G!

53. Het was gisteren weer toppie. Heerlijk en met passie klaargemaakt zoals altijd.

54. Hans Roozendaal

55. We hebben gisteren in dit restaurant gegeten. Het was heerlijk! Wij zijn in heel wat restaurants geweest maar dit was echt lekker. We hadden als voorgerecht carpaccio en zalm met garnaal. De carpaccio was op een leuke manier gepresenteerd. Je kon zelf ingrediënten toevoegen aan je carpaccio.
    Hoofdgerecht had ik de victoriabaars en mijn man entrecote. Heerlijk op smaak allebei en heerlijke saus! Salade was lekker die we erbij hadden.
    Het toetje konden we niet op dus hebben we dat niet genomen. De serveerster was erg vriendelijk en werkte hard. Onze complimenten 👍🏼. De kok kwam nog even kijken en heeft ons smakelijk eten gewenst. Echt een aanrader!

56. Weer heerlijk gegeten. Super service wat betreft mijn glutenvrije dieet. Top sfeertje en top gastvrouw.

57. Leuk, sfeervol, klein restaurant met open keuken. Heerlijk eten tegen goede prijs. Zeer vriendelijke bediening.

58. Heerlijk gegeten. We werden heel hartelijk ontvangen. We vonden de sfeer in het restaurant erg prettig, niet te druk zodat je fatsoenlijk en gesprek kunt volgen. De bediening was erg vriendelijk, de kok kwam meerdere keren aan onze tafel om te vragen of alles naar wens was. Ook voor glutenvrij was het prima geregeld.
    En echte aanrader, voor herhaling vatbaar.

59. Super fijn ontvangst. Mooie tafel naast de haard, prima wijn bij het heerlijk en mooi geserveerde eten. Genoten. Als je om half 7 binnen komt en pas rond 23 uur de zaak verlaat met zo'n verwend gevoel. Echt een aanrader!

60. Querine van Alen

Wij komen hier vaker en elke keer weer is alles perfect!
    Het eten is gewoon goed/lekker, ik vind het de beste kwaliteit in Almelo en de prijs kwaliteit verhouding is ook goed.
    We hebben een super leuke avond gehad, de bediening nam even de tijd om met ons te kletsen ook al was het druk. Zij deed dit helemaal in haar eentje, en ondanks de drukte zijn we niks te kort gekomen.

61. Harry Mijnsbergen

Verrassingsmenu was geweldig. Veel afwisseling en paste qua smaak allemaal perfect bij elkaar. Er werd heel veel aandacht besteed aan de gerechten en de opmaak. Goede interactie met keuken (open) en bediening.
    We blijven zeker terugkomen.
    Tip: vertaling van menu’s in Engels en Duits aan te bevelen.

62. Heerlijk gegeten!

63. Frank Ravesteijn

Meerdere keren geweest nu, elke keer heerlijk eten. Afgelopen zaterdag met bewondering gekeken hoe de chef alles precisie en snelheid klaarmaakte voor een zo goed als vol restaurant.
    Service was snel en heel plezierig en de sfeer erg gezellig.
    Komen zeker weer terug!

64. Top plek voor een heerlijk avondje uit!

65. Harry Mijnsbergen

Heerlijk gegeten met zeer prettige bediening. Ook goede/gemakkelijke interactie met keuken/kok.
    Het proeverijmenu is zeer aan te raden. Met een lekkere chianti is het helemaal compleet. Aanrader dus👍🏼

66. Eten was lekker, bediening was vlot en correct. Prijs kwaliteit verhouding prima, voor de geleverde kwaliteit mogen ze misschien wel iets meer rekenen.

67. Iveta Lemans

Toppie. Voor de 2× keer hier gegeten en weer een heel lekker gebakken lamsrack en eendenborst genomen.

68. Anita & Hans

Gezellig Restaurant met fijn personeel..Oog voor detail en klant..
    Geen massa.
    Hier wordt je hartelijk ontvangen en geven ze het gevoel dat je welkom bent.
    Eten is van hoge kwaliteit..

69. Eetgelegenheden net buiten het drukste uitgaansgebied, hebben ons al vaak verrast. Daarom proberen in elke nieuwe stad naar iets bijzonders te gaan. Zo hebben we Op de Proef ook gevonden. De open keuken is een bijzondere ervaring. Je ziet hoeveel aandacht elk element op een bord krijgt. En dat terwijl je gerechten niet lang duren voordat je het geserveerd krijgt. De smaken zijn verfijnd, de sfeer is goed, en de service is prettig en gezellig. Ga hier zeker eten als je het gevoel wilt hebben dat een topkok speciaal voor jou kookt. Heerlijk avondje gehad.

Fleur&Jeroen

70. Lekker eten in een gezellig restaurant! Zeker voor herhaling vatbaar!!

71. Prima gegeten, erg smaakvol maand menu. Leuke avond gehad.

72. Michel Tibbe

Heerlijk gegeten en top-bediening! Elk seizoen een andere menukaart met passende gerechten. Ik weet zeker dat ik komende zomer, herfst én winter terugkom!

73. We waren vroeg omdat we nog naar het theater gingen. Mooie open keuken, eten was lekker, bediening oké. Je kleding ruikt inderdaad naar het eten na afloop door de open keuken. Voor Almelo een prima restaurant!!!

74. Heerlijk gegeten: verrassende smaak combinaties. Erg creatief, ziet er ook mooi uit en smaakte heerlijk. Porties precies goed. Ongedwongen sfeer en goede service. Een aanrader.

75. Wij hebben lekker en zeer gezellig gegeten. Via Google zijn we bij jullie uitgekomen en was een goede keuze.

76. B.Klaas

Lekker eten, verrassend anders en creatief.

77. Dennis Visch

Een gezellige sfeer en fantastisch personeel. En natuurlijk weer heerlijk gegeten!

78. Johanneke Meijlof

Geweldig eten, echt culinaire hoogstandjes. Een gezellige sfeer met een mooie open keuken en Roberta is een hele goede gastvrouw.

79. Hans Hubers

Ontzettend leuke avond met overweldigend eten. Ronduit perfect.

80. Het eten en de bediening waren weer prima, zoals altijd! Wat mij betreft één van de beste restaurants in Almelo!

81. Wederom top gegeten, zowel voor- hoofd- als nagerecht waren heerlijk!!

82. James de Vries

Heerlijk gegeten bij Nico.

We hebben het verrassingsmenu gehad en ik heb genoten van alle gerechten die Nico ons voorgeschoteld heeft.

83. Maartje

Afgelopen vrijdagavond gegeten bij op de Proef. Het eten was heerlijk en de bediening top!

84. 8xopeenrij! Ieder jaar weer vieren we onze partners bij Nico en collega's. Het genieten blijft!

85. Leon van de Vondervoort

Reeds de nodige jaren komen we 1 x per jaar bij Nico tijdens ons bezoek aan Almelo. We kijken daar echt naar uit. Nico weet een mengeling aan smaken tot een mooi gerecht te maken. Ieder gerecht is op zich een streling voor de smaakpupillen. Jammer dat we door omstandigheden steeds onder tijdsdruk zitten.

86. Maarten Paalman

Een top avond gehad met heerlijk eten! Absolute aanrader!

87. Heerlijk gegeten. Helaas geen mogelijkheid om gebakken aardappeltjes na te bestellen, aangezien de aardappels op waren. Jammer!

88. G. Steennis

Fijne ambiance, prettige bediening, lekkere gerechten en goede prijs-kwaliteit-verhouding.

89. Jennifer Jansen

Heel lekker gegeten op 1e kerstdag. De open keuken vonden wij erg mooi. De gerechten waren heerlijk!

90. Zaterdagavond en slechts een 3tal tafels bezet tijdens de gehele avond. Vreemde gewaarwording in het goed aangeschreven restaurant. Lekker eten en bijzonder de open keuken te zien. Ook om de conversatie van de chefkok met de andere kok letterlijk te kunnen volgen... verder fijne avond gehad!

91. Blommestein

Lekker eten in een kleinschalig restaurant. Kijken in de open keuken en in alle rust eten. Wat oubollige muziek als enige opmerking. Zeer aan te raden.

92. We waren vroeg in de avond en hebben heerlijk gegeten en gedronken. Bijzonder was ook het samen vaststellen van de gerechten uitgaande van de menukaart waardoor de keuze enorm wordt

93. M.Derksen

Heerlijk gegeten. We hebben de proeverij met wijnarrangement gekozen. Bij elke gang drie gerechtjes en twee bijpassende wijnen. Echt voor herhaling vatbaar.

94. Heerlijk gegeten van het verrassingsmenu, een door de kok zelf samengesteld voor- hoofd- en nagerecht in de vorm van drie keer een proeverij. De bediening vertelde bij elke gang met veel passie wat er precies op je bord lag. Wat minder punten voor de service, aangezien we door twee mensen bediend werden. Nr 2 was naar mijn idee nog wat onervaren. De sfeer was goed, er stond een fijne playlist en door de open keuken zag je heel goed wat er daar gaande was. Erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar! Ben benieuwd wat er volgende maand op het menu staat!

95. Heerlijk gegeten en lekker buiten in de tuin gezeten. Sfeer is heel vriendelijk en gezellig. Snelle en vriendelijke bediening.

96. Alice Scheerder

Super goed gegeten, hele aardige en leuk bediening. Lekkere wijnen bij het eten. TOP avond
    Ook heel leuk met open keuken dat je kunt zien wat ze doen.

97. Hans en Fenny Ponsteen

Heerlijk gegeten! Geweldig hoe de smaken gecombineerd worden.

98. rob.veenvliet

Uitstekend gegeten. Zeer goed verzorgd, ook met de speciale wensen van mijn tafeldame op het gebied van dieet en allergie werd rekening gehouden. Persoonlijke aandacht van de chef hiervoor. Prima dus.

Slechts 1 minpuntje, wat zitten die toiletten op een vervelende plek en wat ziet dat er gedateerd uit.

99. Carina Zwaga

Heerlijk gegeten, geen standaard gerechten maar creatieve menu's. Fijne bediening.

100. I.Schaaij

Hier toch vaker lekker gegeten, maar dit keer kennelijk een min-dagje. Kwaliteit-prijs verhouding niet erg goed, sfeer flauwtjes, bediening niet betrokken en onprofessioneel. Helaas niet onder de indruk.

Volgende pagina