Op de Proef in Almelo

Puur Gemoedelijk Genieten

Voor de deur in de Oranjestraat. Parkeerplaatsen op loopafstand.

Op de Proef is gelegen op 10 minuutjes loopafstand van het CS te Almelo.

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Gemoedelijkheid en goed eten bij Op de proef

Op de proef, bij Nico is een van de bijzondere eetgelegenheden die Almelo rijk is. De Eetkamer die aan de Oranjestraat ligt, is met zijn moderne, gemoedelijke inrichting en goede mediterrane kaart een ideale plek om te dineren.

Het eerste dat opvalt als je binnenkomt bij Op de proef is de keuken. De Eetkamer heeft als een van de weinige eetgelegenheden in Almelo een bijna volledig open keuken. De voorbereiding van het eten gebeurt midden in het restaurant en de gasten die er omheen zitten, kunnen zien hoe hun eten van A tot Z wordt bereid. De eigenaar en kok Nico Rikhof staat daardoor in direct contact met zijn gasten en volgens Nico is dat een van redenen dat er een losse en open sfeer is in zijn Eetkamer. 'Op onze keuken wordt altijd positief gereageerd en het draagt bij aan de relaxte sfeer in de Eetkamer.' De eigenaar denkt dat Op de proef dankzij die gemoedelijkheid op veel diversiteit kan rekenen. 'Op een doorsnee avond kan er een jong koppel met kinderen, een groep pubers en een ouder echtpaar in onze Eekamer zitten. Die diversiteit is iets waar wij erg trots op zijn en ik wil dat dat in de toekomst alleen maar meer wordt.'
Bij een divers publiek hoort ook een diverse kaart en die heeft Op de proef. 'Bij ons zijn er allerlei gerechten uit het Middellandse Zee gebied te vinden. We hebben meer dan de standaard gerechten uit de standaard landen als Italië en Spanje. Op onze kaart staan ook Franse, Marokkaanse of Turkse invloeden.' De kaart wisselt bij Op de proef elk seizoen. Rikhof stelt, met zijn jarenlange ervaring als kok, een nieuwe kaart samen en die krijgt voor de gelegenheid ook een eigen kleur. Op de proef is naast een eetgelegenheid ook een plek waar mensen zich aan kunnen melden voor kookworkshops. Tijdens zo'n workshop kunnen deelnemers zelf een diner samenstellen. De Eetkamer wordt voor de groep gesloten zodat Nico iedereen goed kan begeleiden.
De Eetkamer kan echter ook afgehuurd worden voor feesten en verjaardagen. Op de proef beleefde vorig jaar een primeur. 'In onze tuin werden in de zomer twee mensen met elkaar in het echt verbonden. Onze tuin is aan de achterkant van het restaurant en daardoor is het daar altijd rustig. Als de bomen dan ook nog eens in bloei zijn dan is het een hele mooie plek om te trouwen of natuurlijk om te dineren.'
Het interieur, de kaart en de tuin. Alles klopt aan de Eetkamer, maar voor de toekomst heeft Rikhof nog veel meer plannen maar is zich bewust van het essentiële;
'Het belangrijkste is dat ik kwaliteit en service aan mijn gasten blijf bieden.'

Eetkamer Op de proef bij Nico
Oranjestraat 9
Tel: 0546- 531530
Website: www.opdeproef.nl
Openingstijden: Woensdag t/m zondag vanaf 17 uur.

5. Betalen Master Card Visa pin

1340920543 91
1354194161 92
1420562253 85
1500203962 90

1. We hebben gisteren in dit restaurant gegeten. Het was heerlijk! Wij zijn in heel wat restaurants geweest maar dit was echt lekker. We hadden als voorgerecht carpaccio en zalm met garnaal. De carpaccio was op een leuke manier gepresenteerd. Je kon zelf ingrediënten toevoegen aan je carpaccio.
    Hoofdgerecht had ik de victoriabaars en mijn man entrecote. Heerlijk op smaak allebei en heerlijke saus! Salade was lekker die we erbij hadden.
    Het toetje konden we niet op dus hebben we dat niet genomen. De serveerster was erg vriendelijk en werkte hard. Onze complimenten 👍🏼. De kok kwam nog even kijken en heeft ons smakelijk eten gewenst. Echt een aanrader!

2. Weer heerlijk gegeten. Super service wat betreft mijn glutenvrije dieet. Top sfeertje en top gastvrouw.

3. Leuk, sfeervol, klein restaurant met open keuken. Heerlijk eten tegen goede prijs. Zeer vriendelijke bediening.

4. Heerlijk gegeten. We werden heel hartelijk ontvangen. We vonden de sfeer in het restaurant erg prettig, niet te druk zodat je fatsoenlijk en gesprek kunt volgen. De bediening was erg vriendelijk, de kok kwam meerdere keren aan onze tafel om te vragen of alles naar wens was. Ook voor glutenvrij was het prima geregeld.
    En echte aanrader, voor herhaling vatbaar.

5. Super fijn ontvangst. Mooie tafel naast de haard, prima wijn bij het heerlijk en mooi geserveerde eten. Genoten. Als je om half 7 binnen komt en pas rond 23 uur de zaak verlaat met zo'n verwend gevoel. Echt een aanrader!

6. Querine van Alen

Wij komen hier vaker en elke keer weer is alles perfect!
    Het eten is gewoon goed/lekker, ik vind het de beste kwaliteit in Almelo en de prijs kwaliteit verhouding is ook goed.
    We hebben een super leuke avond gehad, de bediening nam even de tijd om met ons te kletsen ook al was het druk. Zij deed dit helemaal in haar eentje, en ondanks de drukte zijn we niks te kort gekomen.

7. Harry Mijnsbergen

Verrassingsmenu was geweldig. Veel afwisseling en paste qua smaak allemaal perfect bij elkaar. Er werd heel veel aandacht besteed aan de gerechten en de opmaak. Goede interactie met keuken (open) en bediening.
    We blijven zeker terugkomen.
    Tip: vertaling van menu’s in Engels en Duits aan te bevelen.

8. Heerlijk gegeten!

9. Frank Ravesteijn

Meerdere keren geweest nu, elke keer heerlijk eten. Afgelopen zaterdag met bewondering gekeken hoe de chef alles precisie en snelheid klaarmaakte voor een zo goed als vol restaurant.
    Service was snel en heel plezierig en de sfeer erg gezellig.
    Komen zeker weer terug!

10. Top plek voor een heerlijk avondje uit!

11. Harry Mijnsbergen

Heerlijk gegeten met zeer prettige bediening. Ook goede/gemakkelijke interactie met keuken/kok.
    Het proeverijmenu is zeer aan te raden. Met een lekkere chianti is het helemaal compleet. Aanrader dus👍🏼

12. Stegehuis

Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Top!

13. Gewoon super lekker en altijd gezellig!

14. Eten was lekker, bediening was vlot en correct. Prijs kwaliteit verhouding prima, voor de geleverde kwaliteit mogen ze misschien wel iets meer rekenen.

15. Iveta Lemans

Toppie. Voor de 2× keer hier gegeten en weer een heel lekker gebakken lamsrack en eendenborst genomen.

16. Anita & Hans

Gezellig Restaurant met fijn personeel..Oog voor detail en klant..
    Geen massa.
    Hier wordt je hartelijk ontvangen en geven ze het gevoel dat je welkom bent.
    Eten is van hoge kwaliteit..

17. Eetgelegenheden net buiten het drukste uitgaansgebied, hebben ons al vaak verrast. Daarom proberen in elke nieuwe stad naar iets bijzonders te gaan. Zo hebben we Op de Proef ook gevonden. De open keuken is een bijzondere ervaring. Je ziet hoeveel aandacht elk element op een bord krijgt. En dat terwijl je gerechten niet lang duren voordat je het geserveerd krijgt. De smaken zijn verfijnd, de sfeer is goed, en de service is prettig en gezellig. Ga hier zeker eten als je het gevoel wilt hebben dat een topkok speciaal voor jou kookt. Heerlijk avondje gehad.

Fleur&Jeroen

18. Lekker eten in een gezellig restaurant! Zeker voor herhaling vatbaar!!

19. Prima gegeten, erg smaakvol maand menu. Leuke avond gehad.

20. Michel Tibbe

Heerlijk gegeten en top-bediening! Elk seizoen een andere menukaart met passende gerechten. Ik weet zeker dat ik komende zomer, herfst én winter terugkom!

21. We waren vroeg omdat we nog naar het theater gingen. Mooie open keuken, eten was lekker, bediening oké. Je kleding ruikt inderdaad naar het eten na afloop door de open keuken. Voor Almelo een prima restaurant!!!

22. Heerlijk gegeten: verrassende smaak combinaties. Erg creatief, ziet er ook mooi uit en smaakte heerlijk. Porties precies goed. Ongedwongen sfeer en goede service. Een aanrader.

23. Wij hebben lekker en zeer gezellig gegeten. Via Google zijn we bij jullie uitgekomen en was een goede keuze.

24. B.Klaas

Lekker eten, verrassend anders en creatief.

25. Dennis Visch

Een gezellige sfeer en fantastisch personeel. En natuurlijk weer heerlijk gegeten!

26. Johanneke Meijlof

Geweldig eten, echt culinaire hoogstandjes. Een gezellige sfeer met een mooie open keuken en Roberta is een hele goede gastvrouw.

27. Hans Hubers

Ontzettend leuke avond met overweldigend eten. Ronduit perfect.

28. Het eten en de bediening waren weer prima, zoals altijd! Wat mij betreft één van de beste restaurants in Almelo!

29. Wederom top gegeten, zowel voor- hoofd- als nagerecht waren heerlijk!!

30. James de Vries

Heerlijk gegeten bij Nico.

We hebben het verrassingsmenu gehad en ik heb genoten van alle gerechten die Nico ons voorgeschoteld heeft.

31. Maartje

Afgelopen vrijdagavond gegeten bij op de Proef. Het eten was heerlijk en de bediening top!

32. 8xopeenrij! Ieder jaar weer vieren we onze partners bij Nico en collega's. Het genieten blijft!

33. Leon van de Vondervoort

Reeds de nodige jaren komen we 1 x per jaar bij Nico tijdens ons bezoek aan Almelo. We kijken daar echt naar uit. Nico weet een mengeling aan smaken tot een mooi gerecht te maken. Ieder gerecht is op zich een streling voor de smaakpupillen. Jammer dat we door omstandigheden steeds onder tijdsdruk zitten.

34. Maarten Paalman

Een top avond gehad met heerlijk eten! Absolute aanrader!

35. Heerlijk gegeten. Helaas geen mogelijkheid om gebakken aardappeltjes na te bestellen, aangezien de aardappels op waren. Jammer!

36. G. Steennis

Fijne ambiance, prettige bediening, lekkere gerechten en goede prijs-kwaliteit-verhouding.

37. Jennifer Jansen

Heel lekker gegeten op 1e kerstdag. De open keuken vonden wij erg mooi. De gerechten waren heerlijk!

38. Zaterdagavond en slechts een 3tal tafels bezet tijdens de gehele avond. Vreemde gewaarwording in het goed aangeschreven restaurant. Lekker eten en bijzonder de open keuken te zien. Ook om de conversatie van de chefkok met de andere kok letterlijk te kunnen volgen... verder fijne avond gehad!

39. Blommestein

Lekker eten in een kleinschalig restaurant. Kijken in de open keuken en in alle rust eten. Wat oubollige muziek als enige opmerking. Zeer aan te raden.

40. We waren vroeg in de avond en hebben heerlijk gegeten en gedronken. Bijzonder was ook het samen vaststellen van de gerechten uitgaande van de menukaart waardoor de keuze enorm wordt

41. M.Derksen

Heerlijk gegeten. We hebben de proeverij met wijnarrangement gekozen. Bij elke gang drie gerechtjes en twee bijpassende wijnen. Echt voor herhaling vatbaar.

42. Heerlijk gegeten van het verrassingsmenu, een door de kok zelf samengesteld voor- hoofd- en nagerecht in de vorm van drie keer een proeverij. De bediening vertelde bij elke gang met veel passie wat er precies op je bord lag. Wat minder punten voor de service, aangezien we door twee mensen bediend werden. Nr 2 was naar mijn idee nog wat onervaren. De sfeer was goed, er stond een fijne playlist en door de open keuken zag je heel goed wat er daar gaande was. Erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar! Ben benieuwd wat er volgende maand op het menu staat!

43. Heerlijk gegeten en lekker buiten in de tuin gezeten. Sfeer is heel vriendelijk en gezellig. Snelle en vriendelijke bediening.

44. Alice Scheerder

Super goed gegeten, hele aardige en leuk bediening. Lekkere wijnen bij het eten. TOP avond
    Ook heel leuk met open keuken dat je kunt zien wat ze doen.

45. Hans en Fenny Ponsteen

Heerlijk gegeten! Geweldig hoe de smaken gecombineerd worden.

46. rob.veenvliet

Uitstekend gegeten. Zeer goed verzorgd, ook met de speciale wensen van mijn tafeldame op het gebied van dieet en allergie werd rekening gehouden. Persoonlijke aandacht van de chef hiervoor. Prima dus.

Slechts 1 minpuntje, wat zitten die toiletten op een vervelende plek en wat ziet dat er gedateerd uit.

47. Carina Zwaga

Heerlijk gegeten, geen standaard gerechten maar creatieve menu's. Fijne bediening.

48. I.Schaaij

Hier toch vaker lekker gegeten, maar dit keer kennelijk een min-dagje. Kwaliteit-prijs verhouding niet erg goed, sfeer flauwtjes, bediening niet betrokken en onprofessioneel. Helaas niet onder de indruk.

49. Simone Kienhuis

Elke keer weer genieten. Top eten en top sfeertje!

50. Familie von Piekartz

Wij zijn al diverse keren te gast geweest. Fantastisch eten en drinken, echt een topper.

51. Erik Didden

We gaan regelmatig bij Nico langs en het eten is altijd met de grootste zorg bereid. Sommige dagen kan het goed druk zijn maar mijn ervaring is dat het dan ook prima vertoeven is.
    Hoge kwaliteit van eten een echte aanrader.

52. Ineke Braakhuis

Heerlijk gegeten!

53. A Bannink

We hebben heerlijk gegeten. De gerechten worden met veel zorg en aandacht klaar gemaakt. Het was echt fantastisch. De bediening was ook goed!

54. Het voorgerecht was goed. Onvriendelijke bediening, kreeg mijn entrecote dusdanig rauw dat het bloed eruit kwam zonder het aangeraakt te hebben terwijl ik vooraf duidelijk aangegeven heb dat ik het niet rauw wilde hebben.

Lang gewacht op een een fles drinken en de kaart en een dessert werd ons afgeraden omdat het te lang zou duren.

55. Heerlijk gegeten bij Op de Proef. Kleine kaart, maar wat erop staat lijkt lekker. Het eten was erg lekker en de porties waren voor ons voldoende. Helaas was het erg rustig de avond dat wij er waren (2 tafeltjes), wellicht dat het komt doordat het restaurant wat verder uit het centrum ligt. Maar het restaurant is zeker de moeite waard om een stukje voor te lopen. Al een tijd niet zo lekker gegeten en we gaan zeker nog een keer weer.

56. Voor de tweede keer gegeten en zeker niet voor het laatst! Geweldige bediening. Heerlijk eten. De proeverij met wijn is echt een aanrader.

57. Martine Oude Booyink

Heerlijk gegeten, het zag er verzorgd uit, fijn dat er een open keuken is en vriendelijke bediening!

58. Jeroen van den Hoek

Het was weer een geweldige avond. Heerlijk gegeten en service met een lach!!

59. Marcel & Petra Imthorn

Voor de 2e keer gegeten bij Op de Proef, het was weer heerlijk! Bij een volgend bezoek aan Almelo gaan we zeker weer eten bij Op de Proef.

60. We hebben heerlijk gegeten en er wordt met aandacht geserveerd. De bediening is vriendelijk en gastvrij en de kok kookt met bezieling. De witte droge wijn was een genot om te proeven en de sfeer is bovenal gezellig.
    Bedankt namens Tina, Debbie, Iris en Carin

61. Uitstekende service en heerlijk gegeten. We hadden het proeverij menu genomen met het wijnarrangement. Een absolute aanrader!

62. Wij hebben heerlijk gegeten, het was een gezellige avond met ons gezin. Goed om op terug te kijken.

63. Afgelopen maandag hebben we met collega's een workshop gevolgd met wild. Heerlijke producten als houtduif, fazant en wild zwijn passeerden de revu. En met goede wijn erbij was het plaatje compleet. De workshop was prima opgezet met een goede balans tussen zelf actief aan de slag en tijd om te genieten van het eten. Echt een aanrader in deze tijd.

64. Buitengewoon heerlijk gekookt voor ons, smaakvol en goed gepresenteerd.
    Kook en bedienteam verdienen een dikke 10

65. Roscoe Bonvanie

Top ! Heerlijk gegeten. Alles vers bereidt door de kok, goede bediening door de altijd spontane Italiaanse Roberta.

66. Wij hebben heerlijk gegeten :)

1 minpuntje: Ik had in mijn voorgerecht een gerechtje met walnoten, erg lekker alleen niet als je tot 3x toe op het schilletje kauwt. Verder was het Top!

67. Wij hebben heerlijk gegeten. Er kwam alleen niemand vragen of alles naar wens was, of dat er nog iets bij moest.

68. Ruud Fikkert

Prima eten en drinken in een omgeving waar je je direct thuis voelt. Dat is de essentie van gezellig uit eten gaan. Culinair en bediening een feestje!!! Een regelrechte aanrader.

69. Het was voor ons een bijzondere ervaring, zo vlak bij de open keuken te zitten en zowel het bereiden als het opmaken van de gerechten te zien gebeuren.

We hadden gekozen voor de proeverij en daar hebben we geen spijt van gehad. 3 heerlijke voorgerechtjes gevolgd door een bord vol met allerlei vlees/vis gerechten. Heerlijk. Ook de 3 toetjes waren verrukkelijk.

Ook het contact met de bediening en de chef-kok maakten het geheel tot een ontspannen avond.

70. Willy Bijen

We hebben een heerlijke avond gehad. Ook mijn Internationale gasten uit allerlei landen in Europa vonden het eten heerlijk en de sfeer erg goed. Het was een prima start van de dealerdagen en daarbij speelde de kwaliteit van het verrassingsmenu en de bediening een grote rol!

Kenmerkend was dat niemand ook maar iets heeft laten staan. Ze hebben alles opgegeten en vonden het allemaal even lekker.

Bedankt voor de heerlijke avond.

Willy Bijen

71. Het eten was erg goed en de gerechten werden erg leuk opgemaakt. Toen we binnen kwamen schrokken we wel, het was erg rustig, meestal geen goed teken. Het was gelukkig loos alarm, het eten was erg goed!

72. Super restaurant.. heerlijk gegeten. De topkok, Nico, zet iets verrukkelijks op tafel. De smaak ervaring en opmaak van de borden... ongelooflijk. De bediening is ook super, erg vriendelijk. Samengevat.. een echte aanrader. Wij komen zeker terug.
    Groetjes Peter en Marianne.

73. Yvonne Munsterhuis

Heeeerlijk gegeten in de binnentuin. We waanden ons ergens in Toscane ook door het mooie weer natuurlijk.
    De binnentuin zag er erg gezellig uit en de gerechten waren vol zorg gemaakt. Echt aan te bevelen. Bediening was vlot en gezellig. Wij gaan zeker nog een keer!!
    Groet Yvonne en Thea (Funny en Fanny)

74. Rob Mulder

We hebben de proeverij gedaan met het wijn arrangement. Heerlijk gegeten en genoten. We komen zeker nog een keer terug.

75. Linda Edens

Super gezellige tuin/terras om heerlijk tot in de late uurtjes heerlijk te eten.

76. Heerlijk gegeten en genoten. Aanrader als je in Almelo bent.

77. Voor degene die houd van fijn proeven, en wat anders op de menukaart wilt, is het een leuk restaurant om aan te bevelen. Voor degene die niet veel meer kent dan wokken en zijn buikje opgeblazen vol eten wilt, zou ik het niet aanraden. Dat wil niet zeggen dat je hier te weinig krijgt, je krijgt genoeg voor een 3 gangen menu.

De bediening is vriendelijk, het eten prima, ziet er mooi en smakelijk uit. Alleen in mijn geval met 8 mensen buiten eten, wat aanvankelijk leuk was, eindigde het laatste uurtje toch wel een beetje met kippenvel i.v.m. afkoeling van de buiten temperatuur! Daar zou ik als aanbeveling voor de restauranthouder(s) een Heather neer plaatsen. Want is het is jammer dat de sfeer, wat eigenlijk een 8 of 9 was, uiteindelijk een 7 wordt.

Ik zie mezelf er nog wel een keertje terugkomen.

Groeten,
    Paolo Caruso

Almelo

78. Sven Hubers

Weer lekker gegeten in het gezellige restaurant Op de Proef. Een proeverij van verschillende gerechten met bijpassende wijnen. We vonden dat het tempo wel iets langzamer mocht zodat we ook lekker lang konden genieten van de wijn. Maar na aangeven hield de kok hier ook rekening mee.

We hadden om nog een extra tussengerecht gevraagd en dit was ook mogelijk. We werden verrast met een heerlijk gerecht met een proeverij van verschillende soorten vlees, een buitengewoon goede risotto en heerlijk bereide bietjes.

Zeer goed!

80. Henry van Dijk

Afgelopen zaterdag zijn mijn vriendin en ik wezen eten bij Op de Proef. Vooraf had ik bij de reservering aangegeven dat mijn vriendin een lactose-allergie heeft. Dit was geen probleem volgens Nico.

Hij heeft inderdaad niet gelogen. Gelijk bij binnenkomst werd gevraagd wie van ons 2 geen zuivel/lactose mocht eten. Zo konden ze hier met de broodjes vooraf rekening mee houden. In plaats van een knoflooksausje werd er een alternatief geserveerd, zodat we beiden van een broodje konden genieten vooraf.
    Ook bij het voor- en hoofdgerecht werd hier goed rekening mee gehouden. De kok kwam nog een aantal keren aan tafel om te vragen of iets wel of niet kon en vertelde dan welk alternatief hij voorstelde.
    Zowel mijn vriendin als ik hebben heerlijk genoten van onze voor- en hoofdgerechten.

Uiteraard hoort er bij een diner een dessert. Dit gaf met het oog op de lactose-allergie iets meer problemen, maar de kok heeft een voortreffelijk dessert bereid voor ons. Volledig naar eigen inzicht en buiten de kaart om, maar het was top!

Mijn vriendin was helemaal in haar nopjes, omdat er nog geen restaurant was geweest waar zo goed werd meegedacht!
    Voor ons beide een top avond en we zullen zeker vaker een bezoek brengen aan Op de Proef!

81. Aardige plek om te eten, maar geen uitschieter. Aan het interieur is geen binnenhuisarchitect te pas gekomen. Leuke open keuken. Maar waarom zit bijna niemand voorin? En waarom werd slechts één van de twee personen aan tafel aangesproken?

82. Martien Veldhuijzen

Fijne zaterdagavond bij Op de Proef: lekker eten, gezellige ambiance, en vriendelijke, vlotte service.

83. Emy & Jan

Niet druk op woensdag, wel goed en lekker! Zeker de prijs waard en voor herhaling vatbaar!

84. Jolanda Berends

Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij "Op de proef". Dit keer waren we met vrienden die ook smakelijk hebben gegeten. Nog een lekker citroenlikeurtje na. Super, geweldig, tot gauw!

85. Inge

86. jos en Peter

Heerlijk, lekker en gezellig. Het was weer een verrassing!

87. We hebben een heerlijk verrassing-driegangen-menu gegeten van de chef. Bijzondere variatie van smaak, geur en perfecte kwaliteit. In een sfeervolle ruimte met vrienden genoten.

88. Ondanks dat het erg druk was, was het eten heerlijk! Alles zag er zeer verzorgd uit! En er was niets te merken van een stress situatie. Wij hebben een fantastische avond gehad!

89. wilco-marja

Het is hier goed verzorgd en er wordt veel aandacht geschonken aan het bereiden van de maaltijd in de open keuken. Ook de bediening is vriendelijk.

90. vd Tillaart

Tijdens een personeelsuitje hebben we gegeten bij "op de proef". Op speciaal verzoek van ons hebben we dit laten combineren met een wijnproeverij, welke werd verzorgd door een sommelier uit de buurt.

We hebben heerlijk gegeten, en bij elk gerecht (en elke wijn) een keurige uitleg ontvangen over de ingrediënten. Als hoofdgerecht en tevens het hoogtepunt van de avond hebben we een heerlijke black angus gegeten.

Als ik in de buurt van Almelo zou wonen zou ik er regelmatig te vinden zijn!

91. Geweldig restaurant, zeer mooie en smaakvolle gerechten..
    Top!!

Echt een aanrader en ontzettend goedkoop.

92. Ik heb samen met m'n vriendin gegeten bij "Op de proef". Eten was heerlijk! Heb zeer genoten. Ook het personeel was vriendelijk! Doordat het restaurant een open keuken heeft kun je de "chef" van alles vragen, zelfs of hij nog iets speciaals voor je kan maken. Prima aanrader!!!!

93. Lees de heel positieve recensies vanmiddag op eet.nu omdat we iets anders wilden dan een aantal dagen uitmuntend dineren in ons 4 sterrenhotel in De Lutte. Op de Proef was echt iets anders. De chef kok wist prima raad met mijn dieetwensen en de sous-chef had er veel werk van gemaakt. Smaakvol, sfeervol en verrassend weinig tafeltjes bezet. Donderdag blijkt de slechtste uit eten dag te zijn van de week. Gelukkig in schril contrast met de bezoekersaantallen de rest van de week.
    Op de proef was voor ons geslaagd!

94. Wijngaarden

Uitstekende bediening en service. Eten was heel erg lekker. Wij komen zeker terug!

95. Vriendelijk personeel, lekker gegeten en met de open keuken kun je mooi kijken hoe jouw eten wordt bereidt.

96. Justine

Eerste keer dat ik hier gegeten heb, prima restaurant. Heerlijk gegeten, bediening was echt heel vriendelijk en hun service is goed.
    Daarnaast lekker eten met veel smaak en prima verhouding prijs/kwaliteit.
    Een echte aanrader om hier te gaan eten.

97. Geweldig sympathiek personeel - van onthaal, bediening tot chef - allen even joviaal. Het eten was met zorg bereid (perfect gecarameliseerd vlees, knapperig gestoomde groenten, slaatjes en verfijnde sausjes), zeer genereuze porties en originele smaakpaletten die - zonder overdrijven! - tot de laatste hap verrassen.. Zelfs de frietjes konden wij als Belgen appreciëren ;-) Kortom: méér dan een bezoekje waard!

98. Fam. Rangel

Vlotte en vriendelijke correcte bediening. Geen geneuzel. Goed wijnadvies gekregen. Kortom onze waardering is tot uiting gebracht met een dikke fooi!!

99. Het is niet de eerste, en zeker niet de laatste keer dat we bij op de proef zijn geweest.
    Heerlijke eten, goede uitleg, genoeg keuze, en niet al te groot restaurant, gemoedelijk, gezellig.
    Goede bediening, dus alles perfect!

Volgende pagina