Op het Stadhuisplein, tegenover het gemeentehuis, ligt een grote parkeergarage welke 24 uur per dag geopend is (kosten € 1,50 per uur.). Tevens zijn er enkele parkeerplaatsen in de Hagengracht.
    Na 18.00 mag daar vrij geparkeerd worden, met uitzondering van donderdagavond (koopavond).

Het NS treinstation en het busstation liggen op circa 10 minuten lopen van Nielz Café-Restaurant.

ma vanaf 10:00

1321419315 83
1405512068 73
1481195546 68
1523241922 68

1. Voor mensen met een dieet zeer zeker niet aan te bevelen. Keuken mist basiskennis over allergieën en probeert je ‘onveilige’ dingen aan te smeren. Wil je dat niet accepteren (en dus met de complimenten van de chef ziek worden) is er geen alternatief mogelijk.

Na een glas drinken maar weer vertrokken.

2. Woensdag 10 april besloten wij om samen met onze zoon een hapje te eten bij Nielz.
    Het was alweer enkele maanden geleden dat wij er voor de laatste keer hadden gegeten. Wat een teleurstelling. Ik had twee armetierige smakeloze stokjes kip sate drijvend in een bord vol ketjapsaus. Bakje friet en een bodempje rauwkost in een zelfde bakje. ( is wel bij te bestellen). Als je de friet en rauwkost op je bord schept zwemmen ze in de achtergebleven ketjapsaus. Mijn vrouw nam omdat zij niet zoveel trek had alleen een voorgerecht. Een zeer matige carpazzo. De weekschotel van mijn zoon was goed. Mijn zoon nam als dessert een chocolade mousse. Deze werd geserveerd in een patatzak. Blijkbaar een zeer creatieve kok. Wij beperken ons in de toekomst tot een drankje op het terras.

3. Super dat er een aparte glutenvrije kaart is. Veel gerechten en broodjes glutenvrij. Dit kom ik zelden zo tegen! Eten smaakte prima! Echt een aanrader! Vriendelijk jong personeel!

4. We hadden een gereserveerde high wine… Op t eerste drankje moesten we 3 kwartier wachten, brood van ronde 1 stond er al wel. Ronde 2 moesten we om vragen, duurde ook een tijd, en ronde 3 moesten we ook zelf weer om vragen en duurde ook lang. De hapjes vond ik matig voor wat je ervoor betaald. De tortilla's van ronde 3… alles in 1 bak… kaas en 2 soorten saus erover… moest je met 5 persoon in 1 bak graaien door de saus. Nee vond ik geen hoogtepunt. Voor het geld had ik meer verwacht. De gezelligheid maak je zelf. Ik zou geen tweede keer de high wine doen. Service was echt zeer matig.

5. Op 19 nov. j.l. hadden we een high wine & beer. Het was allemaal heerlijk.
    Bij het afrekenen moest ik iets bijbetalen. Ik pakte zonder te kijken het wisselgeld aan. Dom dus, en liep naar buiten waar de vrienden waar we mee waren stonden te wachten.
    Toen we buiten stonden kwam de ober eraan die mij het wisselgeld had terug gegeven met 10 euro in de hand.
    Hij had zich verrekend en gaf me het geld alsnog.
    Daarvoor heb ik hem natuurlijk bedankt. Bij deze nog een keer.
    Beter laat dan nooit!!

6. Wij hadden rereserveerd om 8 uur. We komen aan en alles zit vol. We moesten hierdoor 15 mij aan de balie wachten, toen werden we doorverwezen naar een 6 persoons tafel. We zaten met 2 stelletjes aan de zelfde tafel terwijl we die anderen niet eens kende. Heel erg raar. Baal hier erg van want normaal eten we daar super maar door deze ervaring denk ik niet dat ik er nog weer kom.

7. Aan het marktplein in Almelo ligt Nielz. Je zult er maar zitten, in een stad waar volgens Herman Finkers "altijd wat te doen" is, maar waar de leegstand in de winkelstraat schrikbarend is en waar het centrum uitblinkt door ongezelligheid. Nee, een trekpleister is Almelo niet. Maar áls je er dan toch moet zijn, is Nielz geen slecht adres. De jeugdige bediening doet erg haar best, het eten is niet spectaculair maar heel aardig, de koffie is goed. Bij mooi weer zit je lekker buiten op het terras. Voor Almelose begrippen helemaal niet verkeerd!

8. Na 15 minuten maar zelf gevraagd of we wat konden bestellen. Half uur op ons eten gewacht. Afruimen duurde ook lang. Eten was goed. Personeel mag wel iets allerter zijn. Damestoilet was ronduit smerig het stonk maar urine en de vloer was nat. Vraag me af hoe schoon de keuken dan is...

9. Wij hebben heerlijk gegeten, ik saté van kippedij en mijn man biefstukpuntjes besteld, maar kreeg een hele biefstuk die voortreffelijk was.

10. Lunch besteld op 06-01-2017. Wrap zalm besteld. Erg op verheugd, maar helaas was de zalm niet te proeven. Grotendeels was het sla. En dat voor de prijs van €6,50.

De sfeer en service niet beoordeeld omdat dit niet van toepassing was.

11. Gisteren voor het eerst een high wine gedaan bij NielZ. Toen we binnenkwamen was de tafel al mooi gedekt en stond alles klaar. Het concept van een high wine werd uitgelegd en we konden onze drankjes kiezen en kregen eerst een mandje stokbrood met knoflooksaus. Daarna zouden de koude hapjes komen, maar daar moesten we erg lang op wachten. Ik had het idee dat ze ons een beetje vergeten waren en hebben dus zelf maar om een volgend drankje en de koude hapjes gevraagd. Deze waren heerlijk! Daarna werd er wel gekeken wanneer de warme hapjes konden worden geserveerd en hier hoefden we ook niet lang op te wachten. Ook de warme hapjes waren heerlijk en alles was ruim voldoende. Eet niet teveel van te voren, want dit voldoet als een gewone avondmaaltijd. Goede kwaliteit en het personeel was vriendelijk als altijd, we hebben een top avond gehad!

12. Lisette Deursen

24 Dec, 5 uur high wijn met z'n vieren. Had in oktober al besteld. Kom je binnen, zeg je "tafel voor vier en de naam". "Sorry maar u staat niet in het boek. Momentje..."
    Chantal zegt "loopt u maar even mee". Vanaf dat moment hebben we een tafel en een top avond gehad. Ook de rest van het personeel bedankt voor de gezellige bijdrage aan onze kerstavond. 👍🎉

13. Ellen kleine schaars

We hebben genoten van ons uitje adhv een waardebon van Nielz. Top! Super aardige serveerster. Lekker eten. Bedankt Nielz voor de aangeboden 2e kans.

14. Mijn gewoonlijke gerecht gegeten, namelijk kipdij met ketjapsaus. Deze neem ik al 2 jaren. In die 2 jaren zie ik de kwaliteit van het gerecht achteruit gaan. Nu op een dergelijk dieptepunt dat ik deze nooit meer zal nemen. Een erg kant en klare uitstraling en smaak. Daarnaast kan het restaurantgedeelte een behoorlijke schoonmaak gebruiken. Het is er vies en er zijn veel vliegjes. De bediening was erg vriendelijk en accuraat.

15. Antoinette

Wij hadden gereserveerd 4 personen 2 kinderen geen stokbrood. Zoals vermeld staat en tussen het voorgerecht en hoofd gerecht meer dan een uur wij moesten de serveerster nog er bij halen "sorry" wordt er dan gezegd, Nee, ik zou er niet makkelijk weer terug komen

16. Wij besloten wat te drinken bij Nielz na onze wandeling. Ik had vijf euro bij me en de portomonaie in de auto gelaten. Ik dacht dat dit ruim voldoende was. Kwam dus een euro te kort. Ik stelde voor om snel heen en weer te lopen. Dat mocht niet. Ik stelde vervolgens voor om mijn mobiel bij Nielz te laten. Mocht ook niet. Een van ons moest blijven zitten terwijl de ander de portomonaie moest halen!!!! Hier kom ik dus nooit weer!!!! 0 voor vertrouwen en gastvrijheid.

17. Yvonne van Haaften

Derde keer gegeten, weer helemaal top en superservice. Helaas was mijn spaghetti beetje aan de kouwe kant, maar mag de rest niet drukken. Als we weer ns een keer in Almelo zijn vanuit het westen, eten we er gewoon weer!!

18. Vandaag gebruik gemaakt van de highwine bonnen van Nielz, een dikke 10 voor de desbetreffende bediening en de heerlijke hapjes.

Bedankt!!

19. Bianca

20. Ik kom regelmatig bij Nielz, bijna wekelijks, voor een kop koffie of een lunch. Zo nu en dan ook voor een avondmaaltijd. Altijd goed en lekker eten voor een goede prijs. Zomers heerlijk op het terras en in de winter lekker binnen bij de kachel.
    Het personeel is altijd zeer vriendelijk en zodra je regelmatig komt kennen ze je ook. Koffie staat bijna klaar als ik binnen stap. De bediening bestaat wel uit veel jonge mensen, welke misschien niet altijd het overzicht behouden zodra het drukker wordt. Maar de meer ervaren medewerkers springen prima bij. Ik heb er persoonlijk geen problemen mee. Als ik er kom, heb ik tijd en wil ik rustig de krant kunnen lezen of een praatje kunnen maken met anderen.

Ik lees veel recensies dat er lang gewacht moet worden voordat je het bestelde gekregen hebt, dat het personeel niets staat te doen.
    Ik ben zelf een horeca-man en ken de slagen van de zweep. Ik ben ook bekend met de manier waarop mensen klagen, er wordt altijd van een mug een olifant gemaakt. Ik denk dat een bedrijf als Nielz dit niet verdient.

Zoals ik zeg is het personeel altijd vriendelijk en de enige keren dat ik langer op mijn drankje heb moeten wachten was wanneer het erg druk was of wanneer er een probleem met het koffieapparaat was. Mensen kunnen niet verwachten dat bij grote drukte de bediening om de 2 minuten aan je tafel staat om je bestelling op te nemen of dat na bestellen binnen 2 minuten je drankje voor je neus staat.

Het eten dat ik daar bestel is altijd lekker op smaak, echt verrukkelijk. Als kok ben ik toch ook wel kritisch wat eten betreft, maar het eten bij Nielz is altijd lekker. De kaart is precies goed, niet overdreven veel keus maar wel voldoende om allerlei verschillende gerechten te kunnen proberen.

De sfeer is altijd gezellig en het personeel werkt daar zeker aan mee. Ik las ook ergens dat de tafels niet snel leeggehaald worden. Nou als ik er ben zie ik de tafels leeggehaald worden zodra de gasten weg zijn. Het komt wel voor dat de mensen echt net zijn vertrokken en dat andere mensen direct de tafel weer bezetten. Dan kun je natuurlijk niet verwachten dat de tafel direct weer leeg is. Je kiest er immers zelf voor om aan die tafel te gaan zitten.

Maar goed, ik ben zeer tevreden over het totaalpakket dat Nielz aanbiedt. Ik zal zeker terug blijven komen voor een lekker kopje koffie of wat te eten.

21. Helaas zijn de laatste 2 keren niet zo goed bevallen. High tea gereserveerd voor 5 personen en we krijgen een krap tafeltje met 4 stoelen waarvan 1 de poot zowat afviel, andere hapjes dan op de site aangegeven. En de kaart in nielz zelf is weer anders.. Thee en hapjes stonden op tafel, na vragen van het sap en water duurde dat 25 minuten. Vieze glazen.. En daar betaal je dan €20 voor! Jammer.

De keer ervoor werden we op het terras niet opgemerkt, na bestellen hadden we de drankjes al heel snel en de cheesecake kwam uit Japan ofzo want dat duurde een halfuur en 2x vragen..

22. De laatste tijd gaat Nielz hard achteruit. De bediening is ontzettend traag, wenk je naar een bediende die staat te kletsen met een collega; kijkt hij langs je heen alsof hij je niet ziet. Dit meerdere keren!! Zeg je dat het lang duurt; wordt er gezegd dat het druk is. Zeg je; druk met kletsen; komt er een slappe sorry af. Zaak zat niet eens halfvol. Vervolgens moet je 15 minuten wachten tot je drinken er een keer is. De broodjes worden op het bord gepleurd dan kun je ze net zo goed thuis eten voor dat geld. Bitterballen garnituur en snacks ERG prijzig voor wat je krijgt. Stelt niets voor. Geen Nielz meer voor mij. TIP; school het personeel beter. Drankjes zijn inkomsten, staan kletsen is alleen maar verlies.

23. Bij Nielz Café/Restaurant bent u aan het goede adres voor een gezellig kopje koffie op de markt tot lange avonden tafelen. Ook leuk om te melden is dat Nielz dit jaar 12 jaar bestaat! :)

24. Leuk bruin café, ook heerlijk om op het terras te zitten. Personeel is goed en snel. Eten is goed, alleen had de kaart iets uitgebreider gemogen.

25. Leuk en lekker, maar bediening heeft moeite met afrekenen. Rekenen is misschien een ding wat ze nog kunnen leren. Wel vriendelijke bediening.

26. Laatst met een grote groep een high wine / high beer gedaan bij Nielz.

De sfeer bij Nielz is gezellig en ongedwongen. Het was wel behoorlijk druk. De bediening was niet ingespeeld op de drukte. We werden door 4 verschillende mensen geholpen, overigens allemaal vriendelijk. Wel was het daardoor ongeorganiseerd en traag.

De koppen thee vooraf kwamen snel, maar werden niet opgehaald toen de etagères met hapjes kwamen. Daarop hebben we de koppen zelf maar naar de bar gebracht, aangezien er geen ruimte was op tafel.

De etagères met hapjes stonden snel op tafel, in tegenstelling tot het bijbehorende wijn en het bier, waar we zeker 10 minuten op hebben gewacht terwijl de hapjes al op tafel stonden. Om tafelwater bij de wijn hebben we 3 keer moeten vragen en kregen we na zo'n 20 minuten. Het was druk, maar dat was niet netjes.

De kwaliteit van de hapjes zijn voor de prijs onder de maat, met name de warme hapjes. Het stokbrood wat op tafel wordt gezet is goedkoop afbakbrood en de pestosaus waterig. Goedkope blokjes kaas en erg veel olijven terwijl veel mensen deze niet lusten. De stukjes wrap en belegd stokbrood zijn wel lekker.

De 'warme hapjes' stellen erg teleur, het is namelijk gewoon een schaaltje goedkope bittergarnituur, waarvan de meerderheid niet lekker is. Hier is gemakkelijk verbetering te brengen, bijvoorbeeld door een lekker stukje quiche, klein satéstokje en/of deeghapje te presenteren.

Tot slot is het ons opgevallen hoeveel glas en borden het personeel liet vallen. Wij zaten dicht bij de keuken en hebben in zo'n 2,5 uur zeker 6 keer een dienblad borden en glazen over de vloer zien gaan.

Kortom; personeel vriendelijk maar ongeorganiseerd en weinig attent. Kwaliteit van de hapjes is vooral bij de warme hapjes ver onder de maat. Wel een gezellige sfeer.

27. Kom regelmatig bij Nielz en het is elke keer weer genieten.
    Bediening is vriendelijk en netjes. De laatste keer moest ik wel wat lang wachten op m'n eten maar het was het allemaal waard. Het smaakte heerlijk en het heel erg betaalbaar. Zeker een goede prijs voor goed eten en een gezellige avond.

28. Hendrik 136 punten

Nielz is een zeer gezellig restaurant, waarbij je heerlijk kunt eten. De bediening is goed en heeft oog voor de klant. Het eten is gevarieerd, waarbij ik iedereen adviseer om een keer de daghap te nemen. Kortom een goed restaurant met een prima prijs-/ kwaliteit verhouding.

29. Wij zijn vrijdagavond 12 april wezen borrelen bij Nielz met een groep collega's. Wij hebben genoten van de heerlijke hapjes! De bar achter was al gereserveerd voor ons en alles stond al klaar. Goed verzorgd, goede bediening!! Leuke 2 uurtjes gehad. Bedankt!!!
    De groep van terStal.

30. Gisteren gegeten bij Nielz.
    Geen goede ervaring. Het eten was smaakloos en bediening zeer traag en arrogant.

31. Wij zijn tot nu toe 3x bij NielZ wezen eten, en wat ons die 3x is opgevallen: Je moet de achtergelaten etensresten van je voorganger zelf weghalen. Bediening is niet attent (ook op terras); vaak moet je erg lang wachten tot er iemand komt, of ze zien je niet eens. In het restaurant zit je zo opgepropt; ik kreeg regelmatig een zwiep van een geparfumeerde paardenstaart van mijn schuin-naast buurvrouw boven mijn bord.
    Varkenshaas was aan de dikke kant rauw, aan de andere kant te doorbakken. Dat moet niet mogen. Helaas dus geen goede ervaring. Wel geschikt om met collega's aan de borrel te gaan met bitterballen erbij. Helaas is ook dan de bediening niet even alert.

32. Prima paasbrunch gehad voor een acceptabele prijs!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

fjk 10-4-2012

33. S 25 punten

Je kunt hier goed eten. Ook is het terras met mooi weer altijd gezellig. Geen slecht woord over te vertellen. :) Een aanrader!

34. Blijft goed! Vooral de Texas ribs zijn hier heerlijk!

35. toon

36. Ongedwongen sfeer. Heerlijk gegeten voor een fatsoenlijke prijs. Bediening ook vriendelijk.

37. Goede sfeer en geschikt om met de kids naartoe te gaan. Ze hebben zich prima vermaakt in de speelhoek achterin.

Het eten was lekker voor een goede prijs.

38. Lekker eten voor een hele redelijke prijs. Gezellig "bruin cafe" achtig restaurant met een heel groot terras. Ook heel erg geschikt om met kinderen naartoe te gaan.

39. In Almelo kun je op diverse locaties prima eten.

Toch biedt Nielz een geheel eigen prettige sfeer en beleving.

Goed eten, zowel de daghap als een menu.. en voor een super prijs.

40. Chapeau voor dit heerlijk no nonsense eetcafé! Gezellige sfeer, leuk en attent personeel en last but not least: heerlijk eten voor weinig geld. De (naar we later begrepen) eigenaar kwam persoonlijk vragen of alles naar wens was.

Binnenkort opent de eigenaar in Almelo een tweede restaurant: Zuid. Als dit nét zo goed is, belooft het wat!

41. Aardig personeel, wachttijd eten (7), indeling restaurant; wel sfeer vol, eigenlijk net iets te klein om een goed geheel te kunnen creëren. Garnituur is echt fantastisch, vlees ruim voldoende.

Je kunt er lekker afgeschermd zitten achterin of betrokken zijn bij het cafe voorin. Heel gezellig, kom vooral op tijd en reserveer ook op tijd.

42. De laatste dag van onze vakantie hier gegeten. Eigenlijk op zoek naar iets anders, kwamen we mede door het regenachtige weer hier terecht. Gelukkig maar!

Ondanks de drukte op deze zondagavond was er nog een tafeltje voor twee over. We hebben genoten van ons vier gangen verrassingsmenu waarin eigenlijk alles goed was. Het duurde soms wat langer tussen de gangen door, maar met goed gezelschap bij je aan tafel is dat geen probleem.

Vriendelijk personeel, attent en jonge gemotiveerde keukenbrigade. Mochten we ooit nog eens in de buurt zijn dan komen we zeker nog een maal terug!

43. Een tijd geleden hier gegeten met wat vrienden. De sfeer en het eten & drinken is goed. De prijs/kwaliteit heeft dan ook over het algemeen betrekking over bovengenoemde zaken. De service vond ik ronduit slecht. De bediening bestond die avond uit 2 jonge dames die voor het eerst hier werkten onder begeleiding van een derde persoon. Bij het voorgerecht hadden wij een glas wijn besteld die bij mij op het bord belandde en bij een vriend van mij die naast mij zat voor een deel over de kleding ging. Gelukkig was het witte wijn, maar we moesten het doen met de excuses en een nieuw voorgerecht en een nieuw glas wijn. Niks niet; 'dit is van het huis' we hebben er gewoon voor moeten betalen. Uiteraard niets mis mee dat we voor het eten moeten betalen, dat doen we overal, maar een rondje van de zaak was wel zo netjes geweest.

44. Arjan 14 punten

Lekker gezellig eetcafetje. Mooi terras met luxe stoelen.

Binnen twee verdiepingen.

Ik vind het geheel best gezellig en het is er lekker druk.

Het eten is prima, evenals de kwaliteit ervan. Valt wel aan te raden!

45. Lekker broodje warm vlees gehad. Met een heerlijk zonnetje op het terras. Bediening wat aan de trage kant. Verder prima tent.

46. Super gezellig! Goed eten en fijne ambiance. Goede bediening en altijd genoeg eten... Wij hebben hier al heel wat fijne avondjes door gebracht.

47. Gezellige plek om een avond met vrienden door te brengen.

Al meerdere avonden ons daar prima vermaakt.

Eten was altijd goed en medewerkers erg gastvrij....

Hier komen we nog regelmatig terug.

48. Erg gezellig hier. Wij komen hier geregeld en dan vooral voor de lekker spare-ribs. Heerlijk gewoon.

49. Boris Henks

Het café is een beetje rommelig, net zoals het personeel. Totaal geen oog voor mensen die binnenkomen en het loopt maar wat te ouwehoeren met de "bekende/vaste" gasten. Geen stijl!

Na drie keer te hebben gewenkt kwam er nog niemand, dan maar zelf richting de bar...

Geholpen door een aardige meid, maar die hoort niet in de horeca thuis. Een paar simpele vragen over de menukaart kon ze me niet beantwoorden.

Ben zonder iets te hebben gegeten óf gedronken maar weggegaan. Bar-slechte tent :-S.

1,3
  50. We vonden nog net een beetje tijd tussen onze bedrijven door, om een hapje te gaan eten.

Goh wat was het druk vanavond bij Nielz. Gezellig! En ook terecht, mensen weten wel waar ze op donderdagavond het beste kunnen gaan eten in Almelo. We kwamen op het drukste tijdstip zonder reservering binnen, maar werden erg vriendelijk toegesproken. We kozen ervoor aan het hoekje van de bar te gaan zitten en daar wat te eten. Helemaal prima. De sfeer is overal in de zaak goed, ook aan het hoekje van de bar!

Eten als altijd heerlijk en snel geserveerd, ondanks de drukte. Complimenten aan het personeel. We komen ook snel weer een keer terug!

51. Nielz is in 1 woord geweldig. Kom er al jaren. Vaak met vrienden uit het Westen, die zijn helemaal gek van Nielz.

52. Ben er pas geleden weer geweest en het was goed.

Soms is het heel druk en kan het langer duren, maar dat vind ik te begrijpen.

53. Rick van Vloot

Nielz is een erg gezellig en warm bedrijf.

Ik kom er erg vaak om een hapje te eten.

De wijn kaart is ook echt een aanrader, van de zomer veel van hun nieuwe rosé weg gedronken op warme zomer avonden.

Het personeel staat altijd voor je klaar met een dekentje of een bakje water voor de hond.

Al met al een top tent!

54. Doet zich " geweldiger "voor dan het in werkelijkheid is.

Personeel is ongeinteresseerd en kletst er wat af. (onder elkaar)

Zou de baas toch eens meer op moeten letten, nieuwkomers schrikt dit nogal af.

De eigenaar heeft zich inmiddels met mij, per e-mail, in verbinding gesteld, ik heb hem namelijk ook rechttreeks van mijn klacht op de hoogte gebracht. (via zijn eigen website)

De eigenaar heeft mij verzekerd continu aan de kwaliteit te werken en deze kritiek zeker een punt van aandacht voor hem zal zijn.

Ik ben benieuwd en zal me ook zeker melden als ik verbetering kan vaststellen.

Eerlijk is eerlijk!

55. Gezellig qua opbouw en een aardige menukaart.

Voor een lunch of een terrasbezoek uitstekend geschikt.

Goed.

56. Tijmen Rutering

Zeer goede tent, prijs/kwaliteit is helemaal top.

Ook heel leuk personeel, je wordt altijd gegroet.

Echt een aanrader voor iedereen!

57. Martijn Huisman

Ik kan me zo voorstellen wanneer je een band hebt met het personeel je veel aandacht en service krijgt. Maar als nieuwe klant wordt je zeer slecht bedient, en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Arrogantie ten top, ze zagen ons al een tijd zitten en toch werden klanten die na ons binnen kwamen eerder geholpen en een gesprekje mee gevoerd alsof ze deze al jaren kenden. Het eten is middelmatig tot goed. Althans de prijs is te hoog voor de geleverde kwaliteit. Een jaar of vier geleden ben ik hier meermaals geweest en toen was het vele malen beter. Erg jammer en niet voor herhaling vatbaar.

58. Eten was slecht, prijs was te duur voor wat je kreeg, personeel was onvriendelijk, onbehulpzaam en niet sociaal.

Geen enkele sfeer.

Als je een tosti wil hebben ok, maar een lekker hapje eten kun je wel vergeten daar.

59. Prima zaak! Zeer attent en alert perzoneel. Abzoluut niet te beroerd om het je naar de zin te maken. Bovendien uitztekende prijz/kwaliteit verhouding! Aanrader om een 10-ztrippenkaart van dit gezellige eetcafë te nemen!

60. Heb hier gisteren nog gegeten.

En het eten was heerlijk, alleen jammer dat de bediening soms een beetje weinig alert is bij dit bedrijf ( met name met drank)

61. bert doldersum

Pak daar geregeld drankje en hapje met vrouw en kinderen.

Super tent, helemaal goed.

Goed zo Nielz.

62. Super Tent, eten was snel en goed,

En echt goedkoop.

63. Ik vind wel jammer dat er minder te proeven is nu bij Nielzz. En zo weinig. Een jaartje was het perfect te eten maar nu valt er heel veel tegen.

64. Lekker gegeten, is duidelijk vooruitgegaan in het laatste jaar.
    Altijd druk reserveren aanbevolen, moest zelf een paar keer noodgedwongen ergens anders eten.

65. ons vaste adresje voor gezellig, ontspannen en lekker eten.
    zo vind je er in de wijde omgeving niet één! Niels en Floortje zijn leuke en aardige gastheer en vrouw, evenals hun personeel overigens.
    een echte aanrader

66. gerrie oldenhof

je kan er heerlijk eten en gezellig zitten nu nog een verwarmd terrasbuiten dat zou super zijn wie weet komt dat nog

67. Goed gegeten.zeer veel aandacht voor kleine kinderen.ruikt wel een beetje bedompt.

68. Hebben er lekker en heel gezellig gegeten. Alleen jammer dat de kok zelf al zoveel peper op het eten had gedaan. Was niet nodig want peper stond er ook op tafel dus dat kan men er zelf wel meer op doen! Verder was alles heel erg lekker. Echt toppie!

69. Nielz is echt een goede stek om gezellig , lekker en goedkoop te eten. Jammer van 2 slechte ervaringen met de bediening (1× bestelling vergeten, 1× hadden we het idee dat de ober niet helemaal wakker was :) Maar verder top. Hier al erg vaak gegeten en de rest van de ervaringen waren goed.