Welkom, ik ben An!

Anneke Rutgers, eigenaresse van De Tafel van An en B&B Bij An

Hallo,

Ik ben An, eigenaresse van De Tafel van An.

Als echte levensgenieter, laat ik mij wijn, bier en spijs goed smaken. Ik hou van lezen en verslind stapels kookboeken. Ik verzamel bijzondere recepten en mag graag de keuken in 'duiken' om tot een spraakmakend gerecht te komen.

Ik ben ex-onderwijzeres en zelfstandig werkend kok (Academie voor Gastronomie, De Echoput te Apeldoorn turbo-koksopleiding van Peter Klosse).

Vanzelfsprekend werk ik volgens de HACCP-eisen en ben ik in het bezit van het diploma Sociale Hygiëne.

De producten die ik gebruik zijn vers, het liefst biologisch of uit eigen tuin. Mijn gerechten worden zoveel mogelijk puur, ambachtelijk en met respect en liefde voor u klaargemaakt.

Men vindt mij gastvrij en creatief. Ik maak mijn eigen recepten en mijn amuses zijn populair.

Ik verzorg graag etentjes op locatie en verras mensen met smaak.

Sinds een aantal jaren hou ik me intensief bezig met wijn en spijs (Wijnbrevet, SDEN3) en met bier en spijs (Bierbrevet SWEN2).

Als coachkok geef ik adviezen, bijvoorbeeld bij de samenstelling van menu's, kookadvies, wijn- of bierkeuze of als u iets bijzonders op tafel wilt zetten. Neemt u hiervoor gerust contact met mij op.

__________________________________________________________________________________________________________

Gastenreacties:

"Om mijn 21 diner soepel te laten verlopen, heb ik An ingeschakeld. Een menu was van tevoren wel grofweg besproken, maar tot onze grote verrassing kwam ze enthousiast aanzetten met kaviaar, mosselen, kreeft, uitgebreid kaas- en patéplateau en noem maar op. Op vakantie had ze samen met haar man d'r campertje al volgepropt met wijnen, port en champagne, zodat ze tijdens het diner bij iedere gang een bijpassende drank kon serveren. Zelfs m'n vader, die normaal zijn menu beperkt houdt tot 'tuffel'n, greunte en 'n stuk vléés', was erg te spreken over alles wat hij nog nooit eerder gegeten had. Bedankt voor een fantastische avond, An!"

CONTACTFORMULIER

Wilt u reserveren, heeft u een vraag, klik hier en u krijgt van An z.s.m. antwoord.

Eet en drink,

ontspan en geniet!