Nieuwste foto's in Almelo

Laatste updates in Almelo

1. Hester's profielfoto
    Hester heeft een recensie geschreven voor Willem de 4e

Lekker gegeten. Alleen de champignons in bierbeslag waren iets te hard gebakken. Vlotte bediening en gezellige entourage.

2. Ural's profielfoto
    Ural heeft een recensie geschreven voor Grillroom Het Oosten

Grilroom Het Oosten Almelo, super mix schotel was echt niet lekker!!!

Te veel reist, weinig vlees, groente moest nabezorgd worden.

De schotel kwam met heel veel reist met weinig vlees.
    De salade waren ze vergeten, is wel nabezorgd, maar wat heb je eraan als de eten koud word, omdat ze geen andere optie gegeven hebben vindt het slecht. Want zon schotel kost 33 euro. Ik had tenminste verwacht dat ze de oude schotel terug zouden nemen en een nieuwe volledige menu opnieuw gingen bezorgen.

3. Marloes Willemsen's profielfoto
    Marloes Willemsen heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Marloes Willemsen

Tapas workshop.
    Met 10 meiden hebben wij tijdens ons jaarlijkse vriendinnenweekend een tapas workshop gedaan bij Nico. Het was een ontzettend leuke en leerzame middag en het was prettig dat het geen enkel probleem was om 's avonds wat langer te blijven zitten om nog lekker uit te buiken (want dat was nodig!). We hebben ontzettend kunnen smullen :)

4. Roy's profielfoto
    Roy heeft een recensie geschreven voor Eethuis Kumpir

Zo, net weer gegeten. Goede lekkere tent, volgende keer iets minder kruiden.

5. Johnny van der Heide's profielfoto
    Johnny van der Heide heeft een recensie geschreven voor Grillroom Het Oosten

Veel te lang niet meer geweest, maar bij het schrijven van een aantal recensies kon ik het Oosten niet vergeten.

Wanneer je echt lekker 'Turks' wilt eten kan het Oosten niet ontbreken. Ik heb er altijd afgehaald, maar de vriendelijkheid en voornamelijk het lekkere eten van deze tent op Turks gebied kan ik ondanks dat ik er al lang niet meer ben geweest niet vergeten.

Alsof het vlees echt uit een ander land komt, hier proef je 't verschil met de misschien wel te Europees geworden Turkse keuken. Hier proef je het zoals het moet zijn in mijn ogen.

Ja het tentje zelf ziet er niet spectaculair uit, maar juist het eten is wat me er toch aan doet verlangen er snel weer eens heen te gaan.

6. Johnny van der Heide's profielfoto
    Johnny van der Heide heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Almelo

Als kleine jongen kwam ik hier al geregeld met mijn ouders. Jaren later kom ik er nog wel eens. Heerlijke omgeving zeker in de zomer! Maar ook in het voor en na seizoen met de heaters erg goed te doen.

Mijn voorkeur: Simpelweg de Souvlaki.

7. Johnny van der Heide's profielfoto
    Johnny van der Heide heeft een recensie geschreven voor Dock 19
    Internationaal Almelo

Altijd heerlijk eten. Ook het nieuwe concept slaat goed aan. En dit alles voor een prima prijs als je de ambiance en service mee rekent.

Erg prettig restaurant waar we toch wel met enige regelmaat (ondanks jonge kinderen) proberen te blijven komen.

Vergeleken bij de andere Theater hotel formules ons inziens de beste!

8. Johnny van der Heide's profielfoto
    Johnny van der Heide heeft een recensie geschreven voor Carrello
    Pizzeria Almelo

Mijn favoriete Pizza's komen doorgaans van Carello. Ik bestel er graag en relatief vaak. 2 Van de 3 zondagen dat we bestellen is dit bij Carello.

Enige verbeterpuntjes:
    - Zorg dat de saus er altijd bijzit en misschien iets beter gevulde bakjes (overigens de knoflooksaus van jullie is ongeëvenaard. Heerlijk bij Pizza's voor mensen die van knoflooksaus bij hun pizza houden, maar als gezegd, beter gevuld zou mooi zijn.)
    - Misschien, een stom idee, maar op basis van telefoonnummer kennen jullie mijn adres al, dus ik neem aan dat jullie ook weten wie hoevaak besteld. Persoonlijk zal ik er dan voor kiezen mijn 'vaste klanten' eens in de 10 bestellingen binnen een jaar o.i.d. eens een flesje wijn of een extra te geven. (Voor de duidelijkheid voor mij persoonlijk niet nodig, maar ik denk dat dit een leuke actie is om je vaste bestellers wellicht nog regelmatiger te laten bestellen, of het nog meer te verkondigen bij kennissen en vrienden)
    - Laatste puntje, de bodem of de pizza in zijn geheel wil heel af en toe, en dan wel heel minimaal eens wat afwijken, alsof de pizza dan net iets korter of langer in de oven heeft gelegen. Dan is de pizza nog steeds heerlijk, maar vaak net iets anders dan de perfecte pizza waarvoor we altijd bij jullie bestellen.

Na deze verbeterpuntjes vind ik het wel belangrijk nog een keer te zeggen dan ook zonder deze verbeterpuntjes wij zeker blijven bestellen bij jullie!

9. Kees en Thea's profielfoto
    Kees en Thea heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Kees en Thea

Heerlijk gegeten! Mooie gerechten in Gezellig en intiem restaurant met open keuken.
    Komen hier zeker nog eens terug!

10. Johnny van der Heide's profielfoto
    Johnny van der Heide heeft een recensie geschreven voor Flintstones
    Kleine eetwaren Almelo

Altijd super lekker. Mijn persoonlijke voorkeur; het beef menu. Ik verbaas me elke keer weer dat ze zo'n giga grote en lekkere biefstuk voor dit geld kunnen aanbieden.

Klasse werk, en heerlijk eten!

11. Albert timmernan's profielfoto
    Albert timmernan heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Albert timmernan

Heerlijk gegeten. Duidelijk een kok die wist waar hij het over had. Het naar je zin maken. Glutenvrij geen probleem. Vegetarisch maar geen zin in paddestoelen: dan maken we toch wat anders. Wat lust je? Niet op de kaart: geen probleem. Top service.

12. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Almelo

Was hier afgelopen week eten met collega’s..
    Ben glutenvrij.
    Alles wat ik kreeg was kale broccolie, droog vlees en een schaaltje aardappels. Smakeloos, terwijl de rest heerlijk eten had.Beetje creatieve kok kan toch ook voor de glutenvrije klant iets van saus, dressing of andere smaakmaker maken.
    Sorbet aan het eind maakte het een beetje goed maar hier moest ik gewoon het volle pond voor betalen terwijl ik bijna geen hoofdgerecht had.
    Na de voorstelling waren er bitterballen voor de groep maar ook weer niks voor mij.
    Voor mij geen vd Valk meer, heb in Zwolle de zelfde ervaring gehad. De snackbar id buurt kan het beter.

13. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Met vriendinnen lekker uit eten geweest en een leuke avond gehad. De gerechten waren zoals we gewend zijn weer heerlijk!

14. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Sushi Tijd

Ik heb vandaag willen reserveren voor 4 personen.
    Wij aten hier, voordat ik ziek werd regelmatig of laten sushi bezorgen.
    Eerlijk is eerlijk, je kunt hier lekker eten, maar...

Toen ik wilde reserveren heb ik uitgelegd dat mijn maag is verwijderd door maagkanker en ik dus niet veel kan eten.

Een stuk of 4 sushi en een schaaltje soep is voor mij wel de max.
    Ik vind het daarom wel een redelijke vraag of de all you can eat prijs daarom aangepast kon worden. Ik eet nog minder dan mijn kinderen die wel de kinderprijs moeten betalen.

Wat krijg ik als opmerking: “sorry, maar daar beginnen wij niet aan, er wordt heel vaak misbruik gemaakt”.
    Sorry hoor, maar ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die zo’n verhaal verzinnen!!
    Dus geen sushi tijd meer voor ons!!
    Jammer, want mijn gezin heeft altijd genoten van jullie gerechten!

15. Tom's profielfoto
    Tom heeft gereageerd op een recensie van Op de Proef

Vandaag op mijn bovenstaande recensie een nette email met inhoudelijke reactie en compensatie voor de te veel betaalde wijn gekregen.

16. Roy's profielfoto
    Roy heeft een recensie geschreven voor Automatiek De Muur

Net even langsgeweest sinds een tijdje. De patat was dunner, harder en bruiner dan normaal. Alsof ik de laatste dunne patatjes op de bodem aan het eten was. Graag weer de oude vertrouwde patat!

17. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Heerlijk gegeten. Ruime porties en alles erg smaakvol.
    De open keuken is leuk om te zien, maar heeft er wel in geresulteerd dat onze kleding aan het einde van de avond was “doorrookt” met etenslucht.
    Door de drukte werd de tijd tussen het hoofdgerecht en nagerecht voor ons wel iets “te ruim” (45 minuten).
    De wijn is (met 3,95 per glas) aan de dure kant en goed opletten bij ons werd een glas te veel in rekening gebracht.

18. Frederieke's profielfoto
    Frederieke heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Frederieke

We hadden al zo vaak over Op de Proef aan de Oranjestraat in Almelo gehoord dat het er met Valentijn maar eens van moest komen. Een overheerlijk speciaal Valentijnsmenu stond er op de kaart. Ongelooflijk lekker. Top kok! En de bediening is geweldig. Wat een gek mens haha.

19. Digo's profielfoto
    Digo heeft een recensie geschreven voor Pizza Express De Buitenhaven

Overheerlijke pizza’s, snelle bezorging.

20. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Wok in Vuur en Vlam

Goede kwaliteit en goede service.

21. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Weer super lekker gegeten bij "Op de Proef"! Elk kwartaal is er een nieuwe kaart, maar elk kwartaal is het ook weer raak! Heerlijke Gamba's, risotto en hertenbiefstuk gehad! Ook erg sfeervol en gemoedelijk!

22. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Nielz
    Frans Almelo

We hadden een gereserveerde high wine… Op t eerste drankje moesten we 3 kwartier wachten, brood van ronde 1 stond er al wel. Ronde 2 moesten we om vragen, duurde ook een tijd, en ronde 3 moesten we ook zelf weer om vragen en duurde ook lang. De hapjes vond ik matig voor wat je ervoor betaald. De tortilla's van ronde 3… alles in 1 bak… kaas en 2 soorten saus erover… moest je met 5 persoon in 1 bak graaien door de saus. Nee vond ik geen hoogtepunt. Voor het geld had ik meer verwacht. De gezelligheid maak je zelf. Ik zou geen tweede keer de high wine doen. Service was echt zeer matig.

23. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Heerlijk genoten van een mooi verrassend drie-gangenmenu. Mooie gerechten met heerlijke smaak. Vooral het hertenbiefstuk met bijpassende saus was top. Nico heeft er een waar feestmaal van gemaakt en onze serveerster was heerlijk aanwezig. Leuke humor, amicaal maar niet te. Precies goed! Complimenten!

24. Michel dikmans's profielfoto
    Michel dikmans heeft een recensie geschreven voor Da Carlo

Michel dikmans

Als altijd super goed en vreselijk aardige mensen en zeer correct en gezellig

25. Lon's profielfoto
    Lon heeft gereageerd op een recensie van Pizzeria Capri

Het is ook een vreselijk persoon inderdaad. Terwijl de medewerkers prima zijn. Laatste keer dat mijn tante erwas stond ze te schreeuwen tegen het personeel, nou daar schrokken we heel erg van. Wat erg

26. Lon's profielfoto
    Lon heeft gereageerd op een recensie van Pizzeria Capri

Helemaal mee eens

27. Merel Kok's profielfoto
    Merel Kok heeft een recensie geschreven voor Solera
    Spaans Almelo

Heerlijk gegeten! Ondanks dat ik aangaf onbeperkt te eten en uiteindelijk dat niet het geval was met afrekenen maakte het me niet uit. Het was erg lekker. De wijn was goed en de bediening was zeer vriendelijk.

28. Lars's profielfoto
    Lars heeft een recensie geschreven voor Blazin' Burgers

Wat een feestje. Leuk en sfeervol restaurant. Je hebt het gevoel intiem te kunnen zitten.
    Vriendelijk personeel dat je bij de deur al opwacht. En dan de burgers lekker sappig en genoeg keuze in allerlei smaken.
    Prijs is prima. Wil je goedkoop eet je goedkoop. Wil je uitgebreid eten kan het ook!
    Top tent wijn zijn vaste gast!

29. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Bamboo’s Saté
    Indonesisch Almelo

De roti met massalakip is helemaal te gek!

30. Anne de Jong's profielfoto
    Anne de Jong heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Anne de Jong

Erg leuk restaurant met open keuken. Geweldig lekker gegeten. Een aanrader.