Nieuwste foto's in Almelo

Laatste updates in Almelo

1. Van Rossen's profielfoto
    Van Rossen heeft een recensie geschreven voor Hong Hua

Van Rossen

Gisteren bij deze Chinees gegeten. Allereerst waren we de enige in heel het restaurant. Een Bami Pangang en een Foe Yong Hai besteld. De Bami kan je iemand mee stenigen en het ei was groen/grijs.
    Na twee happen opgestaan en weggegaan. Bij afrekenen aangegeven dat het eten verschrikkelijk was, maar werd niet op gereageerd.
    Geen restaurant om aan te raden!

2. R.R. Almelo's profielfoto
    R.R. Almelo heeft een recensie geschreven voor Bethlehem
    Shoarma Almelo

R.R. Almelo

Slecht restaurant. Ik heb net 10.50 euro betaald voor een shourma extra terwijl op de kaart 8.50 euro staat. Ik kom hier al 30 jaar maar dit was de laatste keer.

3. Remi's profielfoto
    Remi heeft een recensie geschreven voor Gomi City
    Chinees-Indisch Almelo

Bij de bestelling o.a. foe yong hai besteld met de duidelijke opmerking 'vegetarisch' en 'nummer 136'. Halverwege het eten van de foe yong hai kwamen we erachter dat er kip in zat, geen leuke ontdekking voor de vegetariërs. Ik heb gebeld om te melden dat dit verkeerd is gegaan, daar kreeg ik echter geen excuses voor. Ze noemde meerdere keren dat dat toch echt mijn schuld was, dat ik het niet goed doorgegeven zou hebben. Erg jammer dat ze het zo afhandelen en niet de eigen fouten willen inzien.

4. Leo's profielfoto
    Leo heeft een recensie geschreven voor Blazin' Burgers

Blazin' Burgers in Almelo timmert flink aan de weg, vooral op Facebook: tijd om daar eens een kijkje te nemen. We komen terecht op een industrieterrein, niet de meest inspirerende omgeving. Maar daar kan het eten nog wel goed om zijn, natuurlijk. Buiten staan plastic stoeltjes in rood, wit en blauw, een vrolijk gezicht. Binnen staan simpele houten stoeltjes, zoals we ze vroeger op school ook hadden (misschien wel gedumpt door een middelbare school?) het is er niet druk, zo rond half zes. Het eten staat vlot op tafel. We bestelden de Devil's Trick en de Healthy Hammer. Bij de Devil's Trick zal de chorizo wel bedoeld zijn om de smaak op te peppen tot een duivels niveau. Nou ja, dat loop wel los. Er zit een taai broodje onder de hamburger, en de burger zelf is niet erg warm. De frietjes zijn prima, maar de burger valt tegen. De Healthy Hammer wordt geserveerd op een volkorenbol. Beter brood dan die andere, maar heel smakelijk is het allemaal niet. Nee, de Blazin' Burgers viel ons niet mee.

5. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Poppies Pannenkoekenboot

Heb er met het gezin, voor mijn verjaardag, gegeten met vouchers van social deal. Tevoren gereserveerd. Leek leuk idee: BBQ op de boot, voordelig en ja, wat kan er mis gaan… Nou van alles. Vieze glazen (echt vies: van binnen), een halve liter te warm bier wat dood sloeg en een BBQ wat we uiteindelijk, na best lang wachten, op tafel kregen geserveerd. Vervolgens mag je 't zelf doen. Hoort bij het BBQ en, dus dat weet je, maar het duurde tergend lang. Geen uitleg tevoren over een kennelijk in de BBQ ingebouwd ventilatortje, waardoor het gloeien sneller zou gaan. De uitleg kwam later en toen ging het wat vlotter. Ondertussen pannenkoek er maar bij besteld. Halverwege deed de BBQ nog nauwelijks iets, maar toen was één tafelgenoot (!) al vertrokken. Vervolgens werd de BBQ weggehaald om kooltjes bij te vullen. Hier hebben we lang op gewacht. Deze kwam terug op het moment dat we eigenlijk wilden vertrekken. Dus we bleven maar, maar eigenlijk was de lol er van af. Met nog iets minder dan de helft vlees over vertrokken, om een ijsje te gaan halen in de stad. Oh ja, eerst nog even de drankjes betalen (en de extra pannenkoek). De rekening lag op dezelfde hoogte als ik vooraf betaalde via social deal. De meiden van de bediening deden wel hun best om er wat van te maken, maar misschien beter hier te eten met een Hollandse pannenkoek. Best teleurgesteld dus.

6. Frans Steenbergen's profielfoto
    Frans Steenbergen heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Capri

Frans Steenbergen

Alles was prima voor elkaar. De service wat minder komt niet door de erg goede bediening, maar door dat het druk was en zij de bediening alleen moest doen.

7. Janny's profielfoto
    Janny heeft een recensie geschreven voor China
    Chinees-Indisch Almelo

Erg goed, halen regelmatig chinees.

8. Annemiek's profielfoto
    Annemiek heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Gezellig knus restaurant met leuke binnentuin waar het ook bij warm weer prima vertoeven is. Lekker eten, goede bediening, kortom: alles aanwezig voor een leuke avond.

9. Dema's profielfoto
    Dema heeft een recensie geschreven voor Wok in Vuur en Vlam

Lekker eten voor de prijs.
    Min punt is dat de man die je bij binnenkomst tegenkomt, erg brutaal is en kan niet netjes omgaan met gasten, hoewel de vrouw heel vriendelijk was.

10. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Violier

Naar mijn mening één van de beste van Nederland.

Mijn bestellingen bestaat meest uit:
    Patat pinda
    Frikandel speciaal
    Trio pinda(3 gehaktballen met pindasaus, zonder ui)

11. Jeanet's profielfoto
    Jeanet heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Almelo

Vrijdagavond wat gegeten met zijn zessen, eten was prima, maar bedienend personeel erg slordig, vergeet drankjes, weet niet of ze aan de juiste tafel zijn met bordjes en weten ook niet waarvoor deze zijn (verrassingsmenu) erg lang moeten wachten om dessert te bestellen, bij dessert geen uitleg verrassingsmenu, toen we daarover aan het praten waren hoorde een andere medewerker dat en gaf uitleg, met weggaan werd mijn dochter letterlijk door groep personeel ondersteboven gelopen, waren al druk met afsluiten denk ik, geen excuus jammer.

12. T.Spikker's profielfoto
    T.Spikker heeft een recensie geschreven voor Restaurante Valentino

T.Spikker

Super.
    Lekker gegeten en wat ons op viel was ons bestelde glas wijn deze was ruim gevuld dat zie je wel eens anders.
    Top, aanrader net als wij combineren met avondje uit en de bioscoop.

13. Esther van Luyk's profielfoto
    Esther van Luyk heeft gereageerd op een recensie van Da Carlo

Met klachten danwel kritiek kunnen ze niet omgaan...Jammer.

14. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor Sultan
    Shoarma Almelo

Chantal

Wat een aanfluiter is dit zeg!
    Bestel je voor 4 personen eten.
    Lahmacun met kaas en groenten- groenten waren 3 stukjes sla (hele warm en slappe sla) paar stukjes tomaat en komkommer.
    Lahmacun met kofte en groenten. Waren 3 stukjes kofte helemaal zwart aan de onderkant. Ook hier 3 stukjes sla etc.
    Een mix schotel daar zouden 3 soorten vlees op zitten (nog gevraagd aan de telefoon) alleen shoarma en kip.
    Rijst was gewone rijst ipv Turkse rijst.
    En een pizza die er redelijk uitzag.
    We konden het met 10 minuten ophalen.
    Eenmaal thuis de bestelling bekeken en gelijk gebeld of dit de normale gang van zaken was.
    Meneer gaf aan dat de sla vers was. Kofte hoorde knapperig te zijn.
    Geen oplossing ook geen excuus.
    Uiteindelijk maar opgehangen omdat wij niet tot een oplossing kwamen.

Voor ons nooit weer!

15. Carlo's profielfoto
    Carlo heeft gereageerd op een recensie van Da Carlo

Sinds mevrouw geen kraanwater kon krijgen had ze steeds vage klachten en steeds terugkomen. Nu hopelijk geen klachten en geen bezoek meer.

16. Esther van luyk's profielfoto
    Esther van luyk heeft een recensie geschreven voor Da Carlo

Esther van luyk

Lauwe wijn… koelkast kon t niet aan…
    Een uur wachten op een pizza met 3 tafels bezet…

17. Fam. Bos's profielfoto
    Fam. Bos heeft een recensie geschreven voor Restaurante Valentino

Het eten is daar zo lekker, voor ons geen andere pizza restaurant.
    En het bezorgservice is perfect, vooral in de weekenden krijg je altijd op tijd je eten bezorgd. Geen langere wachttijd.

18. mayke's profielfoto
    mayke heeft een recensie geschreven voor Automatiek De Muur

Bah bah nog nooit zo'n vieze berehap gehad als bij hun, zo hard aan de buitenkant en rauw van binnen bah.

19. Rimke's profielfoto
    Rimke heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Genoten van een fijne avond in de prachtige binnentuin.

20. Alex Vogel's profielfoto
    Alex Vogel heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Alex Vogel

Eten op een warme zomeravond, in aangenaam gezelschap, in de sfeervolle binnentuin van het restaurant, was een hele fijne ervaring. Het eten was lekker en de bediening was super. Dus voor herhaling vatbaar.

21. laurens's profielfoto
    laurens heeft een recensie geschreven voor Poppies Pannenkoekenboot

Super gezellig pannekoeken gegeten voor mijn verjaardag, met mijn kinderen, directe fam. En kleinkinderen. Benedendeks. Vooraf wel Gereserveerd. Welkom ontvangst, binnen best groot & sfeervol. Er is aandacht, begrip & geduld voor de kinderen. Gelukkig niet al te druk. Eten en drinken prima. Een verrassing vr de kleintjes uit de schatkist bij vertrek! Blije gezichtjes en dus… Volgend jaar ECHT wel weer.

22. MvEs's profielfoto
    MvEs heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Heerlijk gegeten! Mooie producten, goed bereid, zonder te veel poespas.

23. Nolly Hollanders's profielfoto
    Nolly Hollanders heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Nolly Hollanders

Heerlijk gegeten; voldoende keuze uit niet alledaagse gerechten. Verfijnde smaak en alles ook mooi uitgeserveerd. Het restaurant is gezellig en heeft sfeer. Met dank aan Nico: een uitstekende kok, die je ook nog gezellig aan het werk kunt zien!

24. Deesje en Tom's profielfoto
    Deesje en Tom heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Deesje en Tom

Een geweldig restaurant met een zeer originele kaart, erg vriendelijke, hartelijke bediening en chef. Het eten is op z'n minst bijzonder lekker te noemen. Een heerlijke carpaccio die naar wens gegarneerd kan worden, allerlei ingelegde groenten en een geweldig stuk vlees. De eend met rabarber en sinaasappel compote is een absolute aanrader, maar dat geldt voor alle gerechten die we hebben gehad. Ook de verassende cheesecake was ongelooflijk, maar werd net overtroffen door de eclair met kokosmelk en banaanijs. Ben je in Almelo, doe jezelf dan een groot plezier en ga hier eten.

25. Van  duiven's profielfoto
    Van duiven heeft een recensie geschreven voor De Mandarijn

Van duiven

We bestellen hier altyd soms is de wachttyd qwa bezorging wel wat lang. Maar het eten is goed.

26. Mhc's profielfoto
    Mhc heeft een recensie geschreven voor Restaurante Valentino

Goed gegeten, personeel super.

27. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Gisteravond weer aangenaam verrast door het proeverij menu. Heerlijk gegeten in gezellige sfeer!

28. Dick Schorren's profielfoto
    Dick Schorren heeft een recensie geschreven voor Broodje bij de Brug

Dick Schorren

18.30 uur bestelling geplaatst
    19.45 uur werd de bestelling geleverd volgens mij konden ze het adres niet vinden
    alles was koud en de schnitzel was verbrand aan een kant
    dit was de eerste maar ook tevens de laatste keer dat ik er wat bestel
    werd mij wel een nieuwe schnitzel aangeboden maar daar had ik geen vertrouwen meer in

29. T. P. Uitslag van Lingen's profielfoto
    T. P. Uitslag van Lingen heeft een recensie geschreven voor Da Carlo

T. P. Uitslag van Lingen

Fijne verjaardag gevierd. Lekkere oesters. Goede wijn. Service vriendelijk. Eten was voortreffelijk. Kortom alles was goed. 😎