Nieuwste foto's in Almelo

Laatste updates in Almelo

1. Nico's profielfoto
    Nico heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Leuke zaak, grappig ingericht.
    Super gastvrije service en eten heerlijk

2. DvV's profielfoto
    DvV heeft een recensie geschreven voor De Sociëteit

Dit was niet best. Ontvangst was erg rommelig, we moesten wachten tot een ober tijd had voor ons, met onze jassen aan naar binnen gelopen (een kapstok stond ergens verdekt opgesteld in de hal). We gingen naar een voorstelling die om 20 uur begon, maar vanwege het lange wachten op het hoofdgerecht (er was iets misgegaan) moesten we ons haasten om het eten op tijd naar binnen te werken, jammer.
    Eten: carpaccio met remoulade! Wie verzint dit? Wat mij betreft heeft deze kok iets om over na te denken, maar het lijkt me onmogelijk dat hij dit in zijn/haar opleiding heeft geleerd.
    De schnitzel was vervolgens niet erg spannend; eigenlijk liggen ze zo ook bij de Lidl in de diepvries. Groente was niet bijzonder, maar redelijk te eten. Verder werd er patat met mayonaise bij geserveerd...
    Dessert: een sorbet met vruchten, maar ook hier is weinig zorg besteed aan aankleding van het nagerecht. In iedere lunchroom ziet dat er gewoon beter uit. Vruchten kwamen volgens mij gewoon uit blik.
    Het pand, de entourage, de ligging nabij het theater heeft alles in zich om in Almelo een toprestaurant te zijn, maar dan moet er toch wel heel veel veranderen.

3. Paul Stroink's profielfoto
    Paul Stroink heeft een recensie geschreven voor Carrello
    Pizzeria Almelo

Anderhalf uur op een pizza gewacht, na een uur gebeld en ze zouden onderweg zijn (5 minuten verderop). Toen ze er na anderhalf uur nog niet waren maar ergens anders besteld. Natuurlijk kwam het bezorgjongetje er toen net aan, maar gezegd dat hij hem weer kon meenemen. Maar ja, nu weer opnieuw wachten terwijl mijn kinderen al bijna naar bed moeten. Hopelijk doet de andere pizzabakker wél zijn best.
    Wat een prutsers bij Carello :-(

4. Kees en Thea's profielfoto
    Kees en Thea heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Kees en Thea

Leuk restaurant met open keuken waardoor contact met de kok welke graag iets verteld over de gerechten en producten. Wij waren hier nu voor de derde keer en gaan zeker vaker hier terugkomen!

5. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Nielz
    Frans Almelo

Super dat er een aparte glutenvrije kaart is. Veel gerechten en broodjes glutenvrij. Dit kom ik zelden zo tegen! Eten smaakte prima! Echt een aanrader! Vriendelijk jong personeel!

6. Henric's profielfoto
    Henric heeft een recensie geschreven voor Gastrobar 1910

Het restaurant is erg sfeervol. Ik bestelde kalfslende, maar ik kreeg een duurdere ribeye. Toen ik daar mijn beklag over deed, werd gezegd dat de ober het misschien verkeerd verstaan had. Onbegrijpelijk, want ik vind het erg verschillend klinken. Gelukkig smaakte de ribeye wel lekker.

Als toetje bestelde ik ijs. €7,50 voor drie bolletjes in een te diep glas waar je het ijs moeilijk uit kon lepelen. Helaas ontbrak de slagroom. Die hoort er volgens mij bij als je zoiets presenteert als "sorbet". Lekker ijs, alleen jammer dat je zelf de smaken niet kunt kiezen voor die prijs.

Het restaurant is relatief duur. Dat mag, maar dan moeten er bij de rekening pepermuntjes of iets dergelijks gepresenteerd worden. Kleine moeite, groot effect.

Ik ga voorlopig niet meer naar Gastrobar.

7. Noa's profielfoto
    Noa heeft een recensie geschreven voor Wok in Vuur en Vlam

Voor de eerste keer geweest en voor mij ook gelijk de laatste keer.
    Bij aankomst ontvangen door een man waar geen vrolijk lachje vanaf kon.
    Het eten wat in de bakken lag was niet warm en zag eruit alsof het er al een tijdje lag terwijl we de eerste gasten waren erg teleurstellend. Dan toch maar wat laten wokken helaas was dit super snel klaargemaakt en dus nog niet warm genoeg en nog half rouw. Daarna vis laten bakken op de bakplaat daar werd echt heel veel olie gebruik ook werd er niet gevraagd of je knoflook wilt maar het word en gewoon ongevraagd overheen gedaan dus als je dat niet lekker vind heb je blijkbaar pech. Ook worden de borden al voor je neus weggehaald voordat je volledig uitgegeten bent. Het toetje zijn we maar niet meer aan begonnen. Al met al geen goeie ervaring.😥

8. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Prima eten in een ontspannen sfeer.

9. Alexandra's profielfoto
    Alexandra heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Alexandra

Bij op de Proef kun je heerlijk zitten. Goede en leuke bediening.
    De wijn en het eten zijn goed. De Risotto had van mij smaakvoller mogen zijn.

10. Bf stegehuis's profielfoto
    Bf stegehuis heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Zoals gewoonlijk super lekker gegeten!
    Echt een top kok!
    Geweldig leuk geholpen door personeel!
    Echt een aanrader!

11. Roy's profielfoto
    Roy heeft een recensie geschreven voor Restaurant International

De bami is lekker en mooi geel van kleur en wat duurder dan bij de concurrent. Echter als je wat besteld en thuiskomt mist er soms een bak bami of rijst. Als je besteld via de telefoon dan staat de bami al eerder klaar dan dat jij er bent, waardoor het wat kouder is. Ook wordt de naam die je doorgeeft via de telefoon vaak niet goed verstaan en daardoor verkeerd opgeschreven waardoor je aankomt en ze je niet herkennen. Ook is het regelmatig voorgekomen dat we meer moesten betalen en onze bak bami klein is i.p.v. groot. De sfeer is saai en somber en er wordt verwacht dat je gaat zitten als de bami nog niet klaar is.

12. Lies's profielfoto
    Lies heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Gisterenavond met een stel vrienden bij 'Op Proef' gegeten. Omdat we er de vorige keer erg lekker hadden gegeten hebben we deze keus weer gemaakt. Was weer uitstekend. Iedereen was zeer tevreden. Mijn eend was uit de kunst! Het nagerecht, de tompouce was heerlijk. OP Proef is een aanrader!

13. M & W's profielfoto
    M & W heeft een recensie geschreven voor Grillhuis Filiz

Wij komen al jaren omdat de eigenaren super aardige mensen zijn die gaan voor kwaliteit. Klantvriendelijk staat hier hoog in het vaandel. Keus genoeg om heerlijk te eten.
    Zeker een aanrader!

14. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor De Mandarijn
    Chinees-Indisch Almelo

Heb een bami rames gehaald, de bami was goed, de rames ging zo de vuilnisemmer in. Niet te eten, alles in een bak gemieterd en geen groenten.

15. R.v.Ettikhoven's profielfoto
    R.v.Ettikhoven heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

R.v.Ettikhoven

Fantastisch gegeten.
    Genoten van de bediening. Klasse.
    Ook mooie inkijk in de keuken.

16. Familie Louw's profielfoto
    Familie Louw heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Capri

Familie Louw

Het leek wel een jubileum realiseerden we ons. Al 30 jaar komen we graag bij Capri. Al die jaren is de sfeer en de inrichting hetzelfde gebleven. Het eten is lekker voor een prima prijs. Ook fijn dat je bij de nagerechten voor een kleine portie kunt kiezen. De bediening was goed. Tot ziens!

17. Pablo Aimar's profielfoto
    Pablo Aimar heeft een recensie geschreven voor Restaurant Mira

Pablo Aimar

Heerlijke eten, leuke personeel en een gezellige restaurant. Het restaurant is goed bereikbaar en is gevestigd in het centrum van Almelo.

Enige minpunt zijn de prijzen. Ik vond de prijzen aan de hoge kant.

18. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Eethuis Kumpir

Vandaag besteld en naar 1 1/2 uur nog geen bestelling, maar ff gebeld en iemand aan de telefoon die zei dat ze er door drukte nog niet eens aan begonnen waren en of ik nog zeker een half uur moest wachten of de bestelling wil annuleren! Zoals wel vaker lag het aan de drukte en te weinig personeel vertelde hij! Een slechte recensie deed hem niets, goedenavond tot ziens! Wat een prutser…

19. Beppie Ouwens's profielfoto
    Beppie Ouwens heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Er valt niet veel te zeggen het is top smaak keuze de wisseling van de menu kaart. Top top top zoals altijd.

20. Haarhuis's profielfoto
    Haarhuis heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Het was een fantastische avond en het eten was super. Het was met liefde klaargemaakt. Sfeer was goed.

21. N kroeze's profielfoto
    N kroeze heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

De menukaart was erg beperkt.
    De bediening was te vrijpostig bijna brutaal.
    Het vlees was te zenig en er waren te weinig groentesoorten.

22. Oude lenferink's profielfoto
    Oude lenferink heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Oude lenferink

Het eten was heerlijk, zeker een compliment verdiend en de bediening was spontaan.

23. Shirley Van Der Molen's profielfoto
    Shirley Van Der Molen heeft gereageerd op een recensie van Sushi Tijd

Tijdje terug zaten er mensen naast ons die dus wel losse gerechten konden uitzoeken van de kaart en je dus betaald voor wat je ook hebt besteld.

24. Daphne's profielfoto
    Daphne heeft een recensie geschreven voor Solera
    Spaans Almelo

Wilde vandaag, woensdag bestelling laten bezorgen. Werd mij verteld dat dit niet kon omdat ze vandaag geen bezorgers hebben. Degene die wel aan het werk waren, waren jonger dan 18 jaar en hadden dus geen rijbewijs!
    Dit is toch niet te vatten en uiterst onprofessioneel.
    Als dit altijd zo gaat, kun je binnenkort de tent sluiten…

25. Annemieke's profielfoto
    Annemieke heeft een recensie geschreven voor Willem de 4e

Gezellig terras, lekker eten en vriendelijk, warm en attent personeel. Goede keuze!

26. Van Rossen's profielfoto
    Van Rossen heeft een recensie geschreven voor Hong Hua

Van Rossen

Gisteren bij deze Chinees gegeten. Allereerst waren we de enige in heel het restaurant. Een Bami Pangang en een Foe Yong Hai besteld. De Bami kan je iemand mee stenigen en het ei was groen/grijs.
    Na twee happen opgestaan en weggegaan. Bij afrekenen aangegeven dat het eten verschrikkelijk was, maar werd niet op gereageerd.
    Geen restaurant om aan te raden!

27. R.R. Almelo's profielfoto
    R.R. Almelo heeft een recensie geschreven voor Bethlehem
    Shoarma Almelo

R.R. Almelo

Slecht restaurant. Ik heb net 10.50 euro betaald voor een shourma extra terwijl op de kaart 8.50 euro staat. Ik kom hier al 30 jaar maar dit was de laatste keer.

28. Remi's profielfoto
    Remi heeft een recensie geschreven voor Gomi City
    Chinees-Indisch Almelo

Bij de bestelling o.a. foe yong hai besteld met de duidelijke opmerking 'vegetarisch' en 'nummer 136'. Halverwege het eten van de foe yong hai kwamen we erachter dat er kip in zat, geen leuke ontdekking voor de vegetariërs. Ik heb gebeld om te melden dat dit verkeerd is gegaan, daar kreeg ik echter geen excuses voor. Ze noemde meerdere keren dat dat toch echt mijn schuld was, dat ik het niet goed doorgegeven zou hebben. Erg jammer dat ze het zo afhandelen en niet de eigen fouten willen inzien.