Nieuwste foto's in Almelo

Laatste updates in Almelo

1. Nolly Hollanders's profielfoto
    Nolly Hollanders heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Nolly Hollanders

Heerlijk gegeten; voldoende keuze uit niet alledaagse gerechten. Verfijnde smaak en alles ook mooi uitgeserveerd. Het restaurant is gezellig en heeft sfeer. Met dank aan Nico: een uitstekende kok, die je ook nog gezellig aan het werk kunt zien!

2. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Sushi Tijd

Anoniem

Super lekkere cola! Echte pepsi. Zeker de moeite waard om nog een keer een colatje te drinken.

3. Deesje en Tom's profielfoto
    Deesje en Tom heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Deesje en Tom

Een geweldig restaurant met een zeer originele kaart, erg vriendelijke, hartelijke bediening en chef. Het eten is op z'n minst bijzonder lekker te noemen. Een heerlijke carpaccio die naar wens gegarneerd kan worden, allerlei ingelegde groenten en een geweldig stuk vlees. De eend met rabarber en sinaasappel compote is een absolute aanrader, maar dat geldt voor alle gerechten die we hebben gehad. Ook de verassende cheesecake was ongelooflijk, maar werd net overtroffen door de eclair met kokosmelk en banaanijs. Ben je in Almelo, doe jezelf dan een groot plezier en ga hier eten.

4. Van  duiven's profielfoto
    Van duiven heeft een recensie geschreven voor De Mandarijn
    Chinees-Indisch Almelo

Van duiven

We bestellen hier altyd soms is de wachttyd qwa bezorging wel wat lang. Maar het eten is goed.

5. Mhc's profielfoto
    Mhc heeft een recensie geschreven voor Restaurante Valentino

Goed gegeten, personeel super.

6. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Gisteravond weer aangenaam verrast door het proeverij menu. Heerlijk gegeten in gezellige sfeer!

7. Dick Schorren's profielfoto
    Dick Schorren heeft een recensie geschreven voor Broodje bij de Brug

Dick Schorren

18.30 uur bestelling geplaatst
    19.45 uur werd de bestelling geleverd volgens mij konden ze het adres niet vinden
    alles was koud en de schnitzel was verbrand aan een kant
    dit was de eerste maar ook tevens de laatste keer dat ik er wat bestel
    werd mij wel een nieuwe schnitzel aangeboden maar daar had ik geen vertrouwen meer in

8. T. P. Uitslag van Lingen's profielfoto
    T. P. Uitslag van Lingen heeft een recensie geschreven voor Da Carlo

T. P. Uitslag van Lingen

Fijne verjaardag gevierd. Lekkere oesters. Goede wijn. Service vriendelijk. Eten was voortreffelijk. Kortom alles was goed. 😎

9. Esther van luyk's profielfoto
    Esther van luyk heeft een recensie geschreven voor Hong Hua
    Chinees-Indisch Almelo

Esther van luyk

Erg slecht! Na anderhalf! uur geen eten en nog geen geld terug

10. Stegehuis's profielfoto
    Stegehuis heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Zoals altijd weer super goed ontvangen en weer enorm lekker gegeten!!!

11. Roy geerlings's profielfoto
    Roy geerlings heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Roy geerlings

Goede sfeer, heerlijk eten, prettige bediening en een top chef! Een winst voor Almelo!!

12. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Heb hier de afgelopen periode meermaals gegeten, altijd prima maar nu enigszins een tegenvaller. Eten was kwalitatief goed, maar wel wat incidenten. Een portie kruidenboter was zichtbaar bedorven. Deze werd vervangen. Later nog incident met poep van een overvliegende vogel in het dessert. Dit dessert werd maar beperkt vervangen terwijl er nog niet veel van was gegeten. Vogel is overmacht maar bedorven voedsel mag echt niet. Desondanks geen compensatie ontvangen.

13. Ingene's profielfoto
    Ingene heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Violier

Ingene

Net verbouwt en het ziet er super uit! Eten is prima , en er is altijd tyd voor een praatje👍

14. Nicolette's profielfoto
    Nicolette heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Violier

Nicolette

Slechte ervaring, maar smaken verschillen... Mijn advies: wees verstandig ga ergens anders eten.

15. Beppie Ouwens's profielfoto
    Beppie Ouwens heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Top restaurant, gezellig personeel en een kok die het eten met passie bereid.

16. Maarten's profielfoto
    Maarten heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Almelo

Komen hier regelmatig. Erg lekker eten en zeer vriendelijke bediening!

17. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Sushi By Me

Gegrilde gamba wordt gefrituurd dus baggervet. Ik gaf aan zet dan niet op de kaart dat het gegrild is. Er werd mij verteld dat ik de enige was die daar problemen mee had? Niet klamtvriendelijk. Het is qua kwaliteit vh eten niet het beste restaurant maar pri. A voor een x makkelijk eten.

18. Lester Lin's profielfoto
    Lester Lin heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Bintje

Ik heb er vaak gegeten het is echt heerlijk.

19. Annemieke's profielfoto
    Annemieke heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Annemieke

Super lekker gegeten. Wij hadden de proeverij genomen. We hebben eerst op het terras gezeten achter het restaurant. Na voorgerecht naar binnen omdat het ons te fris werd. Binnen wordt in het restaurant gekookt. Gezellig sfeer. Zeer vriendelijk personeel. Top avond gehad. Echt een aanrader!

20. Hester's profielfoto
    Hester heeft een recensie geschreven voor Willem de 4e

Lekker gegeten. Alleen de champignons in bierbeslag waren iets te hard gebakken. Vlotte bediening en gezellige entourage.

21. Ural's profielfoto
    Ural heeft een recensie geschreven voor Grillroom Het Oosten

Grilroom Het Oosten Almelo, super mix schotel was echt niet lekker!!!

Te veel reist, weinig vlees, groente moest nabezorgd worden.

De schotel kwam met heel veel reist met weinig vlees.
    De salade waren ze vergeten, is wel nabezorgd, maar wat heb je eraan als de eten koud word, omdat ze geen andere optie gegeven hebben vindt het slecht. Want zon schotel kost 33 euro. Ik had tenminste verwacht dat ze de oude schotel terug zouden nemen en een nieuwe volledige menu opnieuw gingen bezorgen.

22. Marloes Willemsen's profielfoto
    Marloes Willemsen heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Marloes Willemsen

Tapas workshop.
    Met 10 meiden hebben wij tijdens ons jaarlijkse vriendinnenweekend een tapas workshop gedaan bij Nico. Het was een ontzettend leuke en leerzame middag en het was prettig dat het geen enkel probleem was om 's avonds wat langer te blijven zitten om nog lekker uit te buiken (want dat was nodig!). We hebben ontzettend kunnen smullen :)

23. Roy's profielfoto
    Roy heeft een recensie geschreven voor Eethuis Kumpir

Zo, net weer gegeten. Goede lekkere tent, volgende keer iets minder kruiden.

24. Johnny van der Heide's profielfoto
    Johnny van der Heide heeft een recensie geschreven voor Grillroom Het Oosten

Veel te lang niet meer geweest, maar bij het schrijven van een aantal recensies kon ik het Oosten niet vergeten.

Wanneer je echt lekker 'Turks' wilt eten kan het Oosten niet ontbreken. Ik heb er altijd afgehaald, maar de vriendelijkheid en voornamelijk het lekkere eten van deze tent op Turks gebied kan ik ondanks dat ik er al lang niet meer ben geweest niet vergeten.

Alsof het vlees echt uit een ander land komt, hier proef je 't verschil met de misschien wel te Europees geworden Turkse keuken. Hier proef je het zoals het moet zijn in mijn ogen.

Ja het tentje zelf ziet er niet spectaculair uit, maar juist het eten is wat me er toch aan doet verlangen er snel weer eens heen te gaan.

25. Johnny van der Heide's profielfoto
    Johnny van der Heide heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Almelo

Als kleine jongen kwam ik hier al geregeld met mijn ouders. Jaren later kom ik er nog wel eens. Heerlijke omgeving zeker in de zomer! Maar ook in het voor en na seizoen met de heaters erg goed te doen.

Mijn voorkeur: Simpelweg de Souvlaki.

26. Johnny van der Heide's profielfoto
    Johnny van der Heide heeft een recensie geschreven voor Dock 19
    Internationaal Almelo

Altijd heerlijk eten. Ook het nieuwe concept slaat goed aan. En dit alles voor een prima prijs als je de ambiance en service mee rekent.

Erg prettig restaurant waar we toch wel met enige regelmaat (ondanks jonge kinderen) proberen te blijven komen.

Vergeleken bij de andere Theater hotel formules ons inziens de beste!

27. Johnny van der Heide's profielfoto
    Johnny van der Heide heeft een recensie geschreven voor Carrello
    Pizzeria Almelo

Mijn favoriete Pizza's komen doorgaans van Carello. Ik bestel er graag en relatief vaak. 2 Van de 3 zondagen dat we bestellen is dit bij Carello.

Enige verbeterpuntjes:
    - Zorg dat de saus er altijd bijzit en misschien iets beter gevulde bakjes (overigens de knoflooksaus van jullie is ongeëvenaard. Heerlijk bij Pizza's voor mensen die van knoflooksaus bij hun pizza houden, maar als gezegd, beter gevuld zou mooi zijn.)
    - Misschien, een stom idee, maar op basis van telefoonnummer kennen jullie mijn adres al, dus ik neem aan dat jullie ook weten wie hoevaak besteld. Persoonlijk zal ik er dan voor kiezen mijn 'vaste klanten' eens in de 10 bestellingen binnen een jaar o.i.d. eens een flesje wijn of een extra te geven. (Voor de duidelijkheid voor mij persoonlijk niet nodig, maar ik denk dat dit een leuke actie is om je vaste bestellers wellicht nog regelmatiger te laten bestellen, of het nog meer te verkondigen bij kennissen en vrienden)
    - Laatste puntje, de bodem of de pizza in zijn geheel wil heel af en toe, en dan wel heel minimaal eens wat afwijken, alsof de pizza dan net iets korter of langer in de oven heeft gelegen. Dan is de pizza nog steeds heerlijk, maar vaak net iets anders dan de perfecte pizza waarvoor we altijd bij jullie bestellen.

Na deze verbeterpuntjes vind ik het wel belangrijk nog een keer te zeggen dan ook zonder deze verbeterpuntjes wij zeker blijven bestellen bij jullie!

28. Kees en Thea's profielfoto
    Kees en Thea heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Kees en Thea

Heerlijk gegeten! Mooie gerechten in Gezellig en intiem restaurant met open keuken.
    Komen hier zeker nog eens terug!

29. Johnny van der Heide's profielfoto
    Johnny van der Heide heeft een recensie geschreven voor Flintstones
    Kleine eetwaren Almelo

Altijd super lekker. Mijn persoonlijke voorkeur; het beef menu. Ik verbaas me elke keer weer dat ze zo'n giga grote en lekkere biefstuk voor dit geld kunnen aanbieden.

Klasse werk, en heerlijk eten!

30. Albert timmernan's profielfoto
    Albert timmernan heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Albert timmernan

Heerlijk gegeten. Duidelijk een kok die wist waar hij het over had. Het naar je zin maken. Glutenvrij geen probleem. Vegetarisch maar geen zin in paddestoelen: dan maken we toch wat anders. Wat lust je? Niet op de kaart: geen probleem. Top service.