Nieuwste foto's in Almelo

Laatste updates in Almelo

1. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor De Mandarijn
    Chinees-Indisch Almelo

Heb een bami rames gehaald, de bami was goed, de rames ging zo de vuilnisemmer in. Niet te eten, alles in een bak gemieterd en geen groenten.

2. R.v.Ettikhoven's profielfoto
    R.v.Ettikhoven heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

R.v.Ettikhoven

Fantastisch gegeten.
    Genoten van de bediening. Klasse.
    Ook mooie inkijk in de keuken.

3. Familie Louw's profielfoto
    Familie Louw heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Capri

Familie Louw

Het leek wel een jubileum realiseerden we ons. Al 30 jaar komen we graag bij Capri. Al die jaren is de sfeer en de inrichting hetzelfde gebleven. Het eten is lekker voor een prima prijs. Ook fijn dat je bij de nagerechten voor een kleine portie kunt kiezen. De bediening was goed. Tot ziens!

4. Pablo Aimar's profielfoto
    Pablo Aimar heeft een recensie geschreven voor Restaurant Mira

Pablo Aimar

Heerlijke eten, leuke personeel en een gezellige restaurant. Het restaurant is goed bereikbaar en is gevestigd in het centrum van Almelo.

Enige minpunt zijn de prijzen. Ik vond de prijzen aan de hoge kant.

5. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Eethuis Kumpir

Vandaag besteld en naar 1 1/2 uur nog geen bestelling, maar ff gebeld en iemand aan de telefoon die zei dat ze er door drukte nog niet eens aan begonnen waren en of ik nog zeker een half uur moest wachten of de bestelling wil annuleren! Zoals wel vaker lag het aan de drukte en te weinig personeel vertelde hij! Een slechte recensie deed hem niets, goedenavond tot ziens! Wat een prutser…

6. Beppie Ouwens's profielfoto
    Beppie Ouwens heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Er valt niet veel te zeggen het is top smaak keuze de wisseling van de menu kaart. Top top top zoals altijd.

7. Haarhuis's profielfoto
    Haarhuis heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Het was een fantastische avond en het eten was super. Het was met liefde klaargemaakt. Sfeer was goed.

8. N kroeze's profielfoto
    N kroeze heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

De menukaart was erg beperkt.
    De bediening was te vrijpostig bijna brutaal.
    Het vlees was te zenig en er waren te weinig groentesoorten.

9. Oude lenferink's profielfoto
    Oude lenferink heeft een recensie geschreven voor Op de Proef

Oude lenferink

Het eten was heerlijk, zeker een compliment verdiend en de bediening was spontaan.

10. Shirley Van Der Molen's profielfoto
    Shirley Van Der Molen heeft gereageerd op een recensie van Sushi Tijd

Tijdje terug zaten er mensen naast ons die dus wel losse gerechten konden uitzoeken van de kaart en je dus betaald voor wat je ook hebt besteld.

11. Daphne's profielfoto
    Daphne heeft een recensie geschreven voor Solera
    Spaans Almelo

Wilde vandaag, woensdag bestelling laten bezorgen. Werd mij verteld dat dit niet kon omdat ze vandaag geen bezorgers hebben. Degene die wel aan het werk waren, waren jonger dan 18 jaar en hadden dus geen rijbewijs!
    Dit is toch niet te vatten en uiterst onprofessioneel.
    Als dit altijd zo gaat, kun je binnenkort de tent sluiten…

12. Annemieke's profielfoto
    Annemieke heeft een recensie geschreven voor Willem de 4e

Gezellig terras, lekker eten en vriendelijk, warm en attent personeel. Goede keuze!

13. Van Rossen's profielfoto
    Van Rossen heeft een recensie geschreven voor Hong Hua

Van Rossen

Gisteren bij deze Chinees gegeten. Allereerst waren we de enige in heel het restaurant. Een Bami Pangang en een Foe Yong Hai besteld. De Bami kan je iemand mee stenigen en het ei was groen/grijs.
    Na twee happen opgestaan en weggegaan. Bij afrekenen aangegeven dat het eten verschrikkelijk was, maar werd niet op gereageerd.
    Geen restaurant om aan te raden!

14. R.R. Almelo's profielfoto
    R.R. Almelo heeft een recensie geschreven voor Bethlehem
    Shoarma Almelo

R.R. Almelo

Slecht restaurant. Ik heb net 10.50 euro betaald voor een shourma extra terwijl op de kaart 8.50 euro staat. Ik kom hier al 30 jaar maar dit was de laatste keer.

15. Remi's profielfoto
    Remi heeft een recensie geschreven voor Gomi City
    Chinees-Indisch Almelo

Bij de bestelling o.a. foe yong hai besteld met de duidelijke opmerking 'vegetarisch' en 'nummer 136'. Halverwege het eten van de foe yong hai kwamen we erachter dat er kip in zat, geen leuke ontdekking voor de vegetariërs. Ik heb gebeld om te melden dat dit verkeerd is gegaan, daar kreeg ik echter geen excuses voor. Ze noemde meerdere keren dat dat toch echt mijn schuld was, dat ik het niet goed doorgegeven zou hebben. Erg jammer dat ze het zo afhandelen en niet de eigen fouten willen inzien.

16. Leo's profielfoto
    Leo heeft een recensie geschreven voor Blazin' Burgers

Blazin' Burgers in Almelo timmert flink aan de weg, vooral op Facebook: tijd om daar eens een kijkje te nemen. We komen terecht op een industrieterrein, niet de meest inspirerende omgeving. Maar daar kan het eten nog wel goed om zijn, natuurlijk. Buiten staan plastic stoeltjes in rood, wit en blauw, een vrolijk gezicht. Binnen staan simpele houten stoeltjes, zoals we ze vroeger op school ook hadden (misschien wel gedumpt door een middelbare school?) het is er niet druk, zo rond half zes. Het eten staat vlot op tafel. We bestelden de Devil's Trick en de Healthy Hammer. Bij de Devil's Trick zal de chorizo wel bedoeld zijn om de smaak op te peppen tot een duivels niveau. Nou ja, dat loop wel los. Er zit een taai broodje onder de hamburger, en de burger zelf is niet erg warm. De frietjes zijn prima, maar de burger valt tegen. De Healthy Hammer wordt geserveerd op een volkorenbol. Beter brood dan die andere, maar heel smakelijk is het allemaal niet. Nee, de Blazin' Burgers viel ons niet mee.

17. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Poppies Pannenkoekenboot

Heb er met het gezin, voor mijn verjaardag, gegeten met vouchers van social deal. Tevoren gereserveerd. Leek leuk idee: BBQ op de boot, voordelig en ja, wat kan er mis gaan… Nou van alles. Vieze glazen (echt vies: van binnen), een halve liter te warm bier wat dood sloeg en een BBQ wat we uiteindelijk, na best lang wachten, op tafel kregen geserveerd. Vervolgens mag je 't zelf doen. Hoort bij het BBQ en, dus dat weet je, maar het duurde tergend lang. Geen uitleg tevoren over een kennelijk in de BBQ ingebouwd ventilatortje, waardoor het gloeien sneller zou gaan. De uitleg kwam later en toen ging het wat vlotter. Ondertussen pannenkoek er maar bij besteld. Halverwege deed de BBQ nog nauwelijks iets, maar toen was één tafelgenoot (!) al vertrokken. Vervolgens werd de BBQ weggehaald om kooltjes bij te vullen. Hier hebben we lang op gewacht. Deze kwam terug op het moment dat we eigenlijk wilden vertrekken. Dus we bleven maar, maar eigenlijk was de lol er van af. Met nog iets minder dan de helft vlees over vertrokken, om een ijsje te gaan halen in de stad. Oh ja, eerst nog even de drankjes betalen (en de extra pannenkoek). De rekening lag op dezelfde hoogte als ik vooraf betaalde via social deal. De meiden van de bediening deden wel hun best om er wat van te maken, maar misschien beter hier te eten met een Hollandse pannenkoek. Best teleurgesteld dus.

18. Frans Steenbergen's profielfoto
    Frans Steenbergen heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Capri

Frans Steenbergen

Alles was prima voor elkaar. De service wat minder komt niet door de erg goede bediening, maar door dat het druk was en zij de bediening alleen moest doen.

19. Janny's profielfoto
    Janny heeft een recensie geschreven voor China
    Chinees-Indisch Almelo

Erg goed, halen regelmatig chinees.

20. Annemiek's profielfoto
    Annemiek heeft een recensie geschreven voor Op de Proef
    Italiaans Almelo

Gezellig knus restaurant met leuke binnentuin waar het ook bij warm weer prima vertoeven is. Lekker eten, goede bediening, kortom: alles aanwezig voor een leuke avond.

21. Dema's profielfoto
    Dema heeft een recensie geschreven voor Wok in Vuur en Vlam

Lekker eten voor de prijs.
    Min punt is dat de man die je bij binnenkomst tegenkomt, erg brutaal is en kan niet netjes omgaan met gasten, hoewel de vrouw heel vriendelijk was.

22. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Violier

Naar mijn mening één van de beste van Nederland.

Mijn bestellingen bestaat meest uit:
    Patat pinda
    Frikandel speciaal
    Trio pinda(3 gehaktballen met pindasaus, zonder ui)

23. Jeanet's profielfoto
    Jeanet heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Almelo

Vrijdagavond wat gegeten met zijn zessen, eten was prima, maar bedienend personeel erg slordig, vergeet drankjes, weet niet of ze aan de juiste tafel zijn met bordjes en weten ook niet waarvoor deze zijn (verrassingsmenu) erg lang moeten wachten om dessert te bestellen, bij dessert geen uitleg verrassingsmenu, toen we daarover aan het praten waren hoorde een andere medewerker dat en gaf uitleg, met weggaan werd mijn dochter letterlijk door groep personeel ondersteboven gelopen, waren al druk met afsluiten denk ik, geen excuus jammer.

24. T.Spikker's profielfoto
    T.Spikker heeft een recensie geschreven voor Restaurante Valentino

T.Spikker

Super.
    Lekker gegeten en wat ons op viel was ons bestelde glas wijn deze was ruim gevuld dat zie je wel eens anders.
    Top, aanrader net als wij combineren met avondje uit en de bioscoop.

25. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor Sultan
    Shoarma Almelo

Chantal

Wat een aanfluiter is dit zeg!
    Bestel je voor 4 personen eten.
    Lahmacun met kaas en groenten- groenten waren 3 stukjes sla (hele warm en slappe sla) paar stukjes tomaat en komkommer.
    Lahmacun met kofte en groenten. Waren 3 stukjes kofte helemaal zwart aan de onderkant. Ook hier 3 stukjes sla etc.
    Een mix schotel daar zouden 3 soorten vlees op zitten (nog gevraagd aan de telefoon) alleen shoarma en kip.
    Rijst was gewone rijst ipv Turkse rijst.
    En een pizza die er redelijk uitzag.
    We konden het met 10 minuten ophalen.
    Eenmaal thuis de bestelling bekeken en gelijk gebeld of dit de normale gang van zaken was.
    Meneer gaf aan dat de sla vers was. Kofte hoorde knapperig te zijn.
    Geen oplossing ook geen excuus.
    Uiteindelijk maar opgehangen omdat wij niet tot een oplossing kwamen.

Voor ons nooit weer!

26. Carlo's profielfoto
    Carlo heeft gereageerd op een recensie van Da Carlo

Sinds mevrouw geen kraanwater kon krijgen had ze steeds vage klachten en steeds terugkomen. Nu hopelijk geen klachten en geen bezoek meer.

27. Esther van luyk's profielfoto
    Esther van luyk heeft een recensie geschreven voor Da Carlo

Esther van luyk

Lauwe wijn… koelkast kon t niet aan…
    Een uur wachten op een pizza met 3 tafels bezet…

28. Fam. Bos's profielfoto
    Fam. Bos heeft een recensie geschreven voor Restaurante Valentino

Het eten is daar zo lekker, voor ons geen andere pizza restaurant.
    En het bezorgservice is perfect, vooral in de weekenden krijg je altijd op tijd je eten bezorgd. Geen langere wachttijd.