Welkom op de site van Cafetaria de Violier.

Bestel telefonisch 0546 - 815465

online bestellen? Klik hier

ons mailadres is gewijzigd :  wuyazi2010@hotmail.com

Gewijzigde openingstijden Pasen:

1e paasdag gesloten, 2e paasdag geopend van 16:00 tot 20:00 uur

Nieuwe hamburger

Hebt u onze home made burger al geproefd? De " BOSS burger " is geheel in eigen huis ontwikkelt en wordt geheel volgens eigen recept in eigen keuken gemaakt. Deze hamburger wordt bereid uit 100 % rundergehakt en belegd met heerlijke crispy bacon strips en heeft daarom een heerlijke malse sappige smaak. Geserveerd op een flaquette broodje, met onze speciale saus, sla, tomaat, komkommer, augurk en rode ui is deze burger een echte aanrader. Verkrijgbaar als broodje en als compleet menu met heerlijk frietjes en koolsalade. Onze slagersachtergrond vind u trouwens in diverse producten van ons terug. Ambachtelijke gehaktballen, kipsaté, spare ribs, braadworst, shoarma en halve kip zijn slechts enkele van de producten uit eigen keuken.

Glutenvrij

Mensen met gluten intolerantie kunnen bij ons terecht om eens lekker te snacken. In onze moderne frituuroven wordt namelijk geheel glutenvrij gebakken. Door strikte procedures wordt uw frietje of glutenvrije snack met de grootst mogelijke zorg door ons team bereid. De afgelopen periode hebben we al flink wat zeer positieve reacties van coeliakie patiënten mogen ontvangen. Wij willen graag dat ook deze mensen bij ons de mogelijkheid hebben lekker en verantwoord te snacken.

Procedure glutenvrij:

Alle snacks worden door ons bij binnenkomst apart verpakt. Wanneer u een glutenvrije snack ( kroket, frikandel of bamischijf ) besteld wordt het betreffende product door onze medewerker gelijk vanuit de verpakking in het fritesvet gedaan. De glutenvrije snacks worden apart in onze vriezer bewaard. Alleen de speciale glutenvrije snacks worden in het fritesvet gebakken. De reguliere snacks worden in onze snackketel gebakken. Naast de frites en de hierboven genoemde glutenvrije snacks hebben we sinds kort ook een heerlijke romige glutenvrije fritessaus in ons assortiment.

Assortiment

Naast ons bestaande assortiment, vindt u regelmatig smaakvolle aanbiedingen op onze site. Dit kunnen nieuwe maar ook bestaande producten zijn die we extra voordelig aanbieden maar ook complete menu's inclusief drankje. Dit zijn onze combi meals, bestaande uit friet, saus, broodje of snack en een drankje. Download de menukaart hier: menukaart menukaart 2023.pdf

Bezorging

Vanwege de drukte en ook personeelsgebrek in onze winkel is het niet mogelijk te bezorgen.

Verantwoord frituren

Wij bakken in ons bedrijf volgens de spelregels verantwoord frituren. Frituren is een vak. De dagelijkse bereiding van uw maaltijd dient immers met de grootst mogelijke zorg te gebeuren. Enkele spelregels die wij hanteren zijn: het bakken in plantaardig vloeibaar frituurvet. Dit vet is rijk aan onverzadigde vetzuren. Onverzadigde vetzuren zijn vergelijkbaar met producten die passen in een cholesterol verlagend dieet. Onze frituuroven is zo afgesteld dat het hoogst mogelijke rendement uit het bakproces wordt behaald. De temperatuurschommeling tijdens het afbakken is minimaal, zodat u gegarandeerd een lekker krokant frietje of snackje op uw bord krijgt.

In onze oven wordt het vloeibare frituurvet dagelijks door middel van een speciaal filter gereinigd. Kruimels en paneerresten worden zo aan het vet onttrokken. Een frietje of snackje op zijn tijd is helemaal niet zo verkeerd als vaak gedacht. Zeker als u dit combineert met onze gezonde fritessaus variant. Deze bevat maar 5% olie en heeft zelfs 80% minder calorieën dan de gewone mayonaise.

Wist u dat een broodje kroket minder calorieën bevat dan een broodje kaas?

Vacature

momenteel hebben we een openstaande vacature voor parttime medewerker voor circa 10 tot 12 uur per week.  Ben je doordeweeks ( maandag t/m vrijdag tot 20:00 uur) en zaterdag ( tot 20:00 uur )beschikbaar, laat dan je gegevens achter op de mail wuyazi2010@hotmail.com

Privacy

Cafetaria de Violier gevestigd aan de Violierstraat 20, 7601 GS te Almelo verwerkt geen persoonsgegevens van de bezoekers van haar website. De website cafetariadeviolier.nl geeft alleen informatie omtrent het bedrijf cafetaria de Violier, producten, acties en vacatures weer. Persoonsgegevens welke wij verwerken zijn uitsluitend ter informatie aan ons aangaande sollicitaties welke verstuurd zijn naar wuyazi2010@hotmail.com Gegevens welke wij verwerken zijn Naam, adres woonplaats gegevens en cv gegevens aangaande de sollicitant. Deze gegevens worden door de sollicitant rechtstreeks aan ons verstuurd via bovenstaande mail. Indien de sollicitant niet zal worden aangenomen, worden zijn of haar gegevens door ons verwijdert uit onze bestanden. Wij kunnen helaas niet controleren of een sollicitant daadwerkelijk de leeftijd heeft van 16 jaar of ouder. Wij gaan er van uit dat sollicitanten, jonger dan 16 jaar, uitdrukkelijk toestemming hebben gevraagd aan de ouders dan wel wettelijke voogd over het verstrekken van persoonlijke gegevens aan cafetaria de Violier.

Wij versturen geen nieuwsbrieven aan onze gasten. Algemene informatie wordt op onze website gecommuniceerd of via onze Facebook pagina.

Contact

Gegevens