Restaurant 't Stokpaardje in Alkmaar

Het lekkerste eten in het leukste straatje van Alkmaar

Eten & drinken 9,1

• do vanaf 18:00
  • vr vanaf 18:00
  • za vanaf 18:00
  • zo vanaf 18:00

Geachte gast, hartelijk welkom op de pagina van ons restaurant waar wij Eric Muller ( gastheer) Ton van den Bogaard( chefkok) en alle medewerkers er alles aan doen om u, en uw gasten, een onvergetelijke avond culinair genieten te bezorgen. Wij hebben geen menukaart maar presenteren een maandelijks wisselend 2,3,4,5 of 6 gangen diner waar bij u, bij alle gangen de keuze heeft uit vis,vlees en seizoensspecialiteiten."t Stokpaardje werkt uitsluitend met dagverse vis, scharrelvlees en (streek)producten van hoogstaande kwaliteit. ook vegetarische gasten komen bij ons culinair aan hun trekken. Bij alle gerechten serveren wij op verzoek bijpassende kwaliteitswijnen die naadloos aansluiten bij de door u gekozen gerechten. Deze wijnen serveren wij per heel of half glas. De laatste woensdag van de maand serveren wij een 7 gangen amuse diner inclusief huisaperitief, wijnarrangement en koffie met bonbons voor € 75,00 p.p. Wij hopen dat u snel onze gerechten,wijnen en ontspannen sfeer komt proeven.

Diëten Biologisch, vegetarisch, glutenvrij, suikervrij en lactosevrij
Foto van Restaurant 't Stokpaardje in AlkmaarFoto van Restaurant 't Stokpaardje in AlkmaarFoto van Restaurant 't Stokpaardje in AlkmaarFoto van Restaurant 't Stokpaardje in AlkmaarFoto van Restaurant 't Stokpaardje in AlkmaarFoto van Restaurant 't Stokpaardje in AlkmaarFoto van Restaurant 't Stokpaardje in AlkmaarFoto van Restaurant 't Stokpaardje in AlkmaarFoto van Restaurant 't Stokpaardje in AlkmaarFoto van Restaurant 't Stokpaardje in AlkmaarFoto van Restaurant 't Stokpaardje in AlkmaarFoto van Restaurant 't Stokpaardje in AlkmaarFoto van Restaurant 't Stokpaardje in Alkmaar

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Ambiance
Luxe, romantisch, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Catering en honden toegestaan