Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alkmaar verdeeld zijn.

1. Zeer eenvoudig restaurant, wel op elke, ook de niet bezette tafels een gezellig kaarsje. Sanitair verrassend modern. Kwaliteit vlees prima, maaaaar wel een schrik rechauds zwaar verroest, vuurpotje zwart en de fonduepannen niet om aan te zien en daar moet je dan uit eten.

Van een fondue specialist mag je toch verwachten dat waar het om gaat (rechaud en fonduepan) er toch tip top uit mag zien.

Voor ons blijft het om die reden bij deze ene keer.

2. Kleine eetwaren Alkmaar

Vanmiddag een high tea gehad bij Doppio in Alkmaar..

Wij hebben verschillende hightea's gehad maar deze is bijzonder slecht te noemen....

Na plaats te hebben genomen aan een vieze tafel, deze werd niet eerst even schoon gemaakt voor dat we plaats namen.....kwam de high tea! Wat een afgang zeg.... een etagere met verschillende hapjes zag er niet uitnodigend uit, één muffin! Die moesten we delen met zijn tweéén... het werd neer gezet en dat was het..... geen uitleg niets! Wenig keus in de thee! Heel summier allemaal..kwamen ook niet vragen of alles naar wens was..

Ik vond dit meer dan een onvoldoende waard en niet voor herhaling vatbaar. Zonde van het geld.

Ik heb de bon via de vakantie veiling gekocht voor een vriendin maar helaas is het een zeer slecht kado geweest.

1,2
  3. Goed gegeten, mooie gerechten, leuke bediening & gezellige hippe tent. Enige minpuntje vind ik dat ze 'speciaal water' serveren uit eigen tap wat ze Spa blauw noemen. De prijs is dus ook als Spa blauw.... Dat hadden ze wel even mogen vertellen. Verder absolute aanrader!

4. Kleine eetwaren Alkmaar

Woensdag 10 augustus naar Doppio Espresso Alkmaar. We hebben 1 uur en een kwartier gereden, en het was een echte tegenvaller. Ik ben van Italiaanse afkomst en had hier veel meer van verwacht. Ik had een brunch gereserveerd voor 2 personen. Doordat je p.p. 2 piadini's kreeg, die ook niet bijzonder waren, was je maag zo gevuld. Dat was maar goed ook, want voor de rest zat er het volgende bij: 4 olijven, 4 stukjes gedroogde tomaat, 4 kleine stukjes Italiaanse ham, wat verschillende snippertjes kaas. Dit zou dan een brunch moeten zijn. We stonden binnen een half uur weer buiten! Aangezien ik mijn vrienden het Italiaanse eten aanbeveel, ben ik heel blij dat ik ze hier niet mee naar toegenomen heb.

4,3
  5. High tea € 32,50. We kunnen deze prijs niet plaatsen voor wat je krijgt. Is het ZEER ZEKER NIET WAARD.

Wij vonden het zeer summier wat we kregen en een hele hoge prijs, normaal betaal je zo rond de € 15, -- en dan krijg je nog meer ook.

We hadden meer en meer bijzondere bijzondere dingen verwacht.

Alleen de prijs is bijzonder HOOG dan wel te verstaan.

Voor ons dus nooit meer.

2,1
  6. Lekker gegeten!

7. Kleine eetwaren Alkmaar

Gisteren op 10 augustus 2011 een high tea genoten van onze bon van vakantieveilingen, zeker geen hoogstandje gezien wij de bon kochten twv 25 euro p.p.

Nu staat er bij Doppio dat een high tea 13.50 euro kost voel je je toch gepakt.

In een theeglas aan onze tafel zat een gat dus de hele tafel nat, vroeg om een doekje kreeg deze ook, maar kwamen niet helpen om de nattigheid op te ruimen.

Kwamen ook niet vragen of we nog thee wilden dus zelf nog een pot heet water gevraagd.

Bij de high tea is het normaal dat je scones krijgt, hadden wij ons ook erg op verheugd maar helaas deze zaten er niet bij.

De sandwiches waren goed maar dat was ook het enige de zoetigheid kwam gewoon allemaal van de fabriek af (jammer).

Personeel is erg aardig.

8. Superlekker eten, ongedwongen sfeer. Lekker rommelig en je kan er de hele avond lekker treuzelen met je eten. Bediening is vlot maar geeft je niet t gevoel dat je door moet eten.

Onbeperkt tapas eten is een aanrader met een groepje. Kleine gerechtjes dus je kan even doorgaan. Voor ieder wat wils en goeie prijzen, Wij komen zeker terug.

9. Een teleurstellende ervaring, vet eten zonder enige toewijding bereid. Al na 1 rondje waren we er wel klaar mee. De bediening was ver ondermaats en vroegen "bent u klaar?"

Je vraagt of men nog iets wil bestellen!

Kortom, personeel wat er duidelijk geen zin in had en eten dat dreef in olie.

2,6
  10. Goed restaurant, vriendelijke bediening en lekker eten!

Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen, maar er was geen kinderkaart. Bij navraag blijken er wel kinderpizza's te zijn, maar dit wordt nergens vermeld. (gemiste kans)

Het eten was heerlijk en de bediening (vooral van het drinken) vlot. Jammer dat we niet konden pinnen vanwege een storing, maar aan de techniek kunnen de medewerkers ook niets doen. Wel heel vriendelijk werden we gewezen op de mogelijkheden van het pinnen. Was wel zo klantvriendelijk geweest om de achterblijver(s) dan een drankje van het huis aan te bieden als de ander is gaan pinnen. Maar misschien is dat wel gewoon wat teveel gevraagd.

We komen zeker nog een keertje terug.

11. Vorige week hebben we met z'n tweetjes lekker gegeten bij restaurant Alkmaer. We kregen een romantisch plekje toegewezen. Het eten was lekker en mooi gepresenteerd. Het toetje (chocoladefeest) was echt overheerlijk. Fijn gevoel als je weet dat er verse producten gebruikt worden en dingen zelf gemaakt zijn (niet van dat kant en klare).

Zeker en aanrader om hier te gaan eten!

Groetjes Valery en Wilmer.

12. Erg lekker wokrestaurant! Komen hier minimaal 1x per maand, en bevalt nog steeds erg goed! Een 2tal jaar geleden waren we tijdelijk overgestapt naar een restaurant in HHW, maar zijn toch weer terug gekomen bij Victory Wok! Prima eetgelegenheid!

13. Kimberley

Super gezellige avond gehad gister.

Het eten was heerlijk. Ruime kaart en voor iedereen wat wils.

Het restaurant is heel sfeervol ingericht en het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.

Echt een aanrader voor een avondje gezellig en uitgebreid tafelen in een gemoedelijke en relaxte sfeer.

14. Theo & Bea

Sluit me helemaal aan bij onderstaande recensie!

Aan de kok heeft het niet gelegen, eten was goed.

De ambiance en service helaas zwaar onder de maat.

15. Reeds een paar maal gegeten bij de Ereburger, steeds fantastisch.

Iedere keer verrassend lekker, of je nou een lamsbout bestelt of b.v. een geitenkaasburger, alles is kraak-vers, ziet er prachtig uit op je bord en de bediening is ook TOP! Gastvrijheid staat op nummer 1!

Sinds een maand prachtig terras erbij, waar we de laatste keer ook heerlijk hebben gedineerd in de late avondzon.

16. Anoniempje

Standaard na het uitgaan naar de hapwat, een uiterst rare keuze. Het eten is namelijk altijd rauw en zelfs koud, met name de cheeseburgers en friet.

Het bestellen duurt erg lang en vaak krijg je niet eens wat je besteld hebt, wanneer je daarover klaagt moet je nog een keer betalen voor wat je al hebt betaald.

Ook heerst er een agressieve sfeer, maar dat zou mogelijk komen door het tijdstip. Vandaar dat ik daar geen cijfer aan toeken, ook is het voer(ik durf het geen eten meer te noemen) relatief duur voor wat ze leveren.

Helaas een afrader dus.

2,9
  17. Bestelde ossenhaas. Kreeg een vreselijk klein stukje taai uitgedroogd vlees. De kok was het ook opgevallen dat het erg weinig was en bood ter compensatie gyros aan. Als ik gyros had willen eten had ik dat wel besteld. We moesten vreselijk lang wachten op het eten omdat afhaalklanten steeds prompt werden geholpen.

Conclusie: Kwaliteit abominabel, bediening idem. Ga hier nooit meer eten.

1,6
  18. Top restaurant.

Het eten is van hoge kwaliteit. Je kunt verschillende gerechten in kleine porties kiezen, zodat je lekker gevarieerd eet.

Heerlijk dat er zo'n kwaliteitszaak in Alkmaar is.

19. Herm en Sophie

Wij hebben afgelopen woensdag 27 juli HEERLIJK! genoten van een lekker 3-gangen menu!

Een complimentje voor de kok!

Veel succes!

Groetjes vanuit Limburg.

20. Altijd een goede service, goede sfeer, heerlijk eten, niet lang wachten op je eten ook niet als t vol zit.

Het enige wat mij verbaasde de laatste keer, muizen! Nooit eerder gezien daar, maar nu liepen er sowieso 2 muizen!

Als dit verholpen word kom ik weer terug!

21. Familie Ulrich

Gisteravond zijn we uit eten geweest bij de Ereburger. We kenden het nog niet en zijn er naar aanleiding van de recensies hier terecht gekomen. De ontvangst was heel vriendelijk en ontspannen, ze hebben wat dat betreft echt een eigen stijl.

Het eten was van voorgerecht tot en met het dessert heerlijk, we hebben echt genoten.

Samengevat: de Ereburger is een absolute aanrader!

22. Kleine eetwaren Alkmaar

marian bakker

Ik ben voor het eerst in jaren weer in deze eetgelegenheid geweest.

Ik vind het nog steeds een zeer gezellige eetgelegenheid met een gevarieerde menukaart.

Wat ik heb gegeten was heerlijk één minpuntje ik vind ze wel erg prijzig.

23. geke

We waren op vakantie dus niet bekend hier. We werden bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en naar een gezellig tafeltje gebracht. Het restaurant was stampvol dus we dachten het kan nog wel ff duren. Maar wat schetste onze verbazing het drinken werd meteen bezorgd! Ook na het opnemen van het eten hoefden we niet lang te wachten op het voorgerecht. Tijdens het hoofdgerecht werd er vriendelijk gevraagd of het smaakte en er voldoende was wat meer dan voldoende was. Ondanks de drukte was het er gezellig met zitjes die niet te dicht op de medegasten zaten. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug succes verder.

24. Heerlijk gegeten, echt super lekkere tomatensoep en saté en spareribs echt een aanrader!

25. Een andere Carla

Wij hebben gisterenavond met zijn tweetjes erg lekker gegeten in Restaurant Alkmaer. Het was onze eerste keer en voelden ons gelijk op ons gemak in de gezellige huiskamerachtige ambiance. Een gezelige plek waar je goed kunt eten. Veel succes met jullie onderneming en groeten van Gerrie en Carla.

26. Al meerdere keren gelunched met kinderen, man, mams en vriendinnen, altijd goede en ruime keuze. Als we in Alkmaar zijn en trek hebben in Italiaans eten we hier.

27. Heerlijke eten, perfecte bediening, super.

28. Internationaal Alkmaar

Danielle

29. Internationaal Alkmaar

Ik vind Abby's altijd goed net als de service. Heb hier vaak geluncht, gedineerd en een High Tea gehad.

Is toch wel een van mijn favorieten in Alkmaar.

30. Heerlijk restaurant, met top personeel.

Heerlijke vlees en visgerechten!