Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alkmaar verdeeld zijn.

Om de 2 weken eet ik een kapsalon. Regelmatig bij Tip Top. Maar nog nooit heb ik 50 eurocent voor een tweede kuipje knoflooksaus moeten betalen dan vandaag bij Tip Top. Triest. Slecht. Een vaste klant zijn ze kwijt.

2. Italiaans Alkmaar

Hilda Wouwenaar

Prima, zoals altijd.

3. Hamburger Alkmaar

Chicken Tenders waren nog bevroren van binnen. Helaas, toen ik daar achter kwam reed m'n trein al bijna.

4. Hamburger Alkmaar

Danny Slotboom

Allereerst werden we heel leuk ontvangen, eerst even een wijntje gedronken in de binnentuin. Onze gastheer vertelde wat geschiedenis over het gebouw. Daarna naar binnen om heerlijk te gaan eten, zowel het eten als de wijn waren van goede kwaliteit, ook kreeg je de tijd om met de volgende gang te beginnen. Zeer relaxed allemaal. Sfeervol restaurant en een fijne bediening! Echt een aanrader!

J. van Velsen

Heerlijk verzorgde avond gehad.
    Wij waren hier met een groter gezelschap en werden volledig in de watten gelegd.
    Zou hier zeker nog eens naartoe gaan!

Ik heb hier met een grote groep gegeten. We bestelden een voorgerecht en hoofdgerecht maar na een uur hadden wij nog steeds het voorgerecht niet gekregen. Ook een tweede drankje kwam maar niet. We gaven dit aan bij de bediening en kregen een hele arrogante reactie. En ook hierna kwam er niemand van het personeel naar ons toe. Toen besloten wij om voor het drankje te betalen en ergens anders te gaan eten, we waren er behoorlijk klaar mee. Eén van de personeelsleden die als enige klantvriendelijk was bood ons aan om te blijven voor het hoofdgerecht, dit zou binnen 15 minuten dan op tafel staan, dan kregen we de eerste ronde aan drankjes van het huis. We besloten te blijven en kregen inderdaad ons hoofdgerecht vrij snel. Het voorgerecht hebben we nooit gekregen. Het eten was verder oke, niet echt bijzonder. We merkten ook dat de bazin over ons aan het praten was met andere klanten, we werden een soort van uitgekotst, echt heel onbeschoft. Absoluut niet mijn geld waard en ik zal er ook nooit meer komen. Ik beveel het ook echt niemand aan.

Gister wederom weer heerlijk gegeten en de bediening was top!! Wij kijken terug op een heerlijke avond! Wij komen zeker nog eens terug.

Nicoline

We hebben heerlijk gegeten en super genoten!!

P a zwaan

Voor de eerste daar gegeten zeer goed voorgerecht Hoofd gerecht zeer goed en nagerecht wafer met warme jersey en slagroom en jis Dame blance e.

Wat ontzettend slechte tent, Met een nog slechtere service.
    Gister een kopje koffie met huisgemaakte verse appelgebak.
    Nou, de appeltaart was niet vers, kwam uit de vriezer, want binnenin was hij nog bevroren en ze hadden hem opwarmt in de magnetron. Hij smaakte naar appelmoes, zo zacht met een deeglaag.
    Ik zei dat ik hem niet zou betalen omdat hij niet te eten was, kreeg ik te horen dat ze achter hun product staan en toch moest betalen anders zouden ze de politie bellen.
    Tuurlijk niet betaald, wat een ontzettende slechte tent met een nog slechtere service!
    Advies aan iedereen… niet komen hier!

Echt super lekker gegeten bij de kleine Waarheid!
    Eerst een starters plankje!
    Heerlijk Uien soep!
    Bij de Tong filet Picasso heerlijk veel vers fruit, gember en heel veel soorten groenten! Ook nog een apart bakje met verse gemende sla en heerlijke gebakken aardappeltjes in schil! Daarna nog het dessert carameltaartje met bolletje ijs en slagroom! Alles mooi geserveerd! Leuke bediening! Wij komen zeker vaker eten bij de kleine Waarheid!

13. Hamburger Alkmaar

Vanavond laat thuis gekomen (23:00) uit ons werk en besloten om nog even bij de Burger King Station Alkmaar langs te gaan voor een broodje en patat. Maar tot mijn verbazing bleken alle soorten patat uitverkocht te zijn. Dat kan toch niet voor zo'n bedrijf op deze locatie. Gingen eigenlijk voor dit soort eten altijd naar Mac.
    Donalds en blijven daar dus voortaan heen gaan. Mvg, Karin.

14. Internationaal Alkmaar

Tenniscluppie

Mooie plek, goede wijn en prima bier. En het eten… niet onbelangrijk 😃, was prima.
    Mooie en leuke locatie, zeker het proberen waard als je er nog niet ben geweest.
    Lees verder de geschiedenis van dit gebouw, ook interessant.

Ik maakte vandaag alleen gebruik van het toilet. Vooraf gevraagd, was prima kostte 50 cent. Toen ik wilde afrekenen zag ik dat ik alleen 10 euro had. Einde van de dag, genoeg wisselgeld zou je denken. De man werd boos op me dat ik het niet kleiner had. Hij vond het belachelijk dat ik met 10 euro iets van 50 cent wilde afrekenen. Ik zei: Het is toch geld, en ik wil gewoon betalen. Hij bleef boos. Begon een hele discussie met me. Ik zei dat ie van zijn probleem mijn probleem maakte. Ik zag een pin machine en zei dat ie me ook normaal kon vragen of ik het dan wilde pinnen. Achteraf snap ik niet waarom ik niet gewoon ben weg gelopen. Hij liet me toen pinnen en wat zie ik net op mijn afschrift? De dief heeft me 75 cent laten betalen ipv 50 cent. Schande! En je snapt dat ik die 25 cent echt wel kan missen.
    Grote schande deze man en de manier waarop hij mij te woord heeft gestaan. Waar gaat het naartoe met de dienstverlening en klantvriendelijkheid in Nederland.

17. Japans Alkmaar

Per ongeluk 2 dienbladen vol sushi over mij heen gevallen, telefoon kapot door bord dat erop viel. Hierna hadden we geen trek meer.. 3 rondes gegeten. We kregen 2 cappuccino en 1 muntthee 'van het huis '. Schaamteloos een rekening van 94€ op tafel leggen. Ik mocht wel de rekening van de stomerij/telefoonreparatie brengen maar de rekening daar kon verder niks mee. Aangegeven dat ik dit heel erg vond. 1 week later telefoonrekening gebracht. Er werd gevraagd of dit zo goed was. Nogmaals aangegeven dat ik het erg vind dat wij hebben betaald voor een etentje waarvan ik de helft over me heen kreeg. We hebben niet eens veel gegeten door het hele gedoe. Na veel twijfelen besloot de man mij de kosten voor 1 menu te vergoeden. Gaf hierbij aan dat hij het wel wilde afronden van 203 naar 205 euro. (rekenmachine kwam eraan tepas) echt te triest voor woorden. Voortaan naar een andere zaak.
    Triest als je een heel pak geld uit je broekzak kan toveren maar te gierig bent om 94€ te vergoeden. Ik hoop van harte dat mijn lovende recenties je die paar euro's waard waren.

18. Japans Alkmaar

Maaike

19. Surinaams Alkmaar

Slecht eten, bedorven aardappelen bij de roti. Nooit meer en bij binnenkomst stinkt het. Wegblijven mensen.

Frans Bijpost

Voorheen beter en leukere sfeer, zal niet zo snel meer heen gaan.

Monique

Wat hebben wij gisteren gezellig gezeten op het terras op de boot. We hebben een heerlijke, smaakvol geserveerde lunch genuttigd met een koel drankje oa een speciaal wit biertje. Een foto maken? Natuurlijk!
    We hebben gezellig gezeten! Dank en complimenten aan al, het vriendelijke personeel.

Het capresetaartje is een fantastisch hoofdgerecht... als je een dwerg, elf of tuinkabouter bent. Nog nooit in mijn leven een hoofdgerecht geserveerd gekregen dat letterlijk de omvang had van 1/4 omelet. Zeer zeer jammer, ik kan me niet voorstellen dat je als management dit aan je gasten serveert. Genant, heb dit werkelijk nog nooit in mijn leven meegemaakt. Onbevredigend met een hoofdletter O. Z Wafel was wel lekker. Erg jammer, had mooie verwachtingen bij Bregje maar heb dit nog nooit meegemaakt.

Martin

Wij hadden hier met 10 man gegeten en vonden het matig. De kok en zijn vrouw doen het leuk maar alles is echt wat nep. Voorgerechten waren prima maar niks speciaals en bij de hoofdgerechten komt de kok aan de tafel en vertelt over zijn geweldige pasta gerechten (waarschijnlijk koopt hij dit voordelig in) beetje poppenkast! Pasta gerechten stellen niets voor! Al met al heel veel geld voor weinig bijzonders! Gemiste kans voor dit stel!

24. Internationaal Alkmaar

Lijnsvelt

Kwam niet gezellig over de bediening.
    Wisten ook niet waar we zaten en moesten zelf doorgeven wat we hadden gegeten.

Brigit

Wat mij betreft het allerlekkerste ijs van de hele wereld. Na een zomervakantie in (ijs)land Italie, ben ik altijd weer blij om een ijsje bij de Mient te halen😊

26. Italiaans Alkmaar

De bediening was erg ongeïnteresseerd. Duurde vrij lang voordat het eten kwam, terwijl het een simpele bestelling was.
    De pizza's waren van bar slechte kwaliteit; pizzabodem was niet te snijden en smaakte naar karton, er zaten weinig ingrediënten op en de smaak was ver te zoeken. Al met al een erg slechte ervaring!

27. Italiaans Alkmaar

Tessa Noordermeer

Vermeij

Echt lekker gegeten. Wijn arrangement was lekker. Maar proporties waren wel klein. Na 7 gangen mag je wel verwachten dat je vol was. Maar helaas was dit niet zo. Uitleg en service van de wijn en eten was leuk en goed… goed restaurant zeker herhaling vatbaar…

29. Chinees-Indisch Alkmaar

Het was de dag voor Koningsdag. Er waren jonge mensen die een slok ophadden. Rare taal gebruikten ze. Niet echt leuk. De bediening was heel vriendelijk. Mijn partner had buikspek hij vond het niet lekker. Ik had tongfilet met asperges van prima kwaliteit.
    Dus laten we zeggen het was 50 % 50 %. Ik weet dat ze gaan sluiten vanwege de kok die weggaat. Jammer mooi restaurantje.

30. Internationaal Alkmaar

Heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu is een echte aanrader. Erg goed! Gezellig restaurant en leuke bediening door de eigenaar en zijn vrouw.