Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alkmaar verdeeld zijn.

1. Indonesisch Alkmaar

Wederom heerlijk gegeten. De uitgebreide Deli Rijst tafel voor 2 personen besteld. Wederom top. Bediening is altijd heel vriendelijk en attent. Kleine tip. Verwarm de borden. Die waren erg koud waardoor de gerechten snel afkoelden. Maar verder niets dan lof.

Tanja van Rantwijk

Leuk, kip was oké, maar sfeer en voor en na gerecht heerlijk, veel keuze, goede prijs..

Wat een fijn restaurant.
    Lief personeel, lekker eten.
    Kakelvers, lekker gekruid, mooi gegarneerd.
    Bestellen met tablet was wel een dingetje, maar na wat uitleg en wat geduld van de serveerster snapte deze digibeet het wel.
    Dat is geen minpunt voor Uma, maar meer een minpunt voor mezelf.
    Ik ben enthousiast en geef allemaal tienen.
    Tot snel weer Uma.

Sar en Dine

Leuke sfeer, heerlijk gebak, alleen een beetje prijzig.

5. Internationaal Alkmaar

Roselda vannCann-Sengers

Een prachtige plek. We hebben genoten. Komen zeker terug.

6. Nederlands Alkmaar

Uit eten zoals het zou moeten. Mijn complimenten aan de gastvrouw en gastheer, jullie hebben ons een fantastische avond verzorgd. Wij kunnen het alleen maar met de hoogste waarde (10) beoordelen.
    Jammer dat we zover uit de buurt wonen.
    Tot spoedig.

7. Internationaal Alkmaar

Ad de Snaijer

We konden alleen maar ja zeggen tegen dit heerlijke menu, net als 17 jaar geleden was het super!

Fred steenvoorden

Wij maakten met zijn vieren na gereserveerd te hebben en 1 uur gewacht hierop volgens een medewerkster teveel lawaai (mannen van 52 tot 60 Jaar) er was in de hele zaak veel gepraat, er werd ons verteld dat er klachten waren over ons en wij vroegen ons af wie dat waren maar kregen daar geen antwoordt op, wij hebben netjes ons gelag afgerekend en zijn naar een ander restaurant gegaan waar wij keurig bediend zijn.

Bij La Cubanita zien ze ons in ieder geval nooit meer!

9. Nederlands Alkmaar

Prima tafel gekregen zonder reservering. Boterzachte sliptongen en malse kipsaté gegeten. Professionele en vriendelijke bediening. Aanrader in Alkmaar.

jacco de groot

Super gegeten, leuke en goede service en heel gezellig!

11. Hamburger Alkmaar

Je zit erg opgepropt in het restaurant en het is er te warm. Harde muziek galmt uit alle hoeken van de zaak. Hoogst irritant. Je kunt bijna geen plekje waar dat geblèèèr niet te horen is. Eten wel goed. Toch graag op het menu échte groente.
    Als bovenstaande wordt opgelost, zal men meer klanten kunnen krijgen.

Zeer goede en verse sushi. De sushi precies op de juiste temperatuur (is elders vaak te koud). Mooie dikke plakken tonijn en zalm. Ook andere gerechten zijn zeer smaakvol.
    Handig bestellen vanaf tablet. Op aanvraag extra wasabi en gember.
    Wachttijd vanaf bestellen is prima. Voldoende verschillende (warme) gerechten te bestellen buiten de sushikaart.
    De tafels en menukaarten etc zijn schoon.
    Handig dichtbij parkeren in de Vest garage als je met auto bent.
    Al met al een aanwinst voor de liefhebber van de Japanse/Aziatische keuken! Zeker een aanrader.

13. Italiaans Alkmaar

Heel dramatisch slecht. De slechtste pizza die ik ooit in mijn leven gegeten heb. Deeg was nog rauw! Smakeloze pizza. Heeft de uitstraling van een ordinaire vreetschuur. Ik snap daadwerkelijk niet dat de koks dergelijke pizza's de keuken durft uit te serveren. Vak onwaardig. Een keer geweest, nooit meer. Ik zou het ook iedereen af raden om hier te eten. Zonde van je geld! Heeft vind ik persoonlijk niets met culinair en lekker uit eten te maken. Tip: Happy Italy, stuur uw koks eens op een cursus 'Hoe maak ik een heerlijke verse pizza'. Jullie zijn maar met een ding bezig: Geld. Terwijl kwaliteit, smaak en sfeer veel belangrijker is.

Super lekker gegeten en wat een leuk en lief personeel. Zeker een aanrader en wat een aanwinst voor Alkmaar.

Vandaag voor de tweede keer daar gegeten en echt heerlijk gegeten! De sushi en het vlees zijn echt vers, snelle en vriendelijke service. Ik raad het zeker aan om hier te eten! Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Als je een broodje mist en je belt wordt er heel raar gereageerd met ja je kan hem op komen halen dan krijg je mij erbij.

Doe normaal.

Je kan gewoon respectvol met je klanten omgaan.
    Zo kan ik ook wel geld verdienen.

Celine Roozendaal

Super aardige personeel.
    Je kan hier nog steeds niet pinnen, wat zal daar de reden zijn?
    Erg duur, maar snelle service.

Mooie ambiance, lekker gegeten tegen een goede prijs. Een aanrader!

20. Aziatisch Alkmaar

Genoten van een tapasdiner. Let bij bestellen op: porties zijn tamelijk groot.

21. Steakhouse Alkmaar

Wilj

Druk restaurant waar we vaker waren geweest voor theaterbezoek. Nu om verjaardag te vieren, en echt weer heerlijk gegeten! Twee jongedames in de bediening die keihard werkten en eigenaar sprong gelukkig op gegeven moment bij, was ook wel nodig! Eten was heerlijk maar de prijs wel erg hoog. €25 Voor een tounados van 240 gr en dan nog bijgerechten bijbestellen, €5 voor wat friet wat wel eigengemaakt is maar uit kleine harde stukjes bestond. Dessert ook overprijst en drinken helemaal, €26,50 voor fles prosecco. Totale rekening €200, - voor 4 personen, lang niet uitgegeven in een restaurant al was het eten echt prima en mooi verzorgd.

22. Lunchroom Alkmaar

Boos weggegaan. 1 uur op eten gewacht. Geen voorafje. Een paar keer naar eten gevraagd. Mensen die na ons kwamen kregen het voor ons. Personeel vergeet wat je vraagt. Slechte service.

23. Lunchroom Alkmaar

Safa Elkoubaa

R.versteege

Het eten was super lekker. Ik ben er nu voor de twee keer geweest.

25. Internationaal Alkmaar

Simon Eskes

Goede bediening en heerlijk gegeten,

Patrick Biernaux

Bedankt voor de aanbeveling. Prachtig gelegen, top bediening en eten en Zeer vriendelijke sfeer. Bedankt nogmaals.

27. Internationaal Alkmaar

Laatst een familiereunie gehad. Heerlijk gegeten en gedronken. Alles was prima verzorgd. Prima bediening.

Heerlijk ambachtelijk vanille roomijs. Al 70 jaar een begrip in Alkmaar en omstreken. Kan ook met slagroom, chocola of nootjes!
    Vriendelijk personeel! Top!!

Suzanne

Heerlijk buiten in de prachtige tuin gezeten en heerlijk gegeten. Wel jammer dat ze geen Engelse menukaart hadden omdat we met een internationaal gezelschap waren en onze serveerster het niet kon vertalen, dat heb ik zelf gedaan. Het eten was heerlijk en we werden verder heel netjes en vriendelijk geholpen.

Super lekker ijs! En altijd leuke en goede service!