Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alkmaar verdeeld zijn.

Vanavond met 5 personen heerlijk gegeten, alle producten op het bord smaakte fantastisch, en het leuke er van is dat -alles- anders smaakt zodat je een mengelmoes van smaken proef die ook steeds goed bij elkaar passen!
    Compliment aan degene die in de keuken staat, en ook de bediening is zo lekker los naar de klant, maar toch dat ze het heft in handen houdt! Klasse....

2. Internationaal Alkmaar

Afgelopen donderdag hier voor het eerst geweest met de familie en het was top! Bediening was leuk en maakte de avond nog gezelliger. Het eten was helemaal in orde en in verhouding met de prijs. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Vooral de cocktails smaakten ons erg goed, de Sex on the beach is zeker een aanrader.

3. Internationaal Alkmaar

Van het weekend hier weer eens wezen eten, en het was top! Bediening was snel, geïnteresseerd en heeft onze avond echt gemaakt. Samen een Meat platter genomen en die was verrukkelijk. Een echte aanrader voor de vlees liefhebbers. We zijn hier vaker wezen eten en de nieuwe kaart bevalt ons heel goed. Prijs kwaliteit verhouding is er ook goed op vooruit gegaan. Kortom een aanrader!

Altijd gezellig druk. Prima bediening. We hebben genoten.

Zaterdagavond genoten van een heerlijke eendenborst filet met aardappel en rode kool echt een aanrader prima klaar gemaakt complimenten voor de kok.

6. Internationaal Alkmaar

LaToya de heer

Het eten was helaas matig vergeleken bij de vorige keer. Toen kregen wij een gangen menu naar wens, zoals eend, carpaccio en kreeft krokette e.d. Nu kregen wij Nachos en gefrituurde kip. Wij wilde nog een wijntje bestellen, en kregen een arrogant antwoord jaaa met een nare blik. Na vraag of zij het wel leuk vond ons te ons te bedienen, kregen wij het antwoord dat zij ziek is (lekker professioneel) .. ( daar hebben wij niks mee te maken) wij willen een leuke avond en bediening.
    De prijs maakt ons niks uit. Maar leuke bediening maakt de avond!! Wij hadden niet het idee dat ze er plezier in hadden, dit vonden we erg jammer. Het zegt niet dat wij nooit meer terug komen want wij houden van Alkmaar.

7. Internationaal Alkmaar

Personeel was erg ongeïnteresseerd. Duurde lang voordat we de kaart kregen en personeel vraagt weinig naar drinken. Ze kunnen veel meer verkopen zoals bv drank/desserts als ze wat meer contact zoeken met de gasten. Eten daarin tegen was wel lekker en kwam snel! Service kan echt ontzettend veel aan veranderd worden...

Kom er al een flink aantal jaren, en dik tevreden. Even bellen, tijd en gerecht afspreken, en het komt goed. Woon buiten hun bezorg gebied, maar rij graag even er naar toe. Gerechten zijn vers, smaakvol en naar mijn mening, genoeg. Spareribs zijn echt super! Je kan merken dat er hard voor de klant gewerkt woord als je daar in de zaak bent, en ja dan kan er eens iets mis gaan. Maar een passende oplossing is dan altijd snel gevonden. Daarvoor heb ik begrip en veel waardering. Echt een goede eettent met hart voor de klant.

nanda verhagen

Fyne snackbar leuke prijzen leuke meiden helpen je overal mee.

Bij binnenkomst hing er een gigantische baklucht.
    Er stond een bakpan op het gas te bakken zonder iets erin. Toen wij dat opmerkten, werd er gezegd dat dit de bedoeling was. We moesten nog even wachten op onze tafel, en stonden daarbij ontzettend in de weg voor de bediening. Als ze hadden gezegd dat we even aan de baf konden plaatsnemen, was dat wat prettiger geweest. We hadden een gerecht met een kip-spies, friet en salade. Het was 12.95, dus niet duur, maar er had wel iets meer fantasie gebruikt kunnen worden. De salade was ronduit saai en zeer weinig. De kip-spies was lekker gekruid, en lekker zacht, de friet was ook lekker. We hebben wel gezellig gezeten, en de bediening was vriendelijk. Maar de baklucht werd alleen maar erger. Het stond er gewoon blauw, echt smerig. We wilden er na het eten niet langer nog iets blijven drinken.

Sven Bakker

Sven Bakker

Lekker eten voor een goede prijs. Porties zijn niet ruim maar voldoende. Je bent na driegangen verzadigd. Zeker aan te raden na een dag in de stad te hebben rond gelopen. Wel reserveren. Jammer dat je beperkt ben in tijd. Tot 19:30 uur of er na. Kort gezegd was het zeer de moeite waard en iedereen aan te raden.

14. Chinees-Indisch Alkmaar

Kleine porties en echt veel te duur. Voortaan ga ik weer naar de concurrent in de Hoogstraat.

15. Aziatisch Alkmaar

Jerry

16. Indonesisch Alkmaar

SA Frans

Heerlijk gegeten, echt een aanrader!

18. Japans Alkmaar

Het eten was prima bij Kokusai in Alkmaar. Goede uitleg, snelle bediening. Prima geregeld en lekker!

19. Chinees-Indisch Alkmaar

Restaurant is sinds oktober 2018 permanent gesloten.

Grietje Vissering

Aardig personeel. Jammer van de soep (te veel gember), de wokmaaltijd (mega veel vocht op je bord) en het waterige ijs.

21. Eetcafé Alkmaar

Het restaurant is sfeervol, maar de akoestiek is slecht. De bediening was vriendelijk, maar we kregen een aantal keer het bestelde niet.

Rob.Hetem

Gisteren weer met 2 personen heerlijk gegeten. Een aanrader!!

23. Japans Alkmaar

Slechte service nadat men telefonisch verkeerde info had doorgegeven over het gebruik van voordeelbonnen. De rekening werd zonder verdere omhaal gepresenteerd en er werd nadrukkelijk verzocht de volledige rekening te betalen. Geen sprake van enig schuldbesef, laat staan een klantvriendelijke benadering en een compromis. Zuiver al vanwege deze instelling zal ik dit restaurant mijden in de toekomst.

24. Internationaal Alkmaar

Ole-Per Plek

Klein, sfeervol restaurant met prima bediening, heerlijke Schotse gerechten en uitstekend advies voor bij het gerecht passende whiskeys. De gerechten op het menu krijg je nergens anders. Fijne avond gehad.

Jammer dat er mensen zijn die Irodion een zeer slechte score geven. Totaal onterecht. Het is er altijd druk. Maar dat komt omdat het eten altijd heerlijk is, vriendelijke bediening, gezellige sfeer. In 1 woord TOP.

Met 51 man een lunch om twaalf uur. Alles stond kant en klaar en om één uur stonden we buiten zoals afgesproken. Met een uitstekende goed vullende lunch in onze magen. Om vijf weer retour bij de Poort om onze dag verder te vervolgen met een diner en oud Hollandse spelletjes.
    Dit verliep ook geheel naar wens. Bediening en het eten waren dik in orde.

Liesbeth ZOB

Liesbeth ZOB

Vanmiddag met collega’s nog even een warme chocomelk met taart besteld. Ik had een bosvruchtenkwarktaart die al bij de eerste hap niet best smaakte. Het leek of er iets was gaan gisten, want het prikte op je tong en smaakte lichtelijk bedorven. Na 3 hapjes teruggegeven aan de serveerster met uitleg en het verzoek of ik iets anders kon krijgen. Ook nog uitgelegd aan een volgende serveerster. Een ander stukje kwam niet, maar we moesten weg, dus ik ging afrekenen. Stond dat stukje taart wél op de rekening. Nadat ik erop aandrong dat ik dat niet ging betalen, werd het uiteindelijk met boze blikken van (waarschijnlijk) de manager toch van de rekening gehaald. Ik vertelde haar nogmaals mijn ervaring, maar vervolgens volgde er een discussie met haar en de kok. Dat niet iedereen die iets niet lekker vindt het kan terugsturen, dat ze instaan voor hun producten, dat alles vers is en die ochtend gemaakt, en dat 2 andere klanten vandaag niet hebben geklaagd. Ik heb aangegeven dat er echt iets mis was met de taart, dat ik me niet serieus genomen voel, en dat ik dit een zeer onklantvriendelijke manier van reageren vind. Er viel helaas geen redelijk gesprek te voeren. Ik hoop dat vandaag niemand meer deze taart voorgeschoteld heeft gekregen...

29. Internationaal Alkmaar

Catharina Klok-Himmelreich

Voortreffelijk gegeten. Bijzondere samenstelling van de gerechten!
    Maar in het vervolg mag er wel.aangegeven worden waar er geparkeerd kan worden!
    Zeker handig voor mensen uit het buitenland zoals mijn man en ik.

30. Aziatisch Alkmaar

Top avond gehad (7 man). Eten en drinken was heerlijk. Sfeer lekker ontspannen. Service uit stekend. EN als klap op de vuurpijl de prijs/ kwaliteit verhouding boven verwachting Al met Al TOP. Voor herhaling vat baar. (Over 14 dagen weer.)