Moeke's Pannenkoeken in Alkmaar

Parkeren voor de deur of in parkeergarage "de vest" op 3 min loopafstand.

500m van centraal station Alkmaar, en alle bus lijnen van en naar centrum Alkmaar.

Bezorgrestaurants in de buurt van Moeke's Pannenkoeken

1419278345 81
1441193674 83
1467492070 79

1. We waren afgelopen zaterdag hier met 11 personen. Het eten was prima. 8 personen hiervan hadden recht op friet bij hun maal tijd. We kregen wel 2 puntzakken friet en 2 schaaltjes salade voor dit aantal personen op tafel. Moet je een serveerster bijna smeken om dit anders te regelen. Wordt er nog gevraagd of dit willen bij bestellen tegen betaling. Nogmaals uitgelegd dat het niet klopt. En toen kwam er wel 1 zak friet en 1 schaalt salade bij. Kortom eten is prima van smaak maar de service en bediening is van een zeer slechte kwaliteit

2. Hoogland

Erg gezellig en lekker gegeten.
    De mooie Frozen mokken bij het kindertoetje vielen erg in de smaak bij onze dochters

3. Zeer goed gegeten en een goede bediening was er heel goede sfeer.

4. Bij binnenkomst werden we chaotisch ontvangen. Na een halfuur op de menukaart wachten was de tafel nog steeds niet afgeruimd. Uiteindelijk hebben we de kaart zelf gehaald. Toen begon de ellende. We hadden poffertjes besteld, deze waren niet gaar, je kon het deeg proeven. De serveerster zag direct dat het niet gaar was en nam de borden mee naar de keuken. Na onze verbazing werden ze slechts even opgewarmd in de magnetron. Waarna wij de kok hebben benaderd en die vertelde ons dat de poffertjes eerst worden gebakken, daarna ingevriesd waarna ze vervolgens voor de klant opgewarmd worden in de magnetron. En dat voor een authentiek pannenkoekhuis die notabene hier zijn specialiteit in heeft. Hoe moeilijk kan het zijn om ze vers te bakken? Als dit mijn moekes eten was dan nam ik een andere moeder!!

1,1
  5. Waardeloze en bovendien onverzorgde bediening. Weinig wijnkeuze en sfeerloos restaurant. Leuk om je kinderen mee naar toe te nemen, niet voor een avondje uit.
    Stoofpotje bevat meer vet dan vlees.
    Wc's erg vies!!
    Leuk die open keuken, vooral dat je dan de chef met z'n knechten kan horen praten over de gasten :)

6. Adriana Hornikova

Ananas pancakes is the ultimate must in this restaurant. I tried also a typical Dutch soup Moeke and was very tasty.

7. Lekkere pannenkoek, maar ga er niet eten als er een grote groep zit. We hebben 20 minuten moeten wachten totdat de tafel werd afgeruimd en vervolgens nog een dik kwartier voordat we mochten afrekenen (want ze ging eerst de groep uitserveren). Dus maar geen toetje besteld. Schandalig, vooral omdat we met een klein kind waren. Serveerster wel vriendelijk, daarom een 2 in plaats van een 1.

8. Volkhausen Stefanie

Super lekker!

9. Erg lekker gegeten. Wij komen hier graag. Leuke bediening.

10. Belabberd gegeten. Pannekoek was redelijk. Carpaccio erg zout. Porties patat voor de volwassen gelijk aan kindermenu. Kortom wij zullen daar nooit meer gaan eten.

11. Nina van Dijk

Enorm lekker gegeten en de service was perfect.

12. c.j.m. Dekker

Gezellige intieme ambiance, prettige bediening.

13. Fam Jongman

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Service en vriendelijkheid perfect. Ga zo door. Gr.familie Jongman uit ede.

14. Cora van Tol

Heel ontspannen en kindvriendelijk. Vlotte bediening, voor herhaling vatbaar.

16. Mariek van Nierop

Gezellige sfeer, goede bediening en lekker eten! We hadden een gast mee die nog nooit pannenkoeken had gegeten. Hij bestelde na een naturel nog één, maar dan met spek. Het was genoeg, hij verdeelde hem met 2 personen.

Ik stelde een pannenkoek voor die niet op de kaart stond, wat geen probleem was. Super!

17. irene robijn

Leuk oud hollands sfeertje, erg vriendelijke bediening en de pannenkoeken waren overheerlijk! Dit was de eerste pannekoek in een resaurant waar ik verse annanas op mijn pannenkoek kreeg ipv blik annanas. Helemaal super! We gaan er zeker binnenkort met de kids eten.

18. Gisteravond met de kinderen gezellig gegeten. De bediening is erg vriendelijk. Je hoeft niet lang te wachten op het eten en de kinderen voelen zich op hun gemak. T was erg gezellig druk. Niet chic.. maar gewoon leuk met kinderen. Het eten smaakte goed en zag er verzorgd uit!

19. Wat een leuk restaurant om hier binnen te komen! Wij hadden zin om pannenkoeken te eten en waren daar niet bekend en vonden dit restaurant via eet.nu. We waren niet teleurgesteld en komen hier zeker terug als we in Alkmaar zijn.

20. Betty Ekas

03-01-2015 Met dochter ieder een glutenvrije pannenkoek gegeten. Appel/rozijn- en spek/kaaspannenkoek als lunch. Ruim formaat, ambachtelijk gebakken en overheerlijk! Nadien geen klachten gekregen. Als we in de buurt zijn gaan we hier zeker weer heen!

21. We hadden tijdig gereserveerd maar bij aankomst was er niet op ons gerekend. Onze dochter met coeliakie kreeg een glutenvrije appel pannenkoek, deze was niet gaar (zeg maar rauw) en na een half uur werd ze beroerd, toch glutenbesmetting dus. Helaas, hier gaan we nooit meer naartoe!

22. Esther

23. Arnold en Jeanet

We hebben afgelopen donderdag heerlijk gegeten! Beter dan een gemiddeld pannenkoekenrestaurant. Van buiten verwacht je het niet zo maar eenmaal binnen is alles in orde. Uitgebreide keuze en niet zomaar een pannenkoek met zomaar wat ingrediënten erop maar een totaal gebakken pannenkoek. Ook prettige bediening!

24. Wij hebben er vandaag gegeten. Eten was erg goed, bediening was heel vriendelijk het is een leuk restaurantje. Het is wel verstandig om te reserveren maar dat is misschien wel logisch, als het goed is is het er ook druk. Maar daar heb je weinig last van.

25. Ingrid Monfrooy

Met zijn zessen heerlijk gegeten, er waren 2 kinderen bij. De bediening is erg vriendelijk, de sfeer is huiselijk. En voor de kinderen een leuke verrassing. Een aanrader voor iedereen. Wij komen er zeker nog eens terug.

26. Vandaag heerlijk gegeten met mijn broer en dochtertje (3jaar). Het meisje dat bediende was heel vriendelijk. Het eten erg lekker. M'n dochtertje zat op de terugweg: "Ik vond m'n poffertjes zooo lekker." En de beker die ze mee mocht nemen, echt een cadeautje!

Een aanrader!

27. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader. We komen zeker nog eens met vrienden terug.

28. Zeer tevreden. De sfeer, bediening, het eten.. aanrader om hier met kinderen te komen eten. De locatie is goed, doet gezellig huiselijk aan.

29. Lekker gegeten, smakelijke pannenkoeken en een heerlijke malse biefstuk. Tot ziens.

30. Ik ben al diverse keren bij moekes geweest. De sfeer was goed, bediening was goed. Alleen de pannenkoeken waren niet zo warm, dat hoorde ik achteraf van mijn kinderen, maar ik zal zeker weer terug komen.

31. Vanavond voor de 1e keer geweest...
    Super lekker gegeten en ondanks dat we op het laatst alleen zaten hebben we ons super leuk vermaakt!
    Super lekker gegeten en gedronken vriendelijk en gezellig personeel.
    Mijn zoontje heeft zo zitten smullen van zijn pannenkoek dat ie helemaal onder de chocola zat. Een oplettende kok bood ons netjes een stuk papier aan omdat we het echt niet zouden redden met alleen een servetje.
    Lekkere toetjes en super leuke bekers die we mee mochten naar huis!
    Daarbij heeft mijn zoontje ook nog een speeltje uit mogen kiezen uit een grote mand vol leuke speeltjes!

Wij komen zeker nog eens terug!

32. Wij kregen bij binnenkomst al een serveerder die erg onervaren over kwam. Op de site van Moeke's stond een aanbieding van Warchild..soep...pannekoek en warchild toetje. De beste kelner stond ons aan te kijken of ie water zag branden. Afijn we kregen wat we hadden besteld alleen de kippesoep was zo verschrikkelijk zout( en geloof ons maar dat we van zout eten houden maar dit was erg zout), toen een pannenkoek naturel die erg dik en droog was en er zat werkelijk geen smaak aan. Toen kwam het toetje (ze beloofden een ijsdessert met kletskopjes) maar het bestond uit 2 ministroopwafeltjes waarvan de onderste waar het bolletje ijs op lag zo kneiterhard (lees niet eetbaar) was dat je je gebit er op zou kunnen breken. Dit alles overgedragen naar de kok en er kwam een excuus maar totaal geen tegemoetkoming. we kregen de rekening onder onze neus en konden met een knagend gevoel het restaurant verlaten. Nooit meer eten daar dus.

33. Karin, Emma en hond Tommy

Wij hebben vrijdagavond bij Moeke's gegeten. Het eten was heerlijk, ik had een dikke Bertha (biefstuk) en die was om je vingers bij af te likken! Groenten erbij was een beetje karig en de patat een beetje licht gebakken. Pannenkoek appel was wel een beetje aangebrand en droog. Maar de garnaaltjes en het Turkse kruidenbrood vooraf waren echt lekker. Ik had een heerlijke Opoe's (?) koffie toe, wat erin zat weet ik niet, maar fantastisch. Wel jammer, dat het zo rustig was, wij waren het tweede tafeltje en later waren we de enigen. Wij waren dus zeer tevreden en komen zeker nog eens terug. Voor de (lage) prijzen hoeft je het ook niet te laten.

34. Nel Tuinman

We hebben heerlijk geluncht en mijn kleinzoontjes hebben zich goed kunnen vermaken met het aquarium en de leesboekjes. Echt heel lief was dat de jongetjes een presentje hebben mogen uitkiezen. De auto's konden voor de deur staan. Echt toppie hoor!

35. Chanee en Ismene

van Chanee en Ismene,

wij hebben heerlijk pannenkoeken gegeten en we willen graag weer een keertje terug komen.

36. Er waren best wat tafels bezet toen wij kwamen en er was maar 1 iemand die bediende.
    De rietjes waren op waardoor we erg moeilijk moesten doen met drinken geven aan mijn dochter.
    Ik had de McMoeke en de hamburger was nog erg rood, niet goed gebakken.
    Verder duurde het erg lang voor de bediende kwam afruimen dus hebben we maar ergens anders een ijsje gehaald.

37. de vries AM

Mama met zoon

Gisteravond zijn wij geweest. Fijn dat de hond ook welkom was. Aardige bediening wel wat onzeker waardoor ze misschien wat vaak contact had tijdens het eten.
    Lekker knoflookbrood gegeten. De pannekoeken vond ik niet zoveel aan, leken wel bevroren en voorverpakt. De ambiance was naar mijn mening wat sober. Kan nog wel meer grootmoeders hand gebruiken.

38. Mommy with kids

Easy to reserve, cheerful waitresses , delicious pancakes served right on time. Kids even had second servings plus dessert!

39. m.visser

Heerlijk gegeten heb de bediening wel een 8 gegeven omdat eerste deel bediening in orde was maar de tweede vergat de drankjes!!
    Verder gezellig en we zullen zeker nog keertje terug komen.
    M.Visser

40. Wij hebben er zaterdag gegeten voor de tweede keer. Het eten was prima en de bediening ook vriendelijk, Na afloop kregen de kinderen een speelgoedje en dat vonden ze natuurlijk prachtig. Tot zover niks mis mee, maar..

Wij misten beide keren echt een hoekje voor de kinderen om tijdens het wachten iets leuks te kunnen doen of filmpje kijken.
    De kleurtjes en kleurplaten zijn aanwezig, maar kleuren zonder punten op te glad papier gaat niet. Dus gaan ze bij het prachtige aquarium kijken met meerdere kinderen, maar dat is ook de afhaalbalie en niet handig om elke keer boven de kinderen te moeten grijpen naar hete borden.
    Een idee om een kinderspeelhoekje te maken, dan zou het perfect zijn.

41. Afgelopen zat. gegeten, draadjes vlees en mijn tafelgenoot schnitzel. Kwamen laat aan, heerlijk gegeten alles prima op smaak en het smaakte heerlijk! De kok weet wat ie doet, eten is niet over de top maar met diepe smaken! De kapucijners waren heerlijk! We komen snel terug, echt een aanrader!

42. echt héérlijk gegeten gister.
    prima pannenkoeken en dito vleesgerechten!(ik had Moekes draadjesvlees..smullen man!
    en de prijs was ook een lachertje :)

43. Slecht restaurant.
    Opdringerig personeel,beslag dat aangemaakt lijkt via een goedkoop merk pannenkoekmix en voor die kwaliteit te duur.
    Nee,eens maar nooit meer hier.

44. Heerlijke pannenkoeken! Lekker gegeten en voor de kinderen een leuk kado na het eten! Super!

45. Het is een rustig restaurant.

De kinderen vonden de pannenkoeken erg lekker.

Wij zelf vonden het tegenvallen helaas.

Het personeel was een beetje opdringerig.

De prijs was een beetje aan de hoge kant.

De kinderen hebben erg genoten en werden goed verwend.

46. Recent tweemaal geweest met 4 volwassenen en 3 kinderen. Beide keren duurde het van moment van binnenkomst tot het serveren van de pannenkoeken ruim langer dan een uur. "We hebben maar 1 kok" was bij beide keren het excuus. Voor de kinderen is dat dan te lang.

Eten was verder goed.

47. Echt een ontzettend kindvriendelijk restaurant. Kinderen zijn daar koning. Heel lekkere pannenkoeken. Ook lekkere andere gerechten. Niet zoveel, maar daarom is het ook een pannnenkoek restaurant.

Natuurllijk heel erg druk. Maar wel gezellig.

48. Marianne

Mmmmmm lekker pannenkoeken eten! De pannenkoeken zijn altijd prima! Bediening is altijd erg aardig en vriendelijk waardoor het als het druk is, niet erg is om wat langer te wachten. De ambiance maakt een heleboel goed en natuurlijk de lekkere pannenkoeken! Wij komen er toch zeker wel zo'n 1 à 2 x per maand! Als je van pannenkoeken houdt is dit een echte aanrader!

49. Voor de eerste keer geweest, perfecte pannenkoek en als dessert super wentelteefjes.

Aanrader.

50. Een hele leuke plek om gezellig te komen eten.

Ik heb er meerdere malen gegeten. (meestal op zaterdag)

En de spek kaas pannenkoeken zijn een echte aanrader.

Hele leuke inrichting van het restaurant.

En de bediening is allemaal zeer vriendelijk!

Leuke mensen, gezellige sfeer, een echte aanrader.

51. Heerlijk gegeten. Erg veel keus en smaken die je zelf amper had kunnen bedenken. Echt een aanrader.

52. Vanavond voor de 2e keer erheen.

Super lekkere pannenkoeken, en een uitgebreide keuze.

Ik neem altijd de spekpannenkoek.
    Terwijl je ook een sate spies van de varkenshaas kan bestellen.

53. Zeer vriendelijk, leuke bediening en uitgebreide keuze aan pannenkoeken. Je merkt dat er met een goed beslag wordt gebakken.

We komen er een paar keer per maand met ons dochtertje, die is dol op het aquarium wat daar staat.