1. Hadden gereserveerd op Zaterdagavond voor 7 personen.. kwamen daar aan alles was vol alleen tafeltje voor 5 personen bij de koude deur... Reserveren heeft dus geen zin zetten er gewoon andere mensen neer! Super slecht!

2. 2× in een week gegeten. 1e keer goed. Aardige bediening, eten heet en drinken koud.
    Wij begonnen met een broodplank en kleine tien minuten later kwam het hoofdgerecht. Vanwege het piepkleine tafeltje paste dit niet tegelijk op tafel. Er werd aan ons gevraagd wat wij nu wilden 😱 Nouja doe broodplank maar half opgegeten weg want op schoot houden is ook geen optie. Het hoofdgerecht was goed. Heet en smakelijk. Ons tweede bezoek was teleurstellend. Andere serveersters welke wij niet zo vriendelijk vonden. Het was all you can eat spareribs (hadden wij niet in de gaten) en miss is dat de reden dat de cola warm was en het eten tegen koud aan. Wij namen een paar happen, keken elkaar aan en dachten; wegwezen hier.