Kreta Grieks Restaurant in Alkmaar

gratis parkern

busline 3,4 elke halve uur

Bezorgrestaurants in de buurt van Kreta Grieks Restaurant

Het eindcijfer is 5. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1420352744 43
1443202572 48
1511752058 48

1. Met een bon van groupon gegeten bij deze Griek. Het eten was lekker maar de inrichting van het restaurant is erg ongezellig. Een soort snackbar, en niet meer dan dat. De hygiëne liet te wensen over. Vooral bij de toiletten, zwarte randen bij de muur en op de vloer waar je bijna aan vast bleef plakken. Bah! Dus maar eens even lekker gaan schrobben medewerkers van restaurant Kreta! En doe wat aan die inrichting! Die sombere muren met vlekken, en kale ramen waar je hinderlijk tegen het licht in zit te kijken. Heel ongezellig, we gaan er niet meer naartoe. Ik denk dat dat ook niet meer ter zake doet, volgens mij staan ze op de rand van een faillissement.

2. Ondanks de eerder slechte recensies lekker gegeten, top. Snel, warm en goed van smaak.

3. 15-02-2013, 13.00 uur. Na binnenkomst en ontvangst van menu van bediening uit de zaak gezet door de eigenaar, omdat hij zei dat hij in bespreking was met bediening (zaak was geopend vanaf 11.00 uur).

Zeer onbeschoft en dus geen aanrader.

4. Caro en lou

Via groupon hier gegeten. Met zijn 2 ruim een uur moeten wachten op ons eten, ( afhaal en bezorg gerechten waren binnen 10 min gereed) samen met nog 2 tafels. Na hier wat van gezegd te hebben en gedreigd te zullen weggaan als het nog langer zou duren kon het ineens wel binnen een minuut. Ze hadden zomaar iets op het bord gesmeten want we misten beide div vlees soorten, hadden een mixgrill, op de bon stond dat we keuze hadden uit 8 gerechten incl vis gerecht. Wij hadden daar maar keuze uit 5 goedkope gerechten en geen vis. Na 1 glas cola bleek de cola al op te zijn en 1 gerecht was al niet meer te bestellen.Heel jammer maar ons zien ze hier niet meer terug.

5. michel ben salah

Al met al 1 nare ervaring.
    Zeer slecht en veel te laat bezorgd. 1 uur en 40 minuten
    Het juiste vlees bij het gerecht niet beschikbaar! Op de drukste dag! Zondag!
    Wel gebeld..dat was netjes.
    Voor 3 personen voor 50 euro besteld en het was triest te noemen de hoeveelheid.
    Patat droog en te hard, rijst tot pap gekookt ,flauw vlees , de salade ....5 stukjes komkommer en 2 stukjes tomaat....
    Nooit meer!

6. Dit is geen restaurant, maar een snackbar (incl gokautomaat) waar ook wat tafeltjes staan. Ik begrijp niet dat er Grieks specialiteiten restaurant boven de deur staat. Prijzen zijn veel te hoog. 8 plakjes courgette met een kloddertje yoghurt voor 7 euro. Het vlees van het hoofdgerecht was koud en nauwelijks gekruid. We moesten vragen om sausjes en kregen toen inderdaad een paar zakjes fritessaus. Enige positieve is, dat we niet lang op de gerechten hoefden te wachten. Ik denk inderdaad dat de eigenaar zich beter alleen op de afhaal klanten kan richten. Ik begrijp niet dat er "klanten" zijn die dit restaurant een 10 hebben gegeven.

7. Via groupon een voor 4 pers. Waardebon gekocht twv €109. Op de link van groupon naar dit restaurant werd verwezen naar een zevental gerechten W. O. Garnalen etc. Bij aankomst sacherijn serveerster en tent nagenoeg leeg. Ze gaf maar twee ouzo's terwijl ik een bon voor vier had. Ook mochten we maar uit vijf gerechten kiezen met een totale waarde van net over de €60,- . Borden waren koud, sfeer was koud, een aanwezige gast klaagde over het taaie vlees, koteletjes moest je met vergrootglas zoeken en was een en al spek. Gyros was smakeloos en toen wij mayonaise vroegen, kregen we drie zakjes remia mayonaise terwijl we vier gerechten hadden. Drinken was duur. Binnen drie kwartier stonden we al buiten. Eens maar nooit meer. Wat een ballentent. Vandaar dat er nooit iemand zit. Wij raden het ten zeerste af.

8. Al weer enige tijd geleden hier redelijk vaak gegeten. Meestal vriendelijke ontvangst maar ook wel eens minder.
    Wel een ouso drankje.
    Lamspootjes waren de ene keer goed de andere keer bijna alleen maar bot. Kan ze nu niet meer op het menu vinden.
    Moussaka meestal goed maar twee keer nog bevroren van binnen.
    Zalmfilet was steeds goed niet te droog.
    Moesten vaak lang wachten op ons eten, komt door de afhalers of bezorgmaaltijden. Soms volle bak andere keer bijna leeg, hangt misschien van de dag of de tijd af.
    Omdat we niet weten hoe het zal uitvallen willen we hier eigenlijk niet meer eten.

9. Gisteren bij kreta gegeten. Super gezellig. Glaasje ouzo gekregen bij binnenkomst. Eten was uitstekend. Personeel was vriendelijk. We gaan zeker terug.

10. Hier gegeten met een bon van Groupon. Allereerst duurt het 20 minuten voor je iets te drinken kan bestellen. Als vooraf wilde we graag stokbrood met kruidenboter... Hadden ze niet dus werdt het pitabrood met boter.

Ruim een uur op ons hoofdgerecht moeten wachten, kan absoluut sneller! Eten was ok, maar heb veel beter grieks gegeten.

Nee helaas, mij zien ze niet meer terug.

11. arnold,jolanda,ilse en niels

Na het Nederlandse etens spitsuur aan tafel gegaan bij Grieks restaurant Kreta in de mare.
    luisterend naar griekse muziek gezellig gezeten met een mythos en een retsina.
    daarna heerlijk grieks gegeten.
    alles vers, goed gekruid en ruim voldoende.
    bediening zeer attent.
    alles verliep soepel, helemaal niet lang hoeven wachten.
    mijn tip aan u is; beste mensen ga lekker uit eten "na" het nederlandse etens spitsuur.
    wij gaan zeker weer terug.

12. Viel helaas tegen, door andere recensies vooraf gewaarschuwd en boek meegenomen. Was maar goed ook, we hadden geen voorgerecht genomen en moesten ruim anderhalf uur wachten op ons eten. Gewoon mixed grill, patat en sla, dus niets moeilijks of ingewikkelds.
    We waren niet de enige, naast ons een gezin met kinderen, die wilden al bijna opstappen na ruim 1 uur wachten.
    Men kan zich beter concentreren op alleen afhalen en het restaurant laten zitten. Waarom ben je als klant daar minder dan een afhaal- of bezorgklant? Idee: in de zaak gaan zitten, telefonisch bestellen en aan je tafel laten bezorgen, alle kans dat het dan veel sneller op tafel staat!
    Gemiste kans, alleen ontevreden mensen gezien die zeiden niet meer terug te komen. Reactie personeel: ja, ik werk hier alleen maar, moet u niet bij mij zijn.
    Wel zo netjes om onze drankjes, 1 sisi en 1 bier niet te rekenen als goedmakertje.

13. We hebben meer dan 75 minuten op ons eten gewacht. Toen dat kwam was het wel goed, echter bij het afrekenen klopte de bon niet, wij hadden eenmaal drinken besteld men wilde tweemaal in rekening brengen. Het excuus was dat het afhalen en bezorgen druk was maar ja de mensen in het restaurant hebben allemaal minimaal een uur gewacht. Bediening wel vriendelijk maar ja....

14. Wij hebben gisteravond bij Kreta gegeten met 8 man.
    Wat een drama!! Na 2 uur kregen we eindelijk het voorgerecht (in de tussentijd werd er zeker 5 keer gevraagd wilt u nog wat drinken). Mijn vader had zijn voorgerecht al op en toen kwam de mijne... dat werd zo'n 10 minuten later gebracht. We hadden er ook extra tzaziki en kruidenboter met stokbrood bij besteld, kregen in stukjes gesneden pita broodjes bij, stokbrood was op. Eindelijk na weer heel lang wachten kregen we het hoofdgerecht. We hadden er 8 bakjes saus bij besteld, waaronder ook champignon saus. De bakjes waren ter grote van een vingerhoedje, en kostte 2,50 euro!! per stuk. De champignonsaus was nog veel dunner dan soep. Toen ik dat liet weten aan de serveerster zei ze dat dat zo hoorde! Al met al een vette rekening, jammer.... ga hier nooit meer heen.

15. Marloes

Het zag er gezellig uit bij binnenkomst, mooi ingericht, gezellig druk, en vriendelijke bediening.
    Na de bestelling te hebben doorgegeven, kegen we eerst ons bestelde drankje (dus geen Ouso), de kinderen hadden ijsthee besteld die lauw was!! Na een kwartiertje weer een drankje besteld.
    Het viel ons op dat de hele zaak vol was maar dat er niemand eten had. De afhaal was druk zeiden ze. Uiteindelijk nadat ze wel zeker een keer of 7 / 8 gevraagd hadden of we nog iets wilde drinken (heel irritant) kwam er na 5 kwartier eindelijk voor 3 pers. het gerecht en de 4e moest nog even wachten, wij weer wachten met het eten voor onze neus.
    Ze kwamen weer vragen of we iets wilde drinken, maar we wilde maar 1 ding en dat was eten. Toen we uiteindelijk allemaal konden eten viel het eten ons erg tegen, het vlees was grijs dus niet lekker gebakken en was niet gekruid (daar konden we zelf wel peper en zout op doen zei de serveerster), de sla was niet op smaak gebracht met olie azijn of dergelijk. En maar paar frietjes. We hadden nog best een toetje na gelust maar hebben niet meer besteld, (werd ook niet gevraagd, een gemiste kans). Kortom een grote tegenvaller, we gaan hier echt nooit meer eten. Zeker geen aanrader.

16. Hugo 15 punten

Niet al te groot restaurant, modern vorm gegeven. Voor het eerst in ons leven bij een Grieks restaurant hebben we beiden een broodje gyros/suvlaki bijbesteld omdat de hoofdmaaltijd niet genoeg was. Diepvries gamba's waren een gemiste kans. IJsbergsla als onderlaag niet super. Over het geheel genomen de indruk gekregen dat het meer om een afhaalbistro, welke zich ook etaleert als restaurant, gaat. Knappe kleine dame als eigenaresse, maar weinig klantvriendelijk, wellicht te druk met allerlei zaken. Eén meisje als hulp, zeer vriendelijk en klantgericht. Wij komen niet meer. Broodje suvlaki (kipfilet) was lekker, maar allemaal net even te weinig (twee stukjes kipfilet).

17. Je moet veel geduld hebben op je bestelling. Wij moesten tevens wachten op een vork (er waren er niet genoeg), tevens was er geen spa rood, het was op. Wij hadden vooraf een twee gangen diner besteld en betaald maar de keus van het nagerecht konden wij niet kiezen ondanks dat wij het verschil wilden verekenen. Kortom een restaurant dat niet klantgericht is. Gaan daar ook nooit meer heen.

18. Ik vind het goed eten, maar qua sfeer laat ten wensen over. Dat is ook de reden waarom ik er niet zo snel heen zal gaan! Jammer vind ik dat.

19. Vanavond lekker uit eten geweest bij Kreta. Een klein restaurant maar best gezellig, niet erg oud maar toch. Het eten was lekker, niet erg droog. Goede service van de bediende. Niet al te lange wachttijd. Enige 2 puntjes zijn: Ouzo? en menu kaart misschien een beetje amateuristisch en hij stonk.

Maar een aanrader. Lekker makkelijk en dichtbij.

20. Bestelde ossenhaas. Kreeg een vreselijk klein stukje taai uitgedroogd vlees. De kok was het ook opgevallen dat het erg weinig was en bood ter compensatie gyros aan. Als ik gyros had willen eten had ik dat wel besteld. We moesten vreselijk lang wachten op het eten omdat afhaalklanten steeds prompt werden geholpen.

Conclusie: Kwaliteit abominabel, bediening idem. Ga hier nooit meer eten.

21. Wij bestellen regelmatig bij dit restaurant en ik ben super tevreden. Heb zelf tijdje op Kreta gewoond, dus weet ook wel waar ik het over heb! Heerlijk Grieks eten!

22. Hartstikke lekker eten! Echt een aanrader. Ze bezorgen ook eten en dat is ook heel erg lekker!

23. - Gyros vlees was moddervet;

- Patat was half rauw;

- tonijnsalade smaakloos;

- tzatziki smaakte alleen naar yoghurt.

Kortom een absolute afrader!

24. Wij hebben al meerdere malen hier gegeten + eten afgehaald en echt waar het eten is superrrrr. Kwaliteit is prima en de prijs is goed. Dit restaurant is echt aan te bevelen!

25. Afgelopen zaterdag hebben we gegeten bij Kreta. Eten was verrukkelijk en bediening super. Ik zou het aan iedereen aanbevelen. Groetjes, Marie.