Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alblasserdam verdeeld zijn.

1. Dapperdikkerdje

Servetjes en lege mosterdzakjes op de grond, dus ik hield mijn hart vast..

"Dat zoeken ze zelf maar uit, dat moeten wij daar ook".. Twee Franse toeristen die een hapje willen eten en een NL'se kaart krijgen..

Bij mijn kipsate kwam stokbrood, zeer simpel afbakstokbrood, wel vier hele sneetjes.. en zo goedkoop is het niet.. Enfin, het smaakte wel redelijk, maar eigenlijk verdiend deze locatie zoveel meer als dit liefdeloze rommelige beheer.. heel jammer!

5,7
  2. Afgelopen weekend even voor een lunch aangeschoven op het terras, waar het overigens niet druk was. Het duurde echter wel een kwartier voor een mevrouw in haar vrijetijdskleding kwam vragen wat we wilden.

Het eten was prima, alleen de mevrouw (ik denk de eigenaresse) kan wel een cursus horeca dienstverlening gebruiken. De tafel werd niet schoongemaakt. Een volle asbak moest ik zelf maar weg zetten en de manier van vragen stellen is erg merkwaardig. 'Heb je iets kunnen vinden' i.p.v. 'heeft u een keuze kunnen maken'. 'smaakt het allemaal een beetje' i.p.v. 'is alles naar wens' en meer van dat soort uitspraken die goed bedoeld zijn, maar vreselijk onprofessioneel.

Tussendoor kwam er overigens een ander meisje het terras op. Keurig in bedrijfskleding en hielp erg netjes.

Locatie, parkeergelegenheid e.d. zijn verder dik in orde!

6,1
  3. Familie van Wijk

Wij hadden een fietsarrangement van 3 dagen/2 nachten. Nette kamer met prima bedden. Nette badkamer. Goed ontbijtbuffet en 's avonds twee maal diner in het eetcafé. Het arrangement voorzag in het dagmenu maar als we wat anders wilden, vlees i.p.v. vis bijvoorbeeld, kon dat ook. We hadden ook een lunchpakket, ook prima. Goede en vriendelijke bediening, ook op het terras. We waren met onze eigen fietsen die we binnen konden zetten.

4. Zeer goed, bediening is professioneel, het eten en drinken is erg lekker en zeer betaalbaar.

5. Heerlijk hapje eten voor een leuke prijs!
    Aanrader.

6. Ron.

Hebben hier al verschillende malen gegeten op diverse tijdstippen en verschillende dagen in de week. Ook vorig jaar mijn verjaardag hier gevierd en gegeten met een kleine 100 personen. Niets dan lof, altijd lekker, goede kwaliteit en betaalbare prijzen als je dit vergelijkt met andere restaurants.
    Gaan vaak uit eten in diverse gelegenheden. Koken is een hobby van mij, draai mijn hand niet om voor een 4 gangendiner op tafel te zetten en dan voor een 40 of 50 man.
    Dus ben ik best kritisch wat betreft het eten buiten de deur maar welke zaak je ook de recensies van leest er schijnen personen te zijn die altijd krietiek hebben.

7. Prima eten. Vers en natuurlijk . Smaak is top. Men verkoopt goede kwaliteit.
    Een echte aanrader voor een heerlijke lunch

8. Heerlijk eten, nooit lang hoef je te wachten.
    Heel aardig personeel altijd heel vriendelijk.
    Top, lekker! Hmm

9. Lekker en goed eten, duurt soms wat lang maar voor de rest is alles goed

10. Chinees-Indisch Alblasserdam

We komen hier regelmatig. Erg goed eten!!! En zeer betaalbaar. Veel variatie in eten en alles wordt snel aangevuld. Is het op en ze hebben het niet direct in de gaten dan hoef je het maar te vragen en het wordt aangvuld. Ontzettend lekker ijsje als toetje en dat is meer dan genoeg na zoveel mogelijkheden om te eten.
    Echt een aanrader voor iedereen!!!

11. patat super lekker en snacks ook , bedienden ook erg vrolijk , hygiene wat minder

12. Wij zijn gisteren 14 februari 2012 bij jullie geweest. Eten was zeer goed. Drinken ook en de sfeer ook. Kortom onze avond is geslaagd. Mede dankzij jullie.
    Hartelijk dank

13. Het eten is heerlijk en genoeg, de bediening goed.
    Het restaurant is sfeervol ingericht. We zaten in een apart zaaltje en dat was wat donker maar toch nog heel gezellig.
    Wij komen er graag nog eens terug!

14. magreet

15. Altijd super goed, we gaan elk jaar als we zoveel jaar getrouwd zijn, onze vaste plek om heerlijk te genieten!!

16. Ik vind het vlees ronduit slecht, voor een gyros krijg je slecht vlees, altijd wel bijna verbrand of keiharde stukken erin. Ik vind het ook niet kunnen dat de bediening achter lekker gaan zitten roken en dan weer bedienen, vind ik niet kunnen! Wij eten of bestellen er in ieder geval nooit meer!!!

17. Goed eten, aardige mensen, mooi terras, top!

18. Zeer duur voor weinig eten

1,1
  19. Afgelopen zaterdag hebben wij hier gegeten, heerlijk buiten op het gezellige terras en met een uitzicht wat iedere seconde veranderd zó mooi! Heten was uitstekend wij hadden er voor gekozen om het maandmenu te proberen, dit was een goede keuze. Heerlijke forel gegeten en als hoofdgerecht de kabeljauw en als nagerecht kregen we een heerlijk toetje [twijfellaar]. Daar buiten zijn wij prettig bediend door een aardige behulpzame jongeman,wij komen zeker terug !!!!!

20. Chinees-Indisch Alblasserdam

Vind het buffet erg duur voor wat je krijgt en dan zit er nog geen eens ijs bij. Een buffet zonder onbeperkt ijs eten is voor mij en de kleintjes geen buffet. Naast dat komt al het fruit uit blik (Ja we hebben ze zo zien bijvullen) en zijn dingen zoals aardappeltjes, patat en frikandellen erg snel op. Sauzen komen uit een fles, dus niks verse sauzen of zelf gemaakte appelmoes (Wat ze ook al niet hebben) Erg lang op drinken moeten wachten en het was er erg warm.

21. Al enige weken geleden zijn wij hier wezen eten met de familie, de bediening was zoals te lezen in de andere recensies normaal, weinig op aan te merken, van goede wil zeg maar, maar het eten was echt bizar slecht. Als je ziet wat je ongeveer betaald per persoon en wat je ervoor terugkrijgt ik voel me gewoon genept. Afbakstokbroodjes voor 22 cent per pak, aanmaaksoepje, als hoofdgerecht lamsrack (zo zonde, het lamsrack was totaal verpest door verkeerde manier van bereiden, tegenover me zat trouwens iemand met een totaal drooggebakken varkenshaas, ook zonde) en vooral door de aangebrande saus die superzout was, zo uit een pakje kwam, zwarte stukjes erin en het ergste was, gedroogde rozemarijn die uit een potje kwam en bovendien ook nog aangebrand was.....dat maakte het tot een bitterzout geheel. Vervolgens wordt er aan tafel verteld wat het toetje van de dag is, die wordt gekozen en vervolgens komen ze zonder vooraf te overleggen met een ander toetje aanzetten omdat het aangeboden toetje niet meer aanwezig was! We hebben alles zonder morren opgegeten (het ijs was overigens wel het enige wat echt lekker was) maar ons zien ze hier zeker NOOIT meer terug en als anderen overwegen om dit restaurant te bezoeken zou ik dat zeker afraden want het uitzicht, de sfeer en de bediening wegen echt niet op tegen de maaltijd.

Als ik dit thuis op mijn bord kreeg zou ik het nog liever weggooien (dit heb ik hier niet gedaan uit beleefdheid voor degene die ons meegenomen had naar het restaurant, het wordt er niet echt gezelliger op als je gasten heel de tijd het eten af gaan zitten zeiken)

2,2
  22. Yolanda van Middelkoop.

Vriendelijk ontvangen door eigenaar en een bediende, gezellig aan een tafel voor vier personen bij het raam geplaatst. Het diner werd rustig en netjes geserveerd, en was van het voorgerecht tot het ijs dessert van prima kwaliteit. Wat ons betreft een aanrader. Yolanda, 15-8-2011.

23. We zijn donderavond 11-08-2011 met 4 personen wezen eten.

Bediening was wel vriendelijk maar, dat was gelijk ook het enige positieve aan Hotel Restaurant kinderrijk.

De tong met zalm was droog, de gegrilde la stack was te gaar en de verkoolde delen Waren er vanaf gesneden.

Het mandje stokbrood hebben we nooit gehad en de drank duurde vrij lang. Kortom voor ons geen adres om er nog eens langs te gaan.

24. Gisteravond met vrienden bij jullie gegeten.

Aperitief op het mooie terras.

Diner in het restaurant, kwaliteit voortreffelijk.

Opmaak van de gerechten verdient een tien.

Bediening netjes en beleefd.

Kortom, wij gingen zeer tevreden naar huis.

25. Hele aardige personeel, hele aardige eigenaar, en lekker en goedkoop eten.

26. Goed eten, vriendelijk personeel.

27. Jan de Hoop

Kom hier al heel lang. Men kan kiezen tussen de Oer-Hollandse frituursnacks en Chinese gerechten. Qua prijs valt er ook niks aan te merken. De service is top.

Al met al een echte aanrader!

28. We zijn hier enige tijd geleden wezen eten, schnitsels waren volgens ons zacht en opgepiept totaal geen smaak, patat ging, mijn vrouw had vis met spinazie waar het water zo uitliep voor ons een reden om te zeggen nee dit niet meer, toen hotel kinderdijk van van der valk was hebben we er dikwijls en lekker gegeten.

Personeel ook niet echt geintresseerd.

4,1
  29. Zeer goed restaurant. Het eten is altijd overheerlijk.

Prima wijnen en goede bediening.

Komen er regelmatig met vrienden en gezin.

Wij hebben onze 40 jarige Bruiloft er gevierd met een luxe barbeque op het terras.

Was geweldig goed is zeker een aanrader.

30. Chinees-Indisch Alblasserdam

Super lekker eten daar.