Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Albergen verdeeld zijn.

Veel personeel die wel bestellingen opnemen, maar geen tafels afruimen. Slechte service. Tip loop als bediening nooit met lege handen terug. Ook dat hoort erbij.

brenda

Heerlijk gegeten in een gezellig gastvrij restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

Het was zeker weer de moeite waard. Heerlijk gegeten.

Goede bediening en heerlijk gegeten!

5. Huiskamerrestaurant Albergen

Mariëlla

Hele bijzondere ervaring! Ruime porties, veel variatie. Zeer bijzondere manieren van bereiden van groentes naast een lekker stukje vlees. Prijs kwaliteit kan niet beter! Lokatie is lastig te vinden, dat is het enige minpuntje.

Toch 'n beetje opstart problemen betreft stoelreservering, buiten of binnen. Eten prima, alleen het vlees mocht wat warmer.

Henny Groote

Betwijfel of ze "iets" biologisch hebben...niets van gemerkt als het wel zo is echt reclame maken want het eendeboutje van het Petit menu was overheerlijk.

8. Nederlands Albergen

Huub Vleerbos

Bijzonder gastvrij bij binnenkomst. Voor mijn moeder werd gelijk een stoel met armleuningen geregeld en de gastvrouw heeft tijd voor een praatje. Bediening was zeer vriendelijk. De gehaktbal en de schnitzel waren lekker en met veel garnituur. De huiswijn was goed. Mandje brood met kruidenboter en een lekker likeurtje waren gratis. Uitstekende kwaliteit/prijsverhouding.

9. Nederlands Albergen

Eten was niet goed gaar en vreemde smaak aan de saus.

10. Eetcafé Albergen

Heerlijke frites specialiteiten, snelle bediening! Heerlijk dat er nog old school cafetaria's zijn. Tegenwoordig die ketens met al die nep hamburgers. Miets = toppie.

J. van 't Holt

Vanavond (11-08-2015) heerlijk gegeten op het gezellige en drukke terras bij Fraans Marie. Een echte aanrader.

12. Nederlands Albergen

Vandaag (2e pinksterdag) hier gegeten. Het was in één woord verschrikkelijk! Van mijn leven heb ik nog niet zulke taaie kip gegeten. De aardappeltjes waren vet en veels te veel spek. En de rauwkost... tja, een beetje sla met komkommer en tomaat. Terwijl wij er zaten klaagde iemand anders over de biefstuk die (nog) wel erg rauw was van binnen. Antwoord: als wij het weer in de pan doen (?) wordt 'ie er niet lekkerder op! Toen wij zeiden dat de kip niet te eten was werd ons nog wel een nieuwe aangeboden (?!) (het eten was dus al op!!). Vervolgens werd ons de reden meegedeeld: de kok was ziek en ze moesten het dus zelf maar 'proberen'. Ik zou zeggen: hoe vervelend ook, maar doe de tent dan dicht. Nu heeft het tot gevolg dat wij hier nooit meer gaan eten.

gert

Altijd het gevoel dat je welkom bent. Correcte bediening, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Het beschuitje met verse aardbeien en slagroom is een toppertje dat maar weinig zaken op de kaart hebben staan.

Voor 26e trouwdag heerlijk gegeten met ons vieren. Bediening als altijd prima verzorgd.

Dirk

16. Nederlands Albergen

Wij hebben hier gegeten met 2 kindjes van 2 en 5. Je kon een kindermenu bestellen voor 7,95. Ik vond dat te duur omdat het geen grote eters zijn. Dus gevraagd of ik 1 patat kon bestellen en een extra bordje om de patat te delen met ieder een frikandel. Dat kon dus besteld. Later de rekening gekregen werd er 2x 7,95 gerekend dus 15,90. Daar hebben ze 2,00 euro afgetrokken. Dus 1 patat met 2 frikandellen 13,90. Dus U bent gewaarschuwd. Heb mail gestuurd maar niks meer van gehoord. Wij kwamen er om 18.30 uur waren de enigste gasten. Om 19.45 vertrokken en nog steeds de enige gasten. De enige gasten waren gasten die in het cafe zaten. Nooit weer. Niet voor herhaling vatbaar. Zijn er veel betere restaurants in de omgeving.

Louis van Rasten

Het eten smaakte goed, de service liet een beetje te wensen over: wij moesten lang wachten eer wij weer wat konden nabestellen. Verder is het hotel/restaurant zeer rustig gelegen, misschien ietwat te afgelegen.

Al jaren goed gegeten, perfect maar afgelopen zondag was niet te eten. Bediening; drinken duurde lang omdat we eerst moesten wachten op warme chocolademelk, toen kwam het andere drinken. Het eten, zigeunersnitzel. Ja alleen met currysaus en een paar stukjes augurk en snitzel fraans marie. Toelage was goed maar de snitsels niet.

Heerlijk genoten van een prima verzorgd diner. Het maandmenu, in dit geval met wild bereid, was een uitstekend bereid en opgediend diner. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gisteren lekker buiten op terras gegeten met onze hond aan onze voeten. Sfeer was gezellig, bediening goed en alert (kregen een heater naast ons zodat het iets warmer werd) en het eten was smaakvol en ruim voldoende. Een aanrader!

Al verscheidene malen hier gedineerd. Prachtig aan het water gelegen, niet voor niets een van de betere terrassen van Nederland. Het eten is prima. Ruime porties en voor ieder wat wils. Het is geen haute cuisine, maar dat is ook niet wat men hier zoekt. Zeker een aanrader voor iedereen die van heerlijk dineren in een ontspannen sfeer houdt, zowel op het terras als in de dinerzaal.

22. Nederlands Albergen

Voor de 3e keer hier weer gegeten. Hou normaal gesproken wel van afwisseling maar de prijs/kwaliteit verhouding is hier zo goed dat het ergens anders telkens weer tegenvalt en we hier uiteindelijk maar weer naartoe gaan. Eten is heerlijk en de bediening ontzettend vriendelijk. Soms moet je wel even geduld hebben maar het eten maakt dat helemaal goed.
    Gewoon een super restaurant. Zeker eens proberen!

23. Nederlands Albergen

Voor de tweede keer hier gegeten.

Erg lekker, vriendelijke mensen.

Betaalbare prijzen.

We komen nog een keertje weer.

24. Eetcafé Albergen

Hans de Vries

Leuke avond gehad. Kon beter maar ook veel slechter.

25. Nederlands Albergen

We hebben hier meerdere malen gegeten met grote groepen en er is ons nooit wat tegengevallen hier! Diegene die op 3 punten kritiek heeft gegeven, dat zal dan wel een toevalstreffer geweest zijn. Ik ben zelf erg kritisch maar hier gaan we zeker nog heel vaak wat eten! Erg lekker, uitgebreid, vriendelijke mensen en zeker wel proffesioneel! Een dikke duim voor dit eetcafe!

26. Nederlands Albergen

Ik heb 3 ervaringen met 't Coophuijs en alle 3 negatief.

1e keer een haar in mijn sorbet.

2e keer een aangebrande kaasplak die aan de onderkant echt helemaal zwart was en wederom een haar op mijn bord.

3e keer deden we een cafetaria bestelling die ze niet aan konden, patat was slap, de kroketten ook.

Ik vind de mensen niet professioneel .

27. Nederlands Albergen

Prima restaurant met uitgebreide kaart. Voor elk wat wils tegen betaalbare prijzen. Aan de buitenkant lijkt het allemaal wat schreeuwerig maar binnen is de sfeer prima, relaxed. Beetje te relaxed soms, aardige maar wat trage bediening. Leuk terras en mooie serre om te eten. Gaan we zeker nog eens naar toe!

28. Nederlands Albergen

Koen

Ben er met hemelvaart geweest,

Waren ze vergeten om onze bestelling aan de keuken door te geven.

Hebben dus echt super lang zitten wachten op ons eten.

Wat we kregen was dan wel heel lekker.

29. Nederlands Albergen

Ik vindt de punten die Anneke gegeven heeft wel aan de lage kant.

Wij hebben er meerdere keren gegeten en, het was altijd super ook de gastvrijheid vonden wij bijzonder goed.

30. Nederlands Albergen

Er is een leuke serre bijgekomen, daar zit je iets prettiger als in het voorcafe.
    Eten was prima in orde, niet spannend, maar wel genoeg.
    Prima biefstuk, en de champignons dordogne waren erg lekker, niet van dat vette beslag dat je soms krijgt.
    En ook niet onbelangrijk, erg vriendelijke bediening.