Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Akkrum verdeeld zijn.

1. Een gezellig en sfeervol restaurant. Eten erg goed. Vooral het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Leuke avond gehad. Aanrader.

2. Super gegeten het eten was voortreffelijk, de bediening super gezellig. Een aanrader voor iedereen!!

3. Super ervaring gehad bij dit café.
    Wij zijn met 4 volwassenen en een baby wezen lunchen en wisten niet wat wij zouden moeten verwachten als toerist. De entourage was goed, de bediening was spontaan en gewoon erg persoonlijk. Het eten was top en de rekening ook normaal en voelden ons niet overvraagd.
    Mochten wij ooit in de buurt zijn, dan zouden wij zeer zeker terugkomen, een echte aanrader.

4. www.Megaspies-oldenzaal.nl

Een eetcafe welke meer dan voldoet aan de naam van gezelligheid en huiskamer gevoel. We hebben hier dan ook 3 avonden mogen genieten van perfecte service, zowel van de jonge gast heer als ook de eigenaresse, zeer correct en geven een gevoel dat je ook écht welkom bent.

Al met al, het is helaas niet bij ons in de buurt anders was dit wel een van onze favoriete eetcafe's geworden. Zouden er zelfs voor willen omrijden als we in de buurt zouden zijn.

Wensen jullie veel succes verder en ga vooral zo verder, succes gegarandeerd.

Met smakelijke groet Jan. Een collega

5. Super gegeten!! Antipasta als voorgerecht, top. Pasta en pizza vers, en echt een smaaksensatie!!

6. jeffry

7. Lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten! Echt alles was heerlijk en de service perfect. Zeker een aanrader!

8. Echt voortreffelijk eten hier, vooraf de champions uit oven met Bleu de Wolvega gedeeld (omdat het kan). Als hoofd: de baramundi filet met limoen/koriandemayo en de brochette van blackangus beef met pepersaus. Na: frysk suikerbrood pudding en verse aardbeien met vanille ijs en slagroom. Goeie porties en zelden zo goed en ongedwongen bediend. Men vraagt hier OP TIJD of er nog frietjes of garnituur moet komen en niet wanneer alles op is. Hier heerst een sfeer waar gasten spontaan met elkaar beginnen te praten. Locals en toeristen. Zo hoort een eetcafe te zijn. Value for money!!!

9. Met broers en aanhang gegeten in de Kromme Knilles. Vroeger de plaatselijke dorpskroeg met de bijbehorende sfeer. De kroeg is verdwenen maar de sfeer os nog geweldig. Pima herinneringen opgehaald aan vroeger. Prima bediening en heerlijk gegeten. Een aanrader.

10. Zaterdagavond net op tijd niet gereserveerd maar toch nog een plekje bij het raam. Goede bediening en heerlijk voorgerecht en een heerlijke pizza. Rode wijn besteld, alleen jammer dat er kleine glaasjes worden geserveerd. Verder super en ons zien ze zeker terug.

11. Jolanda Nijdam

12. P Hoekstra

Nou ben verhuisd maar wat mis ik La Compita 😩altijd heerlijk gegeten en gedronken personeel heel vriendelijk etc. Nu had ik klacht over pizza in Steenwijk en zegt vriendin van mij spreken we daar een keer af . Dus 2 vliegen in 1 klap. Zie er naar uit eten en vriendin

13. Chinees-Indisch Akkrum

Vandaag voor het eerst een maaltijd opgehaald: nasi rames Lotus. Wij zijn erg teleurgesteld, de verschillende vleessoorten (babi panggang, saté en rundvlees) zijn alle even smakeloos. De sauzen even min. Dit is dus niet voor herhaling vatbaar.

14. Heerlijk eten en meer dan genoeg op het bord. Personeel en eigenaresse zijn top! Wij komen terug.

15. Wij hebben met ons gezin heerlijk gegeten bij La Copita. Onze kinderen hebben een pizza gedeeld en het personeel was erg vriendelijk tegen onze kinderen, dit deed ons goed en we komen zeker weer als we in de buurt zijn!! Bedankt!!

16. Ben er geregeld even, goede bediening en heerlijk eten voor goede prijs; zit ook wel eens op terras buiten te eten en je krijgt nooit gevoel alleen; daar vrijgezel.

Aanrader voor toeristen en alle mensen omstreken akkrum

17. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Helemaal top.

18. Vanavond heerlijk gegeten, zowel pasta als pizza top!! Zeer gastvrij! Wij komen zeker weer!

19. Marjan Moedt

Heerlijk gegeten. Goede smaak. Als je langs het restaurant loopt komt de lekkere geur je tegemoet. Zeer vriendelijke bediening. Vegetarische maaltijd super.

20. Zondag 2 augustus weer heerlijk gegeten achter op het terras aan het water.

21. john kruythof

22. Nelleke

Wij rijden graag een eindje om in Akkrum te snacken, super kwaliteit. Jacob en personeel ga zo door. Groet vanuit Joure.

23. Ruud van Doorn

24. Tijd voor een nieuwe recensie van mijn favoriete restaurant in Akkrum. De keuken ontwikkelt zich steeds meer. Het niveau binnen deze prijsklasse is ongekend hoog. Ook de nieuwe kaart heeft me weer met een aantal gerechten verrast. Het is zonder meer een aanrader voor iedereen die van een lekker VERS bereidde maaltijd wil genieten voor een schappelijke prijs. Het lijkt me sterk dat er ook maar iemand teleurgesteld wordt van de kookkunsten van Rolf en het gastvrouwschap van Lena. Ik hoop er in ieder geval nog vaak van te mogen genieten.

25. Cora en Rob

Wat een lieve sfeer en heerlijk eten. Alles heerlijk vers! Heb als niet vleeseter meestal niet zoveel keuze, maar hier was 't echt moeilijk. Komen snel weer.

26. Wat een leuke ervaring bij Kromme Knilles. Het eten, de sfeer en de bediening zijn fantastisch. Al met al een 10 met een griffel en een kus van de juffrouw!!

27. Hans Stoutjesdijk

Wij hebben genoten tijdens onze vakantie, we waren met onze boot in Akkrum, van de sfeer en zijn vol lof over de gastvrouw. Service is perfect en het eten en drinken prima. Wij hadden gereserveerd maar andere gasten hadden daar misbruik van gemaakt.
    Onze gastvrouw loste dit euvel in goede harmonie en met een kwinkslag op. Perfect. Hierdoor komen we zeker terug al moeten we er voor om varen.

29. Heerlijke pizza gegeten! Goede sfeer, mooi restaurant en de bediening was vriendelijk en goed. Wij komen zeker terug, een aanrader!

30. Zojuist prima soepje en pizza peperone gegeten.