Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Akkrum verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten bij de Kromme Knillis! Veel liefde in het voedsel 😊

2. Cees van der Velde

Hebben zo'n 9 jaar onze vaste ligplaats voor de boot en sindsdien regelmatig voet over de vloer bij de Kromme Knilles. Met oude eigenaren al heel gezellig en zo ook nu met de nieuwe eigenaren. Heel gezellig, relaxed en lekker eten (kan ook niet anders met een goede kok in de keuken). Personeel werkt hard en heeft best nog even tijd voor een gezellige babbel, zelfs onze labrador krijgt meer dan voldoende aandacht (koekjes).
    Heel veel succes voor de komende jaren. Wij proberen zoveel als mogelijk bij jullie aan te schuiven.

3. Lekker gegeten en gedronken voor weinig geld!

4. Warme sfeer met heerlijk eten en de bediening is gewoon top!
    Een sfeervolle plek waar je heerlijk kunt eten en genieten!

Tot de volgende keer 💪👌😁

5. Roel Wijbenga

Goede ontvangst.
    Ontspannen ongedwongen sfeer.
    Vlotte attente bediening.
    Uitstekend kwaliteit en betaalbaar.

6. Chinees-Indisch Akkrum

Fijn adres om eens aan te schuiven.
    Zeker het terras aan het water is fijn om te vertoeven bij mooi weer.
    De bediening is prettig, het eten is goed.
    Je betaalt niet de hoofdprijs maar dat is in de regel bij een Chinees het geval.
    We aten eend, een product wat best lastig kan zijn omdat het snel taai wordt.
    Dat is hier zeker niet het geval.
    Jammer was wel dat de krokante korst niet geslaagd was: totaal afwezig.
    Vandaar ook een 8 en geen hoger cijfer.

Tip voor de uitbater: zorg dat je een chinees bier op de kaart hebt. Er zijn fijne bieren uit China te verkrijgen en dat is zeker een aanvulling.

7. Chinees-Indisch Akkrum

Kokkie

8. Wat een fijne tent! Dame in de bediening staat er alleen voor; vol terras en een goed gevuld restaurant. En dat op een maandag tijdens de lunch!
    De bediening is prima, keuken loopt soepel. Als gast wordt je gezien én gehoord. De lunchgerechten waren zeer smakelijk! Dikke pluim!!

9. Kees hamelink

Na 7 dagen diversen restaurant bezocht te hebben, op advies van de jongens in de haven dit eetcafé.
    Een pluim, prima mooie afsluiting voor ons en prima kwaliteit. Dank jullie en succes.

10. Jantje Visser de Graaf

Het eten is goed en lekkere spareribs en het ijs is ook lekker.

11. Heerlijk gegeten en de drankjes waaronder het biertje kromme knilles en het kofje slokje kromme knilles zijn een echte aanrader.
    Gr Theo.

12. Super sfeer en echt heel lekker gegeten! Veel verschillende biertjes en zelfs een eigen bier kromme knilles trippel. De bediening was vriendelijk en snel en je voelt je hier gelijk helemaal thuis.

13. Fam.Voortman en overige familie

We hebben hier heerlijk, overvloedig en tevens kwalitatief op een hoog niveau gegeten en dat alles tegen zeer billijke prijzen, daar waar je bijvb. Bij een andere gerenommeerde eetgelegenheid hiervoor wellicht wel het dubbele betaalt. Ook zo’n gastvrije ontvangst en de goede en supervriendelijke (en bovenal humoristische) bediening vindt je bijna nergends. Niets was teveel!
    Wanneer we weer eens in de buurt zijn, komen we hier zeker weer eten.
    Herberg de Cleef, een absolute aanrader!

14. Wij komen hier, tijdens onze vakanties in Friesland, al een aantal jaar. Het eten is er altijd goed. Of het nu een lunch is of voor diner. Niet alleen het gerecht zelf maar ook de bijgerechten zijn heerlijk. Daarnaast is ook de bediening prima en de inrichting zeer gezellig. Redenen voor ons om steeds weer terug te komen! Afgelopen zaterdag genoten van een heerlijke tosti tuna melt en een broodje met gekruid gehakt en gesmolten kaas… en voor verderop deze week gereserveerd voor het diner.

15. Dumoulin

Heel toevallig kwamen we langsgelopen bij Eetcafé De Cleef. Werden direct warm ontvangen en het eten bleek heerlijk! Veel voor (te) weinig. Supervriendelijke bediening. Aanrader voor bezoek aan Akkrum!

16. Zeer gastvrij personeel. Lekkere huiswijn en een goede pils op de tap.
    Eenvoudige kaart, maar het eten was gewoon goed.

17. ed dijkstra

We hebben de afgelopen week 2 keer eten afgehaald. De eerste keer Pollo chorizo (Argentijnse kipstoof) en vandaag de Sucadesteak. Beide goed ingepakt in warm houdende dozen, goed verzorgd en zeer lekker. Het is niet alleen leuk om op deze manier in deze tijden hun te ondersteunen, het blijft smakelijk en van goede kwaliteit. Zeer aan te bevelen.
    Aangezien het afhalen is, kan ik verder niets zeggen over de sfeer. Maar ik weet zeker dat we na de corana tijd met alle plezier langs komen om ook de sfeer te proeven.

18. Joop

19. Wat een gezellig, knus eetcafé!
    We hebben 2 x super heerlijk gegeten en komen hier zeker terug! Een echt huiskamer gevoel beleef je hier!

20. Gerard Libbers

We hebben hier in korte tijd 2 keer gegeten en het was beide keren voortreffelijk. Leuke sfeer en gemoedelijk restaurant. Een echte aanrader.

21. Gisteren vrijdag 5 juni hebben mijn man en ik twee verrukkelijke uitsmijters bij jullie gegeten. Gezellig binnen! Gastvrouw erg vriendelijk. We waren in enige gasten in de 'huiskamer' vanwege het koude, regenachtige weer, maar dat mocht de pret niet drukken.
    We gunnen deze mensen een geweldig mooie zomer na hun corona-doorstart! Ze zijn er helemaal klaar voor!

22. Marianne Bijlsma

23. Chinees-Indisch Akkrum

Meestal haal ik af en is het eten prima. Gisteren weer afgehaald en dat was een grote tegenvaller. Vlees was ongekruid en lang niet gaar. Jammer.

24. Eten en bediening is meer dan voortreffelijk. Wachten op het eten gewoon en helemaal niet te lang. Een echte aanrader.

25. Arnold Spin

26. Chinees-Indisch Akkrum

Slecht eten meer dop erwt met rijst dan nasi of bami.
    Geen prei wortel tauge of kool te bekennen laat staan iets van vlees.
    Rendang? Geen idee wat ik heb gehad maar geen rundvlees wat vies taai en slecht.
    Wolf Zoetermeer27 augustus 2019

27. Tijdens onze korte vakantie begin juni hebben we een paar maal hier heerlijk gegeten en genoten van de geweldige gastvrijheid!
    Ook is er perfect rekening gehouden met mijn voedselallergie!
    De kok had ook speciaal voor mij gerechten gemaakt! 👍.
    Dank jullie wel voor jullie goede zorgen en graag tot een volgende keer! 👋👋.

TIP:
    Ik neem van te voren i.v.m. mijn voedselallergie altijd contact op met het restaurant en stuur evt. Een mail hierover, zodat de keuken zich hierop kan voorbereiden!

28. Marjo en Hans van den Brink

Wij stonden 4 dagen op camperplaats in Akkrum en omdat we zo heerlijk gegeten hebben zijn we nog 2x terug geweest. Prima restaurant. Leuke bediening. Dus.....aanrader!!

29. Chinees-Indisch Akkrum

Absoluut niet tevreden. Babi pangang was erg slecht. Onderin zat alleen maar vet vlees. Geen aanrader.

1,4