Uitzonderingen

• 2e Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec

Café Kromme Knilles is gelegen in het centrum van watersportdorp Akkrum. Een echt dorpscafé waar u naast het drinken van een borrel ook lekker kunt eten. Ons café heeft een gemoedelijke huiskamer- sfeer, komt u deze sfeer binnenkort ook eens proeven?

Uitzonderingen

1313119888 82
1401199501 88
1459919243 91

1. Karin Schaap

Wij hebben hier tijdens onze korte vakantie in Friesland heerlijk buiten op het terras gegeten. De sfeer was super gezellig en het eten erg lekker! Voor de kinderen was er speciale aandacht en ze kregen een kleurplaat. Wij komen zeker nog eens terug als we op vakantie zijn, want Akkrum en Café Kromme Knilles vonden we enig!

2. Na twee jaar weer terug voor de gebakken kalfslever. Heel lekker met een Karmeliet. Voor de vierde maal hier gegeten. Komen hier graag terug.

3. Sluijter-Zuidema

We eten wel vaker bij Kromme Knilles en zijn super tevreden over de maaltijden. Smaakvol en gezellig.
    Leuke bediening zonder kapsones.
    Tip: meer keuze in 0% biertjes zou welkom zijn. ;-)

4. Hier proef je liefde voor het eten en een gepassioneerde team in de bediening. In combinatie met een fijne sfeer krijgt dit restaurant/eetcafé een 11!

5. Sybe Bergsma

Top menu gehad. Klasse bediening.

6. Gerdine

Op advies bij Kromme Knilles een bezoek gebracht tijdens onze vakantie in Akkrum. Uitstekende kwaliteit, ontspannen sfeer en gastvrije bediening. Kortom een compleet plaatje. Top.
    We zijn dezelfde week nog een keer terug gekomrn om nogmaals te mogen genieten; wederom dezelfde ervaring.
    Hartelijk dank hiervoor.

7. Allard van Essen

Heerlijk gegeten in een ontspannen en intieme sfeer.
    Gastvrouw neemt alle tijd voor een praatje en is erg enthousiast en behulpzaam.
    Een echte aanrader!

8. Nynke Akkerman

Gezellig drankje aan de bar gedaan vervolgens heerlijk gegeten! Er was ruim voldoende van alles voor een goede prijs. Erg mooie inrichting en het eigen unieke gebrouwen biertje van de tap was heerlijk.
    Wanneer we weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs.

9. Hier komen we ondertussen al jaren, altijd lekker eten met een goede vriendelijke bediening, personeel is top, nu ook eigen bier en andere Nederlandse lekkere bieren, we komen hier ook graag voor de gezelligheid, gewoon een aanrader.

10. Paulus & Anita Kooij

Tijdens ons verblijf in Akkrum hebben wij tweemaal heerlijk gegeten in dit gezellige eetcafe.
    Uitgebreide kaart, wat wij hebben gegeten, eendenborst, sukadesteak, sliptong, geitenkaasje, soepjes echt.
    Allemaal heerlijk en mals.
    De sfeer is prima en het personeel is echt gastvrij, maakt niet uit of het nu druk is of niet, toch even tijd voor een praatje, toppie! Complimenten voor de kok en bediening, Lena bedankt en misschien Oant sjen.

Groeten Paulus en Anita Kooij uit Zwijndrecht.

11. angelique otto-daniel

Heerlijk gegeten en gedronken. Een aanrader voor iedereen. Goede en vriendelijke bediening. De sfeer is ongedwongen. En bovenal heerlijke gerechten.

12. Toos de Koning

Heerlijk gegeten, en gezellige goede bediening. Het is dat wij 200 KM. Verder wonen, anders kwamen wij hier zeker regelmatig terug!

13. Heerlijk gegeten, goede bediening, vriendelijke mensen. In 1 woord geweldig.

14. Edith Bruggink

Een echte aanrader! Eten, drinken,bediening en lokaliteit is top.

15. Kristof

heel vriendelijke bediening en heel lekker gegeten

16. Yvette Baas

Nog nooit zulke malse varkens saté gegeten. Tafelgenoten aten schnitzel, roodbaars en vlees trio. Alleen even tevreden over het eten en de bediening!

17. Dieneke

Heerlijk geluncht met een grote groep. Heel flexibel onverwacht met een grote groep. Zeer hartelijk onthaald en vooral de soepen zijn echt overheerlijk!

18. Zeer gastvrij ontvangen. Heerlijke mosterdsoep.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

19. D. Grovenstein

Wij hebben hier zondagavond gegeten en zijn vol lof. Een gemoedelijke sfeer en het eten was verrukkelijk. Ondanks de drukte die avond had men tijd voor een gesprekje.

20. B van der Weide

Afgelopen zaterdag 22 april 2017 met 16 neven en nichten een gezellige middag doorgebracht (borrel en bijpraten) in Kromme Knilles. Uitstekende bediening en gezellige sfeer. Daarna heerlijk gegeten. De complimenten aan de kok. Diverse soorten vlees en vis en groentes en heerlijke gebakken aardappeltjes en frieten. En als afsluiter een heerlijk ijsje. Een fijne locatie om nog eens terug te komen.

21. Vandaag met de broers en schoonzussen uit eten in de Kromme Knillis. Vorig jaar ook geweest en toen was het prima...dit jaar nog veel beter. Heerlijk gegeten, ruime keuze, bij het hoofdgerecht keuze uit diverse verse groenten gewoon uitstekend. De bediening zorgde ook voor een ontspannen sfeer. Gewoon een aanrader.

22. Leo Feenstra

Heerlijk gegeten met uiterst vriendelijk personeel. Aanrader.

23. Wij waren van het weekend in akkrum, op aanraden van vriendelijke dame (receptioniste) van vakantiepark tussen de marren gingen we maandagavond naar de Kromme Knilles... in een woord HEERLIJK!
    Vriendelijke gastvouw en heer, ondanks het regen weer prima weekend gehad.

Groetjes Mario en Elma uit Vlierden NB

24. André Roelink

Fijne, ongedwongen sfeer. Erg gezellig en goede service.
    Heerlijk gegeten en gedronken.
    Aanrader voor een lekker avondje uit!

25. Marlies v.d. Munckhof

Heerlijk gegeten in dit gezellige eetcafé in Akkrum. Gastvrij, vriendelijk, kundig, prima sfeer!
    Zeker 'n aanrader voor 'n fijne avond uit!

26. Jan Bentink

Gezellige eetkroeg met een gemoedelijke sfeer. Kwaliteit waar je voor terugkomt. Mooie kaart met voldoende keus. Gewoon geweldig!!

27. Hans Freije

Uitstekend gastheerschap, snelle service en dat terwijl het helemaal vol zat. Smakelijke maaltijd, precies zoals we het verwachtten

28. Heerlijk genoten van het 3 gangen dagmenu. Eten is super, personeel is vriendelijk, het restaurant is gezellig ingericht en dat alles voor een lage prijs. We komen snel terug.

29. Andreas Pen

Heerlijk gegeten, goede service en gezellige sfeer.

30. Prima eten, gezellig. Een klein puntje, het is niet fijn zitten bij de deur (bediening loopt in en uit, beetje koud)

31. Een gezellig en sfeervol restaurant. Eten erg goed. Vooral het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Leuke avond gehad. Aanrader.

32. Super gegeten het eten was voortreffelijk, de bediening super gezellig. Een aanrader voor iedereen!!

33. Super ervaring gehad bij dit café.
    Wij zijn met 4 volwassenen en een baby wezen lunchen en wisten niet wat wij zouden moeten verwachten als toerist. De entourage was goed, de bediening was spontaan en gewoon erg persoonlijk. Het eten was top en de rekening ook normaal en voelden ons niet overvraagd.
    Mochten wij ooit in de buurt zijn, dan zouden wij zeer zeker terugkomen, een echte aanrader.

34. www.Megaspies-oldenzaal.nl

Een eetcafe welke meer dan voldoet aan de naam van gezelligheid en huiskamer gevoel. We hebben hier dan ook 3 avonden mogen genieten van perfecte service, zowel van de jonge gast heer als ook de eigenaresse, zeer correct en geven een gevoel dat je ook écht welkom bent.

Al met al, het is helaas niet bij ons in de buurt anders was dit wel een van onze favoriete eetcafe's geworden. Zouden er zelfs voor willen omrijden als we in de buurt zouden zijn.

Wensen jullie veel succes verder en ga vooral zo verder, succes gegarandeerd.

Met smakelijke groet Jan. Een collega

35. Lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten! Echt alles was heerlijk en de service perfect. Zeker een aanrader!

36. Echt voortreffelijk eten hier, vooraf de champions uit oven met Bleu de Wolvega gedeeld (omdat het kan). Als hoofd: de baramundi filet met limoen/koriandemayo en de brochette van blackangus beef met pepersaus. Na: frysk suikerbrood pudding en verse aardbeien met vanille ijs en slagroom. Goeie porties en zelden zo goed en ongedwongen bediend. Men vraagt hier OP TIJD of er nog frietjes of garnituur moet komen en niet wanneer alles op is. Hier heerst een sfeer waar gasten spontaan met elkaar beginnen te praten. Locals en toeristen. Zo hoort een eetcafe te zijn. Value for money!!!

37. Jolanda Nijdam

38. Heerlijk eten en meer dan genoeg op het bord. Personeel en eigenaresse zijn top! Wij komen terug.

39. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Helemaal top.

40. Marjan Moedt

Heerlijk gegeten. Goede smaak. Als je langs het restaurant loopt komt de lekkere geur je tegemoet. Zeer vriendelijke bediening. Vegetarische maaltijd super.

41. john kruythof

42. Tijd voor een nieuwe recensie van mijn favoriete restaurant in Akkrum. De keuken ontwikkelt zich steeds meer. Het niveau binnen deze prijsklasse is ongekend hoog. Ook de nieuwe kaart heeft me weer met een aantal gerechten verrast. Het is zonder meer een aanrader voor iedereen die van een lekker VERS bereidde maaltijd wil genieten voor een schappelijke prijs. Het lijkt me sterk dat er ook maar iemand teleurgesteld wordt van de kookkunsten van Rolf en het gastvrouwschap van Lena. Ik hoop er in ieder geval nog vaak van te mogen genieten.

43. Cora en Rob

Wat een lieve sfeer en heerlijk eten. Alles heerlijk vers! Heb als niet vleeseter meestal niet zoveel keuze, maar hier was 't echt moeilijk. Komen snel weer.

44. Wat een leuke ervaring bij Kromme Knilles. Het eten, de sfeer en de bediening zijn fantastisch. Al met al een 10 met een griffel en een kus van de juffrouw!!

45. Hans Stoutjesdijk

Wij hebben genoten tijdens onze vakantie, we waren met onze boot in Akkrum, van de sfeer en zijn vol lof over de gastvrouw. Service is perfect en het eten en drinken prima. Wij hadden gereserveerd maar andere gasten hadden daar misbruik van gemaakt.
    Onze gastvrouw loste dit euvel in goede harmonie en met een kwinkslag op. Perfect. Hierdoor komen we zeker terug al moeten we er voor om varen.

46. fam van der molen

Wij hebben heerlijk gegeten. Je krijgt meer dan genoeg, gezellig gemoedelijke lokatie. In een woord top.

47. G. Wymenga en H. Bosma

Uit eten zoals het altijd zou moeten zijn, met een gastvrouw die haar vak verstaat. De snoekbaars heb ik nog nooit zo lekker gegeten en ook mijn metgezellen waren erg onder de indruk van de prijs-kwaliteit verhouding. Ga zo door en we komen zeker terug met nog meer fans! Oantsjen.

48. Marian Hoekstra

Onlangs mijn 40e verjaardag gevierd bij Kromme Knillis. We hadden het eten in buffetvorm en alles smaakte erg lekker. De bediening was goed en vlot en kwamen regelmatig langs om te vragen of mensen nog wat te drinken wilden. Het toetje was verrukkelijk, deze was niet in buffetvorm en viel bij iedereen in zeer goede aarde. Top avond gehad en we komen zeker binnenkort weer langs om in het restaurant te eten.

49. Sylvia & Kees

Vandaag weer bij ons stamrestaurant gegeten. Vooraf op het zonovergoten terras een heerlijk "bijzonder biertje" en daarna overheerlijke asperges.
    Wij kozen voor die met lamsham met een perfect sausje van Bleu de Wolvega. Zalig! Een prima huiswijntje maakte het helemaal af.
    Leuke, gezellige bediening in een vertrouwde bruinekroegsfeer. Een aanrader!

50. Het was geweldig, leuke binnenkomst en leuke bediening en heel goed! En de keuken, geweldig. Dank je wel kok Rolf. Was super, een geslaagde avond met gezelligheid en heerlijke hapjes en drankjes. Super, dank jullie wel.
    Wim en Anneke en fam. Peeters

51. josje en raymond

Wij hebben hier tussen kerst en oud & nieuw met onze twee kinderen gegeten. Echt ontzettend lekker. Goede service. Lekker ongedwongen... Onze kinderen vragen sindsdien om warme appeltjes... Ze vonden het heerlijk. Goede en lekkere producten in een gezellige sfeer. We komen zeker terug.

52. Een mooie bruine kroeg, waar je ook gewoon lekker kunt eten. Ongekunsteld.
    Mosselen in mijn geval. Geen spijt.

53. Nog eentje

Ja ik weet dat dit vreemd is, overal een tien voor geven, maar het eten is gewoon uitstekend en de service is uitmuntend. Het is er gezellig om gewoon ongedwongen lekker te eten. Wij hebben heel de maand augustus elke maandag een dagje akkrum geboekt om het drukke stadsleven te ontlopen. Wij komen zelf uit de horeca dus zijn wel wat gewend maar het is zeker de moeite waard om langs te gaan bij Lena en Rolf. Wel jammer dat ze geen borrel lusten na afloop.

Frank & Pieter

54. We hebben deze gelegenheid gekozen obv de recensies op eet.nu. Ik kan niet anders zeggen dan dat de recensies kloppen. We hebben een drie-gangenmenu genomen en het was echt goed. De voorgerechten waren top, de soepen uitstekend en de hoofdgerechten (zeebaars en kipfilet) geweldig. Wij gaan 3 maal per week uit eten, maar deze gelegenheid zit echt in de top, prima kwaliteit en fijne bediening. We komen hier zeker terug!

55. Heerlijk gegeten. Varkenshaasje en een forel. Goede bediening en een leuk nostalgisch bruin café.

56. Lautenslager

Een ontzettend gezellig dorpscafe waar men tevens heerlijk kan eten. De bediening is ontzettend vriendelijk en het eten heerlijk. Als wij weer in Akkrum zijn gaan wij hier zeker terug. Van alle vijf dagen dat we onderweg zijn geweest hebben we hier het heerlijkste gegeten. Prijs kwaliteit is prima.

57. We hebben hier lekker gegeten en gedronken. Echt een aanrader voor speciaalbierliefhebbers. Volgend jaar komen we weer.

58. Wij hebben zaterdag 16 oktober heerlijk gegeten bij jullie, echt een aanrader.

Daarna ook heerlijk geslapen bij Bed & Breakfast De Rode Kers in Harlingen.

Wij komen wel weer....

59. Wat me elke keer weer opvalt is de mooie gevarieerde kaart met heerlijke gerechten, ook de voor- en bijgerechten zijn prima en dat voor een verrassend lage prijs (zeker voor Nederlandse begrippen). De eigenaren hebben de taken goed verdeeld en weten weten wat de gasten verlangen. Rolf is een uitstekende kok en Lena een goede gastvrouw. Een echte aanrader.

60. Ruud van Doorn

Regelmatig kom ik bij Rolf en Lena een hapje eten. De afgelopen jaren ontwikkeld zich de keuken meer en meer. Rolf's kookkunsten lijken zelfs steeds beter te worden. De kaart is simpel en eerlijk, zonder veel poespas. Het biedt voor ieder wat wils. Nog nooit ben ik teleurgesteld in de gekozen gerechten. Zeker in deze prijsklasse is de Kromme Knilles een topper in Akkrum en omgeving. Bediening vlot en gezellig.

61. Hier al verschillende keren gegeten en het is er goed en goedkoop. Je krijgt veel eten voor weinig geld. Leuk restaurant in café sfeer. Bediening vlot en vriendelijk.

62. Leuk eetcafe, heel gezellig, lekker eten, er diverse gerechten gegeten, tegen een redelijke (goedkope, mijn mening) prijs.

Leuke bediening en goede service.