Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Akersloot verdeeld zijn.

1. S. Tuinsma

Serieus? €3.20 voor een gewoon zwart kopje koffie? Een flat White koffie voor €5,30?? Dat zijn geen prijzen. Zelfs in de hoofdstad of Rotterdam betaal je in een hippe tent niet meer dan €4.20 voor een flat White en dat is al een heleboel geld. Deze prijzen zijn schandalig! Ik kom hier al langer met familie onderweg naar Den Helder... maar vanaf gisteren heb ik besloten hier nooit meer naar toe te gaan.

2,7
  2. Heerlijk gegeten. Gelukkig niet standaard chinees eten maar alles met zorg klaar gemaakt. Verrassende gerechten, vooral snoekbaars is aan te bevelen.

3. Henk bouwens

Gegeten in Valk Akersloot we hadden de Franse uiensoep besteld dat was tomatensoep met uien erin ik heb veel uiensoep gegeten maar dit leek nergens op, daarna de chateau briand dat zag er niet echt mooi uit waren vier stukken vlees op elkaar gelegd en heel weinig groenten en wat champions zag er ook niet uit. Ik adviseer de kok is op internet te kijken en hoe je beide gerechten maakt en serveert, je mag je eigen draai eraan geven maar niet op deze manier lijkt er niet op geef het dan een andere naam.

4. Wij waren met zijn negenen uit eten. De sla smaakte ongewassrn. Het vlees was taai. Bij meerdere van ons. Raad het niet aan om hier te eten

2,1
  5. Eten was slecht, bediening was slecht, prijs veel te hoog.

6. Internationaal Akersloot

Cor Onstenk

7. G. Moolenbroek

Vandaag 30 april 2022 om 12.30 u. lunch met 6 familieleden. Vier x uitsmijter, 1 x caesar salade en voor mij een steak sandwich en die was niet lekker. Keiharde pistolet waar het steakmes bijna niet doorheen kwam, grijze, taaie rosbief en veel te scherpe sladressing. Teleurstellend voor mij, de anderen hebben wel lekker gegeten. Omwille van de gezellige onderlinge sfeer geen melding gemaakt aan het bedienend personeel. Wil het hier toch wel even melden. Erg jammer. Het eten moet gewoon goed zijn!

8. Marjon de Waard

Ik en mijn man dachten spontaan te gaan eten bij hotel Akersloot. We kwamen aan bij de hoofdingang en er stond een bordje met de tekst dat je er alleen kon eten als je gereserveerd had. Toch nog geprobeerd maar nee hoor we konden weer gaan. Dus spontaan hoef je er niet meer te komen.
    Ik had nog even op de website gekeken maar er staat er niets over vermeld. Lekker klantvriendelijk. Ons zie je er niet meer.

9. Suzan Diamant

Wij komen hier van oudsher en in deze tijd halen wij maaltijden op;
    de prijzen liggen wat hoger maar dat mag ook voor de goede kwaliteit en verfijnde smaak van dit toprestaurant. Ze zijn altijd vriendelijk en gastvrij - superknap na al die jaren hard werken met een klein (familie)team! Wij hopen toch nog enige tijd van jullie kookkunsten te mogen genieten!

10. Internationaal Akersloot

Top restaurantje aan het haventje in Akersloot. Top eten, zéér gastvrije eigenaren en zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

11. An

Eten afgehaald, vreselijk smakeloos.
    Hadden peking eend, sate verschillende starters, gadogado. Allemaal even smakeloos. Zo jammer

12. Was erg lekker en goede sfeer en nette service ( ZEKER VOOR CORONA TIJD GOED GEREGELD)

13. Hilda Rosman

14. De Opschepper

15. Zaterdag met groep van 14 personen bij jullie wezen eten, wij komen elk jaar weer. Deze keer viel het wat tegen, biefstuk erg rauw, kip rauw en met zeen erin, slechte bijvulling of bij de toetjes na 20.15 uur helemaal niet meer bijvulling. Bediening van drinken erg traag ook de borden werden erg laat opgehaald. Dus over het geheel niet goed, erg jammer. Dus volgende keer toch maar naar een ander. Helaas.

3,2
  16. Jack Custers

17. Sfeer prima en service uitstekend. Prijs, kwantiteit en kwaliteit echter totaal niet in verhouding. Het eten, tsja, het is OK, maar niet bijzonder en opmaak van de borden is echt beneden de maat. Van een 3-gangen diner à €55 (excl. drankjes) hadden wij vele malen meer verwacht. Dat dit restaurant op de zesde plaats van de ranglijst van Chinese specialiteiten restaurants in Nederland staat begrijpen wij dan ook echt niet. Wij komen hier helaas niet meer terug...

18. Voor een Chinees erg overprijst. Veel te kleine kaart en erg duur. Een half gerecht kost gemiddeld 18 euro. We kregen 3 gamba’s voor die prijs. De rijst was 5,- en die komt daar nog boven op. Een glas wijn kost ruim 6 euro. Al met al voor 2 personen die ieder een half hoofdgerecht bestelden en een klein toetje waren we 80 euro kwijt. En dat afgezet tegen de kwaliteit komen wij er nooit weer eens.

19. Ju Ddw

20. Fijnheer

Ontspannen sfeer. Uitstekende bediening en het eten was in alle opzichten fantastisch. Voorgerecht en hoofdgerecht had ik voor vis gekozen. Hoofdgerecht was snoekbaars. Deze was om voortreffelijk!!

Niet te vergelijken met “een Chinees”. Dit is echt een ander niveau, veel hoger.

Kortom een aanrader voor fijnproevers!👍🏻👍🏻

21. Henk vd Wijngaard

We dachten er heerlijk te kunnen eten.
    Echter viel echt heel erg tegen.
    We gingen met honger naar huis.
    De Peking eend die werd aanbevolen was echt niet te eten.
    Bovendien was alles oudbollig en ongezellig.

22. Internationaal Akersloot

Henk vd Wijngaard

Erg goed eten voor een schappelijke prijs.
    De kaart is goed en voldoende.
    Service gericht en vriendelijk personeel.
    Niet voor niets dat we er geregeld komen.
    Kleine opmerking, de muziek welke zeker niet hard is zou van een andere keuze kunnen zijn.
    Verder niets als lof.

23. Internationaal Akersloot

Wat een prachtig restaurant, heerlijk gegeten en vriendelijke bediening! Er hangt een fijne sfeer. Wij komen er zeker nog een keer terug.

24. Internationaal Akersloot

George Leering

25. Internationaal Akersloot

Mooie tent, goed eten, en een vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit is redelijk. Alleen jammer dat er honden toegelaten worden in dit restaurant. Het eten is toch minder smakelijk als je zit te kijken naar het tafeltje naast jou waar een hondje op een stoel zit dat gewoon met de pot mee eet. Later was er ook nog een loslopend kalf van een hond die onder de arm van mijn vrouw door aan haar bord ging snuffelen. Dit soort hondvriendelijkheid gaat ons te ver en dus de reden om dit restaurant niet meer te bezoeken.

26. Internationaal Akersloot

We hebben een hele fijne avond gehad. Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk Het eten was heerlijk. Personeel, hartelijk bedankt.

27. Internationaal Akersloot

B

Yuppentent! Als je daar niet aan voldoet loopt de uitbater je straal voorbij?!
    Alsof je blij moet zijn dat je daar mag eten!
    Met zo n uitstraling ga je niet redden. Eten was wel ok maar niet in verhouding met de prijs.

4,7
  28. Internationaal Akersloot

Absolute vriendelijke bediening, leuke ambiance maar een matige keuken. Prijs/kwaliteit niet in verhouding, aangezien je extra betaalt voor frietjes, salade ed.

29. Zo slecht eten op 6 maart de warme groente bleek op gewarmende sla uit de magnatron te zijn.
    Biefstuk was zo rauw verschrikkelijk mijn man heeft betaald 70 euro maar het was te slecht voor woorden.
    Hij was boos ook tegen de manager maar die trok zich er niets van aan.
    We komen in heel veel restaurants van der valk maar akkersloot is ingericht voor oudere en werknemers die er overnachten.
    Er zat een man of zes voor ons die vonden het eten ook niet goed er zat zoveel knoflook in dat het niet te eten was.

2,8