Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Afferden lb verdeeld zijn.

Lekker gegeten, goede bediening.
    Maar ik zou wel iets meer groenten op tafel willen zien.
    Voor de rest erg tevreden.

Het eten was geweldig, het tapas concept en bediening lieten veel te wensen over..

Familie Zeegers

Handig dat je via internet kunt reserveren, maar dan moet het restaurant wel op internet kijken naar de reservering!
    Nog moeten bellen omdat we geen bevestiging kregen.
    Eten was a la carte heerlijk in een gezellige warme omgeving.
    Komen zeker terug om de tapas te proberen!

25 Jarig jubileum gevierd met 18 personen. A la Carte gegeten. Alles was perfect. Complimenten aan de keuken en de bediening.

Mara

Wij hebben genoten van het tapasmenu, 5x 2 gerechten. We zaten er goed vol van en het was ook echt heel lekker! Ik heb het vrienden en familie aangeraden om hier eens een hapje te gaan eten!

Lekker a la carte gegeten. Krijgt genoeg eten en zeker niet te duur. De goulash soep is zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten en vriendelijke bevolking

Leuk restaurant en uitstekende service. Heerlijk tapas gegeten, alleen erg slecht dat ze het vegetarisch stamppotje probeerde op te leuken door er een spek op te leggen.
    Verder heerlijk gegeten.

We werden vriendelijk ontvangen bij het boscafé. Appeltaart bij de koffie/thee vonden we niet zo heel lekker.
    Na een wandeling in deze prachtige omgeving kwamen we terug bij het boscafé en daar was het met de kachel aangenaam warm. De soep met brood smaakten best lekker.
    Misschien komt het door de wow-deal, maar het eten heeft onze verwachtingen niet waargemaakt.

Ouderwetse gezelligheid!

Voor een gezellige dag of avond is dit zeker een aanrader! Enorm gastvrij en het eten is erg goed.

Super bediening! Werkt hard om haar klanten tevreden te houden! Lekkere grote porsies! Helemaal tevreden! Mij zien ze zeker terug! Ga zo door!

Geweldig gegeten en prima bediening. Hier is de klant koning en de hoeveelheid eten die men hier krijgt voor weinig geld is top. Het is er netjes en schoon. Zowel de eigenaresse als het personeel krijgen een pluim van ons. Kortom: vriendelijkheid, prima eten en betaalbaar.

M van Sambeek

Hallo.
    Het was weer heerlijk eten, het was onze trouwdag. De service was goed, en de prijs was ook prima.
    Tot de volgende keer.
    Gr Fam van Sambeek.

Heerlijk gegeten. Gezellig en ontspannen sfeertje. De kids (10 en 11) hebben ook genoten.

Helaas erg slecht! Personeel is erg onvriendelijk en de snacks en friet zijn niet lekker.

Yvon

Wij hebben met 11 personen echt genoten van het heerlijke eten. Dit werd vlot met een vriendelijk gezicht opgediend. Het eten was overheerlijk vanaf de voorspijzen tot en met het toetje. We werden hartelijk ontvangen. Een pluimpje voor het personeel.

De 11 genieters!

Theo van den Hoef.

Rob en Olga

Boeking via internet gedaan, keurig op tijd bevestiging terug gehad.
    Naam de bestelling te hebben opgenomen werd het vlot bereid en geserveerd, een voortreffelijk voorgerecht en hoofdgerecht gekregen. Vooral vlotte bediening, kunnen veel anderen nog iets opsteken. Komen nog een keer langs voor we naar huis gaan.

Afgelopen vrijdag hier heerlijk gegeten! Alles heerlijk op en van smaak! Vriendelijk personeel en prima service. Onze zoon vroeg of hij ook alleen spareribs (die ze toevallig die dag hadden)mocht ipv de grillmix… Dit was totaal geen probleem.
    Als we nog eens in de buurt zijn, komen we hier ZEER zeker weer eten!

Leon Staal

Leuke omgeving, een vlotte jonge bediening. Erg attent.
    Eten is prima, voldoende en de prijs klopt met hetgeen je krijgt.

Lianne van der Vloet

Terras zag er gezellig uit, maar de terrasvloer zag er smerig uit, overal bierviltjes onder de tafelpoten en etensresten van eerdere gasten.
    Eten was redelijk, tapas.
    Tafels werden niet afgeruimd, niet uitnodigend.
    Prijs kwaliteit niet goed, zou dit restaurant niet aanraden bij vrienden.

Kelly & Jasper

Het eten was goed. Prima prijs-kwaliteit verhouding. We misten soms wel het 'gastgevoel'. Bij één van de medewerkers kregen we de indruk dat hij liever niet had dat er gasten in het restaurant kwamen. Als we ergens een sausje bij vroegen, was het antwoord; er zit al een marinade overheen. De rest van het personeel maakte dit ruimschoots goed! We komen ongetwijfeld nog een keer eten!

Annelies

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top.

29 Juli met mijn partner voor de tweede maal gegeten bij dit restaurant en dit maal was het heerlijk. Mooie voorgerechten die ruim bemeten waren. Carpaccio en krokante brie op een bedje salade met een geraffineerde dressing. Heerlijk fris en lekker. Hoofdgerecht de saté van varkenshaas. Mooie stokjes en een prima pindasaus ruim voorzien van bijlagen van lekkere krokante frietjes, salade en atjar met kroepoek. Het nagerecht van fruit parfait met slagroom mocht er ook zijn. Een aanbeveling bij het nagerecht mag zijn daar te werken met echte slagroom en niet met een bus. Klein beetje meer moeite met een groot kwaliteitsverschil. De service was prima. We voelden ons direct gast en kregen veel aandacht en dat terwijl het behoorlijk druk was. De prijs van de gerechten is aan de hoge kant. Een driegangen diner komt al snel op € 35 pp en dat is toch ondanks de lovende woorden wat teveel voor wat wordt geboden. Wij eten veel buiten de deur en zien de prijzen in deze categorie toch zo`n 10% lager liggen.
    Wij kunnen iedereen aanbevelen dit restaurant een keer te bezoeken.

Miranda

Heerlijk gegeten. Fijne, attente, alerte bediening. Aandacht voor wensen van de gast, zoals bijvoorbeeld wat meer tijd tussen de gangen. Bij thuiskomt bleek er een foutje gemaakt met de rekening. Ondanks het ontbreken van het bonnetje, dat hadden we niet meegenomen. is de fout direct en zonder discussie hersteld. Aanrader, wij komen beslist terug!

Kristel van Dijj

Erg vriendelijke dame in de bediening. Ze had echt aandacht voor ons als gasten, hield t goed in de gaten, leuk spontaan meisje. Verder ook lekker gegeten, we zijn voor het tapas menu gegaan. Heerlijk buiten gezeten, wel jammer dat we op een gegeven moment naar binnen moesten vanwege de regen, maar ook daar was t prima. Aanrader!

Heerlijk gegeten afgelopen zaterdagavond! Het was er gezellig druk en de bediening snel en accuraat!
    Het eten was heerlijk en meer dan voldoende!
    Wij komen hier graag vaker terug!
    Dank aan het hele team!

Susanne

Een echte aanrader.... heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, leuke locatie. Super 👍🏻

We hebben heerlijke tapas gegeten. Werkt super vriendelijk personeel en je kunt er gezellig zitten. Komen zeker een keer terug!