Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Afferden lb verdeeld zijn.

Ondanks dat de chef niet aanwezig was werden we hartelijk ontvangen, snel en vriendelijk bediend op een rustige kalme manier. Het was uitstekend.

We hebben met onze vriendenploeg hier heerlijk gegeten. Het eten was wederom geweldig. En het toetje… ijs met warme kersen en slagroom... voor herhaling vatbaar haha. Bedankt toppers!

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en mooie locatie. Top.

Nog enne offerse

Wij rijden nog liever naar Gennep dan dat wij hier nog wat te eten halen. Dikke halfgare frietjes, smaak van de snacks is onder de maat, het ruikt vaak naar oud vet en het personeel lijkt wel overgenomen van de super. Wij gaan altijd naar een andere cafetaria, maar als deze gesloten is gaan wij wel naar Bergen of Gennep in plaats van het Kappelleke…

Hannie Rutten

Super lekker eten, erg vriendelijke bediening, erg genoten samen met kinderen en kleinkinderen. Gaan zeker nog een keertje terug.

Sophia van Koersveld Schaafsebosweg

Tapas: Top!
    Personeel: Tiptop!

De bediening was goed hadden tijd voor een praatje.
    Het eten was prima, werd netjes opgediend.
    Ze lieten ons rustig eten en de erwtensoep was uitstekend goed gevuld en zwart brood met katenspek. Lekker.

Lekker gegeten, goede bediening.
    Maar ik zou wel iets meer groenten op tafel willen zien.
    Voor de rest erg tevreden.

Het eten was geweldig, het tapas concept en bediening lieten veel te wensen over..

Familie Zeegers

Handig dat je via internet kunt reserveren, maar dan moet het restaurant wel op internet kijken naar de reservering!
    Nog moeten bellen omdat we geen bevestiging kregen.
    Eten was a la carte heerlijk in een gezellige warme omgeving.
    Komen zeker terug om de tapas te proberen!

25 Jarig jubileum gevierd met 18 personen. A la Carte gegeten. Alles was perfect. Complimenten aan de keuken en de bediening.

Mara

Wij hebben genoten van het tapasmenu, 5x 2 gerechten. We zaten er goed vol van en het was ook echt heel lekker! Ik heb het vrienden en familie aangeraden om hier eens een hapje te gaan eten!

Lekker a la carte gegeten. Krijgt genoeg eten en zeker niet te duur. De goulash soep is zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten en vriendelijke bevolking

Leuk restaurant en uitstekende service. Heerlijk tapas gegeten, alleen erg slecht dat ze het vegetarisch stamppotje probeerde op te leuken door er een spek op te leggen.
    Verder heerlijk gegeten.

We werden vriendelijk ontvangen bij het boscafé. Appeltaart bij de koffie/thee vonden we niet zo heel lekker.
    Na een wandeling in deze prachtige omgeving kwamen we terug bij het boscafé en daar was het met de kachel aangenaam warm. De soep met brood smaakten best lekker.
    Misschien komt het door de wow-deal, maar het eten heeft onze verwachtingen niet waargemaakt.

Ouderwetse gezelligheid!

Voor een gezellige dag of avond is dit zeker een aanrader! Enorm gastvrij en het eten is erg goed.

Super bediening! Werkt hard om haar klanten tevreden te houden! Lekkere grote porsies! Helemaal tevreden! Mij zien ze zeker terug! Ga zo door!

Geweldig gegeten en prima bediening. Hier is de klant koning en de hoeveelheid eten die men hier krijgt voor weinig geld is top. Het is er netjes en schoon. Zowel de eigenaresse als het personeel krijgen een pluim van ons. Kortom: vriendelijkheid, prima eten en betaalbaar.

M van Sambeek

Hallo.
    Het was weer heerlijk eten, het was onze trouwdag. De service was goed, en de prijs was ook prima.
    Tot de volgende keer.
    Gr Fam van Sambeek.

Heerlijk gegeten. Gezellig en ontspannen sfeertje. De kids (10 en 11) hebben ook genoten.

Helaas erg slecht! Personeel is erg onvriendelijk en de snacks en friet zijn niet lekker.

Yvon

Wij hebben met 11 personen echt genoten van het heerlijke eten. Dit werd vlot met een vriendelijk gezicht opgediend. Het eten was overheerlijk vanaf de voorspijzen tot en met het toetje. We werden hartelijk ontvangen. Een pluimpje voor het personeel.

De 11 genieters!

Theo van den Hoef.

Rob en Olga

Boeking via internet gedaan, keurig op tijd bevestiging terug gehad.
    Naam de bestelling te hebben opgenomen werd het vlot bereid en geserveerd, een voortreffelijk voorgerecht en hoofdgerecht gekregen. Vooral vlotte bediening, kunnen veel anderen nog iets opsteken. Komen nog een keer langs voor we naar huis gaan.

Afgelopen vrijdag hier heerlijk gegeten! Alles heerlijk op en van smaak! Vriendelijk personeel en prima service. Onze zoon vroeg of hij ook alleen spareribs (die ze toevallig die dag hadden)mocht ipv de grillmix… Dit was totaal geen probleem.
    Als we nog eens in de buurt zijn, komen we hier ZEER zeker weer eten!

Leon Staal

Leuke omgeving, een vlotte jonge bediening. Erg attent.
    Eten is prima, voldoende en de prijs klopt met hetgeen je krijgt.

Lianne van der Vloet

Terras zag er gezellig uit, maar de terrasvloer zag er smerig uit, overal bierviltjes onder de tafelpoten en etensresten van eerdere gasten.
    Eten was redelijk, tapas.
    Tafels werden niet afgeruimd, niet uitnodigend.
    Prijs kwaliteit niet goed, zou dit restaurant niet aanraden bij vrienden.

Kelly & Jasper

Het eten was goed. Prima prijs-kwaliteit verhouding. We misten soms wel het 'gastgevoel'. Bij één van de medewerkers kregen we de indruk dat hij liever niet had dat er gasten in het restaurant kwamen. Als we ergens een sausje bij vroegen, was het antwoord; er zit al een marinade overheen. De rest van het personeel maakte dit ruimschoots goed! We komen ongetwijfeld nog een keer eten!