Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aduard verdeeld zijn.

jw. elzinga

Zeer goede service en de bediening was geweldig. Het eten is echt super. Niet te overdreven veel.
    Alles echt lekker vers.
    Zeer zeker de moeite waard om hier naar toe te gaan. Alles ook netjes schoon.

Fijne avond gehad met heerlijk eten en prima bijpassende wijnen. Verrassende gerechtjes en mooie smaken.
    Mooie sfeervolle locatie. Ruime opstelling van de tafels. Service prima.
    Jammer dat Aduard wat ver van onze woonplaats ligt, maar zeker wat omrij kilometers waard!

Was pas op doorreis voor mijn werk en kwam dit hotel restaurant tegen. Ik was aangenaam verast over de sfeer en de bediening. Heb heerlijk gegeten en liet me door de kok verrassen door de door hem klaar gemaakte streek gerechten. Een echte aanrader.

Tomaten/groentesoep was lekker. Bij de schnitzel had ik mijn twijfels of deze ter plekke in de keuken was gepaneerd. Frietjes waren lekker en de groente was beetgaar. Op zondagavond liep er 4 man bediening rond en regelmatig kwamen ze vragen of alles naar wens was... soms zat er nog geen minuut tussen.

A.DUURSMA

GJ

Het eten was erg goed. Echter de bediening was ietwat kattig en dat vonden we toch wel vreemd. Erg jammer, want je zit toch in een toprestaurant waar je verwacht uiterst vriendelijk behandeld te worden. Het was niet zo dat we de hele tijd zo behandeld werden hoor, echter bij het dessert was iets niet gegaan zoals we vroegen en daar werd niet vriendelijk op gereageerd. Het eten werd weggenomen en zonder dat er iets gezegd werd kregen we een andere. Hier had een vriendelijk woord niet misstaan. We zeurden niet, we merkten alleen op dat ivm een allergie iets dat bij het dessert zat niet gegeten kon worden. We hadden dat van tevoren aangegeven.

Het maakt ons ook niet zoveel uit dat ze het vergeten waren, echter reageer dan wel goed als we er op wijzen.

Voor de rest een top restaurant die erg lekker en mooi eten op je bord brengt.

Voor de rest kun je niet veel aanmerken op het eten en de locatie. Super gewoon.

Wat een geweldig en net restaurant! Lekker luxe en mooie kamers. Lekker en bijzonder eten, echt erg leuk om eens naar toe te gaan.

Ivanka Overvliet

Wij komen al zeker 30 jaar eten en feestvieren in (chauffeurs café) restaurant Aduard. Door de jaren heen is het gemoderniseerd en uitgebreid, maar nergens ten koste van. De steeds wisselende menu's zijn heerlijk. Soep, voorgerechten, vlees, vis en ook vegetarische gerechten om te smullen. De bediening en de service, van oud op jong, altijd prima. Chapeau. Een 10? Ik ben en blijf een Groninger.

Jan de vries

Heerlijk gegeten, lekkere maaltijd, dit verdiend zeker een 10+

Mijn zuster vond de witte wijn wel wat minder, maar het was top!

Hans van Dam

Heerlijk gegeten met mijn familie.Fijne ambience en verrukkelijk eten.

W.Leemhuis

We hadden het blijkbar niet getroffen.Wat gezelschappen,daardoor zaten wij er wat verloren bij.Eten goed,bediening ondermaats(hoge verwachting)Na overnachting goed ontbijt met wat norse Mevr. Slenema.