Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Abcoude verdeeld zijn.

Als je eten besteld zou het fijn zijn als het ook ooit aan komt. Niet dat je belt en dat er niet meer opgenomen word! Zit je dan om kwart over 9. Kan je niks meer bestellen.

2. Chinees-Indisch Abcoude

Vanavond hier gegeten. Tweemaal 3-gangenmenu besteld. Voorgerecht: 1x tomatensoep en 1x Saté Ajam. Hoofdgerecht: 2x Babi pangang. Nagerecht: 1x Dame Blanche en 1x vanille-ijs met advocaat. We hebben heerlijk gegeten. Drie keer VOORTREFFELIJK!! Ondanks drukte snelle en vriendelijke bediening en vooral ook ongedwongen sfeer. Absolute aanrader. Wij komen hier zeker terug!

Heel gezellig gegeten met grote groep van 18 man. De kwaliteit was super goed, van biefstuk, saté tot mega hamburgers. Bijbestellen was geen probleem.

Ik vond de bediening zeer vriendelijk, de jonge man achter de bar (krulletjes) draaide zelfs al onze verzoeknummertjes tot in de late uurtjes.

Echt een aanrader!!

Bas de Lange

Ontzettend goede kwaliteit eten, een van de lekkerste snackbars die ik ken. Er werkt vriendelijk personeel en je wordt snel geholpen.

5. Nederlands Abcoude

Heerlijk gegeten! Bediening kan wel wat beter!

6. Nederlands Abcoude

Angelique

7. Thais Abcoude

We hadden al verschillende recensies gelezen, daarom wilden we het zelf ervaren.
    Het is ons 100% meegevallen! Het zag er erg netjes en verzorgd uit. Service was perfect. Eten was lekker en meer dan genoeg. Prijs was ook oke. De sfeer was ook goed, we zaten niet alleen. Jammer dat het nog niet zo loopt. Hopelijk krijgen ze steeds meer gasten. Ze verdienen het.

Jan de boer

We hebben met een groep van 20 mensen bij het restaurant porta a porta gegeten. Kwaliteit uitstekend.

9. Nederlands Abcoude

W. Brands

Prima restaurant als je een evenement hebt in Amsterdam. Inderdaad nog 10 minuten rijden en als je om 17.00 uur reserveert ben je ruim op tijd. De muziek was zelfs aangepast aan het concert van die avond. Lekker gegeten, goede bediening. Een aanrader dus.

10. Nederlands Abcoude

Zondag 28 juli 2013

Samen met vrienden gezellig uit eten bij de eendracht. Het was mooi weer en het terras zat gezellig vol. De vier voorgerechten waren prima, maar twee van de vier eters bestelden als hoofd gerecht de dagschotel met vis. Wat een aanfluiting! De gegrilde Dorade was van postzegel formaat en was zeker weggewaaid als er wind had gestaan het bedje van zomer groente bestond uit twee eetleps gebakken blokjes peen en pastinaak dat was alles. Toen wij de ober aanspraken op de belachelijk kleine porties voor dit geld kregen we meteen gelijk, hij vertelde zelfs dat de dagschotels met vis altijd klein van formaat waren. Maar hij zou het doorgeven aan de kok. Uiteindelijk werd met de klacht niets gedaan, nog geen gratis kopje koffie of verontschuldiging. Hier zien ze ons niet meer terug

11. Nederlands Abcoude

Marco vd voort

Wij zijn afgelopen tijd bij restaurant t rechthuys meerdere malen wezen eten voor een concert in de hmh en ziggo dome . Altijd op tijd aanwezig bij het concert en top eten met een net zon goede bediening. Op aanraden van zoon en moeder die het restaurant beheren de trein gepakt en de auto op het parkeerterrein laten staan voor het restaurant. Zeker de moeite waard om wachten na een concert te voorkomen in de parkeergarage. Een goede start van een complete avond. Kan niet anders zeggen als top! Op aanraden van de bediening had ik de carpaccio en de spareribs. Mijn vriendin de slakken en de zalm. Alle gerechten waren vootreffelijk. Helemaal na het zien van de rekening . 65 euro kwijt met ze tweeen inclusief drank. Bediening kan tippen aan een sterrenrestaurant. Goede locatie lekker aan het water. Jammergenoeg hadden ze geen plaats meer met babra streisland maar het is zekker de moeite waard.

12. Nederlands Abcoude

Jacqueline

Zijn hier maandag avond geweest en heerlijk gegeten bediening was prima alles klopt super

13. Nederlands Abcoude

Roeland Hillen

Na enkele jaren van matige kwaliteit is het roer om! Al maanden een constante goede kwaliteit en een fijne ongedwongen sfeer. De bediening wordt eindelijk opgeleid. 29 febr.'13 is de verbouwing klaar. Hoge verwachtingen. Top terras. Succes team Eendracht!

14. Chinees-Indisch Abcoude

Rene Bisschop

Zojuist gegeten bij Jasmijn. Helaas vrij flets eten, weinig smaak aan. Ronduit slechte bediening. Voorgerecht was men vergeten te serveren en toen we wilden vertrekken en vroegen of we het overgebleven eten konden meenemen, keek de serveerster geirriteerd en werden er na enige tijd een paar lege plastic bakjes op onze tafel gesmeten en dat terwijl het meenemen van eten in veel restaurants in Amsterdam en in het buitenland heel gewoon is.

Nou Jasmijn, denk je dat wij ooit nog bij jullie zullen komen?

15. Chinees-Indisch Abcoude

Gastvrij, bediening heel attent. Ik kom er al jaren het is nog nooit een keertje minder geweest, het is altijd goed! Restaurant is nu moderner, meer van deze tijd maar nog steeds heel sfeervol. Hoop dat we hier nog jaren van mogen genieten.

Ik heb al bij veel pizzeria's gegeten, maar de lekkerste pizza's eet ik toch bij Porta a Porta!! Ze gebruiken verse ingredienten en de bodem is zoals het hoort. Ook de service en sfeer is goed!!
    Ik kom hier graag vanuit A'dam Nieuw - West naartoe om daar heerlijk van een kwaliteit pizza te genieten!!!

17. Nederlands Abcoude

fam. Martijn

De voorgerechten waren goed; van het hoofdgerecht was het aardappelgarnituur te zout, maar op verzoek kregen wij een ander garnituur. De wijn was aan de koude kant en de borden waren niet voorverwarmd, waardoor het eten niet lang warm bleef. Op de rekening was iets vermeld wat wij niet hadden gegeten, maar dit werd op op verzoek hersteld.
    De bediening was vriendelijk.

18. Chinees-Indisch Abcoude

arie soddeman

Heerlijk eten,gastvrij en goede sfeer.
    Al een paar keer er gegeten, maar meer afgehaald.

Onlangs met 4 man gegeten. Het eten was koud, niet gaar en we moesten er ruim een uur op wachten. Onvriendelijke bediening die vond dat hij zijn best deed en wij niet moesten zeuren. Geen excuses of drankje... Geen aanrader dus...

Op 3 september met een groep van 11 personen gegeten. Zelden zo slecht gegeten. We kregen pas na 1,5 uur ons eten en toen bleken de pannenkoeken nog niet gaar en smaakten de spareribs naar oude frikandellen.

De pannenkoeken hebben we teruggegeven, er werd als excuus gegeven dat er maar 1 kok was. We hebben nota bene gereserveerd dus het was geen verrassing dat er ineens voor 11 mensen moest worden gekookt.

Er is niet eens een drankje aangeboden van het huis. Hier gaan we NOOIT meer terug en ik raad anderen aan om dit ook niet te doen.

1,1
  21. Nederlands Abcoude

Slecht eten, te vet en niet warm. Onvriendelijke bediening, duurt allemaal erg lang, kortom nooit meer!

22. Chinees-Indisch Abcoude

Eveline Ras

Vrijdagavond heerlijk gegeten, eten top en de bediening echt te gek. Een heel gezellig restaurant met heel lekker eten.

Een dikke pluim voor de ober.

1 augustus 2011.

23. Chinees-Indisch Abcoude

Fred, Kathleen, Karin en Thijs

Heel gezellig gedineerd bij dit lekker Chinees-Kantonees restaurant. Prettige sfeer, uiterst plezierige bediening. Heerlijke geuren van de diverse gerechten bij de gasten rondom ons. Onze zintuigen werden geprikkeld. Onze gerechten smaakten voortreffelijk. Alles afgesloten met koffie. We komen beslist binnenkort terug.

24. Nederlands Abcoude

Sinds kort nieuwe eigenaar en more systeem, heerlijke amuses waar je er 5/6 van neemt, dat is gelijk aan een 3 gangen menu. Gewoon heerlijk!

Valentino Rossi

Heerlijke pizza's en pasta's zoals ze bedoeld zijn! Pizzabodem altijd perfect, lekker krokant en de ingrediënten zijn volgens mij allemaal vers uit italië. Sinds kort hebben ze ook tafeltjes zodat je de pizza direct uit de oven kan eten.

De huisgemaakte tiramisu is zonder twijfel de lekkerste ooit.

Super goed, jammer dat ze niet even buiten Abcoude bezorgen. (Buitenborgh)

27. Chinees-Indisch Abcoude

Geweldig genoten! Met mijn man, zoon, vader in rolstoel en moeder zijn we enorm in de watten gelegd, niets was te gek, iedereen hield overal rekening mee.

Het eten was echt perfect, de porties waren heerlijk op maat en we komen snel weer terug!

28. Nederlands Abcoude

Zaterdag hier wezen eten!

Mooi terras, chagrijnig, arrogant en nonchalant personeel. Eten was erg lekker, varkenshaas met kaassaus! Smaak en bereiding uitstekend, hoeveelheid was bedroevend! Heb om extra saus moeten vragen, die voor een saus veel te dun was.

Carpaccio vooraf was erg lekker, al met al wel erg prijzig!

Ook erg lang op drankjes moet wachten.

Echt lekkere pizza laten bezorgen!

Vriendelijk geholpen aan de telefoon.

30. Nederlands Abcoude

Ongeveer de 10e keer dat ik hier kom maar gisteren was echt dramatisch slecht! Bij binnenkomst wilde we graag buiten zitten. Dat kon niet. Als we dat wilde dan moesten we maar naar de Eendracht gaan ( bedankt voor de tip, want dat gaan we ook zeker doen )

Nadat we binnen gingen zitten, goed en wel zaten konden we opeens naar buiten. Toch leuk! Alleen moesten we wel alle zooi van tafel zelf meenemen.

De hoofdgerechten waren rond uit slecht! De zalm was koud en rauw, volgens de ober wordt dat altijd zo geserveerd. Als je hem doorbakken had willen hebben dan had je dat moeten zeggen. Leuk dat iemand ons daar dan ook op wijst! Ook de bijlage bij het eten was karig. ( voorheen goed ) de patat pas vet, vies en slap! ( voorheen lekker vers en mooi geel )

Het nagerecht duurde en duurde. Totdat de maat vol was en we opstapte om te betalen. We hebben het nagerecht gewoon betaald daar werd geen coulance voor getroffen.