Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aarle-Rixtel verdeeld zijn.

1. Vandaag weer eens heerlijk gegeten! Genoten van het aspergemenu met bijpassende wijn, welke ons keurig door de gastvrouw werd aanbevolen. Echt een aanrader. We hadden zakelijke gasten mee genomen en zij waren ook erg onder de indruk. Tussendoor nog even bij de koeien gekeken en in de Kloostertuin gewandeld, dat was ook erg speciaal voor onze gasten. We komen de volgende keer zeker weer.

2. Raijmakers

Erg lekker gegeten, alle gerechten erg smaakvol, zeer goede bediening, vriendelijk en correct

3. Krijnen

Prima ervaring, nette bediening en lekker eten. Wij bevelen het aan bij de gasten van onze kleinschalige B&B "het IJsvogeltje".

4. Fred

Voorheen redelijk tot goed. Kaart is teruggebracht naar niveau onbeduidend / niets zeggend. Kwaliteit is veel diepvries en kant en klaar van de Sligro aangeleverd.
    Personeel is sluitpost in de begroting. Jonge mensen zonder enige horeca ervaring en zonder begeleiding/ opleiding in de bediening. Daardoor veel fouten bij opnemen en uitserveren. Tot slot een foutieve factuur met veel gedoe om het te herstellen.
    Ik dacht dat dit eenmalig was, maar blijkbaar is dit de nieuwe visie van de eigenaren.
    Kortom, mooie locatie, goede uitstraling, eten is niet horeca waardig, bediening en service is zowaar nog minder.
    Tip voor Christa; investeer in personeel (goede kok met dito kaart en bediening met horeca-kennis).

3,4
  5. Rieky van den Elzen

Lekker gegeten met goede proporties. We misten de muziek toen er een toespraak werd gehouden waar we niet bij betrokken waren.

6. Was er vandaag voor de eerste keer, heerlijke lunch. Voor herhaling vatbaar.

7. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Ik kom al ruim 35 jaar bij deze chinees. Was altijd goed, maar sinds de zaak van eigenaar is veranderd is de kwaliteit ver te zoeken.

1e keer kreeg ik niet wat ik besteld had mee, en de smaak was flauw.

2e en 3e keer, tja ik dacht geef ze nog een kans, was het niet de kwaliteit die ik gewend was.

Jammer, heel jammer!

3,3
  8. Gonny Raaijmakers

Geweldig lekker gegeten, in een leuke ambiance.
    Vond wel dat er geregeld werd gevraagd of we nog wat te drinken lusten, dat vond ik iets minder

9. Eten was niet meer dan maagvulling. Koude diepvriesgroenten en lauwe soep. Heel jammer. Doordat de bediening erg chaotisch was, hing er een gejaagde sfeer en waren ze wat onvriendelijk. Volgens mij waren ze blij dat we weg waren. In vergelijking met een aantal jaren geleden is er weinig meer over van De Croyse hoeve. Jammer!

2,3
  10. We hebben lekker gegeten, gezellig. Aardige medewerkers eigenaresse super aardig. het was wederom top...

11. Ten eerste. Prijs / kwaliteit is goed.
    Vele mate beter dan elders in den bosch.
    Service was vriendelijk, maar wij hadden meteen aangegeven haast te hebben. Brood vergeten
    twee maal drank vergeten. Nagerecht duurde super lang, hebben we nog 2x gevraagd waar het bleef, omdat we haast hadden. Helaas konden we niet langer wachten.
    Bij het afrekenen gezegd dat we geen gebruik meer konden maken van het desseret.
    Werd er gezegd... Wat jammer, maar we hopen dat jullie toch nog een keer terug willen komen.
    Helemaal geen drankje vd rekening afgehaald of iets dergelijks. We moesten gewoon het volle pond betalen.

12. Voor de tweede keer weer super gegeten. Wat ziet alles er verzorgd uit en smaakt het heerlijk zeg, complimenten! Een menu voor 22,75 euro, petje af. Niets aan veranderen en de zaak zal ieder weekend vol zitten! Bedankt dat jullie er zijn!

13. jos redmeijer

Met 5 personen echt heerlijk gegeten, perfect eerlijk vlees, alles was super zowel de voor-, hoofd- als nagerechten.
    Leuke uitgebreide bierkaart!! Echte gemoedelijke sfeer. Ze zullen ons hier zeker weer zien.

14. Mevr.vanden Elsen

Heel lekker gegeten, borden mooi opgemaakt, goede bediening, sfeer goed. In een woord: GEWELDIG.

15. 6x Couverts

Prima gegeten, in 'n leuke sfeer. Prettige bediening en alles voor 'n goede prijs.

16. Heel lekker gegeten,de bediening was goed..
    Tip,leeftijd voor kinderen naar 14j.

17. Na een wandeling even een drankje met een klein hapje gegeten. Op de kaart staat "flammkuchen" en daar hadden we wel trek in (Duits pizza-achtige snack, maar dan met een zeer luchtige bodem). We kregen een broodachtig geheel, wat zeer matig belegd was en het ergste...zelfs met veel fantasie kon ik er geen Flammkuchen uithalen.
    Bediening hiervan op de hoogte gebracht (jong meisje) toen kwam de bedrijfsleider en die had nog nooit een echte flammkuchen gezien. Tja, zo doen we dat altijd op deze manier. Ja, maar noem het dan geen flammkuchen. Het lijkt er uiterlijk en qua smaak hooguit 1% op. Sorry sorry...krijg je dan te horen. Geen service of we iets anders willen en bij het betalen kregen we geen enkele compensatie voor onze teleurstelling.
    Nee, de Brabantse Kluis is voor het zitten en een drankje te doen, maar voor het eten en de klantenservice moet je hier niet zijn. Geef je geld uit aan een bedrijf dat écht weet wat ze verkopen en wat klantenbinding is, want of wij hier ooit weer komen? Denk het niet.

3,3
  18. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Heb voor de eerste keer bij de nieuwe eigenaar eten gehaald, Chinese rijst tafel voor 1 persoon, nou het was heerlijk, voorheen was goed maar deze was prima vooral de sausen.

19. Heerlijke spareribs (vallen zo van het bot af)! Lekker knus restaurant!

20. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Bart

21. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Vandaag,20-1-2017, goed gegeten bij FongShou met mijn familie! Ik vind alles leuk,beter smaak,beter restaurant!

22. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

14 jan,Vandaag voor de eerste keer dit jaar chinees gehaald op ons vertrouwde adres.
    Maar we zijn het er allemaal over eens, dat het echt niet meer is wat het was.
    Jammer echt hel jammer,de kwaliteit en smaak is ver zoek.
    Dus ik hoop dat u mijn bevinding niet alleen ziet als comentaar maar als en mogenlijkheid om dingen beter te gaan doen nu het nog kan,succes.

23. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Vandaag 8-1-2-17 afgehaald... 2 loempia's Fong shou en bami met ei.... Loempia's gevuld met alleen taugé en klein beetje ei omelet verder niets. bami ( met alleen wat prei en een gebakken eitje bovenop) was koud. Was 16 euro..... veel te veel voor niks en koud... Dit was de eerste keer bij de nieuwe eigenaar en tevens de laatste keer !!!!!

2,6
  24. Vorige week patat gehaald en het leek wel of die al 3 a 4 keer in het vet hadden gelegen, wat een zooi. Twijfel of ik er nog naar toe ga.

25. Heel erg goed! Restaurant zat met deze kerstdagen helemaal vol. Desondanks was het eten erg goed en een hele nette en vlotte bediening. Zeker tot een volgende keer!

26. Veel biertjes, lekkere tournedos en goede Carpaccio.

27. Beneden alle peil. Onvriendelijk personeel, totaal gebrek aan gastvrijheid. Eten smakeloos, vis veel te ver doorgegaard... kortom... Eens maar nooit meer.

28. Heel lekker eten en vriendelijke mensen. We komen hier al elke week!

29. Slechte service! Gisteren met mijn moeder en zus gegeten bij de Croyse Hoeve in Aarle-Rixtel omdat mijn moeder jarig was. Toen het hoofdgerecht op tafel kwam waren we alle 3 aangenaam verrast want het zag er allemaal superlekker uit, tot ik 3 hapjes van mijn schnitzel op had en ik ineens zo'n vies stuk schnitzel in mijn mond had dat ik deze gewoon heb uit moeten spugen. De jongeman van de bediening kwam nadat mijn moeder en zus hun bordje leeg hadden vragen of het allemaal lekker was geweest, waarop ik antwoorde: "Nou als ik eerlijk ben niet, je ziet het, de schnitzel ligt er nog".. Er werd helemaal niets gedaan! Het enige wat er werd gezegd was; oh vervelend.. Ook nadat we naar de kassa gingen om af te rekenen werd ons gevraagd of alles naar wens was geweest, waarop ik ook weer eerlijk aangaf dat het me heel erg tegengevallen was. Ook daar werd alleen gereageerd met: "Oh dat is vervelend, we zullen het doorgeven aan de keuken." Ik vond dit echt niet netjes zoals zij dit voor hun gevoel "oploste".. Hopelijk wordt er iets met deze review gedaan!

30. Vorige week daar gegeten met een groep, enkele kozen voor het menu.
    Ik had het menu met de spare ribs, waarvan ik vond dat er geen smaak aan zat.
    Het voorgerecht was erg groot en het toetje was lekker.
    De bediening vond ik minder, er werd niet veel gezegd en kauwen op een kauwgum vind ik niet netjes. Ook qua groenten zat er eigenlijk niets bij. En een kleine kaart.
    Diegene bij ons met mixed grill vonden het wel lekker, maar voor mij is het niet voor herhaling vatbaar.